Viernes, 3 de Abril, 5º Aniversario del TramBaix

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
User avatar
automotorserie 436
N7
N7
Posts: 557
Joined: Sunday 17/08/2008 20:47

Viernes, 3 de Abril, 5º Aniversario del TramBaix

Post by automotorserie 436 »

El TramBaix celebra su quinto aniversario

http://www.adn.es/local/lleida/20090402 ... canza.html

Felcicidades a todos aquellos a los que presta servicio, personalmente nunca lo he hecho servir.
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Viernes, 3 de Abril, 5º Aniversario del TramBaix

Post by Renfe451 »

Felicitats al Trambaix per aquests 5 anys en funcionament, i que en siguin molts més!



Salutacions
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Felicitacions per a altres

Post by Guigui »

I felicitats als baixllobregatins per la seva infinita paciència d'haver de suportar Renfe, bus o embussos en cotxe per a anar al centre de Barcelona.

:evil:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Viernes, 3 de Abril, 5º Aniversario del TramBaix

Post by metring »

En aquest link http://www.lavanguardia.es/premium/publ ... RE=3&TEXT= podrreu veure un video relacionat amb el 5è aniversari.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Cinc anys: balanç eufòric

Post by Guigui »

http://www.elpunt.cat/barcelona/article ... amvia.html

Cinc anys de tramvia

Mitja dècada ha estat suficient perquè aquest mitjà de transport es consolidi amb més de 87 milions de viatges. Ara, el repte és enllaçar el Trambaix i el Trambesòs per la Diagonal

3/04/09 02:00 - Barcelona - P. Mercadé

Avui fa cinc anys que Barcelona va recuperar el tramvia. El bon funcionament d'aquest transport públic durant aquesta mitja dècada ha fet que quedin relegades a l'oblit les manifestacions ciutadanes que van acompanyar la inauguració del Trambaix l'abril del 2004 i les polèmiques que també va despertar la posada en marxa del Trambesòs, un mes després. «Aquest mitjà de transport va néixer orfe, però ara ningú nega el seu èxit», va reconèixer el secretari de Mobilitat, Manel Nadal.

Les obres previstes per prolongar la xarxa del tramvia van acabar el juny de l'any passat amb l'entrada en funcionament de la T6 del Trambesòs, el ramal que arriba fins al barri de la Mina. Ara, l'única millora pendent és la nova estació de Sant Feliu de Llobregat, que es farà en paral·lel al cobriment de les vies de tren. Un cop acabada aquesta obra, «el gran repte serà resoldre com es farà la connexió del Trambaix i el Trambesòs per la Diagonal», va dir Nadal. L'Ajuntament i la Generalitat estan posant fil a l'agulla per decidir com s'uniran les dues línies. Hi ha diverses opcions, que condicionaran la mobilitat d'aquesta important via de la ciutat. Els dos tramvies poden anar pel mig de la Diagonal o continuar pels costats, com ho fan actualment. També caldrà determinar, per exemple, si la unió des de la plaça de les Glòries fins a la de Francesc Macià es farà amb catenària o altres solucions elèctriques amb menys impacte visual.

Un cop la connexió per la Diagonal sigui una realitat, es podran abordar futures ampliacions al Baix Llobregat i al Besòs, segons el secretari de Mobilitat, que també va admetre la possibilitat de fer un tramvia fora de Barcelona, per unir la Universitat Autònoma amb Ripollet, passant per Cerdanyola.

Durant aquests anys, el Trambaix i el Trambesòs –amb 29,2 km de xarxa, 6 ramals i 55 estacions– han fet més de 87 milions de viatges. Els seus usuaris, que sobretot són dones d'entre 26 i 40 anys que es desplacen per motius de feina, li posen més d'un set, i el situen com el mitjà de transport més ben valorat en l'enquesta de mobilitat en dia feiner. A conseqüència d'aquest bon funcionament, molts viatgers demanen que incrementi la freqüència de pas. Aquesta millora, menys costosa que fer la connexió per la Diagonal, també s'haurà de tractar en un futur.

Darrera actualització ( Divendres, 3 d'abril del 2009 03:00 )
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Re: Viernes, 3 de Abril, 5º Aniversario del TramBaix

Post by mikado »

Aún recuerdo aquel sábado, era soleado y . . . como siempre los ANTI-TODO "secuestraron" el viaje inaugural de políticos a la altura de Pont d'Esplugues y hasta primera hora de la tarde lso mortales no pudimos hacer un recorrido entero. El domingo fue brutal Tranvías a reventar de gente y las T-TRAM INAUGURAL q daban iban que volaban
User avatar
Alex_C4
N6
N6
Posts: 317
Joined: Friday 31/08/2007 7:22
Location: Sant Sadurní d'Anoia
Contact:

Re: Viernes, 3 de Abril, 5º Aniversario del TramBaix

Post by Alex_C4 »

Yo també m'en recordo quan els polítics deien que no volien el Trambaix, diguem que ens hem acostumat bestant al Tram tan peatons com automobils
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Viernes, 3 de Abril, 5º Aniversario del TramBaix

Post by metring »

Però que no faran cap acte de celebració??
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Més que tram, metro

Post by Guigui »

I també recordo que hi havia força gent que deia que el que calia de debò era una connexió amb metro, i els fets els han donat la raó.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Alex_C4
N6
N6
Posts: 317
Joined: Friday 31/08/2007 7:22
Location: Sant Sadurní d'Anoia
Contact:

Re: Més que tram, metro

Post by Alex_C4 »

metring wrote:Però que no faran cap acte de celebració??
No. als mitjans només ens han passat una nota de premsa, exposant això que es compleixen 5 anys i que tot rutlla molt bé.
Guigui wrote:I també recordo que hi havia força gent que deia que el que calia de debò era una connexió amb metro, i els fets els han donat la raó.
si, de fet el president de l'EMT, antoni poveda (alcalde també de Sant Joan Despí) tenía l'intenció de fer passar l'Extenció de la L3 per la fontsanta, Sant Martí de l'erm i Torreblanca... Que dius... No cal tant, per alguna cosa està el Trambaix. Pero potser si que deixa en evidencia que el Trambaix va ser la solució més inmediata i barata, quan el que s'había d'haber fet era posar fil a l'agulla en el perllongament de la L3.

P.D. Lògicament el traçat no serà així... Suposo...
User avatar
pcongre
N5
N5
Posts: 113
Joined: Tuesday 18/12/2007 19:06
Location: Barcelona & Stockholm

Re: Viernes, 3 de Abril, 5º Aniversario del TramBaix

Post by pcongre »

Avui el Trambaix fa vuit anys, i Ecomovilidad hi dedica un article:
"La demanda del tramvia vuit anys després de la seva implantació"
Image
Image
Font: http://ecomovilidad.net/barcelona/la-de ... mplantacio
Salut!
Plànols dels metros de Barcelona i Madrid.
El mapa del metro de Barcelona de carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”