En principi sí, tens raó que l'estalvi podria ser de certa consideració. Tal i com ho he vist implementat, però (em ve al cap Sant Martí de L2, dues boques situades exactament a la mateixa alçada transversal, i separades longitudinalment més o menys exactament per la llargada de la pròpia estació i un carrer transversal de trànsit moderat, i Bac de Roda, que seria un exemple molt similar amb l'única diferència que les separa un carrer molt més transitat), quan tanquen un dels dos accesos, el nord en aquest cas (que és el que no té ascensor), pel que es pot veure la boca en qüestió queda totalment il·luminada. Les validadores i MAE's desconec si es desconnecten o no, i allò que sí que es deshabilita, segur, són les escales mecàniques, tant les que donen al carrer com les que van d'andana a vestíbul.Ferry1ac1 wrote:Tancant vestíbuls secundaris s'estalviarien els consums elèctrics de les validadores, distribuidores, escales mecàniques, il·luminació... que al llarg d'un dia i en bastantes estacions deuen sumar bastants kwh. I a més tampoc caldria posar-hi vigilants, netejar....
Podria ser que no es vulgui deixar una part important de l'estació a les fosques, durant una o vàries hores (durant tota la nit, si penséssim en fer-ho durant tot l'horari nocturn dels dissabtes).