Metrojoc

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Locked
Adolescent barceloní
N9
N9

Metrojoc

Post by Adolescent barceloní »

Hola.

Nois i noies ( :?: ), sabeu què és el Metrojoc? Sabeu què se n'ha fet del joc aquest? Què passa? Si us plau, feu-me un "reportatge" sobre què se n'ha fet del joc :).

Bé, suposo que sabreu què és; del contrari us en faig cinc cèntims de com era (i com és :?: :nose ) ;)

Per cert, una pregunta: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=15&t=4884 Les preguntes que Metring escriu en aquest fil, pot ser que hi hagi cap del Metrojoc?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
metring
Administrador

El fil estava mal ubicat

Post by metring »

Quan obriu un nou fil, busqueu el subfòrum més adient, abans de tot.
Adolescent barceloní
N9
N9

Re: Metrojoc

Post by Adolescent barceloní »

Veig que, a part de dir-me que el fil estava mal ubicat (ai quin cap el meu...), ningú ha contestat res...

Bé, suposo que els metreros de TMB sabran què és el Metrojoc... Si veig que ningú diu res ja us faré cinc cèntims del que era (i se suposa que és)!
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

Adolescent barceloní wrote:Veig que, a part de dir-me que el fil estava mal ubicat (ai quin cap el meu...), ningú ha contestat res...

Bé, suposo que els metreros de TMB sabran què és el Metrojoc... Si veig que ningú diu res ja us faré cinc cèntims del que era (i se suposa que és)!
Jo tinc el metrojoc, però el tinc a Lleida, així que fin que no hi vagi, no podré posar-te rés.
El metro de Barcelona amb motoristes!
metring
Administrador

Post by metring »

Què tal mirar http://transport.cat/viewtopic.php?f=15 ... ial#p58070 , que tracta del joc?
Locked

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”