Guigui wrote:437.001 wrote:També queda el dubte de com renumeraran les sèries: les mateixes 3300 i 3500 no podran ser 433 i 435, ja n´hi ha hagut, d´aquestes... o si que podran ser-ho?
Suposo que si a Renfe, les centenes de les sèries indiquen la categoria (AV, automotor elèctric, automotor dièsel, màquina elèctrica, màquina dièsel, etc.), en crearan una pròpia per al material d'ample mètric.
No és el cas, la C9 de Rodalies Madrid (Cercedilla-Cotos, d´ample mètric) és de Renfe de tota la vida, i els automotors que hi operen són els de la sèrie 442, i la sèrie anterior eren els 431, fora de servei de ja fa molts anys.
Ara, que a partir d´ara la cosa pugui canviar, no se sap.
De moment, la infrastructura de Feve, passa en bloc a Adif, on s´hi crea una unitat de via estreta, a la que s´hi integra la infrastructura de la Cercedilla-Cotos que acabo de citar.
Pel què fa als trens, Feve operadora, passa en bloc a Renfe, on es creen:
-una unitat de serveis de viatgers de via estreta.
-mercaderies de via estreta manté una unitat separada de Renfe mercaderies via ampla.