Bon dia a tothom.
Us faig saber que el proper dimecres dia 9 de maig, es jubilarà el Motorista instructor Sr. Josep Maria Coca.
El Sr. Coca ha estat treballant al Metro de Barcelona mes de 25 anys, ostentant molts càrrecs i a les diverses línies, fins arribar a la categoria de Motorista Instructor. Actualment i desde fa uns quants anys, esta de servei a la línia 3
Va ser ell, qui el Juliol del 2007 em va donar les pràctiques de conducció de la sèrie 3000, quan vaig entrar a treballar d´AAC a la línia 3 del Metro de Barcelona.
Va ser ell, qui em va ensenyar, tots els "trucs" i manies d´aquesta sèrie i em va ensenyar a conduir-los amb la màxima eficàcia i comfort per als viatgers.
A titol personal us diré que aquesta sèrie de trens, son veritablement una joia per a disfrutar conduint ( Sempre que es vulgui conduir bé, es clar)
Suposo, que molts "metreros" i treballadors dels que hi han per aquí, el coneixeran, i que possiblement, l´hagin tingut d´instructor a les seves pràctiques.
Us ho faig sapiguer, perque en tingueu coneixement.
Serveixi aquest post, com a homenatge a la seva tasca i a l seu servei a la ciutat i ciutadans de Barcelona i com a sincer i profund agraïment per les ensenyances rebudes durant aquella epoca.
Bona jubilació, company.
Jordi Collado
Ex AAc 8572 Metro de Barcelona.
Jubilació del Motorista Instructor Sr. Coca
Re: Jubilació del Motorista Instructor Sr. Coca
que gaudeixi de la seva jubilació que de ben segur se l'ha guanyat. Bona sort.
Crec que no és el sub-fòrum, millor en un altre sub-fòrum, no?
Per què no? I sinó, quin és el més adient?437.001 wrote:Crec que no és el sub-fòrum, millor en un altre sub-fòrum, no?
El de "transport en general", potser?
- Guigui
- Administrador
Aquest és el subfòrum
Només es parla de metro. I es parla de la conducció de metros en servei comercial, no de peces de museu.
Per tant, el subfòrum d'aquest fil només pot ser l'actual.
Per tant, el subfòrum d'aquest fil només pot ser l'actual.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.