Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
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Re: Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
Fomento y Generalitat valenciana impulsarán el Tren de la Costa Valencia-Alicante
Las actuaciones incluidas en el mismo se iniciarán en un plazo de cuatro meses.
El ministro de Fomento, José Blanco, y la consellera de Infraestructuras de la Generalitat Valenciana, Isabel Bonig, han firmaron el martes en Valencia el protocolo de colaboración para impulsar el Tren de la Costa Valencia-Alicante. El protocolo tiene por objeto establecer el marco general, las pautas y la metodología que deben regular las relaciones entre el Ministerio de Fomento, la Generalitat Valenciana y las entidades públicas Adif, Renfe Operadora y GTP (gestor de la red de transporte y de puertos de la Generalitat) para la realización de los estudios técnicos y económicos necesarios para el desarrollo de este corredor ferroviario.
El Tren de la Costa entre Valencia y Alicante es la conexión ferroviaria de los municipios litorales de dicho ámbito territorial, Valencia-Gandía-Denia-Benidorm-Alicante. El trazado Valencia-Cullera-Gandía forma parte de la red ferroviaria de interés general del Estado y se encuentra en funcionamiento en vía doble entre Valencia y Cullera y en vía única entre Cullera y Gandía. La futura infraestructura ferroviaria entre Gandía y Alicante será objeto de desarrollo en los términos previstos en el protocolo firmado el pasado 11 de octubre.
Las actuaciones incluidas en el protocolo se iniciarán en un plazo de cuatro meses. Se realizarán estudios de demanda, rentabilidad y de previsión de tráficos, así como el estudio informativo previo a la redacción de proyectos. Para su realización, se tendrán en consideración los estudios previos realizados por la Generalitat Valenciana.
Financiación
Respecto a la financiación, los estudios informativos serán licitados y financiados por el Ministerio de Fomento, mientras que los estudios de demanda, rentabilidad, y previsión de tráficos los licitará y financiará la Comunidad Valenciana.
Las partes podrán convenir la creación de una sociedad mixta para la administración y explotación del nuevo corredor, sin perjuicio de lo dispuesto en la Ley del Sector Ferroviario y sin integrar la gestión de los sistemas de control, circulación y seguridad, que se llevará a cabo por Adif.
Los acuerdos incluidos en el protocolo requerirán su desarrollo a través de los correspondientes convenios que se suscribirán entre las entidades intervinientes, a medida que se vaya avanzando en los estudios técnicos y económicos.
Comisión de seguimiento
Para velar por el cumplimiento de las obligaciones asumidas, se crea además una comisión de seguimiento del protocolo presidida por el Ministerio de Fomento y formada por el director general de Infraestructuras Ferroviarias del Ministerio de Fomento, el director general de Transportes y Logística de la Generalitat Valenciana, el director general de Operaciones e Ingeniería de Adif, el director General de Viajeros de Renfe Operadora y el director Gerente de GTP.
www.vialibre.org
Las actuaciones incluidas en el mismo se iniciarán en un plazo de cuatro meses.
El ministro de Fomento, José Blanco, y la consellera de Infraestructuras de la Generalitat Valenciana, Isabel Bonig, han firmaron el martes en Valencia el protocolo de colaboración para impulsar el Tren de la Costa Valencia-Alicante. El protocolo tiene por objeto establecer el marco general, las pautas y la metodología que deben regular las relaciones entre el Ministerio de Fomento, la Generalitat Valenciana y las entidades públicas Adif, Renfe Operadora y GTP (gestor de la red de transporte y de puertos de la Generalitat) para la realización de los estudios técnicos y económicos necesarios para el desarrollo de este corredor ferroviario.
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Las actuaciones incluidas en el protocolo se iniciarán en un plazo de cuatro meses. Se realizarán estudios de demanda, rentabilidad y de previsión de tráficos, así como el estudio informativo previo a la redacción de proyectos. Para su realización, se tendrán en consideración los estudios previos realizados por la Generalitat Valenciana.
Financiación
Respecto a la financiación, los estudios informativos serán licitados y financiados por el Ministerio de Fomento, mientras que los estudios de demanda, rentabilidad, y previsión de tráficos los licitará y financiará la Comunidad Valenciana.
Las partes podrán convenir la creación de una sociedad mixta para la administración y explotación del nuevo corredor, sin perjuicio de lo dispuesto en la Ley del Sector Ferroviario y sin integrar la gestión de los sistemas de control, circulación y seguridad, que se llevará a cabo por Adif.
Los acuerdos incluidos en el protocolo requerirán su desarrollo a través de los correspondientes convenios que se suscribirán entre las entidades intervinientes, a medida que se vaya avanzando en los estudios técnicos y económicos.
Comisión de seguimiento
Para velar por el cumplimiento de las obligaciones asumidas, se crea además una comisión de seguimiento del protocolo presidida por el Ministerio de Fomento y formada por el director general de Infraestructuras Ferroviarias del Ministerio de Fomento, el director general de Transportes y Logística de la Generalitat Valenciana, el director general de Operaciones e Ingeniería de Adif, el director General de Viajeros de Renfe Operadora y el director Gerente de GTP.
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Tram Dénia-Alacant
Entre Dénia i Alacant, pretenen aprofitar (i possiblement re-reconvertir) el traçat del tren-tram, o volen duplicar línies?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
No crec que ho sàpiguen encara.
Re: Tram Dénia-Alacant
Es molt difícil aprofitar-ho. La línia té dos tipus de trams: els tramviaris en via doble (Alacant-el Campello, travessia de la Vila Joiosa) i els trams de ferrocarril en via única. A partir d'Altea el traçat és molt sinuós, semblant a la línia d'Igualada, i gens aprofitable si volem un traçat ràpid.Guigui wrote:Entre Dénia i Alacant, pretenen aprofitar (i possiblement re-reconvertir) el traçat del tren-tram, o volen duplicar línies?
Crec que l'únic que es podria aprofitar és el tram entre la Vila Joiosa i l'Albir, amb algunes rectificacions de traçat a Benidorm.
No he vist el projecte, però pel que sé, anirà en paral·lel a l'AP-7, amb una o dues estacions a cada comarca (a l'estil ETF), algunes de les quals actuaran com a "intercanviadors" amb el trenet. Aquestes parades seran Alacant, el Campello, Benidorm, Benissa, Dénia, Oliva i Gandia. Caldrà veure com es connectaran dues importants poblacions que queden al marge: Calp i Xàbia (cadascuna té uns 30.000 habitants durant tot l'any).
- Guigui
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Cortina de fum
Amb totes aquestes dades a la mà i els calers que (no) hi ha disponibles per a certes coses, ho tinc ben clar: això no és més que fumera electoral.
Au, passem a l'ordre del dia.
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a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
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Re: Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
De moment el què es vol fer es cambiar la via entre Benidorm i Dènia, i en un futur electrificar aquest tram perquè i puguin oferir servei els Tren-Tram, de desdoblaments si no vaig mal encaminat el primer tram què es desdoblarà ès desde Creueta a Benidorm, deien què nomès desdoblant aquest tram, ja es podien reduir 10min de trajecte desde Alacant!
Tot i què per reduir costos s' ha fet un reorganitzament de les linies què el dia 6 d' aquest mes entra en Vigor.
- S' escurssa la L3 fins al Campello i la L1 serveix els pocs apartadors què queden entre el Campello i Venta Lanuza.
- També s' han reduit les freqüencies de pas a la linia 4L (Fins ara un tranvia cada 20 min) A partir del 6 de Febrer un Tranvia cada 30min
Tot i què per reduir costos s' ha fet un reorganitzament de les linies què el dia 6 d' aquest mes entra en Vigor.
- S' escurssa la L3 fins al Campello i la L1 serveix els pocs apartadors què queden entre el Campello i Venta Lanuza.
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Re: Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
En servicio el intercambiador modal en la estación de Valencia San Isidro
Las obras, que han supuesto una inversión de 3.342.503 euros, han facilitado la integración de ferrocarril y metro
Ayer entró en servicio el intercambiador modal de la estación de Valencia San Isidro, tras las obras en las estaciones del ferrocarril y el metro que ha ejecutado Adif para facilitar la integración de ambos modos de transporte. Las actuaciones, que han supuesto una inversión superior a los 3,3 millones de euros, han consistido en la construcción de un nuevo edificio de viajeros, un paso inferior entre andenes en la estación de ferrocarril y una pasarela peatonal sobre la línea de metro.
La llegada de la alta velocidad a la ciudad de Valencia hizo imprescindible, como paso previo, la existencia de un intercambiador modal para las líneas C-3 y C-4 de cercanías, los trenes de media distancia que enlazan con Utiel y Cuenca, y el metro de Valencia.
Estas obras se suman a las realizadas también con motivo de la creación de la estación de Valencia San Isidro y la transformación de la estación de Vara de Quart en un intercambiador modal de conexión, por importe de 6,3 millones de euros.
Descripción de las obras realizadas
Entre las actuaciones más importantes que se han llevado a cabo en el intercambiador modal de Valencia San Isidro está la construcción de un nuevo edificio de viajeros que dispone de paneles solares y bombas de calor en la azotea.
Asimismo, se ha modificado el viario y se ha realizado una nueva pavimentación con baldosa hidráulica, ampliando las aceras hasta el acceso al edificio.
También se ha creado un paso inferior entre andenes, de veinte metros de longitud, que se ha ejecutado mediante pantallas de pilotes, que conforman el perímetro y losa de hormigón armado.
El tránsito entre los andenes de la estación de las líneas 1 y 5 de metro, y las líneas C-3 y C-4 de cercanías se ha solucionado mediante la construcción de una pasarela peatonal y un corredor acristalado sobre la línea de Metro Valencia.
Los andenes de la estación de Metro Valencia se han prolongado para facilitar la conexión de los viajeros, y se han construido nuevas escaleras y terrazas ajardinadas.
Además, se han sustituido desvíos y se han mejorado 674 metros de vía férrea, correspondientes a segmentos de las tres vías de la estación. Por último, se ha urbanizado el entorno del intercambiador modal formado por ambas estaciones.
http://www.vialibre-ffe.com
Las obras, que han supuesto una inversión de 3.342.503 euros, han facilitado la integración de ferrocarril y metro
Ayer entró en servicio el intercambiador modal de la estación de Valencia San Isidro, tras las obras en las estaciones del ferrocarril y el metro que ha ejecutado Adif para facilitar la integración de ambos modos de transporte. Las actuaciones, que han supuesto una inversión superior a los 3,3 millones de euros, han consistido en la construcción de un nuevo edificio de viajeros, un paso inferior entre andenes en la estación de ferrocarril y una pasarela peatonal sobre la línea de metro.
La llegada de la alta velocidad a la ciudad de Valencia hizo imprescindible, como paso previo, la existencia de un intercambiador modal para las líneas C-3 y C-4 de cercanías, los trenes de media distancia que enlazan con Utiel y Cuenca, y el metro de Valencia.
Estas obras se suman a las realizadas también con motivo de la creación de la estación de Valencia San Isidro y la transformación de la estación de Vara de Quart en un intercambiador modal de conexión, por importe de 6,3 millones de euros.
Descripción de las obras realizadas
Entre las actuaciones más importantes que se han llevado a cabo en el intercambiador modal de Valencia San Isidro está la construcción de un nuevo edificio de viajeros que dispone de paneles solares y bombas de calor en la azotea.
Asimismo, se ha modificado el viario y se ha realizado una nueva pavimentación con baldosa hidráulica, ampliando las aceras hasta el acceso al edificio.
También se ha creado un paso inferior entre andenes, de veinte metros de longitud, que se ha ejecutado mediante pantallas de pilotes, que conforman el perímetro y losa de hormigón armado.
El tránsito entre los andenes de la estación de las líneas 1 y 5 de metro, y las líneas C-3 y C-4 de cercanías se ha solucionado mediante la construcción de una pasarela peatonal y un corredor acristalado sobre la línea de Metro Valencia.
Los andenes de la estación de Metro Valencia se han prolongado para facilitar la conexión de los viajeros, y se han construido nuevas escaleras y terrazas ajardinadas.
Además, se han sustituido desvíos y se han mejorado 674 metros de vía férrea, correspondientes a segmentos de las tres vías de la estación. Por último, se ha urbanizado el entorno del intercambiador modal formado por ambas estaciones.
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Re: Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
Felicitats! Han passat més de 4 anys de l'inici del tall de les línies C3 i C4. Visca la planificació!
Xàtiva-Alcoi
http://www.vilaweb.cat/noticia/4028886/ ... -cami.html
La plataforma Salvem el Tren ha calculat la ruta que faria un autobús si finalment la línia fèrria Xàtiva-Alcoi s'eliminara i el servici es fera amb aquests vehicles. De 64 km, es passaria a 99, i de poc més d'una hora, el trajecte en necessitaria quasi tres per a completar-se.
Tal i com han calculat, el recorregut passaria per carreteres autonòmiques i comarcals amb moltes marrades per l'orografia del territori. Si bé el càlcul s'ha fet comptant que els autobusos passaren per les estacions o baixadors actuals, és de suposar que els vehicles anirien als nuclis urbans de les poblacions que les tenen allunyades, la qual cosa pot fer que el temps siga un poc inferior al calculat, però amb tot, és molt superior al que necessita el tren. Ara, el recorregut de 64 km es fa en una hora i nou minuts (tot i el mal estat de la línia), mentre que per carretera caldrien dues hores i 43 minuts per fer 99,20 km.
A això caldria afegir el cost ecològic, sense que quede gens clar que siga més econòmic.
La plataforma Salvem el Tren ha calculat la ruta que faria un autobús si finalment la línia fèrria Xàtiva-Alcoi s'eliminara i el servici es fera amb aquests vehicles. De 64 km, es passaria a 99, i de poc més d'una hora, el trajecte en necessitaria quasi tres per a completar-se.
Tal i com han calculat, el recorregut passaria per carreteres autonòmiques i comarcals amb moltes marrades per l'orografia del territori. Si bé el càlcul s'ha fet comptant que els autobusos passaren per les estacions o baixadors actuals, és de suposar que els vehicles anirien als nuclis urbans de les poblacions que les tenen allunyades, la qual cosa pot fer que el temps siga un poc inferior al calculat, però amb tot, és molt superior al que necessita el tren. Ara, el recorregut de 64 km es fa en una hora i nou minuts (tot i el mal estat de la línia), mentre que per carretera caldrien dues hores i 43 minuts per fer 99,20 km.
A això caldria afegir el cost ecològic, sense que quede gens clar que siga més econòmic.
Re: Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
És de jutjat de guàrdia que vulguin eliminar el tren a Alcoi (61.000 hab., equivalent a Granollers), Cocentaina (12.000 hab., semblant a Ripoll) i Ontinyent (38.000 hab., igual que Vic). Ens queixem de la lamentable situació de l'R3, però com més al sud anem, pitjor estan.
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Re: Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
Lo que me parece un insulto es que se gasten el dinero en las gilipolleces de Sant Isidre, y no conecten Sant Isidre con Valencia Nord, que sería lo suyo. Mu gonito, pero con la vía cortada igualmente. Es dejar hecha la chapuza y encima te la quieren pintar de colorines. es para meterles por el cul los colorines, los cartelitos, las conexiones y su p...........Sagrerenc wrote:És de jutjat de guàrdia que vulguin eliminar el tren a Alcoi (61.000 hab., equivalent a Granollers), Cocentaina (12.000 hab., semblant a Ripoll) i Ontinyent (38.000 hab., igual que Vic). Ens queixem de la lamentable situació de l'R3, però com més al sud anem, pitjor estan.
Lo de Xàtiva-alcoy ya se esperaba. Si ******* la C3 qué esperáis que hicieran con el regional de Xátiva? Y detrás va a ir el camello de Cuenca. Y si no, al tiempo.
En fin: sabéis lo que os digo? que al que le guste el nuevo intercambiador de Sant Isidre, que se lo meta por donde le quepa. Es una auténtica vergüenza que las vías finalicen en Sant Isidre por culpa del p*** Sorolla de los h******. Y perdón por mi forma de hablar pero es que toca mucho los coj*****. Y que encima se quieran reír de los usuarios pintando de rosita el nuevo intercambiador, que como dije, se pueden meter perfectamente por donde les quepa porque no sirve para nada. Malgastar el dinero con semejante despilfarro dice mucho de este país de pandereta, y que todavía haya muchos que se lo crean y les sigan el rollo.
Muy mal por la red valenciana, muy mal.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
Bueno, el mayor problema (que ojo, que en Sant Isidre tienes enlace a media Valencia) es la falta de conexión con la estación del norte.França451 wrote:Lo que me parece un insulto es que se gasten el dinero en las gilipolleces de Sant Isidre, y no conecten Sant Isidre con Valencia Nord, que sería lo suyo. Mu gonito, pero con la vía cortada igualmente. Es dejar hecha la chapuza y encima te la quieren pintar de colorines. es para meterles por el cul los colorines, los cartelitos, las conexiones y su p...........Sagrerenc wrote:És de jutjat de guàrdia que vulguin eliminar el tren a Alcoi (61.000 hab., equivalent a Granollers), Cocentaina (12.000 hab., semblant a Ripoll) i Ontinyent (38.000 hab., igual que Vic). Ens queixem de la lamentable situació de l'R3, però com més al sud anem, pitjor estan.
Lo de Xàtiva-alcoy ya se esperaba. Si ******* la C3 qué esperáis que hicieran con el regional de Xátiva? Y detrás va a ir el camello de Cuenca. Y si no, al tiempo.
En fin: sabéis lo que os digo? que al que le guste el nuevo intercambiador de Sant Isidre, que se lo meta por donde le quepa. Es una auténtica vergüenza que las vías finalicen en Sant Isidre por culpa del p*** Sorolla de los h******. Y perdón por mi forma de hablar pero es que toca mucho los coj*****. Y que encima se quieran reír de los usuarios pintando de rosita el nuevo intercambiador, que como dije, se pueden meter perfectamente por donde les quepa porque no sirve para nada. Malgastar el dinero con semejante despilfarro dice mucho de este país de pandereta, y que todavía haya muchos que se lo crean y les sigan el rollo.
Muy mal por la red valenciana, muy mal.
Ya podrían acabarla, la verdad...
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Re: RODALIA VALÈNCIA
vermer3 wrote:trensmat wrote: A mi també hem van fer una enquesta a la C-5 València - Caudiel sobre el estat del servei i en vaig quedar curt amb les seves deficiències.
Psé, molt mala freqüència, dels 5 trens diaris (dies laborables), 3 s'ha de fer transbord a Sagunt, no té freqüència de rodalies
Per tornar, els laborables l'ultim tren passa abans de les 17.00h
I la freqüència els caps de setmana, 3 trens només
I per no parlar de la venda de bitllets, gairebé inexistent, la estació de Segorbe-Ciudad, la més important d'aquesta línia, amb enllaç amb MD a Teruel, Saragossa, va tancar també la taquilla...
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Re: RODALIA VALÈNCIA
Volia comentar una cosa que no sé si us hi heu fixat, en els trajectes de final de linia, a les línies C1, C2 i C6, en els trajectes Alfafar Benetússer-Valencia Nord; Xàtiva-l'Alcúdia de Crespins; Almassora-Castelló de la Plana; Valencia la Font de Sant Lluís-Valencia Nord s'arriben a trigar gairebé 10-15 minuts en molts casos, quan en el trajecte invers es triga molt menys, i tots els trens triguen el mateix, perquè passa aixó?
Alfafar Benetússer-València Nord: alguns trens 7 minuts, els altres, 9 a 14 minuts invers: 7 minuts
Xàtiva-l'Alcúdia de Crespins: alguns trens 7 minuts, els altres, 9, 12 0 14 minuts invers: 7 minuts
Almassora-Castelló de la Plana: nomes un tren, 3 minuts; els altres, 7, 9, 10 fins a 14 minuts invers: 3 minuts
València FSL-València Nord: un tren, 6 minuts; els altres , 7, 10 ,11 ,14 fins a 17 minuts invers: 6 minuts
Alfafar Benetússer-València Nord: alguns trens 7 minuts, els altres, 9 a 14 minuts invers: 7 minuts
Xàtiva-l'Alcúdia de Crespins: alguns trens 7 minuts, els altres, 9, 12 0 14 minuts invers: 7 minuts
Almassora-Castelló de la Plana: nomes un tren, 3 minuts; els altres, 7, 9, 10 fins a 14 minuts invers: 3 minuts
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Re: Rodalia València
I del desdoblament de via entre l'Alcúdia de Crespins i Moixent, com van les obres?
També s'havien de reformar les estacions, si no m'equivoco
Pel que tinc entés, es vol reconvertir aquest tram a alta velocitat en ample ibèric, juntament amb el desdoblament, i es preveia que les obres acabessin cap a mitjans de l'any passat, cosa que com es pot veure no es compleix
També s'havien de reformar les estacions, si no m'equivoco
Pel que tinc entés, es vol reconvertir aquest tram a alta velocitat en ample ibèric, juntament amb el desdoblament, i es preveia que les obres acabessin cap a mitjans de l'any passat, cosa que com es pot veure no es compleix
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Re: Rodalia València
Van fent.vermer3 wrote:I del desdoblament de via entre l'Alcúdia de Crespins i Moixent, com van les obres?
La de Xàtiva està quasi acabada, la de Moixent no sé com va, Vallada està més aviat avançada, Montesa ho desconec, i em sembla que L´Alcúdia de Crespins no es reformava. L´estació de La Font de la Figuera es reconstrueix, tot i que pel què sembla, només com a PAET, almenys de moment.També s'havien de reformar les estacions, si no m'equivoco
No. Aquesta línia no és res més que l´antiga línia convencional que es desdobla entre La Font de la Figuera i L´Alcúdia de Crespins.Pel que tinc entés, es vol reconvertir aquest tram a alta velocitat en ample ibèric, juntament amb el desdoblament, i es preveia que les obres acabessin cap a mitjans de l'any passat, cosa que com es pot veure no es compleix
La línia actual entre Xàtiva i La Font de la Figuera es converteix en la LAV, o sigui que cal reobrir la línia convencional antiga.
Entre La Font de la Figuera i La Encina, la LAV anirà per una altra banda, apart, el túnel de La Encina és inestable i té una limitació.
La línia convencional entre L´Alcúdia de Crespins i Xàtiva es manté en via única degut a no sé quin problema mediambiental (tot i que no m´estranyaria que simplement se n´haguéssin oblidat).
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Re: Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
Quitan mas trenes de la línea C-5 Valencia-Caudiel y Herca Autubuses sigue sin reaccionar, ahora solo hay 1 tren Sagunto - Caudiel, 1 Valencia - Caudiel, 1 Caudiel - Valencia y otro Caudiel - Sagunto, Vamos que tanto Herca y Renfe son unos Sinvergüenzas.
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Re: Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
No és cert, potser has demanat horaris al web de renfe per un diumenge, que només circulen 2 trens diaris per sentittrensmat wrote:Quitan mas trene[*]js de la línea C-5 Valencia-Caudiel y Herca Autubuses sigue sin reaccionar, ahora solo hay 1 tren Sagunto - Caudiel, 1 Valencia - Caudiel, 1 Caudiel - Valencia y otro Caudiel - Sagunto, Vamos que tanto Herca y Renfe son unos Sinvergüenzas.
la frequència actual és de:
laborables, es manté la freqüéncia de 5 trens, 2 d'ells directes de València i 3 mes amb transbordament a Sagunt
dissabtes, 3 trens, 2 directes i un amb transbordament
diumenges, 2 trens, un directe i l'altre amb transbordament
I per finalitzar, el TRD València-Teruel circula dimarts, dijous, dissabtes, diumenges i festius és cadenciat. com a Rodalies, parant a Val-FSL, Val-Cabanyal, i a partir de Puçil fins a Caudiel para atotes, i a l'inversa el Regional Teruel-València circulant dilluns, dimecres, divendres i diumenges tambe es cadencia com a Rodalies
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Re: Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
Els horaris de la linia de Caudiel queden així:
Per cert, coneixieu l'estació de Masadas Blancas, entre Caudiel i Barracas?
Per cert, coneixieu l'estació de Masadas Blancas, entre Caudiel i Barracas?
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R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
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Re: Rodalies i Regionals a la Comunitat Valenciana
Sí.vermer3 wrote:Els horaris de la linia de Caudiel queden així:
Per cert, coneixieu l'estació de Masadas Blancas, entre Caudiel i Barracas?
Masadas Blancas, més que una estació, és un PAET, un punt de creuament de trens.
La següent, Torás-Bejís, també ho era, tot i que en teoria servia als dos pobles als quals dóna nom (Torás i Bejís).
Però Torás-Bejís fa temps que està donada de baixa.
Masadas Blancas no. De fet, la darrera vegada que vaig fer el triangular Tarragona-Valencia-Saragossa-Tarragona hi vam parar per un creuament.