Doncs ara amb CiU, ja pots oblidar-te de tenir FGC a Castellar del Vallès, ho sento...UT596001 wrote:Jo tinc claríssim que el PSC quan va dir que ens prolongarien el tren ho van fer de manera clarament electoralista: quan al nostre poble manava CiU deien que no, que no hi havia demanda. Entren a manar els socialistes a l'ajuntament de Castellar i aleshores sí té prioritat el tren... encara que a tenir dels resultats electorals els hi ha sortit el tir per la culata.TrenCastellar wrote:El resultat és que no ens han fet ni cas. Però per altre banda l'estudi queda obert fins a la propera legislatura.
P.D: Resultats a Castellar: http://www.elpunt.cat/canals/politica/e ... %3A08%3A28
Prolongació FGC a Castellar
Re: Perllongament de FGC a Terrassa i Sabadell
Visca el metro!!
Re: Perllongament de FGC a Terrassa i Sabadell
És que mai m'he cregut que ens portin el tren, ni uns ni els altres. Tan sols que uns no ens enganyaven, els altres ho van intentar.bitxofo wrote:Doncs ara amb CiU, ja pots oblidar-te de tenir FGC a Castellar del Vallès, ho sento...
-
- N2
- Posts: 12
- Joined: Tuesday 29/09/2009 23:42
- Location: Castellar Vallès
Re: Perllongament de FGC a Terrassa i Sabadell
Ara el que cal és arremangar-se i parlar amb qui faci falta (nous càrrecs del DPTOP, ajuntament de Castellar, partits de Castellar.....) més enllà de partidismes i tacticitats. Una diferència important amb el que succeia a l'època de govern CIU anterior és que ara la majoria de la gent ho vol perquè amb tot aquest soroll s'ho ha cregut. I cal fer arribar aquesta sensació i vehicular-la positivament.UT596001 wrote:És que mai m'he cregut que ens portin el tren, ni uns ni els altres. Tan sols que uns no ens enganyaven, els altres ho van intentar.bitxofo wrote:Doncs ara amb CiU, ja pots oblidar-te de tenir FGC a Castellar del Vallès, ho sento...
http://www.trencc.blogspot.com
Plataforma tren Castellar Centre
Plataforma tren Castellar Centre
Re: Perllongament de FGC a Terrassa i Sabadell
Tot el nostre suport amb la vostra causa.
-
- N2
- Posts: 12
- Joined: Tuesday 29/09/2009 23:42
- Location: Castellar Vallès
Re: Perllongament de FGC a Terrassa i Sabadell
És maco de llegir això.metring wrote:Tot el nostre suport amb la vostra causa.
Nosaltres no ho veiem tan negre. Hi ha un estudi informatiu obert, un interlocutor nou, per lo bò i el dolent, i per part nostre un procés de maduració que ens ha portat de ser quatre matats que deien "si" sense saber gairebé ni com ni per on, a tenir sobre la taula una proposta de traçat i d'ubicació d'estacions argumentats tècnica i socialment gràcies a l'implicació en el projecte de professionals.
Si cal, ja la farem la pancarta, però ara cal la via de la interlocució.
http://www.trencc.blogspot.com
Plataforma tren Castellar Centre
Plataforma tren Castellar Centre
Re: Perllongament de FGC a Terrassa i Sabadell
Com a habitant de Castellar que soc, com a ciutada que depen de transport public, i com a futur educador ambiental xDD tot el meu suport a TrenCastellar, i espero que CIU li dona l'empenta definitiva al projecte i sia mes proper a una realitat que no un desig, no ho veig clar... i de la meua part ja anire foten xivarri xDD
-
- N2
- Posts: 12
- Joined: Tuesday 29/09/2009 23:42
- Location: Castellar Vallès
Re: Perllongament de FGC a Terrassa i Sabadell
Canvien els noms de les conselleries, els directors generals, i els consellers, però el que no canvia són les nostres intencions !!!!
http://www.trencc.blogspot.com
Plataforma tren Castellar Centre
Plataforma tren Castellar Centre
-
- N2
- Posts: 12
- Joined: Tuesday 29/09/2009 23:42
- Location: Castellar Vallès
Re: Perllongament de FGC a Terrassa i Sabadell
Tenim constància per converses extraoficials, però riguroses, mantingudes amb càrrecs del nou superdepartament, que el projecte de perllongament dels FGC a Castellar que contempla l'estudi informatiu no es durà mai a terme. Això no vol dir que no es contempli fer el perllongament. Sino això. Que l'estudi informatiu presentat per l'anterior conselleria,actualment és paper mullat.
Res que no vinguesim advertint desde fa temps.....
Res que no vinguesim advertint desde fa temps.....
http://www.trencc.blogspot.com
Plataforma tren Castellar Centre
Plataforma tren Castellar Centre
Peticio creada a change.org
http://www.change.org/es/peticiones/dep ... del-valles
Para hacer un poco de presion, he creado esta peticion en Change.org, pero necessitaria el mail de contacte de Territori i Sostenibilitat... al web del departament no el trobo, algu el sap?
Para hacer un poco de presion, he creado esta peticion en Change.org, pero necessitaria el mail de contacte de Territori i Sostenibilitat... al web del departament no el trobo, algu el sap?
Re: Peticio creada a change.org
Mail no, però a la pàgina de TiS http://www20.gencat.cat/portal/site/territori a dalt a la dreta hi trobaras "Contacte" ; emplenes el formulari i llestos
Re: Prolongació FGC a Castellar
No funciona asi la cosa, la idea es insertar un email de contacto en la peticion de change.org para que lo vayan recibiendo, no se querra pretender que alguien que firme mi peticion tenga que rellenar el formulario de TiS...
- Sèrie EV-E801
- N5
- Posts: 104
- Joined: Friday 25/03/2022 9:10
Re: Explotació futura línia Barcelona-Vallès dels FGC
Bon dia,
Doncs pel que es veu la Generalitat va anunciar l'altre dia recuperar la idea de perllongar l'S2 a Castellar (i no he trobat cap altre fil on ningú ho comentés).
A veure què tal, de moment al concurs hi especifica estudiar un traçat (tres alternatives), un tramvia i un BRT. A veure quins en seran els resultats, que s'hauran de lliurar en 56 setmanes.
Com a curiositat, destaca que un dels informes de FemVallès sigui a la documentació d'"antecedents ja redactats en l'àmbit".
El que sí, però, és que amb els temps actuals no seria gaire competitiu per anar a Barcelona (espero que a Sabadell i UAB sí), però ja deuen comptar en el nou túnel, suposo.
Enllaç a la licitació: https://contractaciopublica.cat/ca/deta ... /300030390
Salut!
Doncs pel que es veu la Generalitat va anunciar l'altre dia recuperar la idea de perllongar l'S2 a Castellar (i no he trobat cap altre fil on ningú ho comentés).
A veure què tal, de moment al concurs hi especifica estudiar un traçat (tres alternatives), un tramvia i un BRT. A veure quins en seran els resultats, que s'hauran de lliurar en 56 setmanes.
Com a curiositat, destaca que un dels informes de FemVallès sigui a la documentació d'"antecedents ja redactats en l'àmbit".
El que sí, però, és que amb els temps actuals no seria gaire competitiu per anar a Barcelona (espero que a Sabadell i UAB sí), però ja deuen comptar en el nou túnel, suposo.
Enllaç a la licitació: https://contractaciopublica.cat/ca/deta ... /300030390
Salut!
Re: Prolongació FGC a Castellar
Per BRT ja existeix la e1.
I fora d'hores teniu C1 i C3, i no us oblideu de la N65.
I fora d'hores teniu C1 i C3, i no us oblideu de la N65.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Prolongació FGC a Castellar
Un nou estudi i que no és el primer
Info
https://www.diaridesabadell.com/2024/04 ... io-estudi/
Nou pas endavant per a connectar Castellar del Vallès mitjançant el tren. Després que es licités el projecte el desembre del 2023, el Govern català, a través de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), ha adjudicat ara la redacció de l’anàlisi per avaluar la factibilitat del perllongament ferroviari de la línia S2 d’FGC (Barcelona-Vallès) des de l’estació de Sabadell Parc del Nord fins a Castellar del Vallès. L’objectiu és millorar les comunicacions de la vila amb els municipis pròxims, com Sabadell, i amb Barcelona.
El document també considerarà alternatives de perllongament amb un sistema tramviari i a partir de les solucions del projecte de busos ràpids (BRCAT) que està impulsant el Departament de Territori en aquest corredor. En paral·lel, s’avaluarà la compatibilitat d’aquestes alternatives amb la resta d’alternatives i escenaris ferroviaris plantejats.
De cada opció analitzada, el document farà una proposta de serveis en funció dels diferents escenaris d’oferta i demanda. També analitzarà amb detall el volum de gasos d’efecte hivernacle emesos o estalviats per l’execució de cada alternativa, tenint en compte la construcció de l’obra, el manteniment de la infraestructura, així com l’operació dels serveis i l’impacte pels canvis de mobilitat dels usuaris.
L’anàlisi, amb un termini de redacció de 12 mesos, s’ha adjudicat a DOPEC, S.L. per un import de 65.950 euros (abans d’IVA) i ha d’incloure la caracterització de la mobilitat de l’àmbit de Sabadell-Castellar del Vallès, un resum dels estudis de mobilitat realitzats fins ara, la identificació d’escenaris alternatius, les propostes d’encaix i l’impacte sobre la demanda.
UNA REIVINDICACIÓ HISTÒRICA
Castellar del Vallès és un cas inèdit en el mapa de la mobilitat catalana. Amb gairebé 25.000 habitants, esdevé un emplaçament sense connexió viària ni ferroviària, despertant una demanda històrica per part de diverses veus que reclamen accions per acabar amb aquest greuge.
L’actual moviment no és un plantejament nou. De fet, els estudis de fa més d’una dècada per part d’FGC ja plantejaven la possibilitat de perllongar la via, que finalment va acabar el seu recorregut a l’estació de Sabadell Parc del Nord. Arribar fins a la vila veïna suposaria la construcció d’un nou tram de 4 quilòmetres i mig.
Info
https://www.diaridesabadell.com/2024/04 ... io-estudi/
Nou pas endavant per a connectar Castellar del Vallès mitjançant el tren. Després que es licités el projecte el desembre del 2023, el Govern català, a través de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), ha adjudicat ara la redacció de l’anàlisi per avaluar la factibilitat del perllongament ferroviari de la línia S2 d’FGC (Barcelona-Vallès) des de l’estació de Sabadell Parc del Nord fins a Castellar del Vallès. L’objectiu és millorar les comunicacions de la vila amb els municipis pròxims, com Sabadell, i amb Barcelona.
El document també considerarà alternatives de perllongament amb un sistema tramviari i a partir de les solucions del projecte de busos ràpids (BRCAT) que està impulsant el Departament de Territori en aquest corredor. En paral·lel, s’avaluarà la compatibilitat d’aquestes alternatives amb la resta d’alternatives i escenaris ferroviaris plantejats.
De cada opció analitzada, el document farà una proposta de serveis en funció dels diferents escenaris d’oferta i demanda. També analitzarà amb detall el volum de gasos d’efecte hivernacle emesos o estalviats per l’execució de cada alternativa, tenint en compte la construcció de l’obra, el manteniment de la infraestructura, així com l’operació dels serveis i l’impacte pels canvis de mobilitat dels usuaris.
L’anàlisi, amb un termini de redacció de 12 mesos, s’ha adjudicat a DOPEC, S.L. per un import de 65.950 euros (abans d’IVA) i ha d’incloure la caracterització de la mobilitat de l’àmbit de Sabadell-Castellar del Vallès, un resum dels estudis de mobilitat realitzats fins ara, la identificació d’escenaris alternatius, les propostes d’encaix i l’impacte sobre la demanda.
UNA REIVINDICACIÓ HISTÒRICA
Castellar del Vallès és un cas inèdit en el mapa de la mobilitat catalana. Amb gairebé 25.000 habitants, esdevé un emplaçament sense connexió viària ni ferroviària, despertant una demanda històrica per part de diverses veus que reclamen accions per acabar amb aquest greuge.
L’actual moviment no és un plantejament nou. De fet, els estudis de fa més d’una dècada per part d’FGC ja plantejaven la possibilitat de perllongar la via, que finalment va acabar el seu recorregut a l’estació de Sabadell Parc del Nord. Arribar fins a la vila veïna suposaria la construcció d’un nou tram de 4 quilòmetres i mig.