Musics als trens d'FGC
Musics als trens d'FGC
La imatge de FGC està perdent molt des de que hi ha unes famílies de "rumanos" que es dediquen a tocar pels trens. Creieu que l'empresa té interès en treure'ls?
Sifac
-
- N9
Bé músics i pidolaires diversos sempre n'hi ha hagut a FGC.
Ara porten un temps en què se'ls veu poc suposo que va a èpoques.
Pel que a mi em va dir un treballador de FGC el problema amb la mendicitat és el buit legal que hi ha i que la policia recomana a l'empresa que els treballadors els facin la vida impossible.
A la Llobregat Anoia hi vaig poc i abans veia sovint a algun viatger habitual que em passava el part sempre que el veia. Però allà per la raó que sigui no n'he vist cap.
A la Barcelona Vallès pel que he observat les romaneses tenen el procendiment de treball següent.
En sentit Barcelona solen pujar a Les Planes al cotxe de cua, tot i que els representa el problema de que no poden canviar de cotxe fins a Sarrià si no fan el primer ràpid, alguns ja s'ho han après i comencen a fer el segon cotxe.
Pel que sembla no els agrada fer canvis de sentit a Sant Cugat ni a Sarrià.
Tenen poca tirada als trens del servei urbà.
I no continuo que ja agafo el tren però ni sóc cap de seguretat ni res que si assembli.
Però entre tots podríem fer una mica de policies d'incògnit al transport públic.
Ara porten un temps en què se'ls veu poc suposo que va a èpoques.
Pel que a mi em va dir un treballador de FGC el problema amb la mendicitat és el buit legal que hi ha i que la policia recomana a l'empresa que els treballadors els facin la vida impossible.
A la Llobregat Anoia hi vaig poc i abans veia sovint a algun viatger habitual que em passava el part sempre que el veia. Però allà per la raó que sigui no n'he vist cap.
A la Barcelona Vallès pel que he observat les romaneses tenen el procendiment de treball següent.
En sentit Barcelona solen pujar a Les Planes al cotxe de cua, tot i que els representa el problema de que no poden canviar de cotxe fins a Sarrià si no fan el primer ràpid, alguns ja s'ho han après i comencen a fer el segon cotxe.
Pel que sembla no els agrada fer canvis de sentit a Sant Cugat ni a Sarrià.
Tenen poca tirada als trens del servei urbà.
I no continuo que ja agafo el tren però ni sóc cap de seguretat ni res que si assembli.
Però entre tots podríem fer una mica de policies d'incògnit al transport públic.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Es podria habilitar una zona per músics com fan a TMB
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Musics als trens d'FGC
Tots Movem Barcelona, Magno...aquesta és la resposta.
Magno wrote:La imatge de FGC està perdent molt des de que hi ha unes famílies de "rumanos" que es dediquen a tocar pels trens. Creieu que l'empresa té interès en treure'ls?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Digue que hi han rumanesos o sudamericans tocant música als trens d'FGC?Jo mai he vist mùsics a FGC,en canvi,a TMB nomès una sola vegada,peró a RENFE en veig molt sovint.
L'altre dia en un tren de la R1 pujo a Sant Adrià i al tren veig dos sudamericans preparats per tocar la guitarra.Jo me'n vaig corrent a l'ùltim cagó i com el tren anava en doble a asalona canvio de composició.
Per no dir que un cubà un cop va fer un concert en un lloc tan plàcid com és el vagó d'una 447 ,lo mijor que tot el vagó donant-li diners excepte jo,jo ni el vaig mirar.Va passar a la R2 al tram Gavà-Sants.
Passa que els mùsics aquells van als llocs on menys seguretat hi han,per això costa tant veure gent tocant mùsica a FGC i és molt fàcil veure'ls a RENFE,a RENFE la seguretat és penosa.
L'altre dia en un tren de la R1 pujo a Sant Adrià i al tren veig dos sudamericans preparats per tocar la guitarra.Jo me'n vaig corrent a l'ùltim cagó i com el tren anava en doble a asalona canvio de composició.
Per no dir que un cubà un cop va fer un concert en un lloc tan plàcid com és el vagó d'una 447 ,lo mijor que tot el vagó donant-li diners excepte jo,jo ni el vaig mirar.Va passar a la R2 al tram Gavà-Sants.
Passa que els mùsics aquells van als llocs on menys seguretat hi han,per això costa tant veure gent tocant mùsica a FGC i és molt fàcil veure'ls a RENFE,a RENFE la seguretat és penosa.
- Guigui
- Administrador
Doncs l'última vegada que vaig agafar FGC (sense comptar les línies urbanes), em vaig passar tot el túnel de Vallvidrera (concretament, Peu del Funicular-Les Planes) escoltant el nyigo-nyigo d'un home de fesomia romanesa. I em donava la impressió de que era un assidu del trajecte.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Trenscat
- N10
Si era un que tocava l'acordió dijous passat al migdia també vaig trobar-me'l, des de Sarrià a Les Planes.Guigui wrote:Doncs l'última vegada que vaig agafar FGC (sense comptar les línies urbanes), em vaig passar tot el túnel de Vallvidrera (concretament, Peu del Funicular-Les Planes) escoltant el nyigo-nyigo d'un home de fesomia romanesa. I em donava la impressió de que era un assidu del trajecte.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
La ubicació d'aquests músics és cíclica. Quan FGC reforça la vigilància passen a actuar a TMB fins que ells la reforcen. Després passen a Renfe on s'hi estan fins que aquest operador pren mesures, moment en el qual tornen a FGC els quals han baixat la guàrdia després de tant de temps sense veure'ls.
- Guigui
- Administrador
No, el meu tocava el violí. Bé, potser era el mateix, ves a saber... En tot cas, el meu últim contacte amb els FGC suburbans data de gener.Trenscat wrote:Si era un que tocava l'acordió dijous passat al migdia també vaig trobar-me'l, des de Sarrià a Les Planes.Guigui wrote:Doncs l'última vegada que vaig agafar FGC (sense comptar les línies urbanes), em vaig passar tot el túnel de Vallvidrera (concretament, Peu del Funicular-Les Planes) escoltant el nyigo-nyigo d'un home de fesomia romanesa. I em donava la impressió de que era un assidu del trajecte.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
- davidbarna
- N5
Els músics i pidolaires van començar a aparéixer pels Ferrocarrils (parlo de la línia del Vallès), sobre el 1997-8. Fins llavors ho tenien molt complicat, ja que hi havia molt personal a les estacions i també als vagons. Va ser quan van començar a jubilar als revisors i taquillers quan tota aquesta gent va tenir via lliure.
Dons avui continuava donant la llauna amb l'acordió entre La Floresta i Les PlanesTrenscat wrote:Si era un que tocava l'acordió dijous passat al migdia també vaig trobar-me'l, des de Sarrià a Les Planes.Guigui wrote:Doncs l'última vegada que vaig agafar FGC (sense comptar les línies urbanes), em vaig passar tot el túnel de Vallvidrera (concretament, Peu del Funicular-Les Planes) escoltant el nyigo-nyigo d'un home de fesomia romanesa. I em donava la impressió de que era un assidu del trajecte.