Retards, avaries i deficiències a TMB
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Del Twitter de TMB:
Els trens no paren a Universitat L1 L2 #metrobcn, tancada per ordre policial. Estacions més pròximes: Catalunya L1, Passeig de Gràcia L2.
Els trens no paren a Universitat L1 L2 #metrobcn, tancada per ordre policial. Estacions més pròximes: Catalunya L1, Passeig de Gràcia L2.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tancament d'Universitat
Mesura preventiva a instàncies dels Mossos per manifestació d'indignats: http://www.ara.cat/societat/TMB-dUniver ... 30870.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
L'altre dia em va sorprendre veure un 5000 circulan per la L5 amb una porta inútil i una enganxina informativa, com pasa a Renfe. Jo estaba acostumat a quan un metro tenia una porta inútil es treia del servei.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
als trens de la sèrie 5000, 6000 i 9000 se'ls poden anul.lar les portes individualment. Poden circular amb passatge amb fins a 3 portes anul.lades sempre i quan no siguin del mateix cotxe.
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Avui a les 19.52 sortint del metro a Maria Cristina, justament a l'obrir-se les portes, en comptes de sortir el compte enrrere pel proper tren, sortia el: Processant nova informació, i on el del motorista, sortia: Stop (S). Algú sap el motiu?
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Aquesta tarda, les (punyeteres) portes de la (punyetera) conducció automàtica a l'estació de Torre Baró | Vallbona estaven espatllades, només les de l'andana direcció Trinitat.
Aquesta (punyetera) incidència, ha obligat a donar servei per una via, fet que ha provocat que la freqüència de la L11 hagi estat d'uns (punyeters) 14 minuts, i evidentment, me'ls he hagut de menjar.
Aquesta (punyetera) incidència, ha obligat a donar servei per una via, fet que ha provocat que la freqüència de la L11 hagi estat d'uns (punyeters) 14 minuts, i evidentment, me'ls he hagut de menjar.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
I a Can Cuiàs utilitzaven la via de sempre o l'andana aquella tan estranya de l'altra via també?Miquel wrote:Aquesta tarda, les (punyeteres) portes de la (punyetera) conducció automàtica a l'estació de Torre Baró | Vallbona estaven espatllades, només les de l'andana direcció Trinitat.
Aquesta (punyetera) incidència, ha obligat a donar servei per una via, fet que ha provocat que la freqüència de la L11 hagi estat d'uns (punyeters) 14 minuts, i evidentment, me'ls he hagut de menjar.
I una altra pregunta, era conducció automàtica o com ha passat això conduïa el tècnic (com en el tros de Casa de l'Aigua a Trinitat Nova)?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Si donaven servei per una via suposo que hi havia un únic tren circulant (per tant no es fa encreuament) i es pot utilitzar l'andana de sempre de Can Cuiàs.Adolescent barceloní wrote:I a Can Cuiàs utilitzaven la via de sempre o l'andana aquella tan estranya de l'altra via també?Miquel wrote:Aquesta tarda, les (punyeteres) portes de la (punyetera) conducció automàtica a l'estació de Torre Baró | Vallbona estaven espatllades, només les de l'andana direcció Trinitat.
Aquesta (punyetera) incidència, ha obligat a donar servei per una via, fet que ha provocat que la freqüència de la L11 hagi estat d'uns (punyeters) 14 minuts, i evidentment, me'ls he hagut de menjar.
I una altra pregunta, era conducció automàtica o com ha passat això conduïa el tècnic (com en el tros de Casa de l'Aigua a Trinitat Nova)?
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Pos és veritat... I el tema conducció automàtica... en anar a contravia direcció Trinitat Nova no crec que sigui en automàtic sinó que suposo que serà "manual" oi?oriolp13 wrote:Si donaven servei per una via suposo que hi havia un únic tren circulant (per tant no es fa encreuament) i es pot utilitzar l'andana de sempre de Can Cuiàs.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Només cal que des de el CCM canviïn la ruta del tren, i en comptes de tenir la ruta fixada per la V2, la te fixada per la V1. Altre cosa, es que a la V1 no hi hagués posat l'ATC, en aquest cas, el motorista sí que hauria d'haver portat el tren en Manual, M+25, ATP o ATO fins aturar-se al lloc indicat.Adolescent barceloní wrote:Pos és veritat... I el tema conducció automàtica... en anar a contravia direcció Trinitat Nova no crec que sigui en automàtic sinó que suposo que serà "manual" oi?oriolp13 wrote:Si donaven servei per una via suposo que hi havia un únic tren circulant (per tant no es fa encreuament) i es pot utilitzar l'andana de sempre de Can Cuiàs.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Cap a les 14:30, la L4 restava fora de servei per incidència, algú sap què ha passat?
Descarrilament a Badalona L2
Una 9000 ha descarrilat aquesta matinada a Badalona | Pompeu Fabra al passar pel canvi d'agulles, sembla ser que hi ha hagut una bona destrossa, ja que se segueix donant servei especial de bus entre Pep Ventura i el Terminal.
http://www.324.cat/noticia/1749952/barc ... arrilament
http://www.324.cat/noticia/1749952/barc ... arrilament
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
http://www.lavanguardia.com/sucesos/201 ... fabra.html
Restablecido el servicio de metro entre Pep Ventura y Badalona Pompeu Fabra
El descarrilamiento de un tren sin pasajeros que no ha ocasionado heridos había obligado a suspender el tramo entre dichas estaciones de la L2
Restablecido el servicio de metro entre Pep Ventura y Badalona Pompeu Fabra
El descarrilamiento de un tren sin pasajeros que no ha ocasionado heridos había obligado a suspender el tramo entre dichas estaciones de la L2
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Miquel wrote:Una 9000 ha descarrilat aquesta matinada a Badalona | Pompeu Fabra al passar pel canvi d'agulles, sembla ser que hi ha hagut una bona destrossa, ja que se segueix donant servei especial de bus entre Pep Ventura i el Terminal.
http://www.324.cat/noticia/1749952/barc ... arrilament
Carai, l'altre dia xoquen dos autobusos de Tusgsal, i avui un metro descarrila... Carai, qui li ha donat un mal d'ull a Badalona, que aquest mes de juny té tan mala sort amb el transport públic????metring wrote:http://www.lavanguardia.com/sucesos/201 ... fabra.html
Restablecido el servicio de metro entre Pep Ventura y Badalona Pompeu Fabra
El descarrilamiento de un tren sin pasajeros que no ha ocasionado heridos había obligado a suspender el tramo entre dichas estaciones de la L2
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Culpes a repartir
Clarament, l'alcalde, tot i que ell dirà que són els romanesos...Adolescent barceloní wrote:Carai, qui li ha donat un mal d'ull a Badalona, que aquest mes de juny té tan mala sort amb el transport públic????
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N2
- Posts: 19
- Joined: Saturday 19/09/2009 10:14
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
La "Puñeteras puertas" no estaban estropeadas, era un problema en una aguja, por eso solo circulava un tren.Miquel wrote:Aquesta tarda, les (punyeteres) portes de la (punyetera) conducció automàtica a l'estació de Torre Baró | Vallbona estaven espatllades, només les de l'andana direcció Trinitat.
Aquesta (punyetera) incidència, ha obligat a donar servei per una via, fet que ha provocat que la freqüència de la L11 hagi estat d'uns (punyeters) 14 minuts, i evidentment, me'ls he hagut de menjar.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Dons els treballadors em van dir que eren les portes.calimandri wrote:La "Puñeteras puertas" no estaban estropeadas, era un problema en una aguja, por eso solo circulava un tren.Miquel wrote:Aquesta tarda, les (punyeteres) portes de la (punyetera) conducció automàtica a l'estació de Torre Baró | Vallbona estaven espatllades, només les de l'andana direcció Trinitat.
Aquesta (punyetera) incidència, ha obligat a donar servei per una via, fet que ha provocat que la freqüència de la L11 hagi estat d'uns (punyeters) 14 minuts, i evidentment, me'ls he hagut de menjar.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N2
- Posts: 19
- Joined: Saturday 19/09/2009 10:14
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Te puedo confirmar que no fue así, que fue un problema de que un tren talonó una aguja en Torre baro, con lo cual solo se podia dar serrvicio por una vía, se retiro un tren y por eso la frecuencia de paso era de 14 minutos.Miquel wrote:Dons els treballadors em van dir que eren les portes.calimandri wrote:La "Puñeteras puertas" no estaban estropeadas, era un problema en una aguja, por eso solo circulava un tren.Miquel wrote:Aquesta tarda, les (punyeteres) portes de la (punyetera) conducció automàtica a l'estació de Torre Baró | Vallbona estaven espatllades, només les de l'andana direcció Trinitat.
Aquesta (punyetera) incidència, ha obligat a donar servei per una via, fet que ha provocat que la freqüència de la L11 hagi estat d'uns (punyeters) 14 minuts, i evidentment, me'ls he hagut de menjar.
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Si tu ho dius, dons els TOLA (?) no em van voler dir la veritatcalimandri wrote:Te puedo confirmar que no fue así, que fue un problema de que un tren talonó una aguja en Torre baro, con lo cual solo se podia dar serrvicio por una vía, se retiro un tren y por eso la frecuencia de paso era de 14 minutos.Miquel wrote:Dons els treballadors em van dir que eren les portes.calimandri wrote: La "Puñeteras puertas" no estaban estropeadas, era un problema en una aguja, por eso solo circulava un tren.
En fi, de totes maneres, això no treu la meva opinió dels sistemes totalment automatitzats.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Perdoneu la meva ignorància, però: Què és el TOLA? És potser aquest que va vestit de vermell que condueix la L11 entre Casa de l'Aigua i Trinitat Nova?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.