T'expliques de maravella, companyEl LLOP wrote:a veure si m'explico perquè em sembla que no se m'enten. Jo considero proves de DO (o el que sigui) és quan el sistema està implantat i s'ha d'ajustar/adequar/provar i això es fa sempre a les proves nocturnes. No considero que provar si es reben codis en un enclavament o si les antenes del tren capten les emissions sigui proves de DO a L5. Quan es prova un prototip de cotxe, s'enten que s'ha fet, quan aquest cotxe ha passat una sèrie determinada de proves, i no quan es comproven si funcionen elss llums, encara que també sigui imprescindible, no se si m'explico...
En aquest sentit el meu punt de vista és més puntual, el qual considero que per a que un sistema d'aquestes magnituds funcioni bé els fonaments més bàsics han de funcionar a la perfecció i s'han de provar abans no es munti "la construcció" a sobre, perque què és millor, que des d'un bon principi tot vagi bé que no pas es munti tot i desprès s'hagi de desmuntar tot per retocar/ perfeccionar/ arreglar una cosa puntual?