Venda de bitllets llarga distància RENFE
Venda de bitllets llarga distància RENFE
Fa més de 15 dies que estic intentant comprar bitllets per un Alvia per fer Barcelona - Logroño el 3 de Juliol i la tornada el 5 del mateix mes. Com que els preus de RENFE son una autèntica clavada, l'única opció viable és comprar tots dos amb tarifa web, que em surt tot plegat per uns 50€ (una mica més del que em costaria el viatge en bus ALSA).
Anant a la web de RENFE resulta que per l'Alvia BCN-Bilbao (el que m'interessa a mi), no es poden comprar bitllets per més enllà del dia 30 de Juny. En canvi es pot comprovar com aquest tren sí que circula perquè es pot comprar el bitllet del mateix tren de tornada cada dia (al mati fa BCN-Bilbao i a la tarda en torna). Així que podia comprar la tornada en tarifa web en preferent (no en turista) per uns 28€, però l'anada no apareixia....
Com que només puc comprar la tornada, però no l'anada, decideixo trucar al 902 de RENFE a veure què passa. Allà em diuen que tenen "problemes tècnics" però que estigui atent que en els propers dies posaran a la venda aquest tren, que encara no s'ha venut cap bitllet, ni en taquilla ni per internet. Decideixo esperar i en vista que la cosa no millora, un dia passant per Sants, m'acosto a les taquilles. Allà veig que la gent de Renfe veu la mateixa pàgina web que jo (bravo!). I em diuen, per segon cop, que deu estar a punt de posar-se ala venda, que estigui atent. Tinc temptacions de comprar el bitllet de tornada, però no em fio que em posin de veritat el tren per anar-hi ...
Avui diumenge m'he trobat amb la sorpresa que per la tornada ja no tinc tarifa web, ara és estrella. Això vol dir que la tornada em costa 43€ i no 28€. Encara no es pot comprar el bitllet d'anada .... Què esperen què faci ara? Ho tinc clar: en autobús hi puc anar i tornar per 42€, i el bitllet el podia comprar des de fa mesos. Quina és l'empresa que priva els seus clients de comprar els seus productes? Crec que és un cas únic al món, on un vol comprar però el que ven no li deixa. Aquesta empresa és un veritable desastre, una ruïna. I no només en rodalies, que ja sabem, que no els és rendible econòmicament, és que en Llarga Distància estic veient que és el mateix! I ara fan vaga els que treballen en aquesta empresa perquè no volen perdre privilegis? Però si els haurien de fotre tots al carrer! Que són una colla d'inútils!
Un com més: BRAVO RENFE!
Anant a la web de RENFE resulta que per l'Alvia BCN-Bilbao (el que m'interessa a mi), no es poden comprar bitllets per més enllà del dia 30 de Juny. En canvi es pot comprovar com aquest tren sí que circula perquè es pot comprar el bitllet del mateix tren de tornada cada dia (al mati fa BCN-Bilbao i a la tarda en torna). Així que podia comprar la tornada en tarifa web en preferent (no en turista) per uns 28€, però l'anada no apareixia....
Com que només puc comprar la tornada, però no l'anada, decideixo trucar al 902 de RENFE a veure què passa. Allà em diuen que tenen "problemes tècnics" però que estigui atent que en els propers dies posaran a la venda aquest tren, que encara no s'ha venut cap bitllet, ni en taquilla ni per internet. Decideixo esperar i en vista que la cosa no millora, un dia passant per Sants, m'acosto a les taquilles. Allà veig que la gent de Renfe veu la mateixa pàgina web que jo (bravo!). I em diuen, per segon cop, que deu estar a punt de posar-se ala venda, que estigui atent. Tinc temptacions de comprar el bitllet de tornada, però no em fio que em posin de veritat el tren per anar-hi ...
Avui diumenge m'he trobat amb la sorpresa que per la tornada ja no tinc tarifa web, ara és estrella. Això vol dir que la tornada em costa 43€ i no 28€. Encara no es pot comprar el bitllet d'anada .... Què esperen què faci ara? Ho tinc clar: en autobús hi puc anar i tornar per 42€, i el bitllet el podia comprar des de fa mesos. Quina és l'empresa que priva els seus clients de comprar els seus productes? Crec que és un cas únic al món, on un vol comprar però el que ven no li deixa. Aquesta empresa és un veritable desastre, una ruïna. I no només en rodalies, que ja sabem, que no els és rendible econòmicament, és que en Llarga Distància estic veient que és el mateix! I ara fan vaga els que treballen en aquesta empresa perquè no volen perdre privilegis? Però si els haurien de fotre tots al carrer! Que són una colla d'inútils!
Un com més: BRAVO RENFE!
-
- N8
- Posts: 1203
- Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
- Location: De la Terra Ferma a l'exili
- Contact:
Re: Venda de bitllets llarga distància RENFE
Dues coses a tenir en compte:
1.- Les tarifes reduïdes no són cap dret.
2.- Si compres anada i tornada en tarifes reduïdes, pots comprar-les per separat. Si aconsegueixes tarifa Estrella (40% de descompte), encara que compris l'anada a tarifa completa, el cost serà el mateix si es que l'anada no té la classe més elevada que la tornada, que en aquest cas sí perdies uns pocs euros (el 20% de la diferència de classe).
1.- Les tarifes reduïdes no són cap dret.
2.- Si compres anada i tornada en tarifes reduïdes, pots comprar-les per separat. Si aconsegueixes tarifa Estrella (40% de descompte), encara que compris l'anada a tarifa completa, el cost serà el mateix si es que l'anada no té la classe més elevada que la tornada, que en aquest cas sí perdies uns pocs euros (el 20% de la diferència de classe).
Re: Venda de bitllets llarga distància RENFE
1- Les tarifes reduïdes no són cap dret: són una possibilitat que existeix de forma limitada per a qui sigui bastant previsor. Crec que estic en el cas.
2- No té cap sentit comprar un bitllet de tornada sense tenir el d'anada. I més quan les condicions de les tarifes reduïdes diuen que en cas d'anul·lació es perd un bon percentatge del preu pagat. Has comprat mai un bitllet d'avió de tornada sabent que a hores d'ara és impossible comprar el d'anada?
3- És un dret poder comprar amb la mateixa antelació que qualsevol trajecte de Llarga Distància. T'imagines que de cop desapareguin de la web els AVEs a Madrid per d'aquí 10 dies? O els Euormeds?
2- No té cap sentit comprar un bitllet de tornada sense tenir el d'anada. I més quan les condicions de les tarifes reduïdes diuen que en cas d'anul·lació es perd un bon percentatge del preu pagat. Has comprat mai un bitllet d'avió de tornada sabent que a hores d'ara és impossible comprar el d'anada?
3- És un dret poder comprar amb la mateixa antelació que qualsevol trajecte de Llarga Distància. T'imagines que de cop desapareguin de la web els AVEs a Madrid per d'aquí 10 dies? O els Euormeds?
-
- N8
- Posts: 1203
- Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
- Location: De la Terra Ferma a l'exili
- Contact:
Re: Venda de bitllets llarga distància RENFE
Et contesto per parts:
1.- L'Operadora té total potestat a oferir les tarifes reduïdes que li semblin bé, com té la mateixa potestat de no oferir-ne cap. Té llibertat d'establir les tarifes que vulgui.
2.- He comprat moltes vegades tornades amb més antelació que les anades. Potser viatgem diferent, però acostumo a fer una mitja de 80 trens de LD i uns 30 avions l'any i una de les ventatges del ferrocarril és justament aquesta, que pots comprar els bitllets independents i més ara amb les tarifes web i estrella. Per cert, les despeses d'anul·lació són de la tarifa web un 50% del 40%, o sigui un 20% de la tarifa general; en la tarifa estrella un 30% del 60%, o sigui un 18%. Crec recordar que l'anul·lació de la tarifa general és d'un 15%. Com pots veure, la diferència és molt poca.
3.- El sistema de venta de bitllets tots sabem que és un desastre. I això motivat perquè a l'Operadora ningú té la feina a l'aire si ho fa malament constantment. Sobre el dret que tu dius tenir... t'agrairia que me'l reflexessis, perquè els drets que diem tenir perquè sí i després no apareixen reflexats enlloc, poca validesa tenen a l'hora d'exigir res.
1.- L'Operadora té total potestat a oferir les tarifes reduïdes que li semblin bé, com té la mateixa potestat de no oferir-ne cap. Té llibertat d'establir les tarifes que vulgui.
2.- He comprat moltes vegades tornades amb més antelació que les anades. Potser viatgem diferent, però acostumo a fer una mitja de 80 trens de LD i uns 30 avions l'any i una de les ventatges del ferrocarril és justament aquesta, que pots comprar els bitllets independents i més ara amb les tarifes web i estrella. Per cert, les despeses d'anul·lació són de la tarifa web un 50% del 40%, o sigui un 20% de la tarifa general; en la tarifa estrella un 30% del 60%, o sigui un 18%. Crec recordar que l'anul·lació de la tarifa general és d'un 15%. Com pots veure, la diferència és molt poca.
3.- El sistema de venta de bitllets tots sabem que és un desastre. I això motivat perquè a l'Operadora ningú té la feina a l'aire si ho fa malament constantment. Sobre el dret que tu dius tenir... t'agrairia que me'l reflexessis, perquè els drets que diem tenir perquè sí i després no apareixen reflexats enlloc, poca validesa tenen a l'hora d'exigir res.
Re: Venda de bitllets llarga distància RENFE
Bé això s'ha convertit en una conversa que sembla que ens porta enlloc. No obstant, volia comentar quatre coses més.
No entenc els motius pels quals davant una evident desastrosa política de venda i quan jo explico un cas concret decideixes posar-te una mica (només una mica) a la defensa d'aquesta empresa. Trobo que és evident que aquest és un altre dels defectes de les empreses ferroviàries que tenim aquí i de la mateixa manera que critiquem els retards sistemàtics a Rodalies o la falta d'informació quan hi ha retards és important aconseguir que el sistema de venda de bitllets funcioni el millor possible.
Dit això, jo no hagués volgut entrar en aquesta discussió de si és cert que tenim dret a poder comprar els bitllets amb la mateixa antelació sigui quin sigui la destinació del tren. És que trobo que no es tracta d'una qüestió de lleis sinó de sentit comú ... És com allò de la devolució exprés de rodalies: ens han de tornar el preu del bitllet quan el tren fa 15 minuts tard però si en fa 14 no. És que els trens no poden anar per sistema amb més de 10 minuts de retard! El problema aquí no és si l'usuari té dret per llei o no a comprar els bitllets amb una antelació X: és que per anar a la gran majoria de destinacions es poden comprar amb mesos d'antelació però per aquesta ruta en concret, a partir del dia 1 de juliol, no es poden comprar. I què diu el reglament exactament? Doncs això:
Los viajeros de servicios ferroviarios de Alta Velocidad Y Larga Distancia tienen, entre otros, los siguientes derechos a:
* A/ Acceder a la publicación, con la suficiente antelación, del horario de los servicios y de los precios correspondientes.
I quant és la "suficiente antelción"? No és qüestió de lleis, és qüestió de sentit comú... Si per tot aplica una norma general que són mesos ...
Sobre poder comprar el bitllet de tornada abans que el d'anada, tens tota la raó: podria fer-ho ja que els dos bitllets són independents quant a tarificació. El problema és que només em va bé anar i tornar amb un tren en concret (per l'hora), d'aquí que porti temps darrere d'això. Què passa si compro la tornada però l'anada, que encara no té horaris publicats, no és a l'hora que el puc agafar? És clar que puc tornar el primer bitllet, que no perdria tants diners i tot això ... Però no seria més senzill que les coses funcionessin com han d'anar? Al cap i a la fi no crec que sigui cap extravagància voler comprar un bitllet per un tren que surt d'aquí 15 dies! El problema és que si volgués anar a Madrid, València, Pamplona o Sevilla podria tenir els bitllets fa un mes, però la meva destinació, Logroño, deu tenir alguna cosa especial que no els agrada ...
"L'Operadora té total potestat a oferir les tarifes reduïdes que li semblin bé, com té la mateixa potestat de no oferir-ne cap. Té llibertat d'establir les tarifes que vulgui."
Home, això és cert fins que la mateixa Renfe Operadora estableix les seves pròpies tarifes. Si diu que ofereix tants bitllets a tarifes reduïdes els ha d'oferir, perquè sinó quan fa anuncis el que fa són fraus. Jo no tinc dret a cap reducció de preus, jo tinc dret a participar segons les regles que l'empresa estableix. Però si estableix unes regles i per una altra banda m'impedeix participar-hi ... s'està fent trampes al solitari! Entendria que si compro massa tard s'hagin esgotat els bitllets a tarifa reduïda, però el que no pot passar és que no pugui comprar-los perquè no els posa a la venda.
I dit això, segur que si tirem de reglament, de lleis i drets i deures trobaríem arguments per poder dir que no tinc cap motiu per queixar-me i que hauria d'estar agraït pel servei que donen. Però quan les coses no funcionen, no funcionen, malgrat no hi tingui dret.
No entenc els motius pels quals davant una evident desastrosa política de venda i quan jo explico un cas concret decideixes posar-te una mica (només una mica) a la defensa d'aquesta empresa. Trobo que és evident que aquest és un altre dels defectes de les empreses ferroviàries que tenim aquí i de la mateixa manera que critiquem els retards sistemàtics a Rodalies o la falta d'informació quan hi ha retards és important aconseguir que el sistema de venda de bitllets funcioni el millor possible.
Dit això, jo no hagués volgut entrar en aquesta discussió de si és cert que tenim dret a poder comprar els bitllets amb la mateixa antelació sigui quin sigui la destinació del tren. És que trobo que no es tracta d'una qüestió de lleis sinó de sentit comú ... És com allò de la devolució exprés de rodalies: ens han de tornar el preu del bitllet quan el tren fa 15 minuts tard però si en fa 14 no. És que els trens no poden anar per sistema amb més de 10 minuts de retard! El problema aquí no és si l'usuari té dret per llei o no a comprar els bitllets amb una antelació X: és que per anar a la gran majoria de destinacions es poden comprar amb mesos d'antelació però per aquesta ruta en concret, a partir del dia 1 de juliol, no es poden comprar. I què diu el reglament exactament? Doncs això:
Los viajeros de servicios ferroviarios de Alta Velocidad Y Larga Distancia tienen, entre otros, los siguientes derechos a:
* A/ Acceder a la publicación, con la suficiente antelación, del horario de los servicios y de los precios correspondientes.
I quant és la "suficiente antelción"? No és qüestió de lleis, és qüestió de sentit comú... Si per tot aplica una norma general que són mesos ...
Sobre poder comprar el bitllet de tornada abans que el d'anada, tens tota la raó: podria fer-ho ja que els dos bitllets són independents quant a tarificació. El problema és que només em va bé anar i tornar amb un tren en concret (per l'hora), d'aquí que porti temps darrere d'això. Què passa si compro la tornada però l'anada, que encara no té horaris publicats, no és a l'hora que el puc agafar? És clar que puc tornar el primer bitllet, que no perdria tants diners i tot això ... Però no seria més senzill que les coses funcionessin com han d'anar? Al cap i a la fi no crec que sigui cap extravagància voler comprar un bitllet per un tren que surt d'aquí 15 dies! El problema és que si volgués anar a Madrid, València, Pamplona o Sevilla podria tenir els bitllets fa un mes, però la meva destinació, Logroño, deu tenir alguna cosa especial que no els agrada ...
"L'Operadora té total potestat a oferir les tarifes reduïdes que li semblin bé, com té la mateixa potestat de no oferir-ne cap. Té llibertat d'establir les tarifes que vulgui."
Home, això és cert fins que la mateixa Renfe Operadora estableix les seves pròpies tarifes. Si diu que ofereix tants bitllets a tarifes reduïdes els ha d'oferir, perquè sinó quan fa anuncis el que fa són fraus. Jo no tinc dret a cap reducció de preus, jo tinc dret a participar segons les regles que l'empresa estableix. Però si estableix unes regles i per una altra banda m'impedeix participar-hi ... s'està fent trampes al solitari! Entendria que si compro massa tard s'hagin esgotat els bitllets a tarifa reduïda, però el que no pot passar és que no pugui comprar-los perquè no els posa a la venda.
I dit això, segur que si tirem de reglament, de lleis i drets i deures trobaríem arguments per poder dir que no tinc cap motiu per queixar-me i que hauria d'estar agraït pel servei que donen. Però quan les coses no funcionen, no funcionen, malgrat no hi tingui dret.
Re: Venda de bitllets llarga distància RENFE
http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... ardia.html
Renfe bloquea la compra de billetes de AVE para febrero
Un reajuste de horarios impide la adquisición y reserva de cualquier trayecto de media y larga distancia y no se sabe cuando saldrán a la venta
Joel Albarrán Bugié | Barcelona | 06/01/2010 | Actualizada a las 01:40h | Ciudadanos
"No hay trenes para los criterios seleccionados". Esta es la escueta y sorprendente respuesta que habrán recibido quienes hayan intentado reservar, en la página web de Renfe, un billete para más allá del 30 de enero en cualquier trayecto de media y larga distancia, incluidos los del AVE.
Las personas que lo hayan intentado acudiendo al teléfono de reservas de la compañía o a las taquillas de las estaciones habrán sido informadas que -pese a lo que diga la web de Renfe- sí seguirá "habiendo trenes" pasado este mes. Pero tampoco habrán conseguido hacerse con un billete.
Fuentes oficiales de la compañía ferroviaria han confirmado a La Vanguardia.es que en estos momentos no hay ninguna forma de comprar un billete de tren de media y larga distancia si se quiere viajar a partir de febrero.
Al parecer, se está realizando un "reajuste de horarios" que debe incorporarse al sistema informático, motivo por el cual todavía no se ha puesto a la venta ningún billete más allá del día 30 de este mes.
"No queremos causar molestias a los viajeros" vendiendo billetes que podrían cambiar de horario, explican desde Renfe. La empresa confía que el sistema de reservas vuelva a funcionar "lo más pronto posible", pero admite que se desconoce el momento exacto en que lo viajeros podrán comprar sus billetes normalmente.
Ante esta situación, a quienes quieran comprar un billete de media y larga distancia o de alta velocidad sólo les queda conformarse con el consejo que les ofrecerán en el servicio de información telefónica: "vuelva a llamar a lo largo de esta semana".
Renfe bloquea la compra de billetes de AVE para febrero
Un reajuste de horarios impide la adquisición y reserva de cualquier trayecto de media y larga distancia y no se sabe cuando saldrán a la venta
Joel Albarrán Bugié | Barcelona | 06/01/2010 | Actualizada a las 01:40h | Ciudadanos
"No hay trenes para los criterios seleccionados". Esta es la escueta y sorprendente respuesta que habrán recibido quienes hayan intentado reservar, en la página web de Renfe, un billete para más allá del 30 de enero en cualquier trayecto de media y larga distancia, incluidos los del AVE.
Las personas que lo hayan intentado acudiendo al teléfono de reservas de la compañía o a las taquillas de las estaciones habrán sido informadas que -pese a lo que diga la web de Renfe- sí seguirá "habiendo trenes" pasado este mes. Pero tampoco habrán conseguido hacerse con un billete.
Fuentes oficiales de la compañía ferroviaria han confirmado a La Vanguardia.es que en estos momentos no hay ninguna forma de comprar un billete de tren de media y larga distancia si se quiere viajar a partir de febrero.
Al parecer, se está realizando un "reajuste de horarios" que debe incorporarse al sistema informático, motivo por el cual todavía no se ha puesto a la venta ningún billete más allá del día 30 de este mes.
"No queremos causar molestias a los viajeros" vendiendo billetes que podrían cambiar de horario, explican desde Renfe. La empresa confía que el sistema de reservas vuelva a funcionar "lo más pronto posible", pero admite que se desconoce el momento exacto en que lo viajeros podrán comprar sus billetes normalmente.
Ante esta situación, a quienes quieran comprar un billete de media y larga distancia o de alta velocidad sólo les queda conformarse con el consejo que les ofrecerán en el servicio de información telefónica: "vuelva a llamar a lo largo de esta semana".
Re: Venda de bitllets llarga distància RENFE
Jo he d'anar de Barcelona a València l'últim cap de setmana del gener i puc comprar el bitllet d'anada però no el de tornada. Em sembla que com això segueixi així hi aniré en cotxe, que tot i els peatges surt més barat sent dues persones... quina gran gestió del transport públic que tenim!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Flota moderna, previsió rupestre
Qualsevol persona mínimament versada en literatura espanyola s'adonarà ràpidament que el país que havia de ser l'enveja del món mundial no ha evolucionat en 200 anys."vuelva a llamar a lo largo de esta semana"
Concretament, és absolutament vergonyós que la flotamamodennaduropa vagi de la mà de la previsió més desastrosa que hom pugui imaginar. Ara resulta que els acaba de sortir del tupí el canvi horari d'aquí a poc, però encara no com el faran.
:andaya
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Venda de bitllets llarga distància RENFE
Recordo fa poc a tranvia un fil parlant d'aixó i va pasar una cosa sorprenen:
- Ningun sabia quan sortirien els nous horaris.
- Algún va pregunar a atenció al cliente dels ferrocarrils suissos quan sortiries els horaris, i aquestos van donar una data.
- Gent de Renfe, no oficial, ho va desmentir.
- Al dia que havia dit els ferrocarrils suissos, Renfe va publicar els seus horaris.
Vuelva usted mañana.
- Ningun sabia quan sortirien els nous horaris.
- Algún va pregunar a atenció al cliente dels ferrocarrils suissos quan sortiries els horaris, i aquestos van donar una data.
- Gent de Renfe, no oficial, ho va desmentir.
- Al dia que havia dit els ferrocarrils suissos, Renfe va publicar els seus horaris.
Vuelva usted mañana.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Efecte beneficiós
Bé, ja tindríem el primer cas d'efecte beneficiós directe de l'eficiència suïssa sobre el desgavell ferroviari espanyol.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Venda de bitllets llarga distància RENFE
La realidad supera la parodia
Re: Venda de bitllets llarga distància RENFE
He tornat a mirar, i a hores d'ara pel dia 31-01-10 només hi apareixen 3 Talgo i 2 Alaris. Dels Euromed, ni rastre.Sagrerenc wrote:Jo he d'anar de Barcelona a València l'últim cap de setmana del gener i puc comprar el bitllet d'anada però no el de tornada. Em sembla que com això segueixi així hi aniré en cotxe, que tot i els peatges surt més barat sent dues persones... quina gran gestió del transport públic que tenim!
Re: Adéu a l'Estrella Costa Brava i al Catalán Talgo
Desde hoy ya está a la venta los billetes de todos los trenes del CM. Los únicos cambios son algunas variaciones de algunos minutos en los Talgo a Murcia por obras en Elche-Parque, que la dejan de momento en vía única. El resto de trenes igual que antes.
Re: Adéu a l'Estrella Costa Brava i al Catalán Talgo
Però Elx-Parc no era ja en via única?594-001-0 wrote:Desde hoy ya está a la venta los billetes de todos los trenes del CM. Los únicos cambios son algunas variaciones de algunos minutos en los Talgo a Murcia por obras en Elche-Parque, que la dejan de momento en vía única. El resto de trenes igual que antes.
Només els ases viatgen en vagons!
Estació Tancada
Estació Tancada
Re: Venda de bitllets llarga distància RENFE
No, era Elx-Carrús, Elx-Parc té dues vies, en dues naus separades.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Coses rares de Renfe: els horaris en canvi de temporada
Crida molt l'atenció que una empresa com Renfe, que explota una de les més grans xarxes de gran velocitat del món, sigui incapaç de preveure els horaris de la següent temporada amb almenys dos mesos d'antelació per tal de no interferir amb els terminis normals d'avançament en la venda de bitllets. Tot plegat incomoda els factors destinats a vendre bitllets i ofereix un servei molt parcial als viatgers.
De fet, porten ja uns anys amb aquesta "cualidad" específica.
De fet, porten ja uns anys amb aquesta "cualidad" específica.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re: Venda de bitllets llarga distància RENFE
Algú sabria explicar-me com va això de les tarifes web? M'he agafat uns bitllets per a l'alvia trajecte Lleida-Donostia (tarifa estrella, preferent 36,85; turista 27,75). Fa 3 dies Per casualitat avui miro el recorregut Barna Sants-Donostia i en aquest recorregut sí que hi ha tarifa web (sent més barat el recorregut desde Barcelona que des de Lleida). Algú em podria explicar com aplica aquesta gent la tarifa web i perquè des de Barcelona si que hi és i des de Lleida no?
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Contingents
Renfe assigna uns contingents per a cada tarifa i trajecte. Un cop esgotat per a un trajecte, ja no es pot comprar, cosa que no impedeix que per un trajecte (fins i tot més llarg) segueixi havent-hi places disponibles a un preu més baix.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
I si...
I què passa si algú compra un bitllet per a un trajecte més llarg perquè és més econòmic i desprèn no el fa sencer?
Per posar un exemple, algú que compri un bitllet Barcelona - València i a l'hora de la veritat, o bé puja al tren a Tarragona o bé es baixa a Castelló.
Als serveis d'alta velocitat no ho sé, però als convencionals no se m'acudeix forma de controlar-ho.
Per posar un exemple, algú que compri un bitllet Barcelona - València i a l'hora de la veritat, o bé puja al tren a Tarragona o bé es baixa a Castelló.
Als serveis d'alta velocitat no ho sé, però als convencionals no se m'acudeix forma de controlar-ho.
Re: I si...
Jo vaig pensar en fer-ho, però a Lleida hi ha control de bitllets i equipatge per a accedir a les andanes de AV, i vaig pensar que serien capaços de no deixar-m'hi pujar al tren, i vaig desistir d'intentar-ho.Javi M wrote:I què passa si algú compra un bitllet per a un trajecte més llarg perquè és més econòmic i desprèn no el fa sencer?
Per posar un exemple, algú que compri un bitllet Barcelona - València i a l'hora de la veritat, o bé puja al tren a Tarragona o bé es baixa a Castelló.
Als serveis d'alta velocitat no ho sé, però als convencionals no se m'acudeix forma de controlar-ho.
Salutacions,
Oriol
Oriol