Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Enric wrote:Vist la antipatia d'alguns envers amb mi...no es preocupeu que no penjarè més fotos aqui....
No crec que ningú hagi estat groller ni antipàtic amb tu, només t'han dit que si ja sabies que aquest no era el fil adequat, podries haver-ne buscat el correcte.
Personalment m'agrada veure de tant en tant fotos com les teves entre els missatges d'opinió.
Això de separar 447 "regionals" i 447 "rodalies" crec que durarà ben poc. Ja ens en podem oblidar de seients nous i ja no diguem d'uns bogies per anar al menys a 140 km/h (com a qualsevol altre lloc)
Avui la 447 033R li ha tocat el R-13 Edf - Lleida que arriba a les 09.55h i se'n ha tornat amb el R-14 que surt a les 13.10h Lleida - Edf . Esquema pantone rodalies planols rodalies
I la 447 067R li ha tocat per la R-12. Ha vingut amb el que arriva d'Hospitalet a Lleida a les 11.32h, posterior parcial a Cervera (13.35h) i de nou cap a L'H (16.07h). Esquema taronja RdC plànols rodalies.
albe6 wrote:Això de separar 447 "regionals" i 447 "rodalies" crec que durarà ben poc. Ja ens en podem oblidar de seients nous i ja no diguem d'uns bogies per anar al menys a 140 km/h (com a qualsevol altre lloc)
Avui la 447 033R li ha tocat el R-13 Edf - Lleida que arriba a les 09.55h i se'n ha tornat amb el R-14 que surt a les 13.10h Lleida - Edf . Esquema pantone rodalies planols rodalies
I la 447 067R li ha tocat per la R-12. Ha vingut amb el que arriva d'Hospitalet a Lleida a les 11.32h, posterior parcial a Cervera (13.35h) i de nou cap a L'H (16.07h). Esquema taronja RdC plànols rodalies.
Aiaiaiaiaii, ja per la R13 i R14, quin horror, espero que quan hagi de fer un Barcelona - Lleida no em toqui una 447.
Hauriem de fer un novullpagar cada cop que aparegui una 447 en una línia de regionals 3 hores amb el cul planxat!
Com és que no es senten queixes de retards? Ho dic pel fet de que els horaris de Regionals haurien d'anar grafiats a 140 km/h (470) o 160 km/h (448 i 449); mentre que les 447 arriben a 120 km/h
En traçats sinuosos com pot ser el Lleida - Manresa - Barcelona no es deu notar, però en la línia de la costa (R2 Sud) parant només a St Vicenç i/o Vilanova no sé si la 447 deu arribar a l'hora...
albe6 wrote:Com és que no es senten queixes de retards? Ho dic pel fet de que els horaris de Regionals haurien d'anar grafiats a 140 km/h (470) o 160 km/h (448 i 449); mentre que les 447 arriben a 120 km/h
Si et fixes, Rodalies de Catalunya no informa de cap retard inferior als 15 minuts. I si és per aquest motiu, dubto que hi arribin.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Com és que no es senten queixes de retards? Ho dic pel fet de que els horaris de Regionals haurien d'anar grafiats a 140 km/h (470) o 160 km/h (448 i 449); mentre que les 447 arriben a 120 km/h
En traçats sinuosos com pot ser el Lleida - Manresa - Barcelona no es deu notar, però en la línia de la costa (R2 Sud) parant només a St Vicenç i/o Vilanova no sé si la 447 deu arribar a l'hora...
Tingues en compte que l'acceleració de les 447's és molt ràpida.
Com és que no es senten queixes de retards? Ho dic pel fet de que els horaris de Regionals haurien d'anar grafiats a 140 km/h (470) o 160 km/h (448 i 449); mentre que les 447 arriben a 120 km/h
En traçats sinuosos com pot ser el Lleida - Manresa - Barcelona no es deu notar, però en la línia de la costa (R2 Sud) parant només a St Vicenç i/o Vilanova no sé si la 447 deu arribar a l'hora...
A més, que la comoditat de les 447 és insuficient pels Regionals, pèssima...
Com és que no es senten queixes de retards? Ho dic pel fet de que els horaris de Regionals haurien d'anar grafiats a 140 km/h (470) o 160 km/h (448 i 449); mentre que les 447 arriben a 120 km/h
En traçats sinuosos com pot ser el Lleida - Manresa - Barcelona no es deu notar, però en la línia de la costa (R2 Sud) parant només a St Vicenç i/o Vilanova no sé si la 447 deu arribar a l'hora...
Tingues en compte que l'acceleració de les 447's és molt ràpida.
I deuen haver "matalassos" als horaris. És a dir, temps de més a les estacions per tant de regular l'horari i eliminar retards.
Ahir vaig agafar l'ultim Regional Exprés que va per via Valls (Estació de França 18:47 - Lleida 21:11) i la meva sorpresa es que anava servit per una 447. Durant el trajecte Barcelona a Sant vicenç va acumular un retard de 8 minuts... despres anant cap a Lleida via Valls va anar recuperant el retard gracies a que era rapida accelerant i frenant cosa que una 470 no podria fer... Al final va arribar a Lleida a l'hora correcta sense cap retard... La comoditat d'aquests trens es nefasta, pero posant seients tous podrien fer perfectament les linies de regionals de Lleida.
Veus, el que em pensava, en recorreguts ràpids (EdF - St. Vicenç) acumula retard mentre que en el traçat una mica més sinuós (a partir de St. Vicenç) siga perquè accelera més o matalassos en l'horari recupera. També es podria donar el cas que el retard fins a St. Vicenç fóra per congestió ferroviaria.
Acceleraran molt més que una 470, però no duen uns seients per a aquestes durades de trajecte. El #novullpagar que plantejava aquí algú no estaria malament si no fóra que en tota l'àrea de Barcelona es necessita el bitllet per passar per les cancel·ladores i en la majoria de serveis (per molt que el material sigui de Rodalies) hi va revisor. I suposo que deveu recordar que enguany RdC ha pujat la multa per colar-se a 100€, que precisament, calderilla no ho són pas.
albe6 wrote:Veus, el que em pensava, en recorreguts ràpids (EdF - St. Vicenç) acumula retard mentre que en el traçat una mica més sinuós (a partir de St. Vicenç) siga perquè accelera més o matalassos en l'horari recupera. També es podria donar el cas que el retard fins a St. Vicenç fóra per congestió ferroviaria.
És per això últim que dius. De 19h a 21h hi ha un col·lapse total a l'R2 en els dos sentits, i a Sant Vicenç de Calders, exactament, és un caos.
Sembla a ser que les 447 cada vegada son mes presents als serveis cap a Lleida, el servei matinal Barcelona estació de França - Lleida amb 447 i el ultim Regional Expres cap a lleida tambe igual, i dir que el ultim regional expres anava tarificat com a expres quan es feia feia amb una 447... Una altra cosa, que no estan programades les 447 per fer els serveis de la R13?? ja son dos cops que ho he vist que van amb els indicadors de destinació sense res, i megafonia ni electronics del interior tampoc... Poc abans d'iniciar la marxa el conductor va dir per mitja de la megafonia les parades on s'aturava i que no pararia fins a Sant Vicenç (ho va dir castellà i anglès )... i per el trajecte sants - sant vicenç de calders va arribar clavada a l'hora!!, i desprès es va mantenir al horari fins a Vinaixa, on van haver varies baixades de tensió ( el tren li va marxar la llum del interior mes de 20 vegades seguides...)Total que al final va arribar 5 minuts tard...
També dir que un tren que arriba poc abans que el de Lleida sobre les 19:00 que venia de Portbou es feia amb 447...
La meva pregunta es tantes 470 estan retirant? on son les 448?? He lleguit per aquest forum que esta previst reformar 12 unitats 447, pero no crec que sigui suficient...
El senyor Recoder (conseller de TiS) no vol ni una 470 per Catalunya. Diu que són "massa velles"
L'hauríem de castigar mínim (qui vulgui més, més) una setmana amunt i avall L'Hospitalet - La Tour en 447 i a veure com té el cul després de l'experiència. Serà molt xulo tenir trens més modernets però ningú pensa en els seients (es deuen pensar que sóm tontos o per l'estil).
Potser no cal un càstig.
Potser seria més bona pensada convidar-lo a anar en diversos trens i que algú que hi entengui (n'hi ha un grapat aquí), li expliqui les ventatjes i inconvenients per a una línia , un model o altre de tren.
I a partir d'aquí que decideixi.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal. https://calafont.cat/botiga
La ex-madrilenya 447-139 ha fet aquesta tarda un tren a La Garriga. Ha passat cap a les 20.05 per Arc del Triomf.
Algú sap si està assignada a Rodalies?
albe6 wrote:De moment a listadotren.es (que porten llistes del material motor que ronda per espanya més o menys bé) indica que està a Rodalies.
Però com que jo ja he vist unitats de Rodalies pintades en taronja RdC deixant-se caure per Lleida via la R12, pot ser qualsevol cosa
Per això pregunto, potser és la 447 que falta al contracte de Nertus (contracte de 74 unitats, de moment en mantenen 73 per l'accident de Mataró).
Cal dir que no tenia els teleinidcadors encesos.