Seguiment de les 440, 447 i 470
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Aquest dilluns a Lleida vaig veure el següent esperant per caçar al 130 a Lleida amb la relació a Galicia:
- 470 190M (al·leluia) va arribar amb el R-13 a les 09.55 i se'n va tornar amb el R-14 de les 13.10. Teleindicador sense canviar d'"estil" (BCN E. FRANÇA)
- 470 110M va arribar a les 08.30 de Saragossa, posteriorment el Montsó de les 13.15 i el Saragossa de les 15.12. És estrany, ja que en la revisió d'horaris de l'any passat els regionals exprés d'aquesta línia els asseguraven amb 448, i des del tall per construïr l'estació de Goya a Saragossa que s'ho passen pel forro.
- Apartada per a l´últim Cervera del dia la 447 041 amb el cotxe motor 081M fet un desastre amb pintures rupestres
- 470 190M (al·leluia) va arribar amb el R-13 a les 09.55 i se'n va tornar amb el R-14 de les 13.10. Teleindicador sense canviar d'"estil" (BCN E. FRANÇA)
- 470 110M va arribar a les 08.30 de Saragossa, posteriorment el Montsó de les 13.15 i el Saragossa de les 15.12. És estrany, ja que en la revisió d'horaris de l'any passat els regionals exprés d'aquesta línia els asseguraven amb 448, i des del tall per construïr l'estació de Goya a Saragossa que s'ho passen pel forro.
- Apartada per a l´últim Cervera del dia la 447 041 amb el cotxe motor 081M fet un desastre amb pintures rupestres
- Ganz
- N7
- Posts: 330
- Joined: Monday 07/05/2012 13:30
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Location: Puigcerdà
Re: 470 a l'Hospitalet-Manresa-Lleida.
Una pregunta, sabeu si les 470 segueixen realitzant algun servei per l'R12 o bé han desaparegut per complet d'aquesta relació? Gràcies per avançat.
Re: 470 a l'Hospitalet-Manresa-Lleida.
Tinc entès que han desaparegut des de fa mesos d'aquella línia, com a la R11 vaja...Ganz wrote:Una pregunta, sabeu si les 470 segueixen realitzant algun servei per l'R12 o bé han desaparegut per complet d'aquesta relació? Gràcies per avançat.
Salutacions des de Figueres.
Re: 470 a l'Hospitalet-Manresa-Lleida.
Alguna la he vist circulant per la R14, R15 i el que fà cada dia com a Regional Exprés Barcelona (09;19h) Valencia (14;12), se que en queden molt poques ja que la majoria les han enviat cap el Nord d'Espanya i inclós algunes que circulaven a Catalunya les han Jubilat, la majoria que circulen pel sud son fetes per les 448.jordiver wrote:Tinc entès que han desaparegut des de fa mesos d'aquella línia, com a la R11 vaja...Ganz wrote:Una pregunta, sabeu si les 470 segueixen realitzant algun servei per l'R12 o bé han desaparegut per complet d'aquesta relació? Gràcies per avançat.
- vermer3
- N6
- Posts: 300
- Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Seguiment de les 440 i 447
Doncs quina llàstima perquè apart de ser un tren perfectament vàlid, l'altre dia , 17/08/2012, res, divendres passat hi van coincidir dues a BCN-Sants, el REX a Lleida de les 17:03 i el REX procedent de Madrid-Chamartín, aquest últim estava en bastant bon estat, i encara conservava els colors de Renfe Operadorasigfrid440s wrote:Així sembla ser, ja que Rodalies vol treure de circulació a tota costa les 470. Per supossada antigüetat.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Jo pel que veig les 440/470 les utilizaran per fer Regionals de Catalunya a Valencia (350kms), Zaragossa (poc mes de 300kms), Madrid (aprox. 650kms) i ens podriem portar alguna que altre sorpresa que Renfe obri algun altre servei de Llarga Distancia amb aquestes unitats ja que la Generalitat de Catalunya no les vol per fer Regionals a Catalunya, encara donaran mes guerra!!!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Per cert, algú sap si hi ha cap 440 o 440 original als tallers de Sant Andreu?
Hi he passat aquesta tarda en tren i he vist un tren pintat de rodalies (esquema antic) i m'ha semblat que duia els cantons de les finestres arrodonits, només li he vist un trosset ja que la resta estava tapat entre un altre tren i una reixa amb lona.
Estava a la part més baixa dels tallers, la més propera a l'estació.
En sabeu rés?
Hi he passat aquesta tarda en tren i he vist un tren pintat de rodalies (esquema antic) i m'ha semblat que duia els cantons de les finestres arrodonits, només li he vist un trosset ja que la resta estava tapat entre un altre tren i una reixa amb lona.
Estava a la part més baixa dels tallers, la més propera a l'estació.
En sabeu rés?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
És la 440-131, apartada a la via sota el pont desde que va terminar les proves de TrenTerra a la línia de Puigcerdà (2009).Miquel wrote:Per cert, algú sap si hi ha cap 440 o 440 original als tallers de Sant Andreu?
Hi he passat aquesta tarda en tren i he vist un tren pintat de rodalies (esquema antic) i m'ha semblat que duia els cantons de les finestres arrodonits, només li he vist un trosset ja que la resta estava tapat entre un altre tren i una reixa amb lona.
Estava a la part més baixa dels tallers, la més propera a l'estació.
En sabeu rés?
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Sabeu quina diferencia hi ha entre una 447 ex-Madrid i una Catalana que fan Serveis Regionals???, les ex-Madrid diuen les Parades automaticamemt i les Catalanes les diu el Maquinista. Ahir vaig agafar un Regional.a Girona per anar a Tordera (054R + 183R), vaig quedar perplex com sentia la veu del Maquinista dient les Parades!!!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
No serà que la megafonia automàtica deuria estar averiada?cesc wrote:Sabeu quina diferencia hi ha entre una 447 ex-Madrid i una Catalana que fan Serveis Regionals???, les ex-Madrid diuen les Parades automaticamemt i les Catalanes les diu el Maquinista. Ahir vaig agafar un Regional.a Girona per anar a Tordera (054R + 183R), vaig quedar perplex com sentia la veu del Maquinista dient les Parades!!!
L'única diferència que hi vaig trobar va ser en els rètols interiors del tren que estan tots en Castellà (llevat dels de Rodalies de Catalunya)...
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Aquestes unitats són de Rodalies (es mantenen a Nertus Cornellà) i de codis de Regionals només tenen Reus i Lleida P.cesc wrote:Sabeu quina diferencia hi ha entre una 447 ex-Madrid i una Catalana que fan Serveis Regionals???, les ex-Madrid diuen les Parades automaticamemt i les Catalanes les diu el Maquinista. Ahir vaig agafar un Regional.a Girona per anar a Tordera (054R + 183R), vaig quedar perplex com sentia la veu del Maquinista dient les Parades!!!
Les madrilenyes que han vingut (excepte la 181) es mantenen a Integria i són per a Regionals, per tant tenen els seus codis, però no els del servei de rodalia.
Ara, és tot un detall que el maquinista canti les parades.
-
- N6
- Posts: 188
- Joined: Tuesday 12/10/2010 15:47
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Avui la 447.124R fent Serveis Regionals a l'R11.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Ahir a la tarda la 124R que es veu que és l'única que pertany a MD...passant per L'Arboç crec que sense servei ja que va passar sense parar...
http://www.flickr.com/photos/enric436/8 ... hotostream
http://www.flickr.com/photos/enric436/8 ... hotostream
- Archie-250
- N6
- Posts: 208
- Joined: Thursday 17/04/2008 18:16
- Location: La Roca del Vallès
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Tot i que no ho posa al llistat de listadotren.es, les unitats 447 assignades a Mitjana Distancia, son de la 123 a la 126, la 132, i de la 177 a la 180.
Salutacions.
Salutacions.
- vermer3
- N6
- Posts: 300
- Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Si vaja, bàsicament les que al interior duen el mapa de Serveis Regionals en comptes del de Rodalies de Barcelona
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
- vermer3
- N6
- Posts: 300
- Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Per cert , el Regional Lleida(13.10) - Barcelona Estació de França(16.23), ultimament es presta amb 470 en simple, el vaig veure ahir mateix, i la setmana passada el vaig agafar per anar a EdF .
Tot i que aquest servei l'he vist servit amb 447 moltes vegades, fins i tot en colors de Rodalies de Catalunya.
Tot i que aquest servei l'he vist servit amb 447 moltes vegades, fins i tot en colors de Rodalies de Catalunya.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
A part de totes aquestes que esmenteu, també hi ha la 139R que va venir d'Irun per fer Serveis RegionalsArchie-250 wrote:Tot i que no ho posa al llistat de listadotren.es, les unitats 447 assignades a Mitjana Distancia, son de la 123 a la 126, la 132, i de la 177 a la 180.
Salutacions.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Unes fotos fetes ahir al clausurat abaixador de Taradell Mont-rodón
El meu bloc:http://elsmeustrens.wordpress.com/
La meva web personal:http://www.badal.org/
El meu Flickr:http://www.flickr.com/photos/angelbadal/
La meva web personal:http://www.badal.org/
El meu Flickr:http://www.flickr.com/photos/angelbadal/
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
La 447-176R ex-Cercanías Madrid ha sido traspasada a Barcelona. Ayer la vi circulando en cola del Terrassa (20:45)-Martorell (22:04)
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Propera reforma de les 447
No sé si éste es el hilo más adecuado para este tema, pero quería comentar dos puntos que creo que se pueden mantener en un mismo hilo, y de los que tengo curiosidad. Ambos van referidos a las unidades 447 de Barcelona.
El primer punto, es acerca de un curioso detalle que me he fijado en algunas fotos que estaba revisando: con el nuevo esquema de pintura de Rodalies, algunas unidades llevan en la parte inferior del lateral la franja lila Pantone añadida al nuevo esquema y otras unidades no. ¿A qué se debe ésto? ¿Qué unidades concretamente llevan la franja y cuáles no? ¿La idea de la franja fue inicial con el nuevo esquema y luego se eliminó, o por el contrario, se hizo un esquema de preserie sin la franja, sólo con pintura blanca y naranja y luego se añadió la franja lila a los coches de reciente pintura?
El segundo tema es más complejo y extenso, y va referido al interior de las unidades. Quisiera hacer una clasificación de las 447 según su interior, (no las recientemente reformadas con asientos azules y todo eso, esas ya no cuentan), diferenciando los postes negros de cada una en zona puertas, según si tienen seis elementos por coche (papelera o extintor), o eliminan tres y ponen tres asientos abatibles, y comparar los tipos de disposición con el número de plazas totales del coche. Asímismo, he observado que el tamaño estándard del poste en las unidades sin asientos adicionales abatibles es bastante más grande, y el extintor y la papelera son más grandes, similares a las papeleras o extintores que hay en las unidades 450/451. Mientras que aquellas unidades que tienen asientos abatibles adicionales, tienen una papelera enana, y un extintor también más pequeño, y la altura y anchura de estos postes, es también notablemente más pequeño.
Lo que sé seguro es que esta disposición con papeleras enanas y asientos adicionales se da solamente en las unidades de primera y segunda serie, pero no en todas. Y la idea es hacer una clasificación de cuántas hay con el esquema "raro" (el de asientos adicionales y papeleras enanas), y cuántas con el esquema estándard.
Una posible idea para clasificar esto es en las estaciones de cabecera de línea, antes de que salga una unidad, grabar su interior recorriéndola de punta a punta, enfocando a los postes y disposición de asientos que vamos viendo a nuestro paso, y enfocar la etiqueta de plazas totales del coche cuando pasemos por su lado, de modo que tendríamos una visión rápida de cada unidad, y se podría clasificar mejor.
¿Hay alguien que sepa el motivo de esta diferente disposición de los interiores de las 447?
El primer punto, es acerca de un curioso detalle que me he fijado en algunas fotos que estaba revisando: con el nuevo esquema de pintura de Rodalies, algunas unidades llevan en la parte inferior del lateral la franja lila Pantone añadida al nuevo esquema y otras unidades no. ¿A qué se debe ésto? ¿Qué unidades concretamente llevan la franja y cuáles no? ¿La idea de la franja fue inicial con el nuevo esquema y luego se eliminó, o por el contrario, se hizo un esquema de preserie sin la franja, sólo con pintura blanca y naranja y luego se añadió la franja lila a los coches de reciente pintura?
El segundo tema es más complejo y extenso, y va referido al interior de las unidades. Quisiera hacer una clasificación de las 447 según su interior, (no las recientemente reformadas con asientos azules y todo eso, esas ya no cuentan), diferenciando los postes negros de cada una en zona puertas, según si tienen seis elementos por coche (papelera o extintor), o eliminan tres y ponen tres asientos abatibles, y comparar los tipos de disposición con el número de plazas totales del coche. Asímismo, he observado que el tamaño estándard del poste en las unidades sin asientos adicionales abatibles es bastante más grande, y el extintor y la papelera son más grandes, similares a las papeleras o extintores que hay en las unidades 450/451. Mientras que aquellas unidades que tienen asientos abatibles adicionales, tienen una papelera enana, y un extintor también más pequeño, y la altura y anchura de estos postes, es también notablemente más pequeño.
Lo que sé seguro es que esta disposición con papeleras enanas y asientos adicionales se da solamente en las unidades de primera y segunda serie, pero no en todas. Y la idea es hacer una clasificación de cuántas hay con el esquema "raro" (el de asientos adicionales y papeleras enanas), y cuántas con el esquema estándard.
Una posible idea para clasificar esto es en las estaciones de cabecera de línea, antes de que salga una unidad, grabar su interior recorriéndola de punta a punta, enfocando a los postes y disposición de asientos que vamos viendo a nuestro paso, y enfocar la etiqueta de plazas totales del coche cuando pasemos por su lado, de modo que tendríamos una visión rápida de cada unidad, y se podría clasificar mejor.
¿Hay alguien que sepa el motivo de esta diferente disposición de los interiores de las 447?
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...