L'ATM no existeix!
Re: L'ATM no existeix!
Per cert, oblidava dir que podeu dir la vostra de qualsevol de les ATM's existents, no tant sols de la de Barcelona!
I si, Juanjo, de tant en tant, les reclamacions en forma de carta als diaris, serveixen, i sinó llegeix http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... ptat+liceu
I si, Juanjo, de tant en tant, les reclamacions en forma de carta als diaris, serveixen, i sinó llegeix http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... ptat+liceu
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: L'ATM no existeix!
Em referia a les reclamacions manades a TMB i això, que directament "Paperera". Però si aquella carta del Marçal i un fotimer de firmes més va contribuir d'alguna manera a l'"escàndol" del metro Liceu, l'FTC pot fer moltes coses més.metring wrote:I si, Juanjo, de tant en tant, les reclamacions en forma de carta als diaris, serveixen, i sinó llegeix http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... ptat+liceu
Jo el que faria seria dir que cadascú fes les seves reclamacions en un document del Word i després les manés a admin(arrova)transport.cat. I que els admins si teniu temps llegíssiu totes les que els fotracaters manin i: 1) enviar-les totes als mitjans; si es vol, totes en un zip / o 2) fer un Word amb tots els documents manats a l'adreça i aquest manar-lo als mitjans. Dic aquest correu perquè és el comú de tots els forumistes. Vaja, és la idea meva. Aquesta idea, si agrada, es pot confeccionar d'acord amb tots i fer això.
Edito perquè tinc una altra idea: a unes males, crear un fil només de reclamacions. Aquí cadascú escriuria la seva. Només les reclamacions, els possibles missatges quotejant i en un altre. Bé, són dues idees, però segons el meu parer si s'hagués d'escollir alguna esculliria la primera.
Què us semblaria a tots?
P.D: Tinc més de 300 entrades i sense ni adonar-me'n! ->amb cocacola XD
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: L'ATM no existeix!
També es pot escriure aquí la reclamació, sense enviar mail a l'administració, com s'ha fet altres cops.
P.D.: Plis, no escriviu les adreces de correu tal qual, que així arriben spammers
P.D.: Plis, no escriviu les adreces de correu tal qual, que així arriben spammers
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: L'ATM no existeix!
Bé, o fil nou (la meva segona idea). Bé, com us sigui més còmode.metring wrote:També es pot escriure aquí la reclamació, sense enviar mail a l'administració, com s'ha fet altres cops.
Jo, de fet, ja he escrit la meva més a dalt.
Reclamació de l'Adolescent barceloní:
Això de que, per a TMB, Tusgsal no existeix (al metro ni posen els enllaços amb Tusgsal) i que TMB es creu que és el gran magnat (ja que als panells dels busos només anuncien bus i metro de TMB). I també dir que per moltes reclamacions que enviem sempre fan el mateix: paperera de reciclatge.
Si diuen que una obra estarà acabada en X anys, que sigui veritat. I si no se sap quan s'acabarà, que ho diguin.
A poder ser, trasparència en les operacions, que els ciutadans sapiguem en què TMB es gasta els diners, un glossari resumit de més o menys despeses/ingressos que té.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: L'ATM no existeix!
Les obres no les fa TMB, les fan les institucions públiques, i es fa un concurs de gestió. Si es tracta de l'ampliació d'una línia, també les fan les institucions públiques però el gestor ja queda determinat. L'L9 la construeix la Generalitat mitjançant Ifercat, gestora d'infraestructores, i va dur a terme un concurs de gestió (on també hi era FGC) i on va guanyar (no sé si per bé o per mal) TMB.Adolescent barceloní wrote: Si diuen que una obra estarà acabada en X anys, que sigui veritat. I si no se sap quan s'acabarà, que ho diguin.
A poder ser, trasparència en les operacions, que els ciutadans sapiguem en què TMB es gasta els diners, un glossari resumit de més o menys despeses/ingressos que té.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: L'ATM no existeix!
Lo de les obres de la L9 tinc entès que és Ifercat que té subcontratada diverses UTE's per construir la línia. I lo de les obres ho deia en general, no anava només per TMB. I lo de la trasparència en les operacions no té res a veure amb les obres, però més que que sapiguem en què es gasta els diners TMB, que ho sapiguem també de les altres companyies.Lluita1714 wrote:Les obres no les fa TMB, les fan les institucions públiques, i es fa un concurs de gestió. Si es tracta de l'ampliació d'una línia, també les fan les institucions públiques però el gestor ja queda determinat. L'L9 la construeix la Generalitat mitjançant Ifercat, gestora d'infraestructores, i va dur a terme un concurs de gestió (on també hi era FGC) i on va guanyar (no sé si per bé o per mal) TMB.Adolescent barceloní wrote: Si diuen que una obra estarà acabada en X anys, que sigui veritat. I si no se sap quan s'acabarà, que ho diguin.
A poder ser, trasparència en les operacions, que els ciutadans sapiguem en què TMB es gasta els diners, un glossari resumit de més o menys despeses/ingressos que té.
Lo de les obres en estacions, de La Sagrera o Liceu va encarregar-se'n GISA crec; ara, si surt elegida per a totes les obres, ni idea.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: L'ATM no existeix!
El cas és que trobo que TMB no té la culpa del retard de les obres en el calendari, però sí que cal més transparència, és veritat. Imagino que avui dia, TMB deu tenir uns ingressos irrisoris per publicitat i deu estar subvencionada al màxim si és que és deficitària. El pitjor és tots els diners que es gasta en activitats com posar una pista de gel a Universitat, i la poca despesa en il·luminació i ventilació de segons quines estacions.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Reclamacions dels usuaris de l'FTC
Citeu aquest missatge i afegiu les vostres reclamacions! Això sí, han de ser temes on l'ATM (qualsevol ATM) hi tingui competència. Absteniu-vos de reclamar per coses concretes d'un operador.
P.D: En tots aquests temes l'ATM sí que pot ficar-hi mà, no?
P.D: En tots aquests temes l'ATM sí que pot ficar-hi mà, no?
Last edited by Adolescent barceloní on Monday 20/08/2012 10:59, edited 1 time in total.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Back to topic!
Si voleu parlar de reclamacions col·lectivament, feu-ho en un fil separat, si us plau.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: L'ATM no existeix!
Apart, que les reclamacions d'aquest mateix fil siguin cap a temes en els quals l'ATM tingui o hagi de tenir competències, no anar cap a ells per qualsevol cosa com lo de la pista de gel, això és cosa d'una operadora concreta
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Missatge editat
He editat el missatge posant només coses on l'ATM (qualsevol) pot ficar-hi mà.metring wrote:Apart, que les reclamacions d'aquest mateix fil siguin cap a temes en els quals l'ATM tingui o hagi de tenir competències, no anar cap a ells per qualsevol cosa com lo de la pista de gel, això és cosa d'una operadora concreta
Mentre el missatge sigui com el que he editat, reclamant a l'ATM aspectes on aquesta pot fer-hi algo, no faria falta crec jo...Guigui wrote:Si voleu parlar de reclamacions col·lectivament, feu-ho en un fil separat, si us plau.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Fil de reclamacions
Atès l'elevat risc de crear un off-topic de tres parells de nassos, és altament recomanable crear un nou fil col·lectiu de reclamacions al subfòrum de "Transport en general". I això ho pot fer qualsevol usuari.Adolescent barceloní wrote:Mentre el missatge sigui com el que he editat, reclamant a l'ATM aspectes on aquesta pot fer-hi algo, no faria falta crec jo...Guigui wrote:Si voleu parlar de reclamacions col·lectivament, feu-ho en un fil separat, si us plau.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: L'ATM no existeix!
Però de reclamacions cap a l'ATM, o cap a qualsevol operadora?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Reclamacions de transport
De qualsevol cosa relacionada amb el transport. Si es crea el nou fil, proposo que els usuaris es cenyeixin a formular reclamacions concretes i fonamentades.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Reclamacions de transport
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=8&t=12663 Ja l'he creat jo mateix.Guigui wrote:De qualsevol cosa relacionada amb el transport. Si es crea el nou fil, proposo que els usuaris es cenyeixin a formular reclamacions concretes i fonamentades.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
L'ATM continua no existint
Continuo la història iniciada en un altre fil, perquè n'hi ha per llogar-hi cadires!
Una T-FM/FN emesa per FGC no funcionava a TMB (tant al bus com al metro). Em remeten finalment a FGC, on em fan un bescanvi, que s'havia de validar per primera vegada a FGC. Encara rai, perquè era a Catalunya, on he entrat i seguidament sortit d'FGC, per agafar després el metro. Doncs tampoc no funcionava. Em tornen a enviar de nou a FGC, on em diuen que és un problema de codificació de l'ATM a FGC, i que en aquell moment, estant tancada l'oficina d'atenció al client, no poden fer altra cosa que tornar-me els diners dels títols. I mentrestant, m'he d'espavilar amb T-10.
El personal d'FGC que m'ha atès, ha sigut sempre correcte, perquè han fet el que podien. Però el que és de traca és l'ATM, que cada vegada entenc menys a què es dediquen. Ja els he enviat un mail de queixa, vejam què em contesten.
Una T-FM/FN emesa per FGC no funcionava a TMB (tant al bus com al metro). Em remeten finalment a FGC, on em fan un bescanvi, que s'havia de validar per primera vegada a FGC. Encara rai, perquè era a Catalunya, on he entrat i seguidament sortit d'FGC, per agafar després el metro. Doncs tampoc no funcionava. Em tornen a enviar de nou a FGC, on em diuen que és un problema de codificació de l'ATM a FGC, i que en aquell moment, estant tancada l'oficina d'atenció al client, no poden fer altra cosa que tornar-me els diners dels títols. I mentrestant, m'he d'espavilar amb T-10.
El personal d'FGC que m'ha atès, ha sigut sempre correcte, perquè han fet el que podien. Però el que és de traca és l'ATM, que cada vegada entenc menys a què es dediquen. Ja els he enviat un mail de queixa, vejam què em contesten.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: L'ATM continua no existint
Això d'enviar-te a FGC per fer el bescanvi des del metro té bastanta pinta d'escaquejada per part del treballador del metro.Guigui wrote:Continuo la història iniciada en un altre fil, perquè n'hi ha per llogar-hi cadires!
Una T-FM/FN emesa per FGC no funcionava a TMB (tant al bus com al metro). Em remeten finalment a FGC, on em fan un bescanvi, que s'havia de validar per primera vegada a FGC. Encara rai, perquè era a Catalunya, on he entrat i seguidament sortit d'FGC, per agafar després el metro. Doncs tampoc no funcionava. Em tornen a enviar de nou a FGC, on em diuen que és un problema de codificació de l'ATM a FGC, i que en aquell moment, estant tancada l'oficina d'atenció al client, no poden fer altra cosa que tornar-me els diners dels títols. I mentrestant, m'he d'espavilar amb T-10.
El personal d'FGC que m'ha atès, ha sigut sempre correcte, perquè han fet el que podien. Però el que és de traca és l'ATM, que cada vegada entenc menys a què es dediquen. Ja els he enviat un mail de queixa, vejam què em contesten.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Següent capítol del serial
La resposta de l'ATM indica que, almenys, s'estan interessant pel tema i ja m'han demanat més dades. D'entrada, els estranya molt que el conductor de l'autobús no fes cap bescanvi i que el personal del metro se'm tragués del damunt i m'enviés a FGC.
Seguirem el tema per fascicles.
Seguirem el tema per fascicles.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Següent capítol del serial
Hahahaha!! Que bo! Els estranya que el del bus i metro se't traguessin de sobre? Quina vergonya l'ATM!Guigui wrote:La resposta de l'ATM indica que, almenys, s'estan interessant pel tema i ja m'han demanat més dades. D'entrada, els estranya molt que el conductor de l'autobús no fes cap bescanvi i que el personal del metro se'm tragués del damunt i m'enviés a FGC.
Seguirem el tema per fascicles.
Per fer algun informe d'aquests que costen 20.000€ podrien anar per la xarxa de metro i bus preguntant als treballadors com arribar a un lloc, com fer-se la T-12, fer bescanvis... i podrien escriure una enciclopèdia d'errors i excuses.
Hi ha dos aspectes a destacar:
-la pèssima formació que té el personal sobre el conjunt de la xarxa de transport.
-la barra descomunal d'alguns treballadors que es pensen que estan allà com a part del decorat.
Aviam si TMB s'hi posa i arregla la formació i millora l'actitud de part del seu personal. Ara mateix hi ha molta gent que mataria per poder treballar dins de l'empresa, així que candidats no en faltarien i amb una predisposició del 200% en fer bé la feina.
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Següent capítol del serial
Jo hi afegiria que el paper o plàstic sigues de millor qualitat, els ultims bescanvis m'han sigut per targetes en parts o amb forats.Ferry1ac1 wrote:Hahahaha!! Que bo! Els estranya que el del bus i metro se't traguessin de sobre? Quina vergonya l'ATM!Guigui wrote:La resposta de l'ATM indica que, almenys, s'estan interessant pel tema i ja m'han demanat més dades. D'entrada, els estranya molt que el conductor de l'autobús no fes cap bescanvi i que el personal del metro se'm tragués del damunt i m'enviés a FGC.
Seguirem el tema per fascicles.
Per fer algun informe d'aquests que costen 20.000€ podrien anar per la xarxa de metro i bus preguntant als treballadors com arribar a un lloc, com fer-se la T-12, fer bescanvis... i podrien escriure una enciclopèdia d'errors i excuses.
Hi ha dos aspectes a destacar:
-la pèssima formació que té el personal sobre el conjunt de la xarxa de transport.
-la barra descomunal d'alguns treballadors que es pensen que estan allà com a part del decorat.
Aviam si TMB s'hi posa i arregla la formació i millora l'actitud de part del seu personal. Ara mateix hi ha molta gent que mataria per poder treballar dins de l'empresa, així que candidats no en faltarien i amb una predisposició del 200% en fer bé la feina.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -