Reclamacions als organismes competents de transport

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Post Reply
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Reclamacions als organismes competents de transport

Post by Adolescent barceloní »

Inicio aquest nou fil per tal que cadascun dels foraires poguem deixar, ordenadament i educadament, la nostra reclamació per a l'ATM o qualsevol operador de transport. Ara sí, han de ser fonamentades, han de tenir sentit.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Format

Post by Guigui »

Addicionalment, proposo que el text de les reclamacions que es vulgui formular, vagi enquadrat amb l'opció del botó "quad=".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Les reclamacions del fil d'on ve tot això

Post by Adolescent barceloní »

• Que a les parades surtin totes les línies senceres i amb l’itinerari (com fa TMB), i mantinguin les marquesines actualitzades (plànols de metro, etc).

• Que al metro i als panells dels busos de TMB posin els enllaços amb els busos de TUSGSAL i altres operadors. Així com TUSGSAL o BaixBus sí que mencionen a TMB, aquest no ho fa amb cap operadora, de fet als autobusos no anuncien ni els FGC ni Rodalies ni altres operadors. TMB no és única.

• Que les reclamacions que es manin als diferents operadors no siguin enviades a la Paperera de Reciclatge i contestin bé, sense embuts ni mentides ni rotllos que no es creu ningú.

• Que si l’Administració diu que una obra estarà acabada en X anys, que aquesta s’encarregui de que sigui veritat. I si no se sap quan s’acabarà l’obra, que facin el favor de dir la veritat.

• A poder ser, transparència en les operacions, que els ciutadans sapiguem en què TMB, FGC, Rodalies i altres operadors públics es gasten els diners; un glossari resumit de més o menys despeses/ingressos que té cadascun.

• Justificar la poca despesa en il·luminació i ventilació d’algunes estacions de Metro o FGC, i millorar aquests dos aspectes quan sigui possible

• Posar més Centres d’Atenció al Client, mínim un a cada població on cada operador hi té presència.

• Que si una targeta falla en una validadora de TMB te la puguin canviar a qualsevol oficina d’FGC o Rodalies i no haver d’anar al Centre d’Atenció al Client de TMB.
Adolescent barceloní
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
raulitinbcn
N8
N8
Posts: 1172
Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Location: Barcelina

Re: Reclamacions dels usuaris del fòrum

Post by raulitinbcn »

Jo dic això seguent:
-Que l'ATM existeixi pels problemes dels usuaris i no només per xupar € € € , surtir a les targetes i fer plans de linies de metros que fins al 2102 no s'acabaran fent
:llengua :llengua :llengua :llengua :llengua :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Reclamacions dels usuaris del fòrum

Post by oriolp13 »

Quan dius manar et refereixes a enviar??? :? :roll:
Salutacions,

Oriol
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Reclamacions dels usuaris del fòrum

Post by Adolescent barceloní »

oriolp13 wrote:Quan dius manar et refereixes a enviar??? :? :roll:
Sí, vull dir "enviar".
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Reclamacions dels usuaris del fòrum

Post by metring »

Amb aquest títol, sembla que sigui per a que els usuaris reclamin pel fòrum :x
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Les formes

Post by Guigui »

raulitinbcn wrote:Jo dic això seguent:
-Que l'ATM existeixi pels problemes dels usuaris i no només per xupar € € € , surtir a les targetes i fer plans de linies de metros que fins al 2102 no s'acabaran fent
:llengua :llengua :llengua :llengua :llengua :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat
Dit així, segur que no en faran ni cas.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Canvi de títol

Post by Guigui »

metring wrote:Amb aquest títol, sembla que sigui per a que els usuaris reclamin pel fòrum :x
Cert, l'he canviat per fer-lo més entenedor.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Reclamacions als organismes competents de transport

Post by Lluita1714 »

L'ATM la trobo extremadament transparent i oberta. L'únic que demanaria és que FGC i TMB (Renfe, en tant que serà privada, no se li pot dir res), facin publicacions anuals o trimestrals, amb un resum de la seva comptabilitat, justificant les despeses que van fora de la seva competència esencial, i resumint el seu transport de passatgers i mercaderies, així com comsum d'energies desglossades pel seu orígen. L'objectiu ha de ser que millori l'esforç de les companyies de transport per l'ús d'energies renovables així com l'optimització de la despesa, i l'augment dels ingressos de fonts com la publicitat.

Això seria l'únic que demanaria, però això, com a proposta, ha d'anar pel Parlament de Catalunya i se li pot enviar als partits polítics més actius en mocions, com Solidaritat, ja que, si no es regula amb una llei, aquesta proposta trigarà cinc segons a anar de la bústia d'entrada a la paperera de reciclatge de les companyies citades.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Reclamacions als organismes competents de transport

Post by Adolescent barceloní »

Lluita1714 wrote:Això seria l'únic que demanaria, però això, com a proposta, ha d'anar pel Parlament de Catalunya i se li pot enviar als partits polítics més actius en mocions, com Solidaritat, ja que, si no es regula amb una llei, aquesta proposta trigarà cinc segons a anar de la bústia d'entrada a la paperera de reciclatge de les companyies citades.
Bé, tu mateix podries enviar-lis un correu electrònic i a veure com es desenvolupa la cosa... A no ser que els partits polítics també abusin de la paperera de reciclatge...

Per cert, una altra reclamació per part meva:
- Que, a poder ser, no pugin més de preu les targetes multiviatge ni els bitllets senzills de les diferents empreses operadores ja que com més cares siguin més passatgers perdran les companyies i més dèficit tindran.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Reclamacions als organismes competents de transport

Post by Lluita1714 »

Qui es mou en transport públic és perquè no té cap altre remei. La pèrdua de passatgers és per l'atur del país, no pels preus. Tampoc seriem els primers en demanar-ho, ni els primers que ignorin.

Més tard redactaré una carta que enviaré a Solidaritat, i ja veuré si algun altre partit s'hi interessa.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”