El metro i el futbol

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Haurien d'allargar el servei de metro quan hi han partits de futbol que acaben tard?

Si, pagant l'Ajuntament, el servei de bus és insuficient
2
5%
Si, però en partits més importants
1
3%
Si, quan paguin Barça i companyia
25
66%
No, res de metro, que canviïn els horaris dels partits
10
26%
Altres (expliqueu
0
No votes
 
Total votes: 38

oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: El metro i el futbol

Post by oriolp13 »

El partit es va jugar a les 22:30 perquè a UEFA va obligar. Ahir hi havien partits de Europa League, i la UEFA va demanar (o obligar, ho desconec) que fins que no acabessin els partits de Europa League (que comencen a les 20:45) a que no comencés el partit de la Supercopa.

Ara bé, lamentable que els aficionats és quedessin sense transport, i més quan ahir molts eren turistes...
Salutacions,

Oriol
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Primer, el negoci

Post by Guigui »

Per una banda, estem entrant en temes purament futbolístics que depassen l'àmbit del transport. Però vull recordar que no és la primera vegada que els organismes espanyols competents fan jugar tan tard, sense cap altre imperatiu que el de la pela, que és la pela.

Per tant, si és en aquest horari que hi veuen més negoci, que afluixin pels serveis addicionals que originen. Així de fàcil.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
U-bahn de BCN
N5
N5
Posts: 91
Joined: Thursday 06/01/2011 22:23

Re: El metro i el futbol

Post by U-bahn de BCN »

És tot un dilema. Una ciutat com Barcelona no té transport de metro o de transport a la nit o quan hi ha un acte de masses. Em pregunto que passa a Munich, a Viena o a Estocolm, ciutats on a partir d’una certa hora de la nit no pot piular ningú, ni els ocellets. Doncs segurament tampoc n’hi ha.

Des de fora (l’UEFA, la FIFA o el papa de Roma), ens han de dir quan fan el partits o les misses?, I més quan el partit és una competició interna de l’Estat espanyol. Hi ha hagut sort que no hagin dit a les 2 de la matinada donat que aquestes institucions forànies manen tant.
Caldria doncs, que l’Ajuntament de la ciutat, de la mateixa manera que regula l’horari d’obertura i tancament dels bars o de les discoteques, faci servir la suficient autoritat, pes i poder per dir que a partir d’una hora concreta ja no és raonable que hi hagi una moguda de 100.000 persones de cop. No sols és el metro, també altres serveis com la guardia urbana i els serveis mèdics que s’han de mobilitzar. Amen que no tothom és del Barça o està d’humor per aguantar sorolls de cotxes i altres molèsties (penso en els veïns de Les Corts). En aquest cas el dia següent era feiner. Segurament hi ha gent que volia dormir més, fins hi tot desitjant havent vist el partit.

O sigui que si l’Ajuntament decretés que no es pot jugar, la UEFA i qui sigui, que digui missa. Estic segur que a questa hora a Helsinki no es jugaria res de la mateixa manera que no es jugaria a Jerusalem quan hi ha el sabat. Però aqui el déu que mana es el déu euro. Tot això té un cost (el metro 30.000 eurons cada hora que s’allarga) i també les hores extres de la policia i altres serveis. Qui ho ha de pagar? Qui tingui els guanys que pagui les despeses que aquest horari absurd genera (o el Barça en aquest cas, o millor la institució que decideix l’hora).

Ah!, que una ciutat com BCN ha de ser oberta, generosa i facilitar aquests coses, llavors que mai no es talli el transport nocturn. Si no hi ha diners per que hi hagi metro nocturn tampoc n’hi ha d’haver per un altre cosa. Mentrestant deixar fer –sense contrapartides- el partit quan convingui a qui sap qui i per qui sap quins interessos i no posar el servei necessari dóna una imatge de la ciutat penosa i, tant als ciutadans que paguen impostos com als visitants.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Un cas que conec

Post by Guigui »

U-bahn de BCN wrote:Em pregunto que passa a Munich, a Viena o a Estocolm, ciutats on a partir d’una certa hora de la nit no pot piular ningú, ni els ocellets.
A Viena, el metro circula fins passada la mitjanit. I els partits que s'acaben més tard són els (pocs) de competició europea. I després, hi ha trens especials per als aficionats que han vingut d'altres parts d'Àustria.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
foronda 141
N8
N8
Posts: 852
Joined: Monday 14/08/2006 21:14
Location: Poblenou

Re: El metro i el futbol

Post by foronda 141 »

I no sería raonable habilitar un tram llançadora de la L3 entre Zona Universitaria i Pl. Catalunya on hi ha conexió amb totes las línias de Nit Bus excepte la N0 per "buidar" la zona del Camp Nou, mantenint la resta de la xarxa tancada ????.
A Catalunya, Paral.lel i Espanya i la gent es dispersaría amb las línias de Nit Bus amb un cost asumible.
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: El metro i el futbol

Post by albert28 »

Podrien haver possat el partit un divendres, que hi ha metro fins les dues, o un dissabte que hi ha metro tota la nit?
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: El metro i el futbol

Post by Adolescent barceloní »

foronda 141 wrote:I no sería raonable habilitar un tram llançadora de la L3 entre Zona Universitaria i Pl. Catalunya on hi ha conexió amb totes las línias de Nit Bus excepte la N0 per "buidar" la zona del Camp Nou, mantenint la resta de la xarxa tancada ????.
A Catalunya, Paral.lel i Espanya i la gent es dispersaría amb las línias de Nit Bus amb un cost asumible.
O bé una L3 que només pari a Zona Universitària, Sants, Espanya, Paral·lel, Catalunya i Diagonal. El primer llançadora, directe fins a Catalunya; els altres tres parant a les estacions que dic. Tot i que, com comenten més a dalt, també seria malgastar diners per indicar a 10.000 persones on para el llançadora...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
iFercat
N7
N7
Posts: 388
Joined: Thursday 22/07/2010 16:04

Re: El metro i el futbol

Post by iFercat »

albert28 wrote:Podrien haver possat el partit un divendres, que hi ha metro fins les dues, o un dissabte que hi ha metro tota la nit?
disabte i diumenge hi ha lliga, no es pot, lo del horari es culpa de la uefa, i si no li vols fer cas a la uefa (com diu algu) t'arrisques a sancions apart de fer-te fora de competicions europees.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Llançadores són també despesa extra per a TMB

Post by Guigui »

foronda 141 wrote:I no sería raonable habilitar un tram llançadora de la L3 entre Zona Universitaria i Pl. Catalunya on hi ha conexió amb totes las línias de Nit Bus excepte la N0 per "buidar" la zona del Camp Nou, mantenint la resta de la xarxa tancada ????.
Estaríem en el mateix: suposaria una despesa extra per a TMB que l'operador no està disposat a assumir.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Ingressos, si no fos TMB qui pagués?

Post by Adolescent barceloní »

Guigui wrote:
foronda 141 wrote:I no sería raonable habilitar un tram llançadora de la L3 entre Zona Universitaria i Pl. Catalunya on hi ha conexió amb totes las línias de Nit Bus excepte la N0 per "buidar" la zona del Camp Nou, mantenint la resta de la xarxa tancada ????.
Estaríem en el mateix: suposaria una despesa extra per a TMB que l'operador no està disposat a assumir.
Estem en el que dic jo més a dalt: vale, posem que paga el Barça, la LFP, la FIFA o algun organisme competent. Fins aquí bé. Però, i els ingressos obtinguts? Haurien de ser per al que paga les "hores extres" del metro.

Poso un exemple:

El Barça paga una hora extra de metro perquè un partit acaba a tal hora. Vale. Com el Barça paga aquesta hora extra, els ingressos obtinguts en aquesta hora extra haurien de ser pel Barça ja que sinó pa'qué hacerlo.

Corregiu-me si m'equivoco però crec que això seria raonable... Surten guanyant tots dos ja que TMB rep uns calerons extra i el Barça que paga el metro rep com a compensació els beneficis obtinguts en l'hora pagada. M'explico oi?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
alf
N6
N6
Posts: 180
Joined: Wednesday 18/07/2012 18:51

Re: El metro i el futbol

Post by alf »

Si ya lo paga el club de fútbol pues de paso que sea gratuito ese servicio, lanzadera gratuita Z. Univ. - Pl. Cat., suena bien, todo dios usaría el metro en vez del coche o el bus, y los que no llevan billete solo pagarían el sencillo del nitbus, que aún no se les ocurre en esta ciudad poner billetes sencillos con trasbordo, pero esa discusión no corresponde aqui.
User avatar
foronda 141
N8
N8
Posts: 852
Joined: Monday 14/08/2006 21:14
Location: Poblenou

Re: El metro i el futbol

Post by foronda 141 »

Si el cost de una hora extra de metro son 30000 eur. habilitar aquesta llançadora de nomès 13 estacions de las mes de 130 que te la xarxa, també costaria la décima part, o sigui uns 3000 eur.
Sigui qui sigui el que paga, crec que es barato per el gran servei que donaría.
A mes, al no tenir que assegurar correspondèncias, no caldria que fos una hora, potser amb 30 o 45 minuts n'hi hauría prou, doncs quand es veies que ja ha sortit tothom, i no queda públic, es podría tancar.
I un altre sol.lució es fer igual que els las llançadoras de bus del Camp Nou a Pl. Catalunya i Verdaguer:
Billet especial futbol a 2,50 eur.(crec que es el preu actual) i tot-hom a pasar per taquilla i no valen las tarjas.
Per fer aixo els billets s'haurian de poder comprar previament per evitar aglomeracions.
Solucions n'hi han, pro lo que no es pot fer es deixar tirats 90000 persones sense alternativa.
premixero
N8
N8
Posts: 783
Joined: Monday 20/02/2006 10:58

Re: El metro i el futbol

Post by premixero »

Hola, aqui se dicen muchas cosas la mayoria sin contrastar y otras haciendo suposiciones. Primero el horario lo ponen las televisiones que son los que tienen los derechos y no la UEFA,( la UEFA, si se a metido en el horario del partido de vuelta, el que se jugara en Madrid, pero para que no coincida con la supercopa de europa). Segundo en la mayoria por no decir en todas las ciudedes importantes de europa los conciertos y partidos se adaptan a los horarios de transporte existente y si hay que poner transporte fuera de hora lo pagan los clubs o los organizadores. Lo que ya esta bien que aqui se hagan las cosas a la hora que me de la gana y luego todos a pagar el gusto de unos pocos. En lo referente a seguridad(guardia urbana, me parece, aqui podria equivocarme porque lo digo de memoria, ya llegaron a un acuerdo para pagar su coste). Por cierto los que salieron del partido tenian lineas nocturnas tanto por diagonal como por collblanc para ir a donde quisieran y yo creo que muy pocos fueron hacia alli y los servicios especiales del futbol tambien son minimamente usados, y ademas cuando vas a un sitio lo minimo es estar informado de que te vas a encontrar no pensar que todo esta hecho y si son turistas pues mas, yo cuando voy fuera me informo de los horarios y trayectos con antelacion para no tener sorpresas.

Bueno perdon por el ladrillo.
iFercat
N7
N7
Posts: 388
Joined: Thursday 22/07/2010 16:04

Re: El metro i el futbol

Post by iFercat »

premixero wrote:Hola, aqui se dicen muchas cosas la mayoria sin contrastar y otras haciendo suposiciones. Primero el horario lo ponen las televisiones que son los que tienen los derechos y no la UEFA,( la UEFA, si se a metido en el horario del partido de vuelta, el que se jugara en Madrid, pero para que no coincida con la supercopa de europa). Segundo en la mayoria por no decir en todas las ciudedes importantes de europa los conciertos y partidos se adaptan a los horarios de transporte existente y si hay que poner transporte fuera de hora lo pagan los clubs o los organizadores. Lo que ya esta bien que aqui se hagan las cosas a la hora que me de la gana y luego todos a pagar el gusto de unos pocos. En lo referente a seguridad(guardia urbana, me parece, aqui podria equivocarme porque lo digo de memoria, ya llegaron a un acuerdo para pagar su coste). Por cierto los que salieron del partido tenian lineas nocturnas tanto por diagonal como por collblanc para ir a donde quisieran y yo creo que muy pocos fueron hacia alli y los servicios especiales del futbol tambien son minimamente usados, y ademas cuando vas a un sitio lo minimo es estar informado de que te vas a encontrar no pensar que todo esta hecho y si son turistas pues mas, yo cuando voy fuera me informo de los horarios y trayectos con antelacion para no tener sorpresas.

Bueno perdon por el ladrillo.
Eso es mentira, ya paso el año pasado con la supercopa que la UEFA prohibio que coincidiera con los partidos de la previa de la champions, ya que no queria que se solaparan que en horario champions solo pueden jugarse partidos de champions, en liga ya si que mandan lo que digan las teles por desgracia, y es algo que tendria que cambiar pero en tema supercopa no.
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: El metro i el futbol

Post by Adolescent barceloní »

iFercat wrote:
premixero wrote:Hola, aqui se dicen muchas cosas la mayoria sin contrastar y otras haciendo suposiciones. Primero el horario lo ponen las televisiones que son los que tienen los derechos y no la UEFA,( la UEFA, si se a metido en el horario del partido de vuelta, el que se jugara en Madrid, pero para que no coincida con la supercopa de europa). Segundo en la mayoria por no decir en todas las ciudedes importantes de europa los conciertos y partidos se adaptan a los horarios de transporte existente y si hay que poner transporte fuera de hora lo pagan los clubs o los organizadores. Lo que ya esta bien que aqui se hagan las cosas a la hora que me de la gana y luego todos a pagar el gusto de unos pocos. En lo referente a seguridad(guardia urbana, me parece, aqui podria equivocarme porque lo digo de memoria, ya llegaron a un acuerdo para pagar su coste). Por cierto los que salieron del partido tenian lineas nocturnas tanto por diagonal como por collblanc para ir a donde quisieran y yo creo que muy pocos fueron hacia alli y los servicios especiales del futbol tambien son minimamente usados, y ademas cuando vas a un sitio lo minimo es estar informado de que te vas a encontrar no pensar que todo esta hecho y si son turistas pues mas, yo cuando voy fuera me informo de los horarios y trayectos con antelacion para no tener sorpresas.

Bueno perdon por el ladrillo.
Eso es mentira, ya paso el año pasado con la supercopa que la UEFA prohibio que coincidiera con los partidos de la previa de la champions, ya que no queria que se solaparan que en horario champions solo pueden jugarse partidos de champions, en liga ya si que mandan lo que digan las teles por desgracia, y es algo que tendria que cambiar pero en tema supercopa no.
¿Y por eso en TV3 apenas emitirán ahora partidos de Liga en abierto? Le dicen al Barça que bajo ningún concepto juegue los sábados a las 22h para poder darlo en PayPerView y ale. ¿O TV3 también tiene voz y voto en esto (bueno TV3 no, la FORTA más bien)?

Pos si los horarios los ponen las teles, que apoquinen las teles. Ostras, pueden hacer jugar perfectamente partidos a las 21h para que acaben a las 23h cuando el metro aún está abierto.
alf wrote:Si ya lo paga el club de fútbol pues de paso que sea gratuito ese servicio, lanzadera gratuita Z. Univ. - Pl. Cat., suena bien, todo dios usaría el metro en vez del coche o el bus, y los que no llevan billete solo pagarían el sencillo del nitbus, que aún no se les ocurre en esta ciudad poner billetes sencillos con trasbordo, pero esa discusión no corresponde aqui.
Si lo pagase el Barça y lo pusiera gratuito, ¿qué beneficio tendría éste? (aunque en las arcas del Barça, 30000€ no se notarían mucho, la verdad). Aunque lo que dices es verdad, si fuese gratis la mayoría irían en metro.
Lo de los billetes con trasbordo, ¿los del metro no lo permiten? Es que no lo sé, pero por lógica sí, ¿no?

Per cert, ni algun "pez gordo" de TMB ni algun "pez gordo" del Barça visita el fòrum, perquè per idees que no sigui...

Si demà (bé, avui, que ja és dimarts XD) mano un correu electrònic a TMB enllaçant-los amb aquest fil i resumint una mica el tema, què faran?
1) S'ho miraran
2) Ni p*** cas, a la paperera que va

En fi... podríem estar hores i hores donant idees però el meu cap ha de descansar. Bona nit! :hola
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: El metro i el futbol

Post by oriolp13 »

Adolescent barceloní wrote:
iFercat wrote:
premixero wrote:Hola, aqui se dicen muchas cosas la mayoria sin contrastar y otras haciendo suposiciones. Primero el horario lo ponen las televisiones que son los que tienen los derechos y no la UEFA,( la UEFA, si se a metido en el horario del partido de vuelta, el que se jugara en Madrid, pero para que no coincida con la supercopa de europa). Segundo en la mayoria por no decir en todas las ciudedes importantes de europa los conciertos y partidos se adaptan a los horarios de transporte existente y si hay que poner transporte fuera de hora lo pagan los clubs o los organizadores. Lo que ya esta bien que aqui se hagan las cosas a la hora que me de la gana y luego todos a pagar el gusto de unos pocos. En lo referente a seguridad(guardia urbana, me parece, aqui podria equivocarme porque lo digo de memoria, ya llegaron a un acuerdo para pagar su coste). Por cierto los que salieron del partido tenian lineas nocturnas tanto por diagonal como por collblanc para ir a donde quisieran y yo creo que muy pocos fueron hacia alli y los servicios especiales del futbol tambien son minimamente usados, y ademas cuando vas a un sitio lo minimo es estar informado de que te vas a encontrar no pensar que todo esta hecho y si son turistas pues mas, yo cuando voy fuera me informo de los horarios y trayectos con antelacion para no tener sorpresas.

Bueno perdon por el ladrillo.
Eso es mentira, ya paso el año pasado con la supercopa que la UEFA prohibio que coincidiera con los partidos de la previa de la champions, ya que no queria que se solaparan que en horario champions solo pueden jugarse partidos de champions, en liga ya si que mandan lo que digan las teles por desgracia, y es algo que tendria que cambiar pero en tema supercopa no.
¿Y por eso en TV3 apenas emitirán ahora partidos de Liga en abierto? Le dicen al Barça que bajo ningún concepto juegue los sábados a las 22h para poder darlo en PayPerView y ale. ¿O TV3 también tiene voz y voto en esto (bueno TV3 no, la FORTA más bien)?

Pos si los horarios los ponen las teles, que apoquinen las teles. Ostras, pueden hacer jugar perfectamente partidos a las 21h para que acaben a las 23h cuando el metro aún está abierto.
alf wrote:Si ya lo paga el club de fútbol pues de paso que sea gratuito ese servicio, lanzadera gratuita Z. Univ. - Pl. Cat., suena bien, todo dios usaría el metro en vez del coche o el bus, y los que no llevan billete solo pagarían el sencillo del nitbus, que aún no se les ocurre en esta ciudad poner billetes sencillos con trasbordo, pero esa discusión no corresponde aqui.
Si lo pagase el Barça y lo pusiera gratuito, ¿qué beneficio tendría éste? (aunque en las arcas del Barça, 30000€ no se notarían mucho, la verdad). Aunque lo que dices es verdad, si fuese gratis la mayoría irían en metro.
Lo de los billetes con trasbordo, ¿los del metro no lo permiten? Es que no lo sé, pero por lógica sí, ¿no?

Per cert, ni algun "pez gordo" de TMB ni algun "pez gordo" del Barça visita el fòrum, perquè per idees que no sigui...

Si demà (bé, avui, que ja és dimarts XD) mano un correu electrònic a TMB enllaçant-los amb aquest fil i resumint una mica el tema, què faran?
1) S'ho miraran
2) Ni p*** cas, a la paperera que va

En fi... podríem estar hores i hores donant idees però el meu cap ha de descansar. Bona nit! :hola
De veritat et penses que si manes* (ENVIES) un correu a TMB i més dient que mirin això et faràn gaire cas... :?
Ah, i el Barça aquest any no el donen per TV3 ni cap partit de lliga perquè mediapro i prisa van acordad donar tots els partits del Barça i el Madrid per canals de pagament (que no PPV). Aleshores TV3 no té cap interés en emetre un Zaragoza-Valladolid un dilluns a les 23h (era el partit en obert de la sexta la setmana passada) i aquest any passen d'emetre partits i així no han de pagar drets.

En quant al tema del metro li veig difícil solució, que pagui qui posi l'horari a aquesta hora, i no cal parlar de beneficis, ja que si la hora val 30.000€ i s'obtenen 10.000€ de beneficis (per exemple), que l'organisme que ha posat la hora en pagui 20.000 d'€ per a la obertura i així no s'ha de discutir més sobre qui es queda els beneficis, ja que es pagarà per a obrir el metro i res més, sense benefici econòmic. (tot i que TMB un petit benefici l'hauria de treure, ja que sinó no els surt molt a compte obrirr...)
Salutacions,

Oriol
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: El metro i el futbol

Post by Adolescent barceloní »

oriolp13 wrote:De veritat et penses que si manes* (ENVIES) un correu a TMB i més dient que mirin això et faràn gaire cas... :?
Ah, i el Barça aquest any no el donen per TV3 ni cap partit de lliga perquè mediapro i prisa van acordad donar tots els partits del Barça i el Madrid per canals de pagament (que no PPV). Aleshores TV3 no té cap interés en emetre un Zaragoza-Valladolid un dilluns a les 23h (era el partit en obert de la sexta la setmana passada) i aquest any passen d'emetre partits i així no han de pagar drets.

En quant al tema del metro li veig difícil solució, que pagui qui posi l'horari a aquesta hora, i no cal parlar de beneficis, ja que si la hora val 30.000€ i s'obtenen 10.000€ de beneficis (per exemple), que l'organisme que ha posat la hora en pagui 20.000 d'€ per a la obertura i així no s'ha de discutir més sobre qui es queda els beneficis, ja que es pagarà per a obrir el metro i res més, sense benefici econòmic. (tot i que TMB un petit benefici l'hauria de treure, ja que sinó no els surt molt a compte obrirr...)
Lo del correu, si l'envio (ei, ara ho he dit bé!) suposo que em contestaran, però ja sé que no em faran ni p*** cas. Sóc una mica rarito, no? :) :riure
Llavors TV3 emetrà només Champions i Copa del Rei. Però mira, per una part, que no emetin tants partits i així tenen més diners per altres coses...

O sigui, tu penses que millor que pagui el Barça 10.000 € i Mediapro/Prisa (Canal+, GolT, etc.) en paguin 20.000? Bé, també estaria bé.

És un tema difícil de solucionar, és veritat. Però el futbol...ja se sap.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: El metro i el futbol

Post by oriolp13 »

Adolescent barceloní wrote:.O sigui, tu penses que millor que pagui el Barça 10.000 € i Mediapro/Prisa (Canal+, GolT, etc.) en paguin 20.000? Bé, també estaria bé.
No, rellegeix bé aquella part del missatge, si us plau ;)
Salutacions,

Oriol
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: El metro i el futbol

Post by Adolescent barceloní »

oriolp13 wrote:
Adolescent barceloní wrote:.O sigui, tu penses que millor que pagui el Barça 10.000 € i Mediapro/Prisa (Canal+, GolT, etc.) en paguin 20.000? Bé, també estaria bé.
No, rellegeix bé aquella part del missatge, si us plau ;)
Vale, dius que es paguin 20.000€ i els 10.000 que falten serien els beneficis, que servirien també per pagar el que queda, oi? Llavors, indirectament, els usuaris estan pagant una part del que costa el servei. Ara t'he entès bé, no?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: El metro i el futbol

Post by oriolp13 »

Adolescent barceloní wrote:
oriolp13 wrote:
Adolescent barceloní wrote:.O sigui, tu penses que millor que pagui el Barça 10.000 € i Mediapro/Prisa (Canal+, GolT, etc.) en paguin 20.000? Bé, també estaria bé.
No, rellegeix bé aquella part del missatge, si us plau ;)
Vale, dius que es paguin 20.000€ i els 10.000 que falten serien els beneficis, que servirien també per pagar el que queda, oi? Llavors, indirectament, els usuaris estan pagant una part del que costa el servei. Ara t'he entès bé, no?
Estid dient que si dels 30.000€ que pot valer una hora, 10.000 són beneficis, que la empresa que hagi de pagar la obertura del metro en pagui 20.000, i així no cal discutir qui és queda els beneficis, ja que l'empresa pagarà únicament el cost real d'obrir el servei, sense cap benefici.
Salutacions,

Oriol
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”