Vale, ara t'he entès.oriolp13 wrote:Estic dient que si dels 30.000€ que pot valer una hora, 10.000 són beneficis, que la empresa que hagi de pagar la obertura del metro en pagui 20.000, i així no cal discutir qui és queda els beneficis, ja que l'empresa pagarà únicament el cost real d'obrir el servei, sense cap benefici.
El metro i el futbol
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: El metro i el futbol
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: El metro i el futbol
I el desgast que pateix l'infraestructura? I el manteniment de les estacions? I els desperfectes causats pels hooligans? I la reducció d'hores disponibles per a remoure el balast i el manteniment adequat de catenària i vies? Ja poden pagar els 30.000, i els 10.000, que serveixi per reduir el dèficit de TMB, al cap i a la fi la paguem tots, i després bé que poden pagar milions per jugadors de futbol i no en bé de la ciutat que els acull?oriolp13 wrote: Estid dient que si dels 30.000€ que pot valer una hora, 10.000 són beneficis, que la empresa que hagi de pagar la obertura del metro en pagui 20.000, i així no cal discutir qui és queda els beneficis, ja que l'empresa pagarà únicament el cost real d'obrir el servei, sense cap benefici.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: El metro i el futbol
Jo només proposava una opció. En el seu moment ja vaig dir també que dubtaba molt que TMB acceptés obrir sense treure cap benefici, ja que al final és l'empresa explotadora.Lluita1714 wrote:I el desgast que pateix l'infraestructura? I el manteniment de les estacions? I els desperfectes causats pels hooligans? I la reducció d'hores disponibles per a remoure el balast i el manteniment adequat de catenària i vies? Ja poden pagar els 30.000, i els 10.000, que serveixi per reduir el dèficit de TMB, al cap i a la fi la paguem tots, i després bé que poden pagar milions per jugadors de futbol i no en bé de la ciutat que els acull?oriolp13 wrote: Estid dient que si dels 30.000€ que pot valer una hora, 10.000 són beneficis, que la empresa que hagi de pagar la obertura del metro en pagui 20.000, i així no cal discutir qui és queda els beneficis, ja que l'empresa pagarà únicament el cost real d'obrir el servei, sense cap benefici.
Evidentment els desperfectes causats haurien d'anar a càrrec de qui paga, ja que al final a qui més li interessa que es solucioni aquest tema és el Barça, perquè sinó menys gent anirà a l'estadi.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: El metro i el futbol
Y ya puestos, que costeen las horas extras de los Mossos y GU. Por que la gente que no nos gusta este circo, tenemos que asumir los gastos derivados de él ? De paso que se hagan cargo de los cristales de coches rotos, semaforos arrancados, papeleras, paradas de autobus y otros actos de vandalismo. Y no me salgais que todos no son asi, por que nadie ha hecho nada para acabar con estos, al contrario han habido presidentes que les han seguido el rollo y les han dado mucha vida a estos grupo de botarates.
Re: El metro i el futbol
ME parece que hace tiempo que no vas al camp nou, ya que yo las veces que he ido no he visto que hayan arrancado semáforos ni papeleras ni nada...los más hooligans hace tiempo ya que no van al camp nou...sagrering wrote:Y ya puestos, que costeen las horas extras de los Mossos y GU. Por que la gente que no nos gusta este circo, tenemos que asumir los gastos derivados de él ? De paso que se hagan cargo de los cristales de coches rotos, semaforos arrancados, papeleras, paradas de autobus y otros actos de vandalismo. Y no me salgais que todos no son asi, por que nadie ha hecho nada para acabar con estos, al contrario han habido presidentes que les han seguido el rollo y les han dado mucha vida a estos grupo de botarates.
Por otra parte, el dispositivo de mossos y GU, si no estuvieran ahí que estarían, en comisaría cobrando igual? Además creo que eso no debe costearlo el club, ya que en cualquier acontecimiento que vayan (llegada de la Vuelta p.ej, Mobile World Congress, etc.) los estamos pagando todos, y eso si que no sería justo e igualitario que para el partido de fútbol tuviera que pagarlo el club de forma privada (además pongas a la hora que pongas el partido va a haber la misma policía)
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: El metro i el futbol
El desplegament de mitjans que es fa per aquests partits és extra, això vol dir que segurament la majoria d'agents no treballarien. I a part cal dir que a partir d'uns certa hora cal pagar la nocturnitat, així que la factura va pujant!oriolp13 wrote: Por otra parte, el dispositivo de mossos y GU, si no estuvieran ahí que estarían, en comisaría cobrando igual? Además creo que eso no debe costearlo el club, ya que en cualquier acontecimiento que vayan (llegada de la Vuelta p.ej, Mobile World Congress, etc.) los estamos pagando todos, y eso si que no sería justo e igualitario que para el partido de fútbol tuviera que pagarlo el club de forma privada (además pongas a la hora que pongas el partido va a haber la misma policía)
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: El metro i el futbol
Fa poc el govern volia fer pagar als organitzadors d'esdeveniments esportius el desplegament de policia, fós l'esport que fós, professional o amateur, i tothom va posar el crit al cel, però el Barça sí que hauria de pagar-ho?
Re: El metro i el futbol
Oriol no he ido al Camp Nou ni a ningun campo de futbol en mi vida, ya que detesto este deporte. Eso no quiere decir que no respete a los aficionados, pero todos estos depliegues los hemos de asumir entre los contribuyentes. Lo más logico es que lo asuman los clubs, que para lapidar dinero en los tiempos que corren para eso si que tienen, pero para hacerse cargo de los cuerpos de seguridad no. Por otro lado esos vandalos que hablaba anteriomente, todos tienen nombres y apellidos y los destrozos que ocasionan llevan su firma.
Re: El metro i el futbol
Y tengo yo que pagar los desplieges por manifestaciones? congresos? pruebas de formula1 o moticiclismo y asi mil cosas mas? Me parece muy bien que no te guste el futbol pero se un poco objetivo.sagrering wrote:Oriol no he ido al Camp Nou ni a ningun campo de futbol en mi vida, ya que detesto este deporte. Eso no quiere decir que no respete a los aficionados, pero todos estos depliegues los hemos de asumir entre los contribuyentes. Lo más logico es que lo asuman los clubs, que para lapidar dinero en los tiempos que corren para eso si que tienen, pero para hacerse cargo de los cuerpos de seguridad no. Por otro lado esos vandalos que hablaba anteriomente, todos tienen nombres y apellidos y los destrozos que ocasionan llevan su firma.
Sant tornem-hi
Ja hi tornem a ser amb el Barça acabant els partits a la una de la matinada i demanant metro...
http://www.324.cat/video/4656853
http://www.324.cat/video/4656853
Re: El metro i el futbol
Con los millones que mueve el Barça, ¿tanto costaría poner el dinero que cuestan esas horas de servicio demás? Al menos como acto de buena voluntad hacia TMB. No esta la cosa como para que estén alargando los horarios del Metro para cualquiera que lo pida...
-
- N6
- Posts: 311
- Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
- Location: Sabadell
- Contact:
Re: El metro i el futbol
Comparteixo. Una cosa es el servei públic i una altra el servei al teu públic. En hores de servei, un reforç te un cost raonable (que potser es cobreix amb l'increment de bitlletatge). En hores de no servei val una morterada tenir tot el sistema en marxa. Tan difícil es fer les coses a hores civilitzades?. Si, ja sabem que la UEFA te partits internacionals el mateix dia i no es pot fer abans, pero algú de la "Real federación" ja hi hauría d'haver caigut. No tot el mon gira al voltant del futbol...alf_ wrote:Con los millones que mueve el Barça, ¿tanto costaría poner el dinero que cuestan esas horas de servicio demás? Al menos como acto de buena voluntad hacia TMB. No esta la cosa como para que estén alargando los horarios del Metro para cualquiera que lo pida...
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
És la tele
Més que el Barça, és la televisió que té els drets per assegurar-se una màxima audiència. Per tant, és a aquests que caldria passar el platet.
Però és clar, no vingueu al Sr. Roures amb transport públic...
Però és clar, no vingueu al Sr. Roures amb transport públic...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: És la tele
Exactament, no és pas el Barça qui decideix a quina hora juga (excepte en algunes comptades ocasions). Per tant, el Barça no té la culpa de que no hi hagi metro en aquelles hores... Però clar, si no paga el Barça qui ho farà?Guigui wrote:Més que el Barça, és la televisió que té els drets per assegurar-se una màxima audiència. Per tant, és a aquests que caldria passar el platet.
Però és clar, no vingueu al Sr. Roures amb transport públic...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: El metro i el futbol
Lo bueno es que todos tienen una razón importantísima por la cual no deben ser quienes pagan, a pesar de que ganan fortunas con esos partidos. Pero como el dinero público es gratis y cae del cielo pues podemos exigir cargar a las arcas públicas algo que no tendría ni por qué asumir y que le significa un coste significativo para TMB. Es una hermosa metáfora de los valores que nuestra sociedad lleva dentro de sí, las reglas sobre todo para poder pasarle el muerto a otro. ¿Y la buena voluntad del club, y los demás que se forran, hacia los aficionados para ocuparse de que tengan transporte? ¿Y la generosidad en dar una parte ínfima de las inmensas ganancias para algo que aunque no generará más ingresos facilitará la llegada a casa a mucha gente? ¿Esto le enseñamos a los aficionados, que hay que hacer siempre lo mínimo y como mandan los estatutos en lugar de mostar buena voluntad? El fútbol hoy en día representa de todo menos los valores del tradicional espíritu deportivo....
Re: Sant tornem-hi
Crec que aquesta vegada el Barça no demanava metro. L'horari del partit el fixa la Federació Espanyola, i aquí el Barça poc ha de fer. El que no es pot es anar posant metro a totes hores per tothom. El poden veure per la tele, que també el dona.Ferry1ac1 wrote:Ja hi tornem a ser amb el Barça acabant els partits a la una de la matinada i demanant metro...
http://www.324.cat/video/4656853
Scubydu
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Bones notícies
El Barça pagarà 30.000 euros per allargar el metro unes hores per la Supercopa
Després de la polèmica de l'any passat, el club i l'ajuntament han arribat a un acord i el Barça subvencionarà una part del cost
http://www.ara.cat/societat/Barca-pagar ... 02404.html
Després de la polèmica de l'any passat, el club i l'ajuntament han arribat a un acord i el Barça subvencionarà una part del cost
http://www.ara.cat/societat/Barca-pagar ... 02404.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Bones notícies
Quin tant per cent? La meitat? És a dir... paguen 30.000 euros, però... el preu total quin seria?Guigui wrote:Després de la polèmica de l'any passat, el club i l'ajuntament han arribat a un acord i el Barça subvencionarà una part del cost
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Bones notícies
Exacte, si no s'informa del percentatge ens serveix de poc saber la dada. D'altra banda em sembla que 30.000 euros és poc per una hora.Adolescent barceloní wrote:Quin tant per cent? La meitat? És a dir... paguen 30.000 euros, però... el preu total quin seria?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Cost i ingressos
L'important és que s'hagi imposat el sentit comú. D'altra banda, cal pensar que els 30.000 euros són el cost que suposa mantenir el servei no contemplen els ingressos per validacions, així que és possible que el Barça assumeixi la diferència entre els dos imports.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.