Últims trens amb material convencional

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Per mi el . . .

Post by oriolp13 »

raulitinbcn wrote:Per mi el millor material convencional va ser el Estrella Pio Baroja, l'agafava una vegada cada any, per anar de Barcelona - Sants a Oviedo/Gijon. Les "Literas" per mi eren molt comodes, ja que es plegaven i es feien servir de "sofa" al matí. En canvi els nou TrenHotel són molt "cutres" els seients-litera (per mi, ja que nomes ho he vist en fotos a renfe.es). En defeinitiva, ara está a Mora la Nova i grafitejat. Un dia d'aquest aniré i mirare d'emportar-me alguna cosa. ;) ;)

ADEU :hola :hola :hola :hola
Que t'has d'emportar? RES!!! Després és per gent com tu (o que pensa fer el mateix que tu) que al cap d'uns anys s'intenten recuperar alguns trens per a fer-los turístics i hi ha una feinada...perquè s'han dedicat a emportar-se'n coses (que a més no els pertànyen)... :avall :martell2

PD: a més, només havent vist fotos dubto que puguis calificar la comoditat o si és més o menys "cutre" un tren que un altre...
Salutacions,

Oriol
Euromed1071
N3
N3
Posts: 29
Joined: Tuesday 09/08/2011 10:16

Re: Últims trens amb material convencional

Post by Euromed1071 »

Parlant de comoditat...
Els trens Alvia S-130 tenen la mateixa comoditat que qualsevol tren talgo?
Es que el proper dissabte realitzaré una escapada en un tren d'aquesta serie i voldria saber si ho es o no.
Per cert, la nova classe Turista Plus en trens Euromed i Ave és comparable a la classe Prefernt en els Arco, Alaris i Talgo? Es a dir: més amplitud i comoditat; però sense restauració, oi?
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Re: Últims trens amb material convencional

Post by 437.001 »

Euromed1071 wrote:Parlant de comoditat...
Els trens Alvia S-130 tenen la mateixa comoditat que qualsevol tren talgo?
Es que el proper dissabte realitzaré una escapada en un tren d'aquesta serie i voldria saber si ho es o no.
Et responc el què conec: els trens 130 (i els 730, els seus derivats) són igual de comfortables que els Talgos de darrera generació.
I són més comfortables que els Talgos més antics.
En aquest aspecte tenen ben poca diferència amb els AVEs 102.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Per mi el . . .

Post by Fran-Ikarus »

raulitinbcn wrote:En defeinitiva, ara está a Mora la Nova i grafitejat. Un dia d'aquest aniré i mirare d'emportar-me alguna cosa. ;) ;)
Això ho estàs dient seriosament? :o
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Euromed1071
N3
N3
Posts: 29
Joined: Tuesday 09/08/2011 10:16

Re: Últims trens amb material convencional

Post by Euromed1071 »

Dons aleshores cap problema. Jo he viatjat amb trens talgo de darrera generació (no S-130, NI s-730) i els trobo força comfortables.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”