Avistaments curiosos de trens
Re: Avistaments curiosos
Dema surt de Can Tunis 8:00 un s100 remolcat per una 252 cap a Perpinya 12:00. Suposo que per Rubi, Mollet, Girona, Flaça, Figueres tunel del Pertus. Horaris orientatius
- canalcole
- N9
- Facebook: XavierMartinezVidal
El Rodalies-Regional a Reus que surt de l'Estació de França a les 18.50 va amb 470s, un servei que sempre va amb 447s.
Se les estarán acabando las 447 de tanto usarlas para los regionales?
Aclariment a la nota anterior.davida wrote:Dema surt de Can Tunis 8:00 un s100 remolcat per una 252 cap a Perpinya 12:00. Suposo que per Rubi, Mollet, Girona, Flaça, Figueres tunel del Pertus. Horaris orientatius
jotaerre a tranvia.org wrote:Lo había puesto en otro hilo pero creo que debe ir aquí.
Circulación día 22 de Agosto de una 252 remolcando un serie 100 destino Francia
Saldrá de Barcelona-Can Tunis a las 09:45
Llegará a Figueres-Vilafant a las 12:20
Saldrá de Figueres-Vilafant a las 12:55
Circula con tipo 80
- ABB_Traccion
- N7
http://www.flickr.com/photos/velaro_006/7838932982/
Foto, foto
La verdad es que los horarios al final se fueron al traste, lo apartaron a las 13:41 en el PAET de Camallera para cruzar con un mercante de bajada UIC con +3-4h de retraso. No tengo ni idea de a qué hora llegó el tren a Le Soler.
Foto, foto
La verdad es que los horarios al final se fueron al traste, lo apartaron a las 13:41 en el PAET de Camallera para cruzar con un mercante de bajada UIC con +3-4h de retraso. No tengo ni idea de a qué hora llegó el tren a Le Soler.
Re: LAV Barcelona-França
L´AVE ja va de camí de Belfort. Bé, de fet ja hi deu ser fa estona.
Una foto treta d´un fórum francès.
La BB ¿7436? de la Sncf remolcant l´AVE a l´entrada de Narbona, venint de Perpinyà.
La foto està presa entre Gruissan-Tournebelle i Narbona, no molt lluny de l´inici del by-pass de Narbona.
La foto no és cap meravella, però és una foto.
Una foto treta d´un fórum francès.
La BB ¿7436? de la Sncf remolcant l´AVE a l´entrada de Narbona, venint de Perpinyà.
La foto està presa entre Gruissan-Tournebelle i Narbona, no molt lluny de l´inici del by-pass de Narbona.
La foto no és cap meravella, però és una foto.
foraire grandfennec a www.trainsdumidi.com wrote:Salut
Pas de clichés de son passage sur le territoire du Midi? ??:
Tant pis, je vais poster un des mes 2 clichés..
Saleté de poteau, la prochaine fois, je viens avec une scie à métaux! :grrrr: :dehors:
A+
- trensmat
- N9
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Que hacen estos trenes en Francia alguien me lo puede explicar un poco muchas gracias.
Extret del la foto del flickr de'n David (ABB_Traction): "van a Belfort a instalarle los equipos de TVM-KVB, sistemas de seguridad de la red convencional y de alta velocidad francesa. A más, se aprovechará para probar qué tal responden bajo los 1,5kV."trensmat wrote:Que hacen estos trenes en Francia alguien me lo puede explicar un poco muchas gracias.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Pel què diuen fonts de primeríssima mà a França, han arribat a Belfort amb el KVB i el TVM ja instal.lats (a La Sagra, se suposa).oriolp13 wrote: Extret del la foto del flickr de'n David (ABB_Traction): "van a Belfort a instalarle los equipos de TVM-KVB, sistemas de seguridad de la red convencional y de alta velocidad francesa. A más, se aprovechará para probar qué tal responden bajo los 1,5kV."
En el 2009, quan de temps van estar fent els serveis de la R7 amb unitats 440?
http://www.trenscat.com/renfe/images/ce ... 211051.jpg
http://www.trenscat.com/renfe/images/ce ... 211055.jpg
No sé si posar-ho com avistament curiós ja que no sabia si cal obrir un fil nou.
http://www.trenscat.com/renfe/images/ce ... 211051.jpg
http://www.trenscat.com/renfe/images/ce ... 211055.jpg
No sé si posar-ho com avistament curiós ja que no sabia si cal obrir un fil nou.
Uns quants mesos... i no només a la R7, pràcticament a totes les línies excepte a la R1. Aleshores s'enviaven totes les 440R que s'estaven apartant d'altres nuclis de rodalia a les espanyes per fer reforços aquí mentre no arribaven els Civia.albert28 wrote:En el 2009, quan de temps van estar fent els serveis de la R7 amb unitats 440?
-
- N3
No se si es pot considerar avistament curiós veure unitats 448 en colors Media Distancia "Interurbanos" a Zaragoza i Calatayud.
Tampoc recordo si ja es va parlar d'una locomotora 252 en colors Grandes Líneas amb el nou logo de renfe integria en comptes del nom d'un producte GL/LD. La 252 l'he vista entre el canviador d'ample de Medina del C. i l'estació de Medina del C.
També vaig veure una unitat S-121 entre Ávila i Arevalo en direcció Valladolid i el nord d'Espanya.
Aprofito per preguntar perquè hi ha S-121 a l'estació i les cotxeres de Puerta de Atocha; quins serveis fan?
Per últim preguntar si els Alvia Madrid- Santander es fan sempre am material S-120; perquè l'altre dia vaig veure un Alvia amb destinació Santander procedent de Madrid a Venta de Baños realitzant el servei amb material S-120.
Tampoc recordo si ja es va parlar d'una locomotora 252 en colors Grandes Líneas amb el nou logo de renfe integria en comptes del nom d'un producte GL/LD. La 252 l'he vista entre el canviador d'ample de Medina del C. i l'estació de Medina del C.
També vaig veure una unitat S-121 entre Ávila i Arevalo en direcció Valladolid i el nord d'Espanya.
Aprofito per preguntar perquè hi ha S-121 a l'estació i les cotxeres de Puerta de Atocha; quins serveis fan?
Per últim preguntar si els Alvia Madrid- Santander es fan sempre am material S-120; perquè l'altre dia vaig veure un Alvia amb destinació Santander procedent de Madrid a Venta de Baños realitzant el servei amb material S-120.
121 a Atocha? Avant a Toledo o Ciudad Real. Algú sap on són els 104, que no se'n sent d'ells gaire?
Comptant que 130 normals (sense hibridar a 730) per Madrid poquets, els que prenen protagonisme en les relacions Alvia cap al nord són els 120 de segona fornada (fars a l'estil 121i finestres) ja que els seus germanastres de primera fornada (fars petitons i finestra continua) no tenen autorització de pas pel túnel de Guadarrama, com si tenen els de 2a.
Comptant que 130 normals (sense hibridar a 730) per Madrid poquets, els que prenen protagonisme en les relacions Alvia cap al nord són els 120 de segona fornada (fars a l'estil 121i finestres) ja que els seus germanastres de primera fornada (fars petitons i finestra continua) no tenen autorització de pas pel túnel de Guadarrama, com si tenen els de 2a.
A las 21:05 ha pasado por Cerdanyola el 310-017 procedente de la Papiol-Mollet y circulando sentido Montcada ¿Alguien sabe de dónde venía y a dónde iba?
Acaba de passar per Flaçà el Talgo "de proves" ADIF cap al nord.
Mercant a l'R4, de Castellbisbal en avall
Avui, a les 4:15 de la matinada, ha passat per Sant Feliu un mercant sentit Martorell. Desconec on anava però m'estranya més d'on pot venir. Algú ho sap?
Anava a velocitat força elevada. Per la llargària no duria més de deu plataformes, de les quals només tres portaven contenidor. La locomotora no vaig poder-la veure.
Anava a velocitat força elevada. Per la llargària no duria més de deu plataformes, de les quals només tres portaven contenidor. La locomotora no vaig poder-la veure.
-
- N7
- Facebook: pol.bielsa
Re: Mercant a l'R4, de Castellbisbal en avall
Un carriler, potser?Javi M wrote:Avui, a les 4:15 de la matinada, ha passat per Sant Feliu un mercant sentit Martorell. Desconec on anava però m'estranya més d'on pot venir. Algú ho sap?
- vermer3
- N6
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Mercant a l'R4, de Castellbisbal en avall
Jo, que visc a l'Hospitalet, de vegades he sentit una locomotora dièsel( pel soroll que feia, me'n recordo una mica de les 319) cap a aquelles hores de matinada, suposo que deu ser un mercaderies ¿? Si es així, feia anys que ni en passava cap... I per on ve? pel túnel del Gornal, potser? si encara es possible la circulació per aquest túnel, em consta que una de les vies encara està conectada amb la línia cap a la Zona Franca, el Prat...PoLeTe124 wrote:Un carriler, potser?Javi M wrote:Avui, a les 4:15 de la matinada, ha passat per Sant Feliu un mercant sentit Martorell. Desconec on anava però m'estranya més d'on pot venir. Algú ho sap?
Si algú ho pot aclarar, donar més informació, ho agrairiem
Salutacions
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
El túnel del Gornal fa temps que és una via morta...provablement sigui alguna dresina o tren de manteniment.