Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
Hola
Com pot ser que les L2-L4 enllacin amb la L3 i no ho facin amb la L1 i Rodalies de Pl. Catalunya?
Com pot ser que les L2-L4 enllacin amb la L3 i no ho facin amb la L1 i Rodalies de Pl. Catalunya?
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Macrointercanviador
D'una banda, a nivell de l'FMB, la L1 enllaça amb la L2 a Universitat i amb la L4 a Urquinaona. Cal pensar que la intermodalitat és un concepte força recent a Barcelona, i a hores d'ara ni tan sols està del tot assumit en tots els seus aspectes; possiblement per això, tampoc es deuria contemplar la connexió amb Rodalia.
De l'altra, hi havia el projecte del macrointercanviador, pel qual quedarien units els dos intercanviadors actuals de Pl. Catalunya i Pg. de Gràcia mitjançant corredors, però sembla que s'ha deixat córrer.
De l'altra, hi havia el projecte del macrointercanviador, pel qual quedarien units els dos intercanviadors actuals de Pl. Catalunya i Pg. de Gràcia mitjançant corredors, però sembla que s'ha deixat córrer.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
http://elperiodico.cat/ca/noticias/barc ... es-1595862
Els bitllets de Passeig de Gracia es vendran al carrer per les obres
Adif i Renfe tanquen un any i mig el vestíbul de l'estació i obren un mòdul a Pau Claris
Per posar escales mecàniques i ascensors als 43.000 viatgers es tallarà un carril d'Aragó
Dimecres, 28 de març del 2012
RAMON COMORERA
BARCELONA
La necessària, i també repetidament ajornada, reforma dels accessos i les instal·lacions de l'estació de Passeig de Gràcia de Renfe, arriba al seu punt àlgid. Els treballs van començar el 2010 i des d'aleshores s'ha actuat en petites zones amb afectacions diverses tant en el flux subterrani de viatgers, en les entrades, els vestíbuls i les andanes, com en les voreres i fins i tot en les calçades de la zona. El projecte és complex, llarg i prolix, segons insisteixen els tècnics, com qualsevol intervenció en l'intricat centre de Barcelona, i a més es realitza sense afectar el trànsit ferroviari. Ara arriba la fase més complicada. A principis d'abril es tancarà el vestíbul, amb les seves taquilles i els seus comerços, situat a la cruïlla d'Aragó i passeig de Gràcia. Els bitllets es vendran a partir de llavors, durant un any i mig, en un ampli mòdul prefabricat que ja s'ha instal·lat a la cantonada Llobregat-muntanya d'Aragó-Pau Claris.
Aquesta fase de les obres, que en conjunt suposen una inversió de 12 milions d'euros, també implicaran el tancament d'un dels carrils de circulació del carrer d'Aragó, en el tram situat entre Roger de Llúria i el mateix passeig de Gràcia. Aquest carril no sempre serà el mateix, ja que podrà ser el del costat muntanya o el del costat mar. Variarà en funció del desenvolupament dels treballs, segons va explicar ahir un portaveu de l'administrador d'infraestructures Adif.
En qualsevol cas, no serà més d'un dels sis carrils que té el carrer d'Aragó el que es tancarà al trànsit. Adif i l'ajuntament estan ultimant aquests dies el nou pla de mobilitat de la zona, així com la campanya informativa que es desenvoluparà al llarg de les pròximes setmanes per donar a conèixer les restriccions als usuaris.
ESCALES I PASSADISSOS // L'estació de Renfe i les del metro de les línies L-3,
L-4 i L-2 que formen el gran intercanviador de Passeig de Gràcia, des de la Gran Via fins a Aragó, estan formades per un autèntic laberint de passadissos i escales, en molts casos antics i de dimensions reduïdes. La reforma de la part d'Adif comprèn la instal·lació d'un total de set escales mecàniques i quatre ascensors. Tres de les primeres i dos dels segons es col·locaran entre el carrer i el vestíbul del passeig de Gràcia. Unes altres quatre i dos s'instal·laran per accedir fins a les dues andanes, la dels trens que van en direcció a Sants i la dels combois que es dirigeixen al Clot i a l'estació de França.
A més a més de les obres d'aquests accessos mecànics, també se suprimiran els esglaons del pas superior sobre el mateix túnel de Rodalies i Regionals, s'instal·laran ajudes per a la circulació de persones sordes i cegues i es millorarà la connexió amb els passadissos i els vestíbuls de les línies de metro. La part de l'intercanviador de TMB està pendent de reforma. L'anterior Govern tripartit de la Generalitat va tramitar un ambiciós i car projecte de reforma que incloïa un nou i llarg passadís sota el passeig de Gràcia entre la Gran Via i Aragó, però no es va passar d'aquí i les obres no es van arribar a iniciar.
INSPECCIÓ D'EDIFICIS / Els treballs que realitza Adif són d'envergadura i han fet necessària una campanya de revisions dels edificis més pròxims, com està sent habitual en les obres subterrànies tant del túnel de l'AVE Sants-la Sagrera com en les ampliacions de la L-9/L-10.
Aquestes inspeccions prèvies de l'estat dels immobles tenen un cost de 260.000 euros i afecten 10 edificis i un centenar de vivendes i locals comercials situats a la confluència del passeig de Gràcia i Aragó.
Les revisions estan en la fase final, i fins que no acabin no es tancarà el vestíbul i les taquilles i començarà a funcionar la parada provisional de venda de bitllets al carrer. Els tècnics fan reconeixements de les zones comunes dels immobles i dels pisos per elaborar un pla d'auscultació i realitzar un seguiment del possible impacte de les obres durant la seva execució.
L'estació de Passeig de Gràcia la utilitzen cada dia 43.000 passatgers. Per aquí passen les línies R-2 Sud i R-2 Nord de Rodalies i totes les de mitja distància de Renfe menys una. Amb anterioritat a l'inici de la reforma dels accessos i a l'ampliació de vestíbuls i passadissos, Adif ja va augmentar l'altura del terra de l'andana per suprimir la increïble distància de gairebé mig metre que durant algun temps van haver de salvar els viatgers tant al pujar com al baixar dels trens. Aquest buit es va produir com a conseqüència de l'augment de l'altura del terra dels nous i moderns combois Civia que Renfe ha posat progressivament en servei des del 2007.
Els bitllets de Passeig de Gracia es vendran al carrer per les obres
Adif i Renfe tanquen un any i mig el vestíbul de l'estació i obren un mòdul a Pau Claris
Per posar escales mecàniques i ascensors als 43.000 viatgers es tallarà un carril d'Aragó
Dimecres, 28 de març del 2012
RAMON COMORERA
BARCELONA
La necessària, i també repetidament ajornada, reforma dels accessos i les instal·lacions de l'estació de Passeig de Gràcia de Renfe, arriba al seu punt àlgid. Els treballs van començar el 2010 i des d'aleshores s'ha actuat en petites zones amb afectacions diverses tant en el flux subterrani de viatgers, en les entrades, els vestíbuls i les andanes, com en les voreres i fins i tot en les calçades de la zona. El projecte és complex, llarg i prolix, segons insisteixen els tècnics, com qualsevol intervenció en l'intricat centre de Barcelona, i a més es realitza sense afectar el trànsit ferroviari. Ara arriba la fase més complicada. A principis d'abril es tancarà el vestíbul, amb les seves taquilles i els seus comerços, situat a la cruïlla d'Aragó i passeig de Gràcia. Els bitllets es vendran a partir de llavors, durant un any i mig, en un ampli mòdul prefabricat que ja s'ha instal·lat a la cantonada Llobregat-muntanya d'Aragó-Pau Claris.
Aquesta fase de les obres, que en conjunt suposen una inversió de 12 milions d'euros, també implicaran el tancament d'un dels carrils de circulació del carrer d'Aragó, en el tram situat entre Roger de Llúria i el mateix passeig de Gràcia. Aquest carril no sempre serà el mateix, ja que podrà ser el del costat muntanya o el del costat mar. Variarà en funció del desenvolupament dels treballs, segons va explicar ahir un portaveu de l'administrador d'infraestructures Adif.
En qualsevol cas, no serà més d'un dels sis carrils que té el carrer d'Aragó el que es tancarà al trànsit. Adif i l'ajuntament estan ultimant aquests dies el nou pla de mobilitat de la zona, així com la campanya informativa que es desenvoluparà al llarg de les pròximes setmanes per donar a conèixer les restriccions als usuaris.
ESCALES I PASSADISSOS // L'estació de Renfe i les del metro de les línies L-3,
L-4 i L-2 que formen el gran intercanviador de Passeig de Gràcia, des de la Gran Via fins a Aragó, estan formades per un autèntic laberint de passadissos i escales, en molts casos antics i de dimensions reduïdes. La reforma de la part d'Adif comprèn la instal·lació d'un total de set escales mecàniques i quatre ascensors. Tres de les primeres i dos dels segons es col·locaran entre el carrer i el vestíbul del passeig de Gràcia. Unes altres quatre i dos s'instal·laran per accedir fins a les dues andanes, la dels trens que van en direcció a Sants i la dels combois que es dirigeixen al Clot i a l'estació de França.
A més a més de les obres d'aquests accessos mecànics, també se suprimiran els esglaons del pas superior sobre el mateix túnel de Rodalies i Regionals, s'instal·laran ajudes per a la circulació de persones sordes i cegues i es millorarà la connexió amb els passadissos i els vestíbuls de les línies de metro. La part de l'intercanviador de TMB està pendent de reforma. L'anterior Govern tripartit de la Generalitat va tramitar un ambiciós i car projecte de reforma que incloïa un nou i llarg passadís sota el passeig de Gràcia entre la Gran Via i Aragó, però no es va passar d'aquí i les obres no es van arribar a iniciar.
INSPECCIÓ D'EDIFICIS / Els treballs que realitza Adif són d'envergadura i han fet necessària una campanya de revisions dels edificis més pròxims, com està sent habitual en les obres subterrànies tant del túnel de l'AVE Sants-la Sagrera com en les ampliacions de la L-9/L-10.
Aquestes inspeccions prèvies de l'estat dels immobles tenen un cost de 260.000 euros i afecten 10 edificis i un centenar de vivendes i locals comercials situats a la confluència del passeig de Gràcia i Aragó.
Les revisions estan en la fase final, i fins que no acabin no es tancarà el vestíbul i les taquilles i començarà a funcionar la parada provisional de venda de bitllets al carrer. Els tècnics fan reconeixements de les zones comunes dels immobles i dels pisos per elaborar un pla d'auscultació i realitzar un seguiment del possible impacte de les obres durant la seva execució.
L'estació de Passeig de Gràcia la utilitzen cada dia 43.000 passatgers. Per aquí passen les línies R-2 Sud i R-2 Nord de Rodalies i totes les de mitja distància de Renfe menys una. Amb anterioritat a l'inici de la reforma dels accessos i a l'ampliació de vestíbuls i passadissos, Adif ja va augmentar l'altura del terra de l'andana per suprimir la increïble distància de gairebé mig metre que durant algun temps van haver de salvar els viatgers tant al pujar com al baixar dels trens. Aquest buit es va produir com a conseqüència de l'augment de l'altura del terra dels nous i moderns combois Civia que Renfe ha posat progressivament en servei des del 2007.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Falta explicar una cosa
Enmig de tot això, s'han oblidat d'explicar un detallet força important: l'enllaç entre el metro i Renfe, com es farà? Suposo que en superfície...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
Igual només es tanca el vestíbul i les taquilles però no els passadissos, llavors l'enllaç es pot fer per sota, només caldria sortir si s'ha de comprar bitllet de RENFE.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
Vamos, que el que quiera ir de la L2 de Metro a Renfe PDG se va a "divertir"...
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
Per anar de RENFE al metro sense sortir al carrer només es pot fer travessant el vestíbul, ja que el passadís que anava directe del metro a la via 2 fa mesos que és tancat per obres, per tant l'enllaç s'haurà de fer per el carrer.Ecomobisostrans wrote:Igual només es tanca el vestíbul i les taquilles però no els passadissos, llavors l'enllaç es pot fer per sota, només caldria sortir si s'ha de comprar bitllet de RENFE.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Gimcana
Igualment ja era una gimcana anar de l'L2 i l'L4 a Renfe. Ara, també passarà a ser-ho connectar-hi des de l'L3.França451 wrote:Vamos, que el que quiera ir de la L2 de Metro a Renfe PDG se va a "divertir"...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
http://www.lamalla.cat/infolocal/area_b ... id=1027464
Les obres de reforma de l'estació de passeig de Gràcia s'iniciaran el 16 de maig
L'ampliació del vestíbul i la millora de l'accessibilitat d'aquest equipament de Barcelona comportaran el tancament del seu accés principal durant uns 16 mesos
LAMALLA.CAT
Adif iniciarà el pròxim dimecres 16 de maig les obres de millora de l’accessibilitat i ampliació del vestíbul de l’estació del passeig de Gràcia de Barcelona, ha informat el Ministeri de Foment. Aquests treballs constitueixen la fase més complexa del projecte de modernització de l’estació barcelonina, el pressupost del qual és de 12 milions d’euros, pla que permetrà augmentar els seus estàndards de modernitat, funcionalitat i seguretat, garantint el moviment i els accessos a tots els usuaris, han precisat les mateixes fonts.
Les principals actuacions consistiran en la instal·lació de tres escales mecàniques i dos ascensors per accedir des de la confluència del passeig de Gràcia i el carrer d’Aragó al vestíbul, i en la col·locació de dos ascensors i quatre escales mecàniques en la connexió amb les dues andanes. Així mateix, es renovaran les instal·lacions del vestíbul principal i s’ampliarà la seva superfície fins als 1.550 metres quadrats, més del doble que actualment. Per això, s’executaran pantalles perimetrals i excavacions per adequar l’actual estructura a la nova configuració. La complexitat tècnica dels treballs a desenvolupar i la necessitat d’actuar sobre les instal·lacions existents obliga a tancar el vestíbul principal de l’estació de passeig de Gràcia durant un període aproximat de 16 mesos. Això comporta que el moviment d’entrada i sortida es realitzi des del vestíbul posterior, amb accessos des dels carrers de Pau Claris i Roger de Llúria.
Mesures per al trànsit rodat i la mobilitat dels vianants
El trànsit ferroviari no es veurà afectat per aquestes obres. Quant al trànsit rodat al carrer d'Aragó, es procurarà que es mantinguin oberts en tot moment cinc dels sis carrils de circulació. Per garantir la mobilitat dels vianants, en especial la generada pels fluxos d’intercanvi entre les xarxes de Metro i de ferrocarril, es crearan nous encaminaments al passeig de Gràcia i s’habilitaran nous itineraris entre aquesta via i el carrer de Pau Claris. De la seva banda, entre les mesures alternatives destinades a facilitar el moviment dels clients del ferrocarril, figura la instal·lació de taquilles provisionals en el xamfrà Hospitalet-muntanya de la confluència dels carrers de Pau Claris i Aragó, s’organitzarà el moviment d’entrada i sortida de l’estació, i es modificarà lleugerament el punt d’estacionament dels trens amb la finalitat d’agilitar aquests trànsits.
Les obres de reforma de l'estació de passeig de Gràcia s'iniciaran el 16 de maig
L'ampliació del vestíbul i la millora de l'accessibilitat d'aquest equipament de Barcelona comportaran el tancament del seu accés principal durant uns 16 mesos
LAMALLA.CAT
Adif iniciarà el pròxim dimecres 16 de maig les obres de millora de l’accessibilitat i ampliació del vestíbul de l’estació del passeig de Gràcia de Barcelona, ha informat el Ministeri de Foment. Aquests treballs constitueixen la fase més complexa del projecte de modernització de l’estació barcelonina, el pressupost del qual és de 12 milions d’euros, pla que permetrà augmentar els seus estàndards de modernitat, funcionalitat i seguretat, garantint el moviment i els accessos a tots els usuaris, han precisat les mateixes fonts.
Les principals actuacions consistiran en la instal·lació de tres escales mecàniques i dos ascensors per accedir des de la confluència del passeig de Gràcia i el carrer d’Aragó al vestíbul, i en la col·locació de dos ascensors i quatre escales mecàniques en la connexió amb les dues andanes. Així mateix, es renovaran les instal·lacions del vestíbul principal i s’ampliarà la seva superfície fins als 1.550 metres quadrats, més del doble que actualment. Per això, s’executaran pantalles perimetrals i excavacions per adequar l’actual estructura a la nova configuració. La complexitat tècnica dels treballs a desenvolupar i la necessitat d’actuar sobre les instal·lacions existents obliga a tancar el vestíbul principal de l’estació de passeig de Gràcia durant un període aproximat de 16 mesos. Això comporta que el moviment d’entrada i sortida es realitzi des del vestíbul posterior, amb accessos des dels carrers de Pau Claris i Roger de Llúria.
Mesures per al trànsit rodat i la mobilitat dels vianants
El trànsit ferroviari no es veurà afectat per aquestes obres. Quant al trànsit rodat al carrer d'Aragó, es procurarà que es mantinguin oberts en tot moment cinc dels sis carrils de circulació. Per garantir la mobilitat dels vianants, en especial la generada pels fluxos d’intercanvi entre les xarxes de Metro i de ferrocarril, es crearan nous encaminaments al passeig de Gràcia i s’habilitaran nous itineraris entre aquesta via i el carrer de Pau Claris. De la seva banda, entre les mesures alternatives destinades a facilitar el moviment dels clients del ferrocarril, figura la instal·lació de taquilles provisionals en el xamfrà Hospitalet-muntanya de la confluència dels carrers de Pau Claris i Aragó, s’organitzarà el moviment d’entrada i sortida de l’estació, i es modificarà lleugerament el punt d’estacionament dels trens amb la finalitat d’agilitar aquests trànsits.
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
Atenció!
Des de Rodalies ens recorden:
Línia R11, R16, R14, R13, R15. Des del 16/05 per obres de remodelació de l'estació de Pg.de Gràcia es tanca el vestíbul principal. Consulteu accessos alternatius
Línia R2 sud, R2 nord. Des del 16/05 per obres de remodelació de l'estació de Pg.de Gràcia es tanca el vestíbul principal. Consulteu accessos alternatius
Des de Rodalies ens recorden:
Línia R11, R16, R14, R13, R15. Des del 16/05 per obres de remodelació de l'estació de Pg.de Gràcia es tanca el vestíbul principal. Consulteu accessos alternatius
Línia R2 sud, R2 nord. Des del 16/05 per obres de remodelació de l'estació de Pg.de Gràcia es tanca el vestíbul principal. Consulteu accessos alternatius
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
Coi, i no poden posar el plànol recte, o està tort ja que és més maco?
En fi, no vindrà d'una altre.
En fi, no vindrà d'una altre.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
http://www.lamalla.cat/infolocal/area_b ... id=1029555
Molts usuaris no saben que ja han començat les obres a l'estació del passeig de Gràcia
Hi ha nombrosos informadors per atendre els passatgers, que han criticat les dimensions de les taquilles provisionals instal·lades al carrer d'Aragó de Barcelona
LAMALLA.CAT / COMRÀDIO
Aquest dimecres han començat les obres de millora i d'ampliació del vestíbul de l'estació de passeig de Gràcia de Barcelona, uns treballs que obliguen a tancar aquest espai durant 16 mesos. Els passatgers han d'accedir a l'equipament per un vestíbul provisional que hi ha al carrer d'Aragó amb Pau Claris. Alguns usuaris estaven força desorientats per aquest primer dia d'obres, ja que majoritàriament desconeixien que en aquesta jornada s'iniciava aquesta actuació.
De la seva banda, l'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries, (ADIF), ha posat nombrosos informadors que ajuden els passatgers. Els usuaris consideren que les taquilles instal·lades al carrer d'Aragó són massa petites i també s'han mostrat resignats davant el llarg període d'obres.
Mentre durin els treballs, el transbordament entre el metro i Renfe es fa pel carrer d'Aragó.
A l'enllaç trobareu un vídeo.
Molts usuaris no saben que ja han començat les obres a l'estació del passeig de Gràcia
Hi ha nombrosos informadors per atendre els passatgers, que han criticat les dimensions de les taquilles provisionals instal·lades al carrer d'Aragó de Barcelona
LAMALLA.CAT / COMRÀDIO
Aquest dimecres han començat les obres de millora i d'ampliació del vestíbul de l'estació de passeig de Gràcia de Barcelona, uns treballs que obliguen a tancar aquest espai durant 16 mesos. Els passatgers han d'accedir a l'equipament per un vestíbul provisional que hi ha al carrer d'Aragó amb Pau Claris. Alguns usuaris estaven força desorientats per aquest primer dia d'obres, ja que majoritàriament desconeixien que en aquesta jornada s'iniciava aquesta actuació.
De la seva banda, l'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries, (ADIF), ha posat nombrosos informadors que ajuden els passatgers. Els usuaris consideren que les taquilles instal·lades al carrer d'Aragó són massa petites i també s'han mostrat resignats davant el llarg període d'obres.
Mentre durin els treballs, el transbordament entre el metro i Renfe es fa pel carrer d'Aragó.
A l'enllaç trobareu un vídeo.
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
16 meses de obras… y recemos que mientras duren, y con los recortes que llevamos, no les dé por pararlas, y postergarlas sine die…
Tall ajornat
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... ja-1823141
El tall d'Aragó per les obres del passeig de Gràcia s'ajorna per la pluja
El xàfec d'aquesta nit ha impedit que els operaris poguessin senyalitzar l'afectació, i per això s'ha posposat
Dimecres, 23 de maig del 2012 - 10:38h.
EL PERIÓDICO / Barcelona
L'afectació del trànsit al carrer d'Aragó entre el passeig de Gràcia i el carrer de Roger de Llúria, deguda a les obres de millora de l'estació de Passeig de Gràcia, no ha començat avui tal com estava previst. La pluja caiguda aquesta passada nit ha impedit als operaris pintar la senyalització horitzontal del tall, i per això s'ha posposat fins demà.
La xarxa ferroviària estatal de Barcelona afrontarà a l'estació de Passeig de Gràcia durant 16 mesos una de les grans mogudes dels últims anys per les noves obres del llarg i lent pla de modernització d'una infraestructura que pateix un dèficit crònic d'inversions. A diferència del que va passar a l'Hospitalet, Sants i La Sagrera, aquí els treballs no afectaran els trens però sí el moviment dels 43.000 viatgers de Renfe que utilitzen diàriament la cèntrica parada.
El gestor Adif ha tancat el vestíbul i dos dels accessos, de manera que la venda de bitllets es fa al carrer en un mòdul prefabricat a Aragó-Pau Claris. La connexió amb el metro també es fa per la superfície seguint les voreres d'Aragó. Al costat muntanya s'hi ubiquen les dues boques d'entrada a les vies, a Pau Claris i Roger de Llúria, així com la ruta de vianants que comença a la sortida del metro de Passeig de Gràcia. Al costat mar, hi ha les dues boques de sortida en aquests mateixos carrers i l'encaminament cap a l'entrada del suburbà a Aragó-passeig de Gràcia.
El tall d'Aragó per les obres del passeig de Gràcia s'ajorna per la pluja
El xàfec d'aquesta nit ha impedit que els operaris poguessin senyalitzar l'afectació, i per això s'ha posposat
Dimecres, 23 de maig del 2012 - 10:38h.
EL PERIÓDICO / Barcelona
L'afectació del trànsit al carrer d'Aragó entre el passeig de Gràcia i el carrer de Roger de Llúria, deguda a les obres de millora de l'estació de Passeig de Gràcia, no ha començat avui tal com estava previst. La pluja caiguda aquesta passada nit ha impedit als operaris pintar la senyalització horitzontal del tall, i per això s'ha posposat fins demà.
La xarxa ferroviària estatal de Barcelona afrontarà a l'estació de Passeig de Gràcia durant 16 mesos una de les grans mogudes dels últims anys per les noves obres del llarg i lent pla de modernització d'una infraestructura que pateix un dèficit crònic d'inversions. A diferència del que va passar a l'Hospitalet, Sants i La Sagrera, aquí els treballs no afectaran els trens però sí el moviment dels 43.000 viatgers de Renfe que utilitzen diàriament la cèntrica parada.
El gestor Adif ha tancat el vestíbul i dos dels accessos, de manera que la venda de bitllets es fa al carrer en un mòdul prefabricat a Aragó-Pau Claris. La connexió amb el metro també es fa per la superfície seguint les voreres d'Aragó. Al costat muntanya s'hi ubiquen les dues boques d'entrada a les vies, a Pau Claris i Roger de Llúria, així com la ruta de vianants que comença a la sortida del metro de Passeig de Gràcia. Al costat mar, hi ha les dues boques de sortida en aquests mateixos carrers i l'encaminament cap a l'entrada del suburbà a Aragó-passeig de Gràcia.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
Sabéis qué es lo divertido de esta zupia? Que cuando estás dentro de la estación tienes que irte a la salida de Roger de Llùria, a la última última del todo, para poder cambiarte de andén, porque la de Pau Claris sólo te vale para salir del andén directamente a la calle. Si vienes de la EdF y tienes que cambiar al otro andén para coger dirección Clot/Maçanet tienes que ir al lado totalmente contrario a como cambiabas antes, y viceberzas igualmente. Recuerdo que en 2008 pasaba algo parecido en arco de Triunfo, y era un lío sólo para saber dónde se cambiaba de andén. Y 16 meses va a durar esta chorrada?
Lo que me pregunto es: si iban a hacer toda esta remodelación de la estación, por qué se gastaron una pasta en decorar las paredes de la estación en el 2009 y ponerle las letras esas estampadas en "lápidas funerarias", que barato no debió de ser? Haberla dejada con loa azulejos amarillitos y ahora lo remodelaban todo de golpe. O es que ahora le van a quitar también ese decorado?
En fin... A veces me pregunto por qué malgastan el dinero innecesariamente en gili***** cuando en dos días la van a cambiar de nuevo.
Lo que me pregunto es: si iban a hacer toda esta remodelación de la estación, por qué se gastaron una pasta en decorar las paredes de la estación en el 2009 y ponerle las letras esas estampadas en "lápidas funerarias", que barato no debió de ser? Haberla dejada con loa azulejos amarillitos y ahora lo remodelaban todo de golpe. O es que ahora le van a quitar también ese decorado?
En fin... A veces me pregunto por qué malgastan el dinero innecesariamente en gili***** cuando en dos días la van a cambiar de nuevo.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
En Arc de Trionf se cambia de andén por cualquiera de las entradas, hay que salir y volver a entrar pero la validadora lo cuenta como enlace, pregunta si en Pg.de Gracia tambien, lo mas lógico es que si.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
http://www.agrupament.net/portal/?p=13830
Adif inicia la construcción de las pantallas del nuevo vestíbulo de la estación de Passeig de Gràcia en Barcelona
Publicat el 3 juliol 2012 per AFB
En la confluencia entre Passeig de Gràcia y la calle Aragó
• El desarrollo de esta actuación comporta la construcción de 106 metros de pantallas perimetrales y 20 micropilotes y la reducción temporal de un carril de circulación de vehículos en la calle Aragó, entre Pau Claris y Passeig de Gràcia
• Estos trabajos se inscriben en la primera fase de las obras para la mejora de la accesibilidad y la ampliación del vestíbulo principal de la estación barcelonesa
Barcelona, 3 de julio de 2012 (Adif).
Adif ha iniciado la construcción de las pantallas perimetrales de la estructura del nuevo vestíbulo principal de la estación de Passeig de Gràcia. Los trabajos se llevan a cabo en el chaflán Besòs-mar de la confluencia de la calle Aragó con el Passeig de Gràcia, en el que se creará un nuevo acceso que dispondrá de un ascensor, una escalera mecánica y una escalera fija.
Las operaciones consisten en la contrucción de 20 micropilotes para el refuerzo y el recalce de la bóveda del túnel ferroviario y la realización de 106 metros de pantallas perimetrales. Para ello, se utilizará maquinaria técnica específica, como pantalladoras y micropilotadoras.
Estos trabajos se inscriben en la primera fase de las obras para la mejora de la accesibilidad y la ampliación del vestíbulo principal de la estación barcelonesa, que se inició el pasado 16 de mayo y que tiene una duración aproximada de 16 meses. En esta misma fase, en el chaflán Besòs-montaña también se está completando el desvío y reposición de un colector de saneamiento.
Las principales actuaciones del proyecto de modernización de la estación barcelonesa, que en ningún momento está afectando a la circulación ferroviaria, consisten en la instalación de tres escaleras mecánicas y dos ascensores para acceder desde la confluencia del Passeig de Gràcia con la calle Aragó al vestíbulo, y en la colocación de dos ascensores y cuatro escaleras mecánicas en la conexión con cada uno de los dos andenes. Asimismo, se renovarán las instalaciones del vestíbulo principal y se ampliará su superficie hasta los 1.550 m2, más del doble que en la actualidad.
Las obras de remodelación y mejora de la accesibilidad en la estación de Passeig de Gràcia, que cuentan con un presupuesto de 12 millones de euros, permitirán aumentar sus estándares de modernidad, funcionalidad y seguridad, garantizando el movimiento y los accesos de los 43.000 usuarios que aproximadamente utilizan diariamente las instalaciones.
Esta actuación se enmarca en el convenio firmado entre el Ministerio de Fomento, Adif y la SEITT (Sociedad Estatal de Infraestructuras del Transporte Terrestre) para la realización de actuaciones de mejora en la red ferroviaria de titularidad del Estado en Cataluña, en el que se incluye la ejecución de inversiones para la modernización de estaciones y actuaciones para la mejora de líneas.
Afecciones al tráfico rodado
De acuerdo con la planificación realizada por Adif para limitar las afecciones en superficie, la ejecución de la primera fase de las obras comporta únicamente la reducción de un carril de circulación de vehículos en el lado mar de la calle Aragó, entre la calle Pau Claris y el Passeig de Gràcia, pasando de seis a cinco carriles útiles (ver gráfico).
Asimismo, se han creado espacios alternativos para el estacionamiento de motocicletas (que se desplazan al lateral Besòs-mar del Passeig de Gràcia), y de vehículos (que se trasladan hacia el chaflán Hospitalet-mar de Pau Claris). En todo momento, se garantizará el acceso de vehículos a vados particulares y el tránsito de peatones, ya que la acera dispondrá de un ancho de entre 3 y 5 m.
Además, se ha habilitado un nuevo paso de peatones en la calle Aragó, situado prácticamente en la confluencia con el Passeig de Gràcia para facilitar la movilidad de los peatones, señalizado y dotado de un nuevo conjunto semafórico.
Adif mantiene operativas las medidas de refuerzo de la señalización informativa con el objetivo de facilitar una mayor orientación y agilizar los movimientos de los usuarios en las instalaciones ferroviarias durante los 16 meses de duración aproximada de las obras, que obligan a cerrar el vestíbulo principal de la estación.
De este modo, se ha ampliado la rotulación vertical y se ha pintado señalización horizontal en las aceras indicando los itinerarios de intercambio con Metro y de entrada y salida al vestíbulo a la estación ferroviaria que se encuentra en servicio, con accesos desde las calles Pau Claris y Roger de Llúria
Paralelamente, se mantiene operativo el dispositivo integrado por 7 personas por turno que ofrecen información personalizada de 07.00 a 21.00 horas. La información a los usuarios se completa con mensajes a través de pantallas, megafonía y cartelería.
Adif inicia la construcción de las pantallas del nuevo vestíbulo de la estación de Passeig de Gràcia en Barcelona
Publicat el 3 juliol 2012 per AFB
En la confluencia entre Passeig de Gràcia y la calle Aragó
• El desarrollo de esta actuación comporta la construcción de 106 metros de pantallas perimetrales y 20 micropilotes y la reducción temporal de un carril de circulación de vehículos en la calle Aragó, entre Pau Claris y Passeig de Gràcia
• Estos trabajos se inscriben en la primera fase de las obras para la mejora de la accesibilidad y la ampliación del vestíbulo principal de la estación barcelonesa
Barcelona, 3 de julio de 2012 (Adif).
Adif ha iniciado la construcción de las pantallas perimetrales de la estructura del nuevo vestíbulo principal de la estación de Passeig de Gràcia. Los trabajos se llevan a cabo en el chaflán Besòs-mar de la confluencia de la calle Aragó con el Passeig de Gràcia, en el que se creará un nuevo acceso que dispondrá de un ascensor, una escalera mecánica y una escalera fija.
Las operaciones consisten en la contrucción de 20 micropilotes para el refuerzo y el recalce de la bóveda del túnel ferroviario y la realización de 106 metros de pantallas perimetrales. Para ello, se utilizará maquinaria técnica específica, como pantalladoras y micropilotadoras.
Estos trabajos se inscriben en la primera fase de las obras para la mejora de la accesibilidad y la ampliación del vestíbulo principal de la estación barcelonesa, que se inició el pasado 16 de mayo y que tiene una duración aproximada de 16 meses. En esta misma fase, en el chaflán Besòs-montaña también se está completando el desvío y reposición de un colector de saneamiento.
Las principales actuaciones del proyecto de modernización de la estación barcelonesa, que en ningún momento está afectando a la circulación ferroviaria, consisten en la instalación de tres escaleras mecánicas y dos ascensores para acceder desde la confluencia del Passeig de Gràcia con la calle Aragó al vestíbulo, y en la colocación de dos ascensores y cuatro escaleras mecánicas en la conexión con cada uno de los dos andenes. Asimismo, se renovarán las instalaciones del vestíbulo principal y se ampliará su superficie hasta los 1.550 m2, más del doble que en la actualidad.
Las obras de remodelación y mejora de la accesibilidad en la estación de Passeig de Gràcia, que cuentan con un presupuesto de 12 millones de euros, permitirán aumentar sus estándares de modernidad, funcionalidad y seguridad, garantizando el movimiento y los accesos de los 43.000 usuarios que aproximadamente utilizan diariamente las instalaciones.
Esta actuación se enmarca en el convenio firmado entre el Ministerio de Fomento, Adif y la SEITT (Sociedad Estatal de Infraestructuras del Transporte Terrestre) para la realización de actuaciones de mejora en la red ferroviaria de titularidad del Estado en Cataluña, en el que se incluye la ejecución de inversiones para la modernización de estaciones y actuaciones para la mejora de líneas.
Afecciones al tráfico rodado
De acuerdo con la planificación realizada por Adif para limitar las afecciones en superficie, la ejecución de la primera fase de las obras comporta únicamente la reducción de un carril de circulación de vehículos en el lado mar de la calle Aragó, entre la calle Pau Claris y el Passeig de Gràcia, pasando de seis a cinco carriles útiles (ver gráfico).
Asimismo, se han creado espacios alternativos para el estacionamiento de motocicletas (que se desplazan al lateral Besòs-mar del Passeig de Gràcia), y de vehículos (que se trasladan hacia el chaflán Hospitalet-mar de Pau Claris). En todo momento, se garantizará el acceso de vehículos a vados particulares y el tránsito de peatones, ya que la acera dispondrá de un ancho de entre 3 y 5 m.
Además, se ha habilitado un nuevo paso de peatones en la calle Aragó, situado prácticamente en la confluencia con el Passeig de Gràcia para facilitar la movilidad de los peatones, señalizado y dotado de un nuevo conjunto semafórico.
Adif mantiene operativas las medidas de refuerzo de la señalización informativa con el objetivo de facilitar una mayor orientación y agilizar los movimientos de los usuarios en las instalaciones ferroviarias durante los 16 meses de duración aproximada de las obras, que obligan a cerrar el vestíbulo principal de la estación.
De este modo, se ha ampliado la rotulación vertical y se ha pintado señalización horizontal en las aceras indicando los itinerarios de intercambio con Metro y de entrada y salida al vestíbulo a la estación ferroviaria que se encuentra en servicio, con accesos desde las calles Pau Claris y Roger de Llúria
Paralelamente, se mantiene operativo el dispositivo integrado por 7 personas por turno que ofrecen información personalizada de 07.00 a 21.00 horas. La información a los usuarios se completa con mensajes a través de pantallas, megafonía y cartelería.
Re: Millores a l'intercanviador Passeig de Gràcia
Del Twitter:
TMB: Tancat temporalment l’accés Pau Claris de l’estació Pg. de Gràcia L2 de #metrobcn
TMB: Tancat temporalment l’accés Pau Claris de l’estació Pg. de Gràcia L2 de #metrobcn
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
L2 i intercanviador
Però dubto molt que això tingui a veure amb les obres de l'intercanviador.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.