No us perdeu aquest rànquing dels cotxes més lletjos: http://listas.20minutos.es/lista/los-co ... ia-342071/
Quin és el més lleig per vosaltres? N'hi ha algun que creieu que falta?
Els cotxes més lletjos de tots els temps
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Citroën, uns especialistes
Històricament, Citroën s'ha significat per fer cotxes ben lletjos. Una de les últimes perles és el C4 de tres portes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- TramviaBlau
- N6
- Posts: 238
- Joined: Friday 30/09/2005 8:55
Re: Els cotxes més lletjos de tots els temps
Ehem, ehem.......JO tinc un C4 de tres portes, ja te 4 anys i trobo que no ha envellit gaire de disseny, al contrari que molts altres cotxes, a més a més , la seva forma fa que tingui les finestres de darrera mes grans de tots els cupès del mercat. Anar al seients de darrera del nou Astra o Megane es com anara en un submarí........
Re: Citroën, uns especialistes
Discrepo, Citroën historicament (no pas ara que fà versiones barates dels Peugeot) s'ha significat per fer cotxes originals, amb personalitat i tecnologicament innovadors. Evidentment, l'originalitat genera riscos i són models que agraden molt o no agraden gens.Guigui wrote:Històricament, Citroën s'ha significat per fer cotxes ben lletjos. Una de les últimes perles és el C4 de tres portes.
Re: Els cotxes més lletjos de tots els temps
Hace años, por los 70 los simca 1000 y los R-8, eran de lo mas feo a mi gusto que habia. Luego por los 80, el Seat/Fiat Ritmo era el rey de lo horrible. Por los 90 el Renault Twingo y el Citroen XM se daban la mano en cuanto a estetica. Ya con el nuevo milenio el Renault Megane y el Citroen C-5 y a eso tenemos que sumarle los Dacia actuales que son para salir corriendo tambien. El coche ideal para mi es el diseño italiano, el interior ingles, la comodidad del frances y la mecanica alemana.