Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc. Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Correcte, cantó Saint Gervais-Les Bains-Le Fayet per a més senyes.
Chamonix-Montblanc és l'unica estació del tram francès on el cap d'estació dóna la sortida al tren. A la part suïssa també li donen a l'estació on hi ha el dipòsit que ara no recordo com es diu.
Rodalíes wrote:¡Madre mía! Por lo visto sabéis más que yo de ferrocarril europeo jajajaja. Así es. En uno de los puentes a la entrada de Chamonix :-)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Pues lo dicho. Zona MUY recomendable de visitar. Me ha quedado la espinita de no probar el teleférico que subía desde los 1018 hasta los 3744 metros del primer tramo de ascenso al Montblanc, pero bueno.
Va, voy con otra. Esta vez algo más fácil (eso espero).
Ir desde otro punto de este país y volver me costó 140 €, sin derecho a descuento
Rodalíes wrote:Pues lo dicho. Zona MUY recomendable de visitar. Me ha quedado la espinita de no probar el teleférico que subía desde los 1018 hasta los 3744 metros del primer tramo de ascenso al Montblanc, pero bueno.
L'Aiguille du Midi . Jo també em vaig quedar amb les ganes de pujar-hi (a causa del temps).
Em forces bastant, però posats a dir quelcom amb més precisió: futura traça del CM a l'alçada de Cambrils, i l'estructura podria correspondre a un PAET.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Fa uns dies tenia previst viatjar en un tren vapor, que també te locomotores diesel com a la foto, i els cotxes de viatger son una replica del Girona Palamos
Lamentablement em vaig posar malalt i no hi vaig poder anar.
Sabeu on volia anar?
davida wrote:Fa uns dies tenia previst viatjar en un tren vapor, que també te locomotores diesel com a la foto, i els cotxes de viatger son una replica del Girona Palamos
Lamentablement em vaig posar malalt i no hi vaig poder anar.
Sabeu on volia anar?
És el Chemin de Fer du Tarn. Per cert, hi has pogut anar l'estiu de 2012???
M'ha vingut al cap un record de quan era petit, i us el poso en forma d'endevinalla (la gràcia es veure quan es triga a treure-ho sense el mapa davant, perque amb el mapa es xupadíssim)
Parlo de quan tenia 4-5 anys, llavors vivia prop d'una estació de la L3 i anava a vegades amb la mare a una botiga, de la que tinc molt bons records (i de fet encara hi és), que queda prop d'una estació de la L5. Doncs bé, avui en dia per fer aquest trajecte faig el mateix nº de parades fent l'enllaç a qualsevol de les 3 estacions. ¿De quin trajecte parlo?