metring wrote: Hace un momento, estava pensando sobre el transbordo (muy mal) descartado entre Virrei Amat L4 y L5, y realmente, es un desperdicio que no se hayan aprovechado las obras de reforma para hacer ahí el transbordo. Es más, no sólo debería hacerse allí, sino dejar fuera de servicio Maragall L4. ¿Por qué? Poque adaptar el transbordo entre ambas líneas en Maragall será mucho más difícil y caro proporcionalmente, que hacer la nueva estación en Virrei Amat, teniendo el tren al lado, poniendo un par de andenes y ascensores para ir de una línea a otra.
¿No penseu el mateix? No és un drama tancar una estació, s'ha fet a les principals línies de metro del món, per motius semblants a aquest, i han estat justificats. El gran intercanviador hauria de ser aquell, i no Maragall. No és més complicat i difícil adaptar l'enllaç Maragall?
Tancar l´enllaç L4-L5 a Maragall pel simple fet d´obrir el de Virrei Amat? Nooo!!!
Per què a Barcelona cada cop que es planteja una millora, n´hi ha que pensen que cal un empitjorament per un altre cantó?
És com els que diuen que s´havia d´haver tancat Sant Andreu Arenal quan es va obrir Sagrera-Meridiana.
Crec que no té sentit.
És perfectament possible que dues línies de metro tinguin enllaç a dues estacions col.laterals l´una de l´altra.
Per tant, l´enllaç L4-L5 tant a Maragall com a Virrei Amat és possible, i de fet, desitjable.
I què si no es pot adaptar l´enllaç a persones amb mobilitat reduïda a Maragall, si n´hi pot haver un a l´estació següent?
De fet, tu dius que és car d´adaptar, no que no es pugui fer...
La veritat, no ho entenc.
És perfectament possible obrir Virrei Amat L4, evidentment amb enllaç a la L5, i que l´enllaç L4-L5 a Maragall segueixi en servei com sempre.
Això sí, veient a venir l´obertura de l´estació de Plaça Maragall, potser convindria que Maragall L4-L5 es passés a anomenar "Els Quinze".
Però amb l´enllaç, si us plau!
La veritat, no ho entenc.