Es El Periódico, que va dir que la plantilla havia dit que el mecanisme és automàtic:
El Periódico wrote:Tal com es detalla en la edició impresa d'avui d'EL PERIÓDICO, el consistori acusa el treballador de no activar la sorrera, un sistema que tira terra en la via perquè el tramvia recuperi l'adherència en cas de patinar. La mateixa plantilla, no obstant, assenyala que aquest mecanisme és automàtic, cosa que confirma el mateix ajuntament i que crea alguns dubtes sobre les circumstàncies de l'accident.
El Periódico wrote:La mateixa plantilla, no obstant, assenyala que aquest mecanisme és automàtic, cosa que confirma el mateix ajuntament i que crea alguns dubtes sobre les circumstàncies de l'accident.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
El Periódico wrote:La mateixa plantilla, no obstant, assenyala que aquest mecanisme és automàtic, cosa que confirma el mateix ajuntament i que crea alguns dubtes sobre les circumstàncies de l'accident.
Pero aixo es una noticia de un diari, sera que els periodistes, no han dit mai coses que s'allunyen totalment de la veritat no? si precisament hi ha un fil de cagades sobre aixo -_-''
Per aixo he preguntant, en que es basen per dir que l'ajuntament ha dit que es automatic, si precisament la nota de prensa de l'ajuntament diu que es manual. Que quan volem ens creiem els diaris i quan no, "rajem" d'ells?
Al TN han dit que ja s'ha reprès el servei, però que només circula 1 unitat, a la espera que reparin la accidentada.
Em sembla que si aquests motius són certs, no tornarem a veure circular la resta de tramvies que no han estat vilment reformats.
O sigui que nomes posen en servei un model com el que ha tingut l´accident i els altres 4 que no han tingut problemes els deixen a cotxera...........el mon al reves....proposo algún tipus de campanya com quan la recuperacio de les baranes del Liceu, hem d´evitar que destrossin els que queden
¡Los directivos de TMB deben haberse fumado un porro demás!
Para empezar lo que decíais, poner en servicio la unidad similar a la accidentada, y de violar a los demás tramvías (incluirá al TB? Tengo miedo). Lo que me pregunto es qué pretenden dando servicio con una unidad. ¿Esta gente jamás se ha asomado en su p*** vida a ver el Tramvia Blau funcionando? ¿Son conscientes de la enorme cola que se forma, incluso en temporada baja? ¿La cantidad de turistas que pretende usarlo para subir al funicular? Porque en las guías turísticas obvían toda la telenovela, en muchas ni siquiera se menciona que no circula entre semana, y es común ver a mil y un guiris esperando mucho mucho tiempo hasta que se dan cuenta de que no llega, o algún buen alma les llama la atención. Dar servicio con una unidad significa que la cola llegará hasta la Ronda, y el pobra tramvia solito irá abarrotado para arriba como para abajo. ¿Así quieren dar más seguridad, llenando al tope un tramvía SIMILAR AL ACCIDENTADO?
Lo tengo claro, quieren cargarse el tramvia blau, sin importar lo que cueste. Primero sabotamos las unidades vendiendo una "reforma" que debe dar más seguridad, ya hemos hecho polvo parte del valor histórico (q.e.p.d. la controla original), ahora lo ponemos a circular abarrotado para que cuando haya un accidente el mayor número de personas se haga daño, así la gente tendrá una pésima opinión del tramvía. Ahora decimos que es inseguro y que no puede circular con el tráfico de ahora, y tachán, hemos repetido lo mismo que hizo el Sr. Porcioles hace casi justamente 40 años. Ay, mi Barcelona, que no aprende nunca de sus errores...
Quan va succeir aquest accident estaba de vacances i no m'en habia assebentat.
Dir que la peatonalitatzacio de la Avnguda Tibidadbo es la solucio per evitar accidents com aquest es una vejanada, quina obsesio amb peatonalitzar!!
A veure, amb la avinguda peatonal i el Tramvia, es evident que per algun lloc, el que van a peu deurien poder anar d'una banda a l'altre, imaginem que per aquest pas hi passa algu i te un atac de èpilepsia, o algu gran es trenca " el femus" just a sobre de les vies i no pot moures i baixa el tramvia...
Jo vaig treballar molt anys per la zona inclus abans de que es fes la Ronda, desde que aquesta es va fer les coses han cambia bastant si.
A les autoescoles ja no s''apren a circular amb tramvies a la calçada, malgrat que hi ha paisos d'euopa que encara funcionen aixi, i el carnet d'aqui es valid per aquests llocs.
Jo sempre que he anat baixant nomes he adelantat al tramvia si realment es podia, encara que com la majoria de vegades no es podia, doncs a aguantar pacientment que no passa res i aqui la majoria cometen imprudencies o te les fan cometre instigant-te a adelantar, total per depres trobar-los al semafor de la pça Kennedy, i desprres de haber posat en perill als qui pugen i al propi tramvia.
Avui en dia estem amb els temes de seguretat que al final no sortirem de casa ja que en qualsevol accio, ens pot passar algo, aixo seria la prevencio total.
No si es poden adptar aquest tramvies a la normativa actual, pero es que son de principis de segle i aquestes coses poden passar, quans accidents ha tingut aquest tramvia en la seva historia? be aixo ja dona a entendre que no esta tan malament.
Ara clar que si son obsolets, que si son un perill, que si s'ha de peatonalitazr, que si s'els hi de posar frens de "neutrons" amb parada instantenea, que si falta manteniment, que si les retallades, que si ZP te la culpa...apa tots a la cullerada.
Al final que el camio estigues a on deuria haber estat encara va ser una sort, quines coses.
Les maquines i les persones fallen, pero com vivim en un mon on tot te que estar sota control, dominat, perfecte i una mica de Yupi (prepotencia del ser huma i coses de la societat actual), despres busquem culpables per ajusticiar-los i quedar-nos tranquuils visquen un cop mes d'esquenes a la realitat.
Vuelve el tranvía 7 y se va el tranvía 5 a reformar
El 5 de marzo del 2013, el tranvía 7 volvió a las cocheras del Tranvía Azul, reparado del accidente que ocurrió el pasado verano. Aprovechando el camión-góndola, se llevaron el tranvía número 5 para reformarlo.
Vuelve el tranvía 7 y se va el tranvía 5 a reformar
El 5 de marzo del 2013, el tranvía 7 volvió a las cocheras del Tranvía Azul, reparado del accidente que ocurrió el pasado verano. Aprovechando el camión-góndola, se llevaron el tranvía número 5 para reformarlo.
Una vez aceptado el... digamos curioso destino de estos tranvías, me alegro de que por fin vaya a haber más de un sólo tranvía circulando. ¿Se sabe si está planeado reformar el tranvía jardinera igual que los azules?
Continuo pensant que la reforma que es fa als tramvies es excessiva, precisament em tingut fa poc el rallie de Sitges i els vehicles circulen amb les seves característiques originals, no "tunejats"; si ja se que els tramvies fan un servei públic, i la seguretat i tot això, però hi deu haver un terme mig i no les controles digitals, els fars antiboira.....etc. Per mi no es una bona noticia que passem a tenir mes tramvies tunejats que en estat mes "original", pensava que encara estàvem a temps de tornar enrere.
TramviaBlau wrote:Continuo pensant que la reforma que es fa als tramvies es excessiva, precisament em tingut fa poc el rallie de Sitges i els vehicles circulen amb les seves característiques originals, no "tunejats"; si ja se que els tramvies fan un servei públic, i la seguretat i tot això, però hi deu haver un terme mig i no les controles digitals, els fars antiboira.....etc. Per mi no es una bona noticia que passem a tenir mes tramvies tunejats que en estat mes "original", pensava que encara estàvem a temps de tornar enrere.
Estoy de acuerdo, al menos en lo que consta la controla. Puedo entender el limpiaparabrisas, o las luces, que realmente el impacto que tienen es poco y ayuda a la seguridad vial. Pero no hacía falta cambiarles la controla y meter ese cacharro ahí. Es realmente la única modificación que cambia la esencia del vehículo, más que unos faros junto al suelo, o unos focos direccionales.