Vaga 17-set renfe, metro, bus (nomes TMB) i algun més?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
foronda 141
N8
N8

Re: Vaga 17-set renfe, metro, bus (nomes TMB) i algun més?

Post by foronda 141 »

Si algú ha anat al Piiromusical, que expliqui com a funcionat la tornada a casa amb la vaga de metro.

Gràcies.
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Anoche TMB informaba de la paralización del servicio de la L1 y L3 por actos vandálicos provocados por los trabajadores. Aquí dejo una foto.

Image
El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

aquesta foto que penges no son els actes vandàlics de la vaga, sinó una bretolada universitària que es va produir fa pocs dies i que se'n parla a un altre fil.
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Doncs a twitter avui ho atribuien a la vaga d'ahir.Coses de les xarxes socials doncs. Així va ser la gamberrada universitària.
albe6
N8
N8

Post by albe6 »

No sé que pensar, ja que la notícia de la web de La Vanguàrdia sobre la gamberrada feia referència a només un cotxe brut, en canvi, aquesta última foto se'n veuen uns quants.
El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

només un cotxe brut en un tren tipus "cuc"? difícil, difícil...
Miquel
Administrador

Post by Miquel »

El LLOP wrote:només un cotxe brut en un tren tipus "cuc"? difícil, difícil...
Per curiositat, se sap quina unitat ha estat?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Javi M
N9
N9

Piromusical de La Mercè

Post by Javi M »

foronda 141 wrote:Si algú ha anat al Piiromusical, que expliqui com a funcionat la tornada a casa amb la vaga de metro.

Gràcies.
Aquest any s'ha l'afluència de públic m'ha semblat lleugerament més petita que l'any anterior, possiblement com a conseqüència de que la gent s'hagi estimat més no agafar el metro en dia de vaga.

Jo vaig arribar a Pl. Espanya cap a dos quarts de nou amb l'L1, i no hi havia més passatge del que hi pot haver en hora punta d'un dia normal.

En acabar l'espectacle, a quarts d'onze, a les boques que donen a l'Av. Maria Cristina hi havia vigilants que en regulaven l'accés i una massa de gent que s'hi amuntegava. En canvi, la boca situada al C/ de la creu Coberta era pràcticament deserta. Vaig baixar i em vaig dirigir cap a l'L3. Tant les andanes d'ambdues línies com el tren que vaig agafar eren força buits, tant que fins i tot m'hi vaig poder asseure.

Cal destacar que cap a tres quarts de deu (el piromusical començava a les deu en punt) un piquet va assaltar un tren de l'L1 direcció Hospital de Bellvitge, a l'estació de Pl. Catalunya. Segons m'han explicat, la gent va decidir agafar l'L3 en vista de que el tren romandria una bona estona aturat, doncs a mesura que el motorista remuntava les palanques d'emergència les anaven tornant a accionar per l'altre costat.

En conclusió, m'ha sorprès el poc impacte que ha tingut l'espectacle d'enguany a la xarxa de metro. Per comparar-ho amb l'any passat, comento que vaig ser-m'hi gairebé una hora per a fer el trajecte Barceloneta - Pl. Espanya. A la mateixa estació de la Barceloneta els trens ja circulaven massificats. Tant els trens de l'L4 com els de l'L1 no s'aturaven a Pl. Urquinaona a càusa de l'aglomeració i el transbord s'havia de fer Passeig de Gràcia - Pl. Catalunya. Finalment, un cop arribat a Pl. Espanya vaig trigar més de deu minuts en poder sortir al carrer, entre calor i empentes.
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Confirmant el comentari d'EL LLOP , en aquest link surt la foto i la notícia i diu clarament que és assumible a una bretolada universitària i en cap cas a piquets de TMB

http://societat.e-noticies.cat/universi ... 68294.html
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”