Avistaments curiosos de busos
Em menjo tots els "de reserva" dels TUSGSAL
Avistaments del 16/09/2012:
370 i 371 a la B27
329 a la B26
330 a la B24
Fotos:
TUSGSAL 370 - B27 por Renfe 445, en Flickr
TUSGSAL 329 - B26 por Renfe 445, en Flickr
TUSGSAL 330 - B24 por Renfe 445, en Flickr
Hi ha més fotos, com l'interior del 370 i el 329, totes al meu flickr. Espero que us hagi agradat.
370 i 371 a la B27
329 a la B26
330 a la B24
Fotos:
Hi ha més fotos, com l'interior del 370 i el 329, totes al meu flickr. Espero que us hagi agradat.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Em menjo tots els "de reserva" dels TUSGSAL
La campa on has fotografiat al MAN Caetano i al Citaro, que es veu l'Aerobus, es la campa del Toys o tenen una altra??Renfe445 wrote:Avistaments del 16/09/2012:
370 i 371 a la B27
329 a la B26
330 a la B24
Fotos:
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
- Adolescent barceloní
- N9
Re: Em menjo tots els "de reserva" dels TUSGSAL
Això del Man i els Citaros, pot ser la cotxera que tenen a la carretera de Montgat, on aparquen els Aerobusos?pau5321 wrote:La campa on has fotografiat al MAN Caetano i al Citaro, que es veu l'Aerobus, es la campa del Toys o tenen una altra??Renfe445 wrote:Avistaments del 16/09/2012:
370 i 371 a la B27
329 a la B26
330 a la B24
Fotos:
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Resposta correcta!
Sí, són les cotxeres de l'Aerobús. També hi han els primers Citaros de TUSGSAL i el MAN - Caetano nº 226.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
El 334 i el 315 a la B27 (aquest últim curiossíssim)
Avui estava el 334 a la B27. Curiós, perquè aquest és un espontani
TUSGSAL 334 cobrint la B27 por Renfe 445, en Flickr
També he vist el 315 a la mateixa línia.
TUSGSAL 334 cobrint la B27 por Renfe 445, en Flickr
També he vist el 315 a la mateixa línia.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Avistaments curiosos d'autobusos
Ayer me sorprendió ver al 2175 de Sarbus haciendo la B2. Este Cittour está asignado a las líneas de La Vallesana.
También vi al 2165 con decoración exprés.cat haciendo la A3.
También vi al 2165 con decoración exprés.cat haciendo la A3.
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
Avuí he vist el 5402 amb el 26, electric/hibrid (del que tenen el sostre aerodinamic) amb el logo de TMB a la carroceria.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Adolescent barceloní
- N9
El nou logo o l'actual? Si és l'actual, sempre l'han portat, el logo insígnia.raulitinbcn wrote:Avuí he vist el 5402 amb el 26, electric/hibrid (del que tenen el sostre aerodinamic) amb el logo de TMB a la carroceria.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- raulitinbcn
- N8
Si l'actual, bé podriem dir ja el "vell"Adolescent barceloní wrote:El nou logo o l'actual? Si és l'actual, sempre l'han portat, el logo insígnia.raulitinbcn wrote:Avuí he vist el 5402 amb el 26, electric/hibrid (del que tenen el sostre aerodinamic) amb el logo de TMB a la carroceria.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Hoy ha aparecido el 2172 de Sarbus haciendo la A3. Se trata de uno de los 4 Setra S319NF ex-Aerobús que llegaron a Sarbus hace dos años.
Es la primera vez que lo veo realizando un servicio que no sea el de Can Sant Joan
Es la primera vez que lo veo realizando un servicio que no sea el de Can Sant Joan
Dimarts passat estava el 2817 de la Vallesana fent la línia C10 Barcelona-Mataró del CASAS. Concretament el vaig veure fent el servei que surt de la Pau a les 21:45, i en el qual hi vaig viatjar fins a Premià
Hoy toda la línea A3 está servida con Setra ex-Aerobús. Están en ella 2171, 2172 y 2173 de Sarbus
-
- N6
Ahir també hi eraUT596001 wrote:Dimarts passat estava el 2817 de la Vallesana fent la línia C10 Barcelona-Mataró del CASAS. Concretament el vaig veure fent el servei que surt de la Pau a les 21:45, i en el qual hi vaig viatjar fins a Premià
Marcel
Esta tarde ha aparecido el 519 de TCC haciendo la A3. Es uno de los Neoplan de 3 ejes que hacían el Aerobús.
Cuando lo he visto iba para la UAB y me he esperado a que volviera a pasar dirección Barcelona para subirme en él. He comprado un billete y he hecho el trayecto desde el mercado de Serraparera hasta la Plaça Marconi, en el billete como número de autobús aparecía el 2519 ¿Será ese su número en Sarbus?
A Sarbus han llegado 4 Neoplan ex-Aerobús. Además del 519 han llegado 518, 522 y 523.
Cuando lo he visto iba para la UAB y me he esperado a que volviera a pasar dirección Barcelona para subirme en él. He comprado un billete y he hecho el trayecto desde el mercado de Serraparera hasta la Plaça Marconi, en el billete como número de autobús aparecía el 2519 ¿Será ese su número en Sarbus?
A Sarbus han llegado 4 Neoplan ex-Aerobús. Además del 519 han llegado 518, 522 y 523.
- raulitinbcn
- N8
Avistaments curiosos d'autobusos
Avuí he vist un autobus de la #nxbus senese servei passant per Bac de Roda amb Ramon Turró al voltant de les 7:50 o 7:55 del matí, és la primera vegada que veig un de la #nxbus sense servie, és curiós!
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Jo he vist nxbus sense servei, cada dia en veig un 603x que deu de plegar de la 74, agafa Palomar i agafa el passeig de torras i bages sencer, també he vist busos de nxbus a la 73, i busos amb decoracio normal avui a la H12, estaven el 6301 i 6312.raulitinbcn wrote:Avuí he vist un autobus de la #nxbus senese servei passant per Bac de Roda amb Ramon Turró al voltant de les 7:50 o 7:55 del matí, és la primera vegada que veig un de la #nxbus sense servie, és curiós!
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
- foronda 141
- N8
I el 6303 a la 165. Es la primera vegada que veig un bus de gas a aquesta línia.
Nou avistament TUSGSALer!
Avui he vist a la "meva" línia (la B27) amb el 406. És un dels Noge amb motorització Scania (405-419). Els usuaris d'aquesta línia ja sabran de què parlo
frankrodriguez.net
signatura
signatura
TUSGSAL
També he vist el 332 a la B30. A veure si volen fer una utilització intensiva per retirar-los... De mentre, aprofitem l'oportunitat!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Avui he vist aquí a Lleida un bus "nou" de la Sarbus per a interurbans (Lleida <--> Torres de Segre - Sunyer / El Cogul / L'Albagès)
Número de calca 523, motor Renault xassís Beulas Stergo antic (fars quadrats davanters, pilots posteriors agrupats en quadrat)
Aposto a que ha estat canvi amb alguna altra base i que s'han endut un Noge Intertouring dels més nous amb matrícula GNN (no me'n recordo dels números de calca)
Destacar que anava tot blanquet amb un parell de pegatines davant i darrere de Moventis.
Algú sap on treballaven abans els dos Setra 315 GT-HD que van canviar pels Noge Cittour?
Apart, per a qui l'hi interessi, hi ha un Noge Touring 2 de reserva i una furgoneta Renault Master model del 1998.
Número de calca 523, motor Renault xassís Beulas Stergo antic (fars quadrats davanters, pilots posteriors agrupats en quadrat)
Aposto a que ha estat canvi amb alguna altra base i que s'han endut un Noge Intertouring dels més nous amb matrícula GNN (no me'n recordo dels números de calca)
Destacar que anava tot blanquet amb un parell de pegatines davant i darrere de Moventis.
Algú sap on treballaven abans els dos Setra 315 GT-HD que van canviar pels Noge Cittour?
Apart, per a qui l'hi interessi, hi ha un Noge Touring 2 de reserva i una furgoneta Renault Master model del 1998.