Retards, avaries i deficiències a TMB
Cada dia, en hora puntíssima (a les 08.45), la L1 entre Plaça Espanya i Catalunya va a petar de gent, una cosa exagerada. A Urgell és impossible pujar al tren a no ser que comencis a fer pressió i empenyent a la gent cap on sigui.
El que m'ha sobtat més és que, quan aquest matí he deixat passar un tren perquè em veia incapaç de pujar-hi, el panell d'informació deia que el pròxim tren a la L1 passava en 5.22 minuts!!!!! Com pot ser que en hora punta hi hagi aquesta freqüència???? No diuen que volen posar trens cada 3 minuts??? Doncs si no ho fan en hores punta....
I el fotut és que això es repeteix cada dia. Sort que ja vaig descobrir que els busos 50 i 56 que passen per la Gran Via em serveixen per arribar a la feina...
El que m'ha sobtat més és que, quan aquest matí he deixat passar un tren perquè em veia incapaç de pujar-hi, el panell d'informació deia que el pròxim tren a la L1 passava en 5.22 minuts!!!!! Com pot ser que en hora punta hi hagi aquesta freqüència???? No diuen que volen posar trens cada 3 minuts??? Doncs si no ho fan en hores punta....
I el fotut és que això es repeteix cada dia. Sort que ja vaig descobrir que els busos 50 i 56 que passen per la Gran Via em serveixen per arribar a la feina...
Precisamente la L1 es una de las líneas en las que no se tiene previsto mejorar las frecuencias este año.
El País wrote:El metro, algunas de sus líneas, mejorarán sus frecuencias de horario en hora punta en el último trimestre de este año, según anunció ayer el alcalde de Barcelona, Joan Clos. Estas mejoras entrarán en funcionamiento en el último trimestre de 2006 en las líneas 2, 3 y 5, mientras que las líneas 1 y 4 tendrán que esperar a la primavera del año 2007 para poder ofrecer un aumento de frecuencia en hora punta, es decir, entre las 7.30 y las 9.45 horas.
Aquest mateix matí, quan he arribat a Clot andana sentit Fondo, el cronòmetre de pròxima circulació estava a 5:50 i la senyal de sortida oberta, per la qual cosa l'intèrval haurà estat, com a mínim, de set minuts.xussep80 wrote:El que m'ha sobtat més és que, quan aquest matí he deixat passar un tren perquè em veia incapaç de pujar-hi, el panell d'informació deia que el pròxim tren a la L1 passava en 5.22 minuts!!!!! Com pot ser que en hora punta hi hagi aquesta freqüència????
La línia que ja fa un temps que no fa coses molt rares pel que fa a freqüències de pas és la L2, s'ha acabat la època daurada en què a Encants els trens sentit Pep Ventura circulaven a 4:30 i els Paral·lel a 0:45 xx
Avaria a la línia 3 del metro
Una avería en la línea 3 del Metro de Barcelona interrumpe durante una hora el servicio
LVD - 21/03/2006 - 10.29 horas
De La Vanguardia:
Barcelona. (EUROPA PRESS).- La avería de un tren en la línea 3 del Metro de Barcelona dejó esta mañana sin servicio una parte del tramo que recorre esta línea durante una hora, según informó Transportes Metropolitanos de Barcelona.
La incidencia se produjo sobre las 9.10 horas y detuvo el servicio de toda la línea 3 hasta las 9.27 horas. A partir de ese momento y hasta poco después de las 10 horas, la línea funcionó con normalidad excepto en el tramo comprendido entre las paradas de Maria Cristina y Sants-Estació.
En total fueron cuatro las paradas en las que el servicio quedó interrumpido una hora: Maria Cristina, Les Corts, Plaa del Centre y Sants-Estació, todas situadas entre los barrios de Les Corts y Sants.
LVD - 21/03/2006 - 10.29 horas
De La Vanguardia:
Barcelona. (EUROPA PRESS).- La avería de un tren en la línea 3 del Metro de Barcelona dejó esta mañana sin servicio una parte del tramo que recorre esta línea durante una hora, según informó Transportes Metropolitanos de Barcelona.
La incidencia se produjo sobre las 9.10 horas y detuvo el servicio de toda la línea 3 hasta las 9.27 horas. A partir de ese momento y hasta poco después de las 10 horas, la línea funcionó con normalidad excepto en el tramo comprendido entre las paradas de Maria Cristina y Sants-Estació.
En total fueron cuatro las paradas en las que el servicio quedó interrumpido una hora: Maria Cristina, Les Corts, Plaa del Centre y Sants-Estació, todas situadas entre los barrios de Les Corts y Sants.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
De l'AVUI:
----------------------------
Cessaran el director d'obra de Sagrera
La concessionària pagarà 120.000 euros per l'esfondrament a la línia 1 del metro
Redacció
Les empreses que formen el consorci encarregat de l'execució de les obres de l'intercanviador de metro de la Sagrera hauran de cessar el director d'obra. Així ho va anunciar ahir el conseller d'Obres Públiques, Joaquim Nadal, que va comparèixer ahir al Parlament per anunciar les mesures que ha pres el govern en relació amb l'esfondrament del sostre de l'estació de la línia 1 a Sagrera, el 13 de març.
Nadal també va anunciar les sancions econòmiques que s'imposaran a les empreses. Per una banda, hauran de pagar 50.000 euros, "la màxima sanció permesa" si es té en compte el cost total de l'obra. Però la concessionària també haurà de fer front als 70.000 euros que va costar a TMB arreglar els desperfectes a la catenària i posar a disposició dels usuaris un transport alternatiu durant 10 hores.
Segons l'informe d'Obres Públiques, l'empresa complia totes les garanties de seguretat, però els responsables directes de l'obra "havien d'haver estat més a sobre" de les operacions. En tot cas, Nadal va insistir que es tractava d'un accident "menor" que va agafar volada pel precedent del Carmel. Per la seva banda, el diputat de CiU Josep Rull va criticar Nadal per "voler minimitzar" el que va ser "un episodi greu".
----------------------------
Cessaran el director d'obra de Sagrera
La concessionària pagarà 120.000 euros per l'esfondrament a la línia 1 del metro
Redacció
Les empreses que formen el consorci encarregat de l'execució de les obres de l'intercanviador de metro de la Sagrera hauran de cessar el director d'obra. Així ho va anunciar ahir el conseller d'Obres Públiques, Joaquim Nadal, que va comparèixer ahir al Parlament per anunciar les mesures que ha pres el govern en relació amb l'esfondrament del sostre de l'estació de la línia 1 a Sagrera, el 13 de març.
Nadal també va anunciar les sancions econòmiques que s'imposaran a les empreses. Per una banda, hauran de pagar 50.000 euros, "la màxima sanció permesa" si es té en compte el cost total de l'obra. Però la concessionària també haurà de fer front als 70.000 euros que va costar a TMB arreglar els desperfectes a la catenària i posar a disposició dels usuaris un transport alternatiu durant 10 hores.
Segons l'informe d'Obres Públiques, l'empresa complia totes les garanties de seguretat, però els responsables directes de l'obra "havien d'haver estat més a sobre" de les operacions. En tot cas, Nadal va insistir que es tractava d'un accident "menor" que va agafar volada pel precedent del Carmel. Per la seva banda, el diputat de CiU Josep Rull va criticar Nadal per "voler minimitzar" el que va ser "un episodi greu".
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Llegit a SkyScraperCity gràcies a l'usuari mentalpower.
De El Periódico de Catalunya:
De El Periódico de Catalunya:
El Periódico de Catalunya wrote:Una avería obliga a suspender 90 minutos el servicio de la línea 4 del suburbano de Barcelona
Agencias
Barcelona. -- Un problema en la catenaria del metro de Barcelona a la altura de la estación de Jaume I ha obligado a suspender de manera parcial durante una hora y media el servicio de la línea cuatro, que ya se encuentra normalizado.
Transportes Metropolitanos de Barcelona (TMB) ha informado de que a las 5.17 horas, poco después de iniciarse el servicio de metro, se ha tenido que cerrar toda la línea cuatro, debido a una avería en la catenaria en la estación de Jaume I.
A partir de las 5.22 horas, los técnicos han restablecido el servicio en la línea, a excepción del tramo comprendido entre las paradas de la Barceloneta y Passeig de Gràcia, que no ha podido funcionar con normalidad hasta que se ha solucionado el problema a las 6.42 horas, según las mismas fuentes.
Es el ramal de Correus, que es rebel.la contra els abusos soferts (tancament de Correus, no obertura de Banco, segregació de l'actual L3) i de pas la resta de la L4 reclama la seva circularitat projectada però mai feta.entfe001 wrote: A partir de las 5.22 horas, los técnicos han restablecido el servicio en la línea, a excepción del tramo comprendido entre las paradas de la Barceloneta y Passeig de Gràcia, que no ha podido funcionar con normalidad hasta que se ha solucionado el problema a las 6.42 horas, según las mismas fuentes.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Jo, què donaria jo per a que, un dia, un tren es quedés detingut tot just al passar per l'estació de Correus!!!!!!!!!! Amb tantes averies, es farà algún dia el meu somni realitat?Platanito wrote:
Es el ramal de Correus, que es rebel.la contra els abusos soferts (tancament de Correus, no obertura de Banco, segregació de l'actual L3) i de pas la resta de la L4 reclama la seva circularitat projectada però mai feta.
- Serie-300-metro
- N4
- Posts: 42
- Joined: Friday 31/03/2006 17:20
- Location: A prop de Alfons X (L-4) "Barcelona"
- Contact:
Pues potser sí, que el metro passa molt lent per davant de Correos (sentit descendent)metring wrote:Jo, què donaria jo per a que, un dia, un tren es quedés detingut tot just al passar per l'estació de Correus!!!!!!!!!! Amb tantes averies, es farà algún dia el meu somni realitat?Platanito wrote:
Es el ramal de Correus, que es rebel.la contra els abusos soferts (tancament de Correus, no obertura de Banco, segregació de l'actual L3) i de pas la resta de la L4 reclama la seva circularitat projectada però mai feta.
Gran Metro de Barcelona
-
- N3
- Posts: 31
- Joined: Wednesday 22/03/2006 9:13
Jo vaig viure com un cotxe estava aparcat sobre la via de tramvia, i entre uns 20 persones vam empenyer el cotxe afora de la via, i després 4 xavals li van donar unes quantes patades al cotxe.megapauer wrote:Avui hora llarga parat el Tramvia Blau just a 50 metres de la sortida de la plaça del funicular. Un imbècil mal aparcat amb el cotxe a 10 centímetres de la via.
Després penjo el vídeo i les fotos.
desde dins hi havia els senyors més grans donsnt-nos anims
Aquesta tarda, dissabte 6 de maig el servei de la línia1 ha patit retards considerables. A Plaça Espanya he arribat des de la L8 i les andanes ja eren plenes, ha trigat el primer metro en arribar 8 min i venia ple, la meitat del passatge ens hem quedat a terra i han començat a dir emb els indicadors de temps "Processant dades" que degut a una incidencia la regularitat i freqüència de pas a la L1 no era garantida. Al final he hagut d'anar a la L3
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13