Doncs a mi no em sembla aixi, intenta entrar a Barcelona per la tarda i sortir-ne a segons quina hora del mati, hi ha "cacau" en hora punta en ambdos sentits.oriolp13 wrote:faristol wrote:
No crec que hi hagi molt de conflicte, ja que considero que hi ha bastanta més gent que a primera hora del matí entra a treballar cap a Barcelona que no en surti per a treballar a fora.
Crec que queda clara la prioritat.raulitinbcn wrote:Informació de la Generalitat
Carril BUS-VAO +3
La nova infraestructura pretén fomentar l’ús del transport públic col·lectiu i dels vehicles amb alta ocupació i millorar la mobilitat entre el Vallès Occidental i el Barcelonès
Potser no ho seria tant Si el peatge de Mollet (suficienment amortitzat i vençut) no hi fos.raulitinbcn wrote:Informació de la Generalitat
Carril BUS-VAO +3
. La nova infraestructura, que uneix Barcelona (avgda. Meridiana) i Ripollet, pretén fomentar el transport públic i millorar la mobilitat en una de les vies més transitades de Catalunya. Les obres han comportat una inversió de 80 MEUR i estan cofinançades amb fons europeus.
No acabo d'entedre aixo del bus express, perque, es clar no fara servei tot el dia, nomes en el sentit en que estigi obert el VAO, es a dir, per exemple, pel mati podre anar de Terrassa a BArcelona en 40 minuts, pero a la tarda no hi podre anar, en canvi per la tarda si el podre agafar de Barcelona cap a Terrassa, pero pel mati no, COM NASSOS s'enten aixo????? arribes a la parada i com el Bingo???raulitinbcn wrote:Informació de la Generalitat
Carril BUS-VAO +3
Nous serveis bus exprés
Coincidint amb l’obertura del nou carril bus-Vao, dilluns, 29 d’octubre començaran a funcionar quatre línies de bus ràpid, dins la futura xarxa “exprés.cat”:
Barcelona – Ripollet: Tindrà una freqüència de 10 minuts en hora punta, 15 minuts en hora vall i el temps de recorregut serà de 30 minuts. Inclou un nou servei tots els caps de setmana cada 60 minuts i durant el mes d’agost cada 30 minuts.
Barcelona – Sabadell (nova línia directa): Amb una freqüència de pas de 15 minuts de dilluns a divendres feiners, unirà Barcelona i Sabadell en 30 minuts.
Barcelona – Terrassa (nova línia directa): La nova línia oferirà serveis exprés cada 20 minuts de dilluns a divendres feiners, amb una durada del trajecte de 40 minuts, sense necessitat de transbordament.
Barcelona – Cerdanyola del Vallès – UAB: S’oferiran serveis cada 20 minuts en hora punta.
La parada a Barcelona de les quatre línies serà a Sagrera-Meridiana, on hi ha correspondència amb el Metro i Rodalies de Catalunya. Aquestes línies disposaran d’informació als usuaris en temps real mitjançant pantalles d’informació dinàmica i els vehicles seran accessibles.
I si hi una circusntancia que faci revertir el VAO (fora del "normal") per accident o qualsevol altre anomalia???