Futur de l'estació de França

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Futur de l'estació de França

Post by metring »

Toni wrote:no demanem a un polític que sàpiga del que parla
Doncs així ens va, no creieu?
Toni
N8
N8
Posts: 766
Joined: Tuesday 15/03/2011 23:23

Re: Futur de l'estació de França

Post by Toni »

metring wrote:
Toni wrote:no demanem a un polític que sàpiga del que parla
Doncs així ens va, no creieu?
Totalment d´acord. Tenim uns polítics totalment lamentables en general. Cap polític pensa en més de quatre anys ni per suposat en el que més convé al país..... això no importa, només pensen en com podran guanyar les següents eleccions i seguir vivint de renda a cos de rei... així ens va. Molt molt molt pocs polítics saben del que parlen i tots s´animen a parlar de tot... el resultat son bestiesses enormes en ocasions dites i en altres fetes... i aquestes últimes son les pitjors ja que ens costen els diners (les que son dites de fet no fan més que retratar-los en el seu nivell de competència). I en això no hi ha CAP diferència entre els partits, son tots iguals... i no importa tampoc si governen o no... sembla que si governen tenen tots els mitjans per dir menys tonteries però és igual, només volen parlar del que els interessa.... així ens va, efectivament.... potser caldria fer agrupacions d´electors que es presentin al menys als ajuntaments de moment i que deixin de governar tota aquesta colla d´una vegada....
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Futur de l'estació de França

Post by Lluita1714 »

Toni wrote: Totalment d´acord. Tenim uns polítics totalment lamentables en general. Cap polític pensa en més de quatre anys ni per suposat en el que més convé al país..... això no importa, només pensen en com podran guanyar les següents eleccions i seguir vivint de renda a cos de rei... així ens va. Molt molt molt pocs polítics saben del que parlen i tots s´animen a parlar de tot... el resultat son bestiesses enormes en ocasions dites i en altres fetes... i aquestes últimes son les pitjors ja que ens costen els diners (les que son dites de fet no fan més que retratar-los en el seu nivell de competència). I en això no hi ha CAP diferència entre els partits, son tots iguals... i no importa tampoc si governen o no... sembla que si governen tenen tots els mitjans per dir menys tonteries però és igual, només volen parlar del que els interessa.... així ens va, efectivament.... potser caldria fer agrupacions d´electors que es presentin al menys als ajuntaments de moment i que deixin de governar tota aquesta colla d´una vegada....
Això ja és un off-topic, però t'asseguro que has generalitzat d'una manera atroç. Primer dic que no tinc cap carnet de militància, però sí que hi ha partits que se'n salven, hi ha partits bons, o jo ho crec, i per la mateixa raó de tres, en tant que aquesta associació d'electors s'uneixi, serà un altre partit i per tant entrarà al teu club dels polítics endimoniats. No, no va per aquí. Només cal demanar-los més, i quan la societat es torna crítica, en especial al dia de les eleccions, el rumb del país pot canviar.

Recorda que tots els partits són associacions d'electors, units per una o diverses causes.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Toni
N8
N8
Posts: 766
Joined: Tuesday 15/03/2011 23:23

Re: Futur de l'estació de França

Post by Toni »

Lluita1714 wrote:
Toni wrote: Totalment d´acord. Tenim uns polítics totalment lamentables en general. Cap polític pensa en més de quatre anys ni per suposat en el que més convé al país..... això no importa, només pensen en com podran guanyar les següents eleccions i seguir vivint de renda a cos de rei... així ens va. Molt molt molt pocs polítics saben del que parlen i tots s´animen a parlar de tot... el resultat son bestiesses enormes en ocasions dites i en altres fetes... i aquestes últimes son les pitjors ja que ens costen els diners (les que son dites de fet no fan més que retratar-los en el seu nivell de competència). I en això no hi ha CAP diferència entre els partits, son tots iguals... i no importa tampoc si governen o no... sembla que si governen tenen tots els mitjans per dir menys tonteries però és igual, només volen parlar del que els interessa.... així ens va, efectivament.... potser caldria fer agrupacions d´electors que es presentin al menys als ajuntaments de moment i que deixin de governar tota aquesta colla d´una vegada....
Això ja és un off-topic, però t'asseguro que has generalitzat d'una manera atroç. Primer dic que no tinc cap carnet de militància, però sí que hi ha partits que se'n salven, hi ha partits bons, o jo ho crec, i per la mateixa raó de tres, en tant que aquesta associació d'electors s'uneixi, serà un altre partit i per tant entrarà al teu club dels polítics endimoniats. No, no va per aquí. Només cal demanar-los més, i quan la societat es torna crítica, en especial al dia de les eleccions, el rumb del país pot canviar.

Recorda que tots els partits són associacions d'electors, units per una o diverses causes.
En el cas de l´estació de França, un alcalde socialista va intentar eliminar-la (amb la complicitat del governt amb IC i ERC que no feien res) i ara ho intenta un de CiU. Segons sembla, és molt important que l zoo arribi fins a la ronda (com a mínim és importat per l´Alcalde que evidentment pensa que això és molt més important que tenir un servei ferroviari a la ciutat)... bé, aquest Alcalde és el que va dir que volia cobrir l´estació de Can Tunis. Evidentment cap polític farà el que més interessa al pais sino que farà el que cregui que li pot donar vots (per suposat cap polític governa per tant amb una visió de més enllà de 4 anys) i per aconseguir-ho dirà blanc i després negre si cal....
França451
N9
N9
Posts: 2271
Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contact:

Re: Futur de l'estació de França

Post by França451 »

Mira. Si a cada político que se subiera a un estrado y dijera algo de cerrar la Estaciò de França llegáramos cuatro usuarios cabreados o cuatro maquinistas igual de cabreados y le pegáramos una buena pedrada en to la cabeza que le dejara más tonto de lo que está, te digo yo que al cuarto o el quinto, o se lo pensaba mejor o empezaba a decir las cosas con más lógica. Y así con todo (sanidad, educación, salarios, etc) Pero como por desgracia esto no es la Bastilla ni estamos en 1789, pues tendremos que aguantar hasta que llegué el límite y cuando llegue, que pase lo que tenga que pasar.
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Futur de l'estació de França

Post by Lluita1714 »

Això és ridícul, no penso seguir alimentant un off-tòpic.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Futur de l'estació de França

Post by metring »

D'acord. Un altre missatge que no tingui a veure amb el tema, i :escoba
Toni
N8
N8
Posts: 766
Joined: Tuesday 15/03/2011 23:23

Re: Futur de l'estació de França

Post by Toni »

L´Ajuntament ja està impulsant l´urbanització del lateral de l´estació que dóna al Zoo. Es parla que desapareixern vàries vies d´aquest costat de l´estació. Bravo pel senyor Alcalde.... animem-lo a impusar després alguna altre cosa que tregui alguna via més... que quan no quedin vies ja es podrá tancar l´estació...... Bravo...
rangqiang
N4
N4
Posts: 64
Joined: Wednesday 09/03/2011 1:26

Re: Futur de l'estació de França

Post by rangqiang »

Toni wrote:L´Ajuntament ja està impulsant l´urbanització del lateral de l´estació que dóna al Zoo. Es parla que desapareixern vàries vies d´aquest costat de l´estació. Bravo pel senyor Alcalde.... animem-lo a impusar després alguna altre cosa que tregui alguna via més... que quan no quedin vies ja es podrá tancar l´estació...... Bravo...
Però creus que ho aconseguirà ho quedarà en un intent? Perque l'altre banda de l'estació ja es va impulsar i crec que amb això de la crisi està fatal. Jo crec que encara tindrem sort i aquest Fantasme d'alcalde que tenim no ho aconseguirà. :boig
User avatar
Lluita1714
N9
N9
Posts: 1964
Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
Location: Aigüestoses

Re: Futur de l'estació de França

Post by Lluita1714 »

Es parla... jo vull una font.

Aquí caben dos edificis i dos més al costat de la part de l'estació que és de la Pompeu. http://goo.gl/maps/0CpH3
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
santmarti
N3
N3
Posts: 34
Joined: Sunday 11/01/2009 19:38

Re: Futur de l'estació de França

Post by santmarti »

Por fin tengo contestación sobre el Futuro de la Estación de França que primero pedí a CiU y que estosme pasaron al Departament de Territori i Sostenibilitat y que este departamento ya me ha contestado de paso tabién pedi sobre el alargue de la T4 desde Ciutadella:

Benvolgut senyor,

Sobre l'assumpte que ens comenta al seu suggeriment, li comuniquem que s'està redactant el nou Pla Director d'Infraestructures 2011-2020 (PDI). Aquest document és el que determina el conjunt d'inversions en infraestructures de transport públic a la regió metropolitana de Barcelona i és previst, a curt termini, que surti a informació pública.

Dins de les propostes a incorporar al nou PDI està el perllongament del tramvia des de Ciutadella fins al Word Trade Center que donarà la connectivitat a la part baixa del centre de la ciutat, tal i com vostè demana.

Comunicar-li que el conjunt de projectes que s'estudien en el PDI són sotmesos a un anàlisi de rendibilitat socioeconòmica per a garantir la seva idoneïtat i eficiència de la inversió.

D'altra banda informar-lo també que l'estació de França ha de jugar un paper complementari en l'esquema de terminals.

Confiem que aquesta informació sigui del seu interès.

Moltes gràcies per utilitzar aquest servei.

Atentament,


Punt d'Informació del
Departament de Territori i Sostenibilitat
Generalitat de Catalunya
User avatar
alf
N6
N6
Posts: 180
Joined: Wednesday 18/07/2012 18:51

Re: Futur de l'estació de França

Post by alf »

santmarti wrote:Por fin tengo contestación sobre el Futuro de la Estación de França que primero pedí a CiU y que estosme pasaron al Departament de Territori i Sostenibilitat y que este departamento ya me ha contestado de paso tabién pedi sobre el alargue de la T4 desde Ciutadella:

Benvolgut senyor,

Sobre l'assumpte que ens comenta al seu suggeriment, li comuniquem que s'està redactant el nou Pla Director d'Infraestructures 2011-2020 (PDI). Aquest document és el que determina el conjunt d'inversions en infraestructures de transport públic a la regió metropolitana de Barcelona i és previst, a curt termini, que surti a informació pública.

Dins de les propostes a incorporar al nou PDI està el perllongament del tramvia des de Ciutadella fins al Word Trade Center que donarà la connectivitat a la part baixa del centre de la ciutat, tal i com vostè demana.

Comunicar-li que el conjunt de projectes que s'estudien en el PDI són sotmesos a un anàlisi de rendibilitat socioeconòmica per a garantir la seva idoneïtat i eficiència de la inversió.

D'altra banda informar-lo també que l'estació de França ha de jugar un paper complementari en l'esquema de terminals.

Confiem que aquesta informació sigui del seu interès.

Moltes gràcies per utilitzar aquest servei.

Atentament,


Punt d'Informació del
Departament de Territori i Sostenibilitat
Generalitat de Catalunya
Curioso, será que al final se estarán dando cuenta de la utilidad de la EdF? O más bien una estación provisional hasta que se termine La Sagrera? Como sea, si se llega a prolongar la T4 hasta EdF y el WTC, esto podría darle un tanto más de movimiento a esta estación, al dejarla mucho mejor comunicada con las zonas de su inmediatez, y con un rápido y fácil trayecto también con la L1 (Glòries) y L3 (Drassanes). Soy optimista al respecto, no tanto con que tan en serio irá eso de "l'estació de França ha de jugar un paper complementari en l'esquema de terminals.", que ya sabemos lo que piensa el alcalde al respecto (por una vez hay suerte de que la cosa depende de ADIF y no del Sr. Trias).

Por cierto, recuerdo que escribiste esas cartas hace un millón de años, cuanto tardaron en responderte? :x
rangqiang
N4
N4
Posts: 64
Joined: Wednesday 09/03/2011 1:26

RECOLLIDA D'ASIGNATURES JA!!!

Post by rangqiang »

Bona nit em dirigeixo el fòrum perque l'altre dia vaig anar amb uns amics a l'EdF i una noia de recepció ens va dir que l'any que ve tancaran l'EDF.

Pero al final no la vam fer cas però avui resulta que un amic meu anat a l'EDF i un treballador de seguretat li ha dit el mateix que l'EDF la tancan l'any que ve. A més a més Veiem com cada dia hi ha menys trens dels habituals.

Algú del foro sap alguna cosa sobre el futur de l'EDF? Sobre aquesta informació que l'any que ve la tancan?

Estic disposata apoyar una recollida d'asignatures perque no la tanquin o mour'ens com a mínim a que TENIM EL DRET A DECIDIR QUE VOLEM DE L'EDF!!!!!
User avatar
alf
N6
N6
Posts: 180
Joined: Wednesday 18/07/2012 18:51

Re: Futur de l'estació de França

Post by alf »

Yo no veo posible actualmente encontrar espacio para todos los regionales y cercanías que vienen desde el sur y que terminan en Barcelona. Estamos hablando de la R13, R14, R15 y R16, que pasarían a terminar dónde... en Sants? Sant Andreu Comptal? Si realmente cerrasen la EdF tal como estan las cosas, condenarían la red ferroviaria de Barcelona al colapso total y constante.
User avatar
Ganz
N7
N7
Posts: 330
Joined: Monday 07/05/2012 13:30
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Location: Puigcerdà

Re: Opció utòpica, llògica de la decisió, conclusió evident.

Post by Ganz »

Siempre quedaría la alternativa de hacerlos terminar en Montcada-Bifurcación como estación cul-de-sac, aunque encuentro esta opción algo utópica, a decir verdad (no contamos los trenes LD como los S/130 o Alaris que se encuentran con frecuencia en EDF, pues no creo que fueran el mayor problema, pues éste radica en los servicios regionales). El año que viene no existirían los servicios Elipsos (dejándose de necesitar comercialmente hablando de esa manera la salida natural dirección Francia desde EDF), y no creo yo (aunque todo es posible), que afecte la supresión de trenes regionales en las correspondientes líneas que finalizan recorrido en EDF. Así que sí, a la EDF no existe alternativa posible en términos de gestión ferroviaria hablando: Cerrarla supondría el caos.

Sería lógico en términos económicos para ADIF: Se ahorra el mantenimiento de unos cuantos metros de túnel y, además, de una estación como esa. Y estamos en tiempos de recorte presupuestario. No creo que lo que más importe sea, en estos momentos, la utilidad de la estación, sino los costes que supone mantenerla. Independientemente de los intereses que tenga en ella el Ayuntamiento de Barcelona, caso aparte. ¿Se atreverán a cerrarla sin estar finalizada Sagrera? Todo es posible, pero apuesto a que no se cerrará al servicio ferroviario a corto/medio plazo, independientemente de lo que se afirme extraoficialmente.

Saludos.
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Futur de l'estació de França

Post by albe6 »

En un escenario con la LAV a Francia abierta, añadíendole la re-simplificación de la R2 (cargarse eso de R2-N y R2-S) ya has sacado a los cercanías de EDF.
El TH a París desaparecerá, o en el mejor de los casos pasará a operar por la LAV. Los TH a Zurich y Milan seguro que pasan a la LAV. Tres menos.

El Euromed/Alvia o cómo puñetas lo llamen comercialmente a València i Alacant en un futuro no muy lejano habría de ir por LAV hasta Camp de Tarragona. Unos cuantos al día menos.
De los que me surgen dudas es de los Arco y Talgo. Estos se guardan en Sant Andreu, no?

Y sabiendo la estima de los políticos a los regionales, a terminar en Sants y a depositarse por Bellvitge, Hospitalet y cercanías de Sants. A lo mejor no lo sabemos y hay pensado un depósito para todo este material. Obras en la zona?

Si una cosa tengo comprobada, es que si los políticos quieren algo, lo consiguen, por A o por B. Que se comentó por aquí de la postura del Sr.Trías?
User avatar
Ganz
N7
N7
Posts: 330
Joined: Monday 07/05/2012 13:30
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Location: Puigcerdà

Re: Futur de l'estació de França

Post by Ganz »

No creo yo que ni Granollers-Centre (fin de la línea R8 y de muchos servicios R2 ya) ni Sant Celoni (también ya fin de muchos R2) sean capaces de absorber muchos más servicios R2. Por mucho que se finalicen las obras de la LGV, creo que las terminologías/servicios R2 y R2 Nord/Sud seguirán como hasta ahora.
Está prevista la supresión de todos los servicios TH Elipsos, así como del Talgo Mare Nostrum.
No existe manera actualmente para hacer pasar Euromed y Talgo del Arco Mediterráneo por Camp de Tarragona. No existen, ni están en obras creo, ningún tipo de enlace (por supuesto, con plataforma de cambio de ancho necesario para unir los 1435 mm de la LGV con los 1668 mm del Corredor Mediterráneo) entre Camp de Tarragona y el CM, así que esa opción solo podrá ser llevada a cabo a largo plazo. Los servicios Arco ahora son Alaris servidos por S/490, y sí, se guardan en Sant Andreu.
En cuanto a un "supuesto depósito" por la zona, obras ya te digo que no las hay, jeje. Y Hospitalet y Sants ya están demasiado cargadas, no creo yo que pudiesen soportar el peso de ser terminales de unas cuantas líneas de regionales (Hospitalet podría serlo por la existencia de una vía operativa en el Túnel del Gornal).

Saludos.
Last edited by Ganz on Saturday 03/11/2012 15:18, edited 1 time in total.
gatvell
N8
N8
Posts: 1151
Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contact:

Re: Futur de l'estació de França

Post by gatvell »

al futur d'aquesta estació no es parlar de que fer quan la tanquin, on posem els trens (convois) reforma de línies, etc.
El que cal es donar-le més utilitat, més importància; però sempre sense saturar-la o intentant convertir-la en el que no pot ser.
Es evident que hi haurà forts canvis de trajectes ferroviaris en el moment que s'acabin les obres de la LAV, però si això suposa la mort de l'estació de França es perquè ningú ha sabut donar-li l'ús que li pertoca.

Ànims
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Futur de l'estació de França

Post by albe6 »

Tots voldríem l'estació de França amb els serveis d'ara o més, però no em negareu que els plans a mitjà - llarg termini hi són, i més si hi afegim la pressió que el "simpàtic" del Trias li deu fer al Verdeguer (president d'adif) cada vegada que deuen tenir una reunió de les seves.
User avatar
alf
N6
N6
Posts: 180
Joined: Wednesday 18/07/2012 18:51

Re: Futur de l'estació de França

Post by alf »

Caray, ¿cuando se confirmó la supresión de los Elipsos? Nuevamente, la nefasta gestion. No hacía falta suprimirlos, sino pasar a tener solo literas y asientos, y pasar de tener compartimentos de 2. Los vagones literas siempre que he ido van llenos.

Ganz, no creo que ADIF quiera cerrar la EdF, estoy seguro que los técnicos no ven el coste del mantenimiento como excesivo, para la utilísima función que tiene. De hecho, hasta ahora siempre ha sido ADIF quien ha puesto los peros al cierre: ¿Que pasó con el túnel de Glòries? Al final se decidió hacerlo por debajo del tren (si es que se hace) porque ADIF se opusó a cerrar la EdF. Esto me trae más preguntas: La información de cierre esta vez viene de una recepcionista y un guardia de seguridad, eso es de dudosa fiabilidad, veo más probable que hayan malentendido algo, las intenciones de algún político por ejemplo, o la falta de conocimiento respecto a la falta de espacio (nadie parece saber esto, todos creen que la EdF la quieren cerrar por ser innecesaria, cuando pasa justo la inversa). No ha habido ningún comunicado ni ninguna información al respecto. Y eso, hace menos de un año que ADIF dio un tajante NO al cierre de los tuneles de Glòries que dan acceso a esta estación, no tiene sentido que hagan esto si tienen planeado cerrarla a corto plazo. Yo creo que esto es otro farol, es cierto que los políticos consiguen lo que quieren por A o por B, pero, esta vez ha servido de algo bueno el gobierno central, el poder que decide esto no reside en el ayto. o la Generalitat, sino en ADIF, y a ADIF se la traen floja las ideas de Trias comparado con el caos que implica cerrar EdF. Creo que la conclusión esta clara, no se trata ni de los cercanías, ni de MD o LD, sino simple y sencillamente de los regionales, que son los que no encuentran sitio para estacionar, por mucho que lo intentemos nadie puede ver ninguna solución, faltan vías!
Y por eso no me entra en la cabeza que fueran a cerrar la EdF. Cuando esten por terminar la Sagrera, ahí pasaremos mucho miedo, pero me da la impresión que ni siquiera la playa de vias de la sagrera (algo como 6 vías en ibérico) daría cabida a los cercanías, regionales y otros que necesitan donde aparcarse.

La verdad, estoy harto de que este hilo incluso tenga que existir. Me impresiona muchísimo que en el año 2012 incluso se pueda plantear el cierre de esta estacion JAMÁS, sin ser tachado de imbécil e iluso. La EdF siempre hará falta, es la gran estación terminal y la válvula de escape para el ferrocarril en BCN, y cerrarla para un par de terrenos (no muchos, porque el edificio esta protegido) me parece una barbaridad, y la más pura especulación, como si aún vivieramos en tiempos de la burbuja inmobiliaria. Pero no necesito contarle nada de esto a vosotros del foro, que bien sabéis que en cualquier país civilizado (o ni tanto) se suele dar uso a las vías y estaciones que se tiene, en lugar de intentar cerrarlos para vender más coches y especular con unos cuantos terrenos. Para eso queremos la independencia, para hacer las mismas idioteces que los políticos españoles. Triste, muy triste.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”