Notícies de la línia Lleida-Manresa
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
En caso de que alguien se encuentre un hospitalet-lleida pirineus pagando los 10 y pico €, al menos des de Sabadell, pero realizándose el servicio con un 447…
¿Se tiene derecho a reclamar algo, alguna cuantía económica?
¿Se tiene derecho a reclamar algo, alguna cuantía económica?
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
No, no se puede reclamar devolución por el tema del material movil, solo por los retrasos.
Es bastante habitual que las 447 hagan L'Hospitalet-Lleida
Es bastante habitual que las 447 hagan L'Hospitalet-Lleida
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
A dia d´avui, 5 de juny de 2012, encara falten alguns centenars de metres a l´entrada de Manresa costat Lleida per renovar i amb limitació a 30...
A la resta de la línia hi torna a haver limitacions de velocitat, però ara ja no és per la via, sinó per causes geològiques (despreniments).
Entre Cervera i Tàrrega n´hi ha una a 50 (el tram era a 155km/h). També n´hi ha d´altres passat Cervera cap a Manresa, en particular entre Calaf i Manresa.
I entre Lleida i Mollerussa ja cal renovar via, hi ha força limitacions i les sacsejades augmenten, el fet de que sigui via regenerada i no via nova ho ha causat, en especial entre Lleida i Bell-lloc. Llàstima, quan és el millor tram de tota la línia, si estigués acondicionat seria per 160 continu entre Pla de Vilanoveta i Anglesola.
És patètic que no estigui la via en millors condicions i que no s´hi dóni millor servei, tenint en compte que dels tres corredors Barcelona-Lleida, el de Manresa és el que acumula més habitants.
M´ha cridat l´atenció que hi ha hagut una baixada de viatgers, després de la reforma els passatgers no han tornat al tren. No ho entenc.
Tampoc ajuda que alguns Lleida-L´Hospitalet parin a Vacarisses & cia (Lleida-Barcelona amb parada a TOTES les estacions no és atractiu, senyors de la Generalitat!).
Curiosament, a Calaf hi han fet pas inferior...
Sobre el traçat: entre Lleida i Sant Guim la via permet (si no hi ha limitacions temporals per causes diverses, que n´hi torna a haver, tot i que afortunadament res com abans) els 140/160 durant tot el trajecte. Entre Sant Guim i Calaf els 110/120 es poden aconseguir sense problema. Entre Calaf i Manresa (de fet, entre Calaf i Terrassa) el traçat és una caca. Potser era per la baixa velocitat, però no m´adonava de com de dolent és fins ara. Tret que Adif hagi mantingut el seu vell costum de no augmentar velocitats després d´una renovació, cosa probable. De fet, entre Manresa i Terrassa el traçat és igual d´infecte però els trens hi corren un pelet més (tot i que també està ple de limitacions).
Tampoc hi ajuda GENS que ara el servei es faci amb 447, que no poden córrer tant (tot i que tinguin millor acceleració), però que són incòmodes per a trajectes que no són de rodalies. Però em temo que d´això no en tenen l´exclusiva, passa a la línia de Tortosa, a la de Reus, a la de Girona, a la de Puigcerdà...
A la resta de la línia hi torna a haver limitacions de velocitat, però ara ja no és per la via, sinó per causes geològiques (despreniments).
Entre Cervera i Tàrrega n´hi ha una a 50 (el tram era a 155km/h). També n´hi ha d´altres passat Cervera cap a Manresa, en particular entre Calaf i Manresa.
I entre Lleida i Mollerussa ja cal renovar via, hi ha força limitacions i les sacsejades augmenten, el fet de que sigui via regenerada i no via nova ho ha causat, en especial entre Lleida i Bell-lloc. Llàstima, quan és el millor tram de tota la línia, si estigués acondicionat seria per 160 continu entre Pla de Vilanoveta i Anglesola.
És patètic que no estigui la via en millors condicions i que no s´hi dóni millor servei, tenint en compte que dels tres corredors Barcelona-Lleida, el de Manresa és el que acumula més habitants.
M´ha cridat l´atenció que hi ha hagut una baixada de viatgers, després de la reforma els passatgers no han tornat al tren. No ho entenc.
Tampoc ajuda que alguns Lleida-L´Hospitalet parin a Vacarisses & cia (Lleida-Barcelona amb parada a TOTES les estacions no és atractiu, senyors de la Generalitat!).
Curiosament, a Calaf hi han fet pas inferior...
Sobre el traçat: entre Lleida i Sant Guim la via permet (si no hi ha limitacions temporals per causes diverses, que n´hi torna a haver, tot i que afortunadament res com abans) els 140/160 durant tot el trajecte. Entre Sant Guim i Calaf els 110/120 es poden aconseguir sense problema. Entre Calaf i Manresa (de fet, entre Calaf i Terrassa) el traçat és una caca. Potser era per la baixa velocitat, però no m´adonava de com de dolent és fins ara. Tret que Adif hagi mantingut el seu vell costum de no augmentar velocitats després d´una renovació, cosa probable. De fet, entre Manresa i Terrassa el traçat és igual d´infecte però els trens hi corren un pelet més (tot i que també està ple de limitacions).
Tampoc hi ajuda GENS que ara el servei es faci amb 447, que no poden córrer tant (tot i que tinguin millor acceleració), però que són incòmodes per a trajectes que no són de rodalies. Però em temo que d´això no en tenen l´exclusiva, passa a la línia de Tortosa, a la de Reus, a la de Girona, a la de Puigcerdà...
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
URGENT, BUSQUEU A RENFE.COM ELS HORARIS DE LLEIDA MANRESA A PARTIR DEL CANVI, EM DIUEN QUE LA TANQUEN!!!!
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
Doncs si realment la tanquen és una notícia nefasta...per a una zona mal comunicada amb transport públic. Però encara ho és més després de la gran quantitat de diners que es van gastar per la renovació. Què volen, que tornin a robar tota la catenària?437.001 wrote:URGENT, BUSQUEU A RENFE.COM ELS HORARIS DE LLEIDA MANRESA A PARTIR DEL CANVI, EM DIUEN QUE LA TANQUEN!!!!
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
No necessito laments, necessito saber si és cert!!!oriolp13 wrote:Doncs si realment la tanquen és una notícia nefasta...per a una zona mal comunicada amb transport públic. Però encara ho és més després de la gran quantitat de diners que es van gastar per la renovació. Què volen, que tornin a robar tota la catenària?437.001 wrote:URGENT, BUSQUEU A RENFE.COM ELS HORARIS DE LLEIDA MANRESA A PARTIR DEL CANVI, EM DIUEN QUE LA TANQUEN!!!!
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
Si es fes la retallada seria amb el vist-i-plau de la Generalitat, oi?
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
I això de qui dóni el vist-i-plau què DIMONIS té d´important???Sky wrote:Si es fes la retallada seria amb el vist-i-plau de la Generalitat, oi?
El que convé és saber si hi ha horaris pel dia 16 de juliol, voldria saber si realment no hi són o si no els han carregat encara...
EDITO: m´han donat una informació errònia en aquest cas, però sembla que a l´Aragó i Extremadura hi ha escabetxina igual o pitjor que 1985.
De tota manera, necessito confirmar-ho. Si algú en sap res, gràcies.
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
437.001 wrote:I això de qui dóni el vist-i-plau què DIMONIS té d´important???Sky wrote:Si es fes la retallada seria amb el vist-i-plau de la Generalitat, oi?
El que convé és saber si hi ha horaris pel dia 16 de juliol, voldria saber si realment no hi són o si no els han carregat encara...
Estic mirant els horaris Lleida-Manresa a la web de renfe i tot està com sempre més enllà del 16 de juliol...
Salutacions des d'Andorra!
http://www.flickr.com/photos/nilruiz
http://www.flickr.com/photos/nilruiz
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
Sí, perdó, és que m´havien donat una informació errònia.Estic mirant els horaris Lleida-Manresa a la web de renfe i tot està com sempre més enllà del 16 de juliol...
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
Home, perquè si només depèn de Foment el que has dit seria plausible ja que han anunciat la intenció de tancar línies deficitàries. I d'altra banda, fins al punt que jo sé, la Generalitat no pretén retallar o tancar la línia.437.001 wrote:I això de qui dóni el vist-i-plau què DIMONIS té d´important???Sky wrote:Si es fes la retallada seria amb el vist-i-plau de la Generalitat, oi?
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
Perdó, com ja he dit, he rebut una informació errònia i precipitada. Ho sento.Sky wrote:Home, perquè si només depèn de Foment el que has dit seria plausible ja que han anunciat la intenció de tancar línies deficitàries. I d'altra banda, fins al punt que jo sé, la Generalitat no pretén retallar o tancar la línia.437.001 wrote:I això de qui dóni el vist-i-plau què DIMONIS té d´important???Sky wrote:Si es fes la retallada seria amb el vist-i-plau de la Generalitat, oi?
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
"PRESSUPOSTOS DE L'ESTAT
"2,5 MEUR PER MILLORAR LA LÍNIA DE TREN ENTRE CALAF I MANRESA
"Les comarques centrals reben més de 5,5 milions d'euros dels pressupostos generals de l'Estat per al 2013
" Els pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2013 destinen a les comarques centrals més de 5,5 milions d'euros. La inversió més destacada se l'enduen les obres de millora de la línia de tren Calaf-Manresa amb 2,53 MEUR. Aquesta actuació es va iniciar l'any 2005 i està previst que s'acabi el 2014, amb una inversió total de prop de 35 milions. La segona inversió més important a la Catalunya Central, d'1,75 MEUR, va destinada a l'abastiment de la Llosa del Cavall mitjançant l'entitat Aguas de las Cuencas Mediterráneas, S.A, per a les comarques del Solsonès, Anoia i Bages. Pel que fa al capítol cultural, destaca la rehabilitació de la catedral de Vic, pressupostada el 2013 amb 268.000 euros.
"El projecte de millora de la línia de tren entre Calaf i Manresa fa set anys que va iniciar-se i la previsió és que s'enllesteixi el 2014. Per a l'any que ve, els pressupostos generals de l'Estat (PGE) destinen a aquest projecte 2,53 milions d'euros i es tracta de la inversió més destacada que rep la Catalunya Central dels pressupostos de l'Estat. Aquest projecte, que té un cost global de gairebé 35 MEUR, preveu, entre d'altres, la renovació de les vies i el condicionament dels marges, els murs, els passos inferiors, els ponts i els túnels."
(REGIÓ7. 1/10/12).
(¿Una altra vegada renovació de via entre Calaf i Manresa? No ho entenc.)
"2,5 MEUR PER MILLORAR LA LÍNIA DE TREN ENTRE CALAF I MANRESA
"Les comarques centrals reben més de 5,5 milions d'euros dels pressupostos generals de l'Estat per al 2013
" Els pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2013 destinen a les comarques centrals més de 5,5 milions d'euros. La inversió més destacada se l'enduen les obres de millora de la línia de tren Calaf-Manresa amb 2,53 MEUR. Aquesta actuació es va iniciar l'any 2005 i està previst que s'acabi el 2014, amb una inversió total de prop de 35 milions. La segona inversió més important a la Catalunya Central, d'1,75 MEUR, va destinada a l'abastiment de la Llosa del Cavall mitjançant l'entitat Aguas de las Cuencas Mediterráneas, S.A, per a les comarques del Solsonès, Anoia i Bages. Pel que fa al capítol cultural, destaca la rehabilitació de la catedral de Vic, pressupostada el 2013 amb 268.000 euros.
"El projecte de millora de la línia de tren entre Calaf i Manresa fa set anys que va iniciar-se i la previsió és que s'enllesteixi el 2014. Per a l'any que ve, els pressupostos generals de l'Estat (PGE) destinen a aquest projecte 2,53 milions d'euros i es tracta de la inversió més destacada que rep la Catalunya Central dels pressupostos de l'Estat. Aquest projecte, que té un cost global de gairebé 35 MEUR, preveu, entre d'altres, la renovació de les vies i el condicionament dels marges, els murs, els passos inferiors, els ponts i els túnels."
(REGIÓ7. 1/10/12).
(¿Una altra vegada renovació de via entre Calaf i Manresa? No ho entenc.)
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
Perdó. No havia llegit bé la notícia, Ara em queda clar que les quantitats pressupostades són per a les parts del projecte global de millora que encara no estan executades . I la renovació de vies és una de les parts "feliçment" executades.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
Jo tenia entés, que quan van treure la via en el tram de Calaf (o Cervera, no recordo) fins a Manresa, s'havia aprofitat per arranjar talussos, ponts i altres estructures que afecte a la superestrucutra de la via.
El tram que encara no s'ha tocat es un tram d'uns 500m, o menys, a la sortida de Manresa direcció Calaf.
Potser aquests diners siguin per tapar nyaps....
El tram que encara no s'ha tocat es un tram d'uns 500m, o menys, a la sortida de Manresa direcció Calaf.
Potser aquests diners siguin per tapar nyaps....
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
No a tot arreu, i no només al tram Manresa-Calaf. Entre Tàrrega i Calaf també hi ha alguna trinxera que Déu n´hi dó...gatvell wrote:Jo tenia entés, que quan van treure la via en el tram de Calaf (o Cervera, no recordo) fins a Manresa, s'havia aprofitat per arranjar talussos, ponts i altres estructures que afecte a la superestrucutra de la via.
Per cert, que una renovació entre Lleida i Mollerussa comença a fer falta també, que sembla que estiguis dins d´una rentadora en ple centrifugat...
Mític tram, no sé si van a 15, de tan fet pols que està.El tram que encara no s'ha tocat es un tram d'uns 500m, o menys, a la sortida de Manresa direcció Calaf.
Ves a saber...Potser aquests diners siguin per tapar nyaps....
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
Avui 4 de novembre a les 16.45 hi ha convocada una acció de protesta a l'estació de Tàrrega per la lentitud del tren.
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
Lentitud? Per anar cap a on?jEiiK0b wrote:Avui 4 de novembre a les 16.45 hi ha convocada una acció de protesta a l'estació de Tàrrega per la lentitud del tren.
Re: Notícies de la línia Lleida-Manresa
A saber...
El plaer d'agafar l'R12
Aquest dissabte vaig agafar la R12 i em vaig quedar al·lucinat de l'estona que perden els trens parats a estacions, on en el millor dels casos, pugen o baixen 4 persones.
A Calaf també es va passar una bona estona parat, uns 10 minuts.
Si la majoria dels serveis es fan amb 447 cal que adaptin els horaris a les seves velocitats i també seria bona idea fer que el temps de marge que tenen els horaris es reparteixin per les estacions on hi ha més passatge com Cervera, Tàrrega o Mollerussa. No té cap sentit tenir els trens parats a Rajadell o St. Pere Sallavinera.
A Calaf també es va passar una bona estona parat, uns 10 minuts.
Si la majoria dels serveis es fan amb 447 cal que adaptin els horaris a les seves velocitats i també seria bona idea fer que el temps de marge que tenen els horaris es reparteixin per les estacions on hi ha més passatge com Cervera, Tàrrega o Mollerussa. No té cap sentit tenir els trens parats a Rajadell o St. Pere Sallavinera.