AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
M'havia passat inadvertit, i tela...
http://www.transportpublic.org/componen ... s-cada-dia
AENA suprimeix l'autobús llançadora entre l'estació de Rodalies de l'Aeroport i la terminal T1, perjudicant milers de viatgers cada dia
dilluns, 5 de novembre de 2012 13:14
■ Per segona vegada el Ministeri de Foment actua en contra de la mobilitat sostenible a l'aeroport T1 del Prat: primer va interrompre la licitació del perllongament del servei de Rodalies entre la T2 i la T1, ara suprimeix la llançadora Rodalies - T1.
■ L'alternativa d'agafar la llançadora interna T2-T1 suposa una greu afectació als usuaris en termes de temps i incomoditats
NO A LA SUPRESSIÓ DE L'ENLLAÇ ENTRE RODALIES I LA T1. La PTP vol manifestar un profund rebuig a la decissió unilateral d'AENA (Aeropuertos Españoles y Navegación Aérea, entitat pública depenent del Ministeri de Foment) de suprimir el servei d'autobusos llançadora entre l'estació de Rodalies de l'Aeroport (situada a 200 metres de la terminal T2) i la nova terminal T1. Considerem que l'alternativa plantejada per AENA, d'utilitzar el servei llançadora intern entre les terminals T1 i T2, que no passa per l'estació de Rodalies, perjudica greument els usuaris en termes d'increment de temps de viatge i incomoditats:
Un transbordament que es directe entre l'andanda i la parada del bus passarà a fer-se a través de la passarel·la de l'aeroport entre l'estació de Rodalies i la T2, un trajecte que inclou dos canvis de nivell i un passadís de 200 metres. Cal tenir present, a més, que els usuaris d'aquest servei solen carregar maletes i tenen diferents graus de mobilitat i rapidesa. En aquest concepte s'afegiran entre 3 i 6 minuts en la relació Barcelona - T1 via Rodalies.
S'eliminen unes llançadores que funcionaven de forma eficient, coordinades amb l'arribada dels trens, per un servei que funciona amb unes freqüències totalment desvinculades del servei ferroviari. Els autobusos llançadora sortien en bateries de 2 o 3 en funció de la càrrega dels trens a l'arribada. Amb el nou plantejament s'ocasionaran temps d'espera variables entre 6 i 9 minuts.
Es barregen als mateixos vehicles els usuaris que canvien de terminal, de la T1 a la T2 i viceversa, amb els de connexió entre la T1 i el servei de Rodalies. En determinades hores aquest aspecte pot ser crític.
En total, el temps perdut en la relació Barcelona - T1 serà entre 10 i 15 minuts. Si afegim uns temps de viatge del servei ferroviari que no han fet més que incrementar-se degut a la política ferroviària del Ministeri de Foment i urbanística de l'Ajuntament de Barcelona, ens trobem davant d'un escenari cada vegada més depenedor de la carretera en l'enllaç de l'Aeroport del Prat amb la regió metropolitana. La PTP vol emplaçar l'empresa pública AENA a restablir les llançadores anteriors o establir un punt de parada a l'estació de Rodalies que incorpori coordinació amb l'arribada dels trens.
EL TRANSPORT PÚBLIC DE L'AEROPORT DEL PRAT, UNA VEGADA MÉS, PERJUDICAT PEL MINISTERI DE FOMENT. Actualment la T1 de l'Aeroport és el més gran centre generador de mobilitat de Catalunya sense servei de ferrocarril. La construcció d'un nou accés de Rodalies, que doni servei a les dues terminals del Prat, està prevista al Pla de Rodalies i hauria d'haver estat executada al mateix temps que la nova temrminal T1, ja que són dues actuacions a càrrec d'empreses públiques depenents del Ministeri de Foment, ADIF i AENA. Però la històrica manca de prioritat que han patit les Rodalies de Barcelona s'ha traduït no només en l'endarreriment d'aquesta actuació, sinó en la suspensió de la licitació d'aquest enllaç l'any 2009.
A Madrid les coses han anat molt diferent. La licitació de l'accés de Rodalies a l'Aeroport de Barajas també va dur-se a terme l'any 2009, com a Barcelona, i enlloc d'interrompre's el procés va donar lloc a una ràpida execució que ha estat inaugurada el passat 22 de setembre de 2011. En aquest sentit la PTP també exigeix la licitació immediata d'aquest important enllaç ferroviari de les Rodalies de Barcelona, que a més de connectar el més gran centre generador de mobilitat sense trens, permetrà desdoblar l'actual tram crític en via únia entre el Prat i la T2.
http://www.transportpublic.org/componen ... s-cada-dia
AENA suprimeix l'autobús llançadora entre l'estació de Rodalies de l'Aeroport i la terminal T1, perjudicant milers de viatgers cada dia
dilluns, 5 de novembre de 2012 13:14
■ Per segona vegada el Ministeri de Foment actua en contra de la mobilitat sostenible a l'aeroport T1 del Prat: primer va interrompre la licitació del perllongament del servei de Rodalies entre la T2 i la T1, ara suprimeix la llançadora Rodalies - T1.
■ L'alternativa d'agafar la llançadora interna T2-T1 suposa una greu afectació als usuaris en termes de temps i incomoditats
NO A LA SUPRESSIÓ DE L'ENLLAÇ ENTRE RODALIES I LA T1. La PTP vol manifestar un profund rebuig a la decissió unilateral d'AENA (Aeropuertos Españoles y Navegación Aérea, entitat pública depenent del Ministeri de Foment) de suprimir el servei d'autobusos llançadora entre l'estació de Rodalies de l'Aeroport (situada a 200 metres de la terminal T2) i la nova terminal T1. Considerem que l'alternativa plantejada per AENA, d'utilitzar el servei llançadora intern entre les terminals T1 i T2, que no passa per l'estació de Rodalies, perjudica greument els usuaris en termes d'increment de temps de viatge i incomoditats:
Un transbordament que es directe entre l'andanda i la parada del bus passarà a fer-se a través de la passarel·la de l'aeroport entre l'estació de Rodalies i la T2, un trajecte que inclou dos canvis de nivell i un passadís de 200 metres. Cal tenir present, a més, que els usuaris d'aquest servei solen carregar maletes i tenen diferents graus de mobilitat i rapidesa. En aquest concepte s'afegiran entre 3 i 6 minuts en la relació Barcelona - T1 via Rodalies.
S'eliminen unes llançadores que funcionaven de forma eficient, coordinades amb l'arribada dels trens, per un servei que funciona amb unes freqüències totalment desvinculades del servei ferroviari. Els autobusos llançadora sortien en bateries de 2 o 3 en funció de la càrrega dels trens a l'arribada. Amb el nou plantejament s'ocasionaran temps d'espera variables entre 6 i 9 minuts.
Es barregen als mateixos vehicles els usuaris que canvien de terminal, de la T1 a la T2 i viceversa, amb els de connexió entre la T1 i el servei de Rodalies. En determinades hores aquest aspecte pot ser crític.
En total, el temps perdut en la relació Barcelona - T1 serà entre 10 i 15 minuts. Si afegim uns temps de viatge del servei ferroviari que no han fet més que incrementar-se degut a la política ferroviària del Ministeri de Foment i urbanística de l'Ajuntament de Barcelona, ens trobem davant d'un escenari cada vegada més depenedor de la carretera en l'enllaç de l'Aeroport del Prat amb la regió metropolitana. La PTP vol emplaçar l'empresa pública AENA a restablir les llançadores anteriors o establir un punt de parada a l'estació de Rodalies que incorpori coordinació amb l'arribada dels trens.
EL TRANSPORT PÚBLIC DE L'AEROPORT DEL PRAT, UNA VEGADA MÉS, PERJUDICAT PEL MINISTERI DE FOMENT. Actualment la T1 de l'Aeroport és el més gran centre generador de mobilitat de Catalunya sense servei de ferrocarril. La construcció d'un nou accés de Rodalies, que doni servei a les dues terminals del Prat, està prevista al Pla de Rodalies i hauria d'haver estat executada al mateix temps que la nova temrminal T1, ja que són dues actuacions a càrrec d'empreses públiques depenents del Ministeri de Foment, ADIF i AENA. Però la històrica manca de prioritat que han patit les Rodalies de Barcelona s'ha traduït no només en l'endarreriment d'aquesta actuació, sinó en la suspensió de la licitació d'aquest enllaç l'any 2009.
A Madrid les coses han anat molt diferent. La licitació de l'accés de Rodalies a l'Aeroport de Barajas també va dur-se a terme l'any 2009, com a Barcelona, i enlloc d'interrompre's el procés va donar lloc a una ràpida execució que ha estat inaugurada el passat 22 de setembre de 2011. En aquest sentit la PTP també exigeix la licitació immediata d'aquest important enllaç ferroviari de les Rodalies de Barcelona, que a més de connectar el més gran centre generador de mobilitat sense trens, permetrà desdoblar l'actual tram crític en via únia entre el Prat i la T2.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
Com es nota que qui pren aquestes decisions va sempre a l'aeroport en el seu cotxet (amb o sense xofer) o taxi!
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Fomento, per a més glòria
Ja no és que Fomento es cobreixi de glòria o ni tan sols que se'ls vegi el llautó: entre no acabar mai l'enllaç ferroviari de rodalia i ara aquesta tupinada, o bé són una colla d'incompetents o uns poca-vergonyes amb molt mala fe.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
L'han tret ja o el tenen que treure el ... Perquè si no l'han suprimit encara intentaré a fer-li una foto, abans de que la suprimeixin. Quina pena
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Re: AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
Una autèntica vergonya. Dificultar els accessos en lloc de facilitar-los, afegint-se a tota la trista història d'incompliments que hi ha al darrera. ¿I algú ha pensat amb els qui ens desplacem a l'aeroport -a la T-1 en concret- des del Vallès, des del Maresme...? D'altra banda, sense una bona connexió de l'estació de Rodalies amb la T-1, ¿té sentit mantenir la línia de Rodalies a l'aeroport? I una darrera qüestió: d'aquest servei públic de connexió, ¿se n'ha de fer càrrec necessàriament AENA? ¿Renfe, la Generalitat... tenen alguna cosa a dir-hi?
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
Imagino que es posaran a cantar a cor allò de "Yo no he sido... que ha sido mi vecino..."
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
No nois, això es degut a que l'aeroport de Barcelona ha crescut massa en nombre de passatgers i ha passat per davant del de Madrid, i no pot ser!
Així que el que fan es emprenyar els turistes perque no tornin a l'aeroport de Barcelona, vagin al de Madrid i llavors agafin l'AVE a Barcelona.
En fi, mitja conya, però sona a càstig per la feina ben feta.
Així que el que fan es emprenyar els turistes perque no tornin a l'aeroport de Barcelona, vagin al de Madrid i llavors agafin l'AVE a Barcelona.
En fi, mitja conya, però sona a càstig per la feina ben feta.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Aena dimissió!
Una part hi ha de veritat en això que dius, i és que el Prat ja supera Barajas en nombre de passatgers amb origen o destinació final. De fet, és el tercer d'Europa en aquesta categoria. Doncs resulta absolutament penós que una administració que se suposa que li interessa que els nombres vagin en augment, ara retalli un servei, ja de per si patètic, per estalviar-se quatre quartos.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
Funcionaba muy bien ese servicio, llegabas en tren, y fuera justamente, sin escaleras ni nada, dos o tres buses esperando. Creo que debe haber sido el único sitio en el AMB en la que un bus y un tren iban coordinados!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
Pues sí, tristemente, lo has resumido perfectamente. Era un servicio que funcionaba muy bien (cumplía lo que se esperaba de él de la manera más óptima posible; vamos, puestos a ser quisquillosos a más no poder podían ser autobuses eléctricos y no contaminar, pero al lado de lo que contaminan los aviones que van a usar los pasajeros pocas horas después es absurdo pensar mucho en ello) y lo han estropeado.
Seguirá funcionando (peor que antes para los usuarios, entre los que me cuento cuando vuelo desde T1 y no me pagan el taxi/aparcamiento para el coche), pero le explicas a cualquier visitante extranjero que vaya a usar este transbordo tren-lanzadera-avión que hasta hace pocos días los autobuses llegaban hasta la misma estación, sin tener que subir escaleras, cruzar pasarela y bajar escaleras, y que los han alejado de allí sin que ningún impedimento a nivel de calles de acceso haya mediado, y pensarán que esto es un país de locos
Seguirá funcionando (peor que antes para los usuarios, entre los que me cuento cuando vuelo desde T1 y no me pagan el taxi/aparcamiento para el coche), pero le explicas a cualquier visitante extranjero que vaya a usar este transbordo tren-lanzadera-avión que hasta hace pocos días los autobuses llegaban hasta la misma estación, sin tener que subir escaleras, cruzar pasarela y bajar escaleras, y que los han alejado de allí sin que ningún impedimento a nivel de calles de acceso haya mediado, y pensarán que esto es un país de locos
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Pitjor: un esperpent
No. De fet, les han substituït per un passadís estàtic, això sí, mantenint els característics passamans d'aquelles cintes. En fi, tan esperpèntic com Aena mateixa.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N9
- Posts: 2271
- Joined: Sunday 17/07/2011 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Location: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contact:
Re: AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
Ya había leído algo el otro día antes de toparme con la noticia en toda su magnitud. Verdaderamente no entiendo si lo hacen por tocar los c*******, por dar por s**** o ambas cosas. La vez que estuve en el Aeroport fuera del horario del buque nocturno y a pleno día me encontré un apeadero de Rodalies situado en la T2 pero alejado de la terminal, los buses como el 46 tienen las paradas bastante alejadas de la estación y cuando cogí el bus de aena T2-T1 prefiero directamente no contar la experiencia: aparte de que el recorrido se hizo más que eterno, creo que ni las terminales más alejadas de Barajas están tan lejos como esto. Lo que me ha parecido de recibo en primer lugar es a quién se le ocurrió la genial idea de poner la T2 en el Prat y la T1 por distancia parece que esté en Castelldefels o en Cornellà. Y lo segundo meter el apeadero de Rodalies ahí perdido en medio del campo (tardé un buen rato en darme cuenta de que no estaba precisamente en la T2, sino en un descampado a unos cientos de metros de la terminal).
Tal y como te lo pintan en Google da la sensación de que está todo muy recogidito y que llegas enseguida a cualquier punto. Si ya es la vergüenza nacional la simple configuración del aeroport, lo que nos faltaba es que vengan a tocar los c******** quitando el único medio de conexión que había entre las terminales y la estación del Descamport. (Por cierto, ya de paso que supriman los últimos servicios de Rodalies, porque ya puestos, ir a las doce de la noche a la otra punta de la terminal en medio del campo para coger el bus de aena tiene que ser muy heavy...
Tal y como te lo pintan en Google da la sensación de que está todo muy recogidito y que llegas enseguida a cualquier punto. Si ya es la vergüenza nacional la simple configuración del aeroport, lo que nos faltaba es que vengan a tocar los c******** quitando el único medio de conexión que había entre las terminales y la estación del Descamport. (Por cierto, ya de paso que supriman los últimos servicios de Rodalies, porque ya puestos, ir a las doce de la noche a la otra punta de la terminal en medio del campo para coger el bus de aena tiene que ser muy heavy...
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...
Re: AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
Fa molt temps que he deixat la utilitzar la Renfe per anar a la T1.
El que no entenc es perque no posen un bus cada 5-10minuts del Rodalies El Prat a la T1. Es molt mes ràpid el trajectes que desde la l'estació del Prat perque es tot autovia i no rotondres. Ademes al Prat hi ha molts mes trens.
Per facilitar l'acces a l'aeroport s'hauria de fer:
- Anunciar l'Estació del Prat (poble) com enllaç a l'Aeroport T1. Convertir el PR2 en llençadora a la T2 i augmentar frequencies.
- Cambiar el nom de l'estació de l'Aeroport a Aeroport T2.
Últimament a la T1 vaig amb la 46. Metro L1 fins Feixa Llarga i bus 46, l'enllaç es valid nomes en sentit Aeroport, en sentit contrari fins a Espanya. O Rodalies + PR3.
I si tinc molta presa, Aerobus.
El que no entenc es perque no posen un bus cada 5-10minuts del Rodalies El Prat a la T1. Es molt mes ràpid el trajectes que desde la l'estació del Prat perque es tot autovia i no rotondres. Ademes al Prat hi ha molts mes trens.
Per facilitar l'acces a l'aeroport s'hauria de fer:
- Anunciar l'Estació del Prat (poble) com enllaç a l'Aeroport T1. Convertir el PR2 en llençadora a la T2 i augmentar frequencies.
- Cambiar el nom de l'estació de l'Aeroport a Aeroport T2.
Últimament a la T1 vaig amb la 46. Metro L1 fins Feixa Llarga i bus 46, l'enllaç es valid nomes en sentit Aeroport, en sentit contrari fins a Espanya. O Rodalies + PR3.
I si tinc molta presa, Aerobus.
Re: AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
Hola
Ya que desde fomento suprime el servicio de bus y que se construya una ampliacion de cercanias en el aeropuerto hasta la T1 es una utopia y la puesta en marcha de la linea 9 de metro va para largo, la solucion con un coste-beneficio mas inmediato en mi opinion es que las lineas de bus integradas, que terminan en el prat ( 65, 165, 21, L10,...) y las lineas que realizan servicio al aeropuerto dieran este servicio (Pr1, 46, L77,...) dieran este servicio matariamos dos pajaros con un tiro mejora de transporte al aeropuerto y mejora con la conexion ferroviaria.
Que os parece
Saludos.
Ya que desde fomento suprime el servicio de bus y que se construya una ampliacion de cercanias en el aeropuerto hasta la T1 es una utopia y la puesta en marcha de la linea 9 de metro va para largo, la solucion con un coste-beneficio mas inmediato en mi opinion es que las lineas de bus integradas, que terminan en el prat ( 65, 165, 21, L10,...) y las lineas que realizan servicio al aeropuerto dieran este servicio (Pr1, 46, L77,...) dieran este servicio matariamos dos pajaros con un tiro mejora de transporte al aeropuerto y mejora con la conexion ferroviaria.
Que os parece
Saludos.
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
Modificació del servei llançadora que connecta l’estació de Rodalies de l’Aeroport amb la Terminal 1 a partir del 4 de novembre
S'aprofitarà l’actual llançadora que enllaça les dues terminals de l’Aeroport amb la Terminal 1 a partir del 4 de novembre. L'emplaçament es troba a l’altre costat de la passarel•la d’interconnexió que comunica l’estació d’Aeroport amb la T2.
A partir del proper diumenge 4 de novembre, es modifiquen els serveis llançadora que comuniquen l’estació de Rodalies d’Aeroport amb la Terminal 1. Amb aquesta variació els clients utilitzaran els actuals serveis d’autobusos que enllacen les dues terminals de l’Aeroport.
Per tal d’absorbir l’increment de demanda, AENA augmentarà les freqüències i número de vehicles que realitzen la connexió de la T2 a la T1 i viceversa. D’aquesta manera, en hora punta, els clients disposaran d’enllaços cada cinc minuts entre les dues terminals.
Per arribar al nou emplaçament els viatgers hauran d’anar per la passarel·la d’intercomunicació de 75 metres que enllaça l’estació de Rodalies de l’Aeroport amb la T2. Diàriament uns 10.000 viatgers utilitzen els serveis de Rodalia a l’estació d’Aeroport.
Font: http://www20.gencat.cat/portal/site/rod ... 0c1e0aRCRD
S'aprofitarà l’actual llançadora que enllaça les dues terminals de l’Aeroport amb la Terminal 1 a partir del 4 de novembre. L'emplaçament es troba a l’altre costat de la passarel•la d’interconnexió que comunica l’estació d’Aeroport amb la T2.
A partir del proper diumenge 4 de novembre, es modifiquen els serveis llançadora que comuniquen l’estació de Rodalies d’Aeroport amb la Terminal 1. Amb aquesta variació els clients utilitzaran els actuals serveis d’autobusos que enllacen les dues terminals de l’Aeroport.
Per tal d’absorbir l’increment de demanda, AENA augmentarà les freqüències i número de vehicles que realitzen la connexió de la T2 a la T1 i viceversa. D’aquesta manera, en hora punta, els clients disposaran d’enllaços cada cinc minuts entre les dues terminals.
Per arribar al nou emplaçament els viatgers hauran d’anar per la passarel·la d’intercomunicació de 75 metres que enllaça l’estació de Rodalies de l’Aeroport amb la T2. Diàriament uns 10.000 viatgers utilitzen els serveis de Rodalia a l’estació d’Aeroport.
Font: http://www20.gencat.cat/portal/site/rod ... 0c1e0aRCRD
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Ja pensen, o els paguem perquè ho fem nosaltres?
O sigui, un autobús (60 places, potser?) cada 5 minuts per a absorbir una onada de centenars de passatgers que venen en tren? Per qui ens han pres?Per tal d’absorbir l’increment de demanda, AENA augmentarà les freqüències i número de vehicles que realitzen la connexió de la T2 a la T1 i viceversa. D’aquesta manera, en hora punta, els clients disposaran d’enllaços cada cinc minuts entre les dues terminals.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
Potser juguin amb els càlculs de que una part dels passatgers deixaran d'anar-hi en tren, per la incomoditat afegida que suposa el nou trajecte a peu, i una altra ho farà per la incomoditat afegida dels busos atapeïts.
Tot plegat, "jugar" a espatllar un sistema que funcionava, al meu parer (com a usuari no freqüent, però sí "fidel" quan volo des de la T1 a hores no intempestives i ningú em paga cap altra mitjà més còmode i molt més car, ja sigui taxi o aparcament d'uns quants dies pel cotxe), molt bé donades les circumstàncies (que el tren només arribi a la T2 i que la distància entre T2 i T1 sigui la que és)
Tot plegat, "jugar" a espatllar un sistema que funcionava, al meu parer (com a usuari no freqüent, però sí "fidel" quan volo des de la T1 a hores no intempestives i ningú em paga cap altra mitjà més còmode i molt més car, ja sigui taxi o aparcament d'uns quants dies pel cotxe), molt bé donades les circumstàncies (que el tren només arribi a la T2 i que la distància entre T2 i T1 sigui la que és)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
Però aquests autobusos no eren Setra dels llargs (low entry) com els de l'Aerobús d'abans? Doncs que en aquesta llançadora siguin també Setra o autobusos "low entry", almenys tenen més capacitat...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: AENA suprimeix l'autobús llançadora T1 i Renfe
Alguns del Setra que feien el bus llançadora del aeroport ara estan fent els Bus Express de Sarbus encara amb la decoració del aeroport.