Com visitar les cotxeres de TMB?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Post Reply
elmarinomercante
N1
N1

Com visitar les cotxeres de TMB?

Post by elmarinomercante »

Bon dia,

m'agraderia visitar alguna de les cotxeres de TMB i a la seva pàgina web posa que han de ser grups d'escolars o associacions. M'agraderia saber si des d'aquí podríem montar algun tipus de visita.
metring
Administrador

Re: Visita a les cotxeres de TMB

Post by metring »

Hola, benvingut al FTC!

Ens van dir de TMB, que ara per ara, no es faran visites a les cotxeres durant un temps.
elmarinomercante
N1
N1

Re: Visita a les cotxeres de TMB

Una llàstima
elmarinomercante
N1
N1

Re: Com visitar les cotxeres de TMB?

Torno a preguntar el mateix, jijij.

Es poden ja visitar les cotxeres?
raulitinbcn
N8
N8
Facebook: raul.lopezalvarez.37

Post by raulitinbcn »

L'altre dia vaig passar pel Triangle i el VS del accès em va dir que no i el de portacotxera no ho sabia. Algú sap com és demana el permís per fer fotos?
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Adolescent barceloní
N9
N9

Post by Adolescent barceloní »

raulitinbcn wrote:L'altre dia vaig passar pel Triangle i el VS del accès em va dir que no i el de portacotxera no ho sabia. Algú sap com és demana el permís per fer fotos?
Penso que igual hauries d'anar als CAC (Centres d'Atenció al Client) o a les cotxeres de Zona Franca, em sona... Ara, algú que ho sàpiga que ho digui.
(a unes males pots preguntar-li a en Bernat Borràs (trenscat.cat), ell ho sabrà segurament)

Fa uns dies estava buscant a Internet precisament sobre aquest tema i vaig trobar al web de TMB un dossier per les escoles que anaven a visitar les escoles (no tinc l'enllaç, per això).
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”