Tramvia reconvertit en xocolateria

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
Post Reply
raulitinbcn
N8
N8
Facebook: raul.lopezalvarez.37

Tramvia reconvertit en xocolateria

Post by raulitinbcn »

Avui tornant cap a casa amb el 41, he vist a l'Av. Icaria un tramvia antic :o amb publicitat de la RAM i amb el numero de la línia que era el 47 o 37 o un numero acabat en 7. No m'he pogut parar, estava davant del C.C. de la Vila Olímpica a la cantonada de Rosa Senstat. Si algú sap alguna cosa que l'escrigui :)
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
oriolp13
N9
N9

Re: Tramvia reconvertit en xocolateria

Post by oriolp13 »

raulitinbcn wrote:Avui tornant cap a casa amb el 41, he vist a l'Av. Icaria un tramvia antic :o amb publicitat de la RAM i amb el numero de la línia que era el 47 o 37 o un numero acabat en 7. No m'he pogut parar, estava davant del C.C. de la Vila Olímpica a la cantonada de Rosa Senstat. Si algú sap alguna cosa que l'escrigui :)
A Sort (Pallars Sobirà) dissabte passat també n'hi havia un. En aquest cas portava el núm. de línia 23. Estava davant la Bruixa d'Or. No vaig poder fer cap foto, ja que anava conduint!
Salutacions,

Oriol
raulitinbcn
N8
N8

Post by raulitinbcn »

oriolp13 wrote:
raulitinbcn wrote:Avui tornant cap a casa amb el 41, he vist a l'Av. Icaria un tramvia antic :o amb publicitat de la RAM i amb el numero de la línia que era el 47 o 37 o un numero acabat en 7. No m'he pogut parar, estava davant del C.C. de la Vila Olímpica a la cantonada de Rosa Senstat. Si algú sap alguna cosa que l'escrigui :)
A Sort (Pallars Sobirà) dissabte passat també n'hi havia un. En aquest cas portava el núm. de línia 23. Estava davant la Bruixa d'Or. No vaig poder fer cap foto, ja que anava conduint!
Doncs si que pot ser que era el 23, :oops: m'hauré equivocat
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Euromed
N6
N6

Post by Euromed »

Hola a todos:

Quizás se trate de un furgón carrozado como tranvia. Hace ya un tiempo por barcelona circulaba uno con publicidad, al igual a alguien se le ha ocurrido hacerse con uno y utilizarlo como churreria.
Lamentablemente en su dia se utilizaron numerosos tranvias como Bar,Colegio,reclamo, etc. aunque lo de "lamentable" es un decir, pues hubiesen acabado igual, pero antes.

Saludos.
raulitinbcn
N8
N8

Post by raulitinbcn »

Euromed wrote:Hola a todos:

Quizás se trate de un furgón carrozado como tranvia. Hace ya un tiempo por barcelona circulaba uno con publicidad, al igual a alguien se le ha ocurrido hacerse con uno y utilizarlo como churreria.
Lamentablemente en su dia se utilizaron numerosos tranvias como Bar,Colegio,reclamo, etc. aunque lo de "lamentable" es un decir, pues hubiesen acabado igual, pero antes.

Saludos.
Creo que no és ese, i si és lo han reformado. Ya que ese era más alto, tenia ruedas tipo tramvía i todo eso ...
Autobuseros Magazín -
oriolp13
N9
N9

Post by oriolp13 »

Euromed wrote:Hola a todos:

Saludos.
El que jo vaig veure sí que era aquest!!!
Salutacions,

Oriol
Marcel Estadella
N6
N6

Post by Marcel Estadella »

Us en puc explicar una mica mes del vehicle, doncs hi vaig participar en fase de disseny i construcció a Carrosseries Esteva.....el 1987!

Es una imitació d'un tranvia construit sobre un xassis Mercedes Benz 508D. Tot va ser nou, amb un dissenyespecífic i sense aprofitar cap peça de cap tranvia existent. Ho va encarregar Viatges Icab, per a autopromoció. El vehicle ha anat donant voltes i ara feia mes d'anyi mitg que no en sabía res. Fa gràcia veure que encara segueix viu!
Euromed
N6
N6

Post by Euromed »

Marcel Estadella wrote:Us en puc explicar una mica mes del vehicle, doncs hi vaig participar en fase de disseny i construcció a Carrosseries Esteva.....el 1987!

Es una imitació d'un tranvia construit sobre un xassis Mercedes Benz 508D. Tot va ser nou, amb un dissenyespecífic i sense aprofitar cap peça de cap tranvia existent. Ho va encarregar Viatges Icab, per a autopromoció. El vehicle ha anat donant voltes i ara feia mes d'anyi mitg que no en sabía res. Fa gràcia veure que encara segueix viu!
Hola Marcel:
Recordo el "Tramvia" que dius. La veritat tenia la seva gracia.Jo el recordo pintat de colors vermell i crema i amb publicitat donant voltes per Barcelona. El que he pujat a la foto o bé es el mateix, rematriculat de nou o bé es un altre vehicle igual o semblant al primer que tant tú com jo recordem , a finals dels 80s. El que he pujat la matricula es 7830B?? (Les darreres lletres no es veien bé).

Salutacions.
metring
Administrador

Post by metring »

A tot això, no heu pensat en un altre aspecte interessant: La xocolata, la donaven gratis? :)
raulitinbcn
N8
N8

Post by raulitinbcn »

Avui he anat i no estava :( , m'han dit el segurata que s'ha anat a València, si que potser era el vosaltres dieu. Com anava en bus i de nit no ho vaig distingir força.
metring wrote:A tot això, no heu pensat en un altre aspecte interessant: La xocolata, la donaven gratis? :)
Això no ho sé ... (off-topic: a mi, ja m'agradaria que fos gratis :x :P )
Autobuseros Magazín -
foronda 141
N8
N8

Post by foronda 141 »

El de Viatges Icab, la matrícula B-0025-IN.

Hi ha una foto penjada a la web d'autobusos de J. Mora, apartat dossiers, i Autobusos publicitaris de Barcelona.
Euromed
N6
N6

Post by Euromed »

Hola a tothom:
abans que res agrair a "foronda" la informació de on estava la foto del de "Icab". (Recordaba haberla vist, pero no sabia on)
Per el tems que ha pasat, i haven mirat bé les dues fotos,pense que potser ha sigut rematriculat. Tenen moltes coses amb comú. L´unic detall molt diferent es el fanal, per la resta veig inclus petits detalls que son molt iguals.
Salutacions.
genissimon
N10
N10

Post by genissimon »

Probablement hagi estat rematriculat i/o rehabilitat a trànsit dotant-lo de nova matrícula.

A més que en determinats llocs (tipus V-, M-, etc...) matrícules començades amb B- poden comptrometre la integritat física del vehicle.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”