Venda de pa de pagès a Rodalies
Venda de pa de pagès a Rodalies
Avui en wefer m'ha explicat que la R2 Nord, passava un noi venent pa de pagès, i que fins i tot tenia pàgina web. Algú se l'ha trobat?
- vermer3
- N6
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Venda de pa de pagès a Rodalies
Jo mai, jo sé que n'hi ha un que va venent mocadors de papers cap al vespre, a la R2 Nord, me l'he trobat unes quantes vegades, un altre que sempre toca l'armònica a la R2 Sud, un vellet molt simpàtic, segur que sabeu de qui parlo; però que vengui pa ...metring wrote:Avui en wefer m'ha explicat que la R2 Nord, passava un noi venent pa de pagès, i que fins i tot tenia pàgina web. Algú se l'ha trobat?
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Al señor de la harmónica me lo encontré hace unos días en la R4, tocando 'campanas de belén'
Pero al del pan nunca, mira que eso sería práctico los días que vuelvo tarde y no da tiempo de ir al súper...
Pero al del pan nunca, mira que eso sería práctico los días que vuelvo tarde y no da tiempo de ir al súper...
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
R1
Entre Sants a Bellvitge i Bellvitge a El Prat, moltes vegades hi ha uns ''raperos'', normalment en direcció Aeroport, a l'R1/C10
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Guigui
- Administrador
Back to topic!
Estem parlant de pa de pagès. Per a músics i altres contemporanis més o menys suportables, hi ha un fil propi.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
Concretament, anava amb una enorme panera de "mimbre" plena de pans de pagès. Surrealista.
Potser si l`hagués acompanyat amb tomàquet i pernil, li compro.
Potser si l`hagués acompanyat amb tomàquet i pernil, li compro.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
Vímet
En català, vímet.wefer wrote:una enorme panera de "mimbre"
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Caram, què curiós. Una tradició ben antiga (passar pels trens venent coses de menjar i/o beure) i la modernitat més absoluta, lligades de manera bastant imprevisible.metring wrote:Avui en wefer m'ha explicat que la R2 Nord, passava un noi venent pa de pagès, i que fins i tot tenia pàgina web. Algú se l'ha trobat?
A la web publicarà els horaris de pas pels diferents trens?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Això em recorda la senyora que ven Mantecada de Astorga als trens que passen per aquesta ciutat lleonesa.