Fotos d'autobusos
Fotos d'autobusos
Poso aquest nou post per a que cadascú vagi posant les fotos que hagi fet ell (no val treure-les de webs ni res) d'autobusos.
Aqui en poso jo algunes de Salt i Girona. Aquestes són de la setmana passada i d'aquesta.
Iveco Eurorider35 "Stergo'e" carrossat per Beulas a punt de sortir cap a Vidreres i Lloret de Mar per a la empresa Rafael Mas.
Man 10.180 'Gianino' de TMG parat a l'estació d'autobusos de Girona esperant a sortir com a L9 cap a Les Àligues.
Scania L94UB 'Habit' de la L3 de TEISA parat a la Plaça Poeta Marquina, durant el relleu entre el torn del matí i el torn de la tarda.
Scania "Stergo'e" de TEISA anant cap a Banyoles (crec, eren cap a les 14:20 d'ahir 7/3).
Mercedes O404 'NOGE Touring' numero 3271 de SARFA sortint de l'estació d'autobusos de Girona cap a destinació desconeguda.
Un altre Scania Stergo'e de TEISA cap a Banyoles sobre les 14.20 d'avui 8/3).
Un altre NOGE de Sarfa cap a St. Feliu de Guíxols via La Bisbal, Palafrugell, Palamós i Platja d'Aró.
Un Volvo B7 de TMG carrossat per Ugarte fent la L5 al seu pas per sobre del Parquing Central Marquina.
Scania K93 de TEISA fent la L3, apunt per acabar el torn i fer el canvi de conductor.
Apa, s'accepten comentaris...
Aqui en poso jo algunes de Salt i Girona. Aquestes són de la setmana passada i d'aquesta.
Iveco Eurorider35 "Stergo'e" carrossat per Beulas a punt de sortir cap a Vidreres i Lloret de Mar per a la empresa Rafael Mas.
Man 10.180 'Gianino' de TMG parat a l'estació d'autobusos de Girona esperant a sortir com a L9 cap a Les Àligues.
Scania L94UB 'Habit' de la L3 de TEISA parat a la Plaça Poeta Marquina, durant el relleu entre el torn del matí i el torn de la tarda.
Scania "Stergo'e" de TEISA anant cap a Banyoles (crec, eren cap a les 14:20 d'ahir 7/3).
Mercedes O404 'NOGE Touring' numero 3271 de SARFA sortint de l'estació d'autobusos de Girona cap a destinació desconeguda.
Un altre Scania Stergo'e de TEISA cap a Banyoles sobre les 14.20 d'avui 8/3).
Un altre NOGE de Sarfa cap a St. Feliu de Guíxols via La Bisbal, Palafrugell, Palamós i Platja d'Aró.
Un Volvo B7 de TMG carrossat per Ugarte fent la L5 al seu pas per sobre del Parquing Central Marquina.
Scania K93 de TEISA fent la L3, apunt per acabar el torn i fer el canvi de conductor.
Apa, s'accepten comentaris...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
A mi també m'agraden cada cop més els autobusos, però suposo que és un equilibri entre el fàstig creixent que estic agafant pel metro de BCN (Canal Metro, genocidi històric-cultural, mal servei en hora vall i cap de setmana) i el fet d'ésser cada cop més conscient que agafant el bus (i el tramvia) donaré pel sac als milers d'incívics que agafen el cotxe innecesàriament, ja que incrementant el nombre d'usuaris aconseguirem que crein línies i augmentin freqüències. Benvingut sia, per tant, l'autobús!Ferrovi wrote:Mes endevant posaré, pero, abans a mi m'agradaven els trens, i ara, amb aquest forum, també m'agraden els busos ves per on.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
El que em sonpren es que encara esta en funcionament el Man 10.180 'Gianino' de TMG. Recordo quan el 1991, ja fa 15 anys, aquest bus pujava a Montilivi. Els colors de TMG en aquest model em semblaven i em segueixen semblant dels mes aconseguits de tots els autobusos de Catalunya
Last edited by davida on Thursday 09/03/2006 14:00, edited 1 time in total.
De fet, de Gianino's n'hi ha 2. Un sol estar a la L9 i l'altre a la L10-L8.
I d'altra banda, aquesta frase:
I d'altra banda, aquesta frase:
em té intrigat...ara TMG és de Barcelona? I Girona és de Barcelona? Suposo que enlloc d'un 'de' anava un 'que'...altrament no ho entenc...davida wrote:Els colors de TMG en aquest model em semblaven i em segueixen semblant dels mes aconseguits de tots els autobusos de Barcelona
¿Els de Can Fanga no ens podem equivocar? Ja esta corretgit volia dir de tots els autobusos de Catalunyaaarongilp wrote:I d'altra banda, aquesta frase:em té intrigat...ara TMG és de Barcelona? I Girona és de Barcelona? Suposo que enlloc d'un 'de' anava un 'que'...altrament no ho entenc...davida wrote:Els colors de TMG en aquest model em semblaven i em segueixen semblant dels mes aconseguits de tots els autobusos de Barcelona
Muy buen avistamiento, y no es habitual ya que este bus está asignado a las lineas B1/B2
Saludos
Por cierto, el viernes apareció el 817 haciendo la B2
Saludos
Por cierto, el viernes apareció el 817 haciendo la B2
UT596001 wrote:Veig que aquest fil decau!
Una foto més per animar al personal. Per als que coneguin mínimament els busos del Vallès, sabran que a aquesta foto no és gens habitual...
Va...en penjo algunes més (són de...dijous de la setmana passada, crec)...
Setra de Sarfa (Grup Sarbus) estacionat a l'Estació d'Autobusos de Girona esperant a sortir cap a Palafrugell.
Irisbus amb carrosseria Sideral (menuda combinació) de Barcelona Bus a l'estació d'autobusos.
Mercedes OC 500 RF carrossat per Irizar de Mon Bus fent un Eurolines Frankfort - Barcelona.
Volvo B10L 'Habit' de TMG parat a l'estació a punt per sortir cap al campus de Montilivi.
10 autocars de TEISA (3 Divo Intercity, 4 Stergo'e, un Aura, un Olympia i un Atlas) estacionats a l'aparcament de l'estació.
Mercedes OC 500 RF amb carrosseria Beulas Stergo'e de TEISA sortint cap a Banyoles.
Mercedes 'Noge' de SARFA (Grup Sarbus) sortint a fer el circular de les Gavarres...
...i just darrere surt aquest Setra també de SARFA a fer l'altre sentit del circular.
Noge 'Touring' amb motor ¿Iveco? de Barcelona Bus a l'estació.
Això és tot de moment...
Setra de Sarfa (Grup Sarbus) estacionat a l'Estació d'Autobusos de Girona esperant a sortir cap a Palafrugell.
Irisbus amb carrosseria Sideral (menuda combinació) de Barcelona Bus a l'estació d'autobusos.
Mercedes OC 500 RF carrossat per Irizar de Mon Bus fent un Eurolines Frankfort - Barcelona.
Volvo B10L 'Habit' de TMG parat a l'estació a punt per sortir cap al campus de Montilivi.
10 autocars de TEISA (3 Divo Intercity, 4 Stergo'e, un Aura, un Olympia i un Atlas) estacionats a l'aparcament de l'estació.
Mercedes OC 500 RF amb carrosseria Beulas Stergo'e de TEISA sortint cap a Banyoles.
Mercedes 'Noge' de SARFA (Grup Sarbus) sortint a fer el circular de les Gavarres...
...i just darrere surt aquest Setra també de SARFA a fer l'altre sentit del circular.
Noge 'Touring' amb motor ¿Iveco? de Barcelona Bus a l'estació.
Això és tot de moment...
Last edited by aarongilp on Saturday 01/04/2006 13:42, edited 1 time in total.