Petita reforma dels 500 de L11

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: Petita reforma dels 500 de L11

Post by pokeroms »

Hola nois!!!

La conducció automàtica entre Trinitat Nova i Casa de l'Aigua deu estar a punt ja que des de fa temps ja són totes les composicions "mini-reformades".
Una cosa: com les han "modificat" ("reforma" en sí no és que ho sigui ), no seran capaços de reanomenar la sèrie com a 500R, no? I l'altra, això ho han fet a Trinitat Nova, a les cotxeres, o han portat els trens fins al Triangle a mitjanit?
Segur que a Trinitat Nova no ho van fer, ja que cada composició va desaparèixer de les cotxeres de Trinitat Nova durant 3 mesos! :x
Com anècdota com només hi havien dos trens y no estava el de reserva, un parell de cops que es va espatllar un tren, van tenir que soportar 14 minuts ja que només hi havia un :evil:

A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"... :D

Sembla que ja està tot preparat :)

Saluttttttt!! ;)
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Petita reforma dels 500 de L11

Post by Adolescent barceloní »

pokeroms wrote:A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"... :D

Sembla que ja està tot preparat :)
Llavors d'aquí a poc podrem veure a Trinitat Nova les mampares pel costat de la L11?

PD: si instal·len les mampares a Trinitat Nova pel costat de la L11, serà al llarg de l'andana o només en mitja andana, que és el que usa la L11 actualment? I una altra, si instal·len les mampares no fa falta tallar la línia perquè els trens poden parar a l'altra meitat de l'andana, que queda lliure...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: Petita reforma dels 500 de L11

Post by pokeroms »

Adolescent barceloní wrote:
pokeroms wrote:A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"... :D

Sembla que ja està tot preparat :)
Llavors d'aquí a poc podrem veure a Trinitat Nova les mampares pel costat de la L11?

PD: si instal·len les mampares a Trinitat Nova pel costat de la L11, serà al llarg de l'andana o només en mitja andana, que és el que usa la L11 actualment? I una altra, si instal·len les mampares no fa falta tallar la línia perquè els trens poden parar a l'altra meitat de l'andana, que queda lliure...
Hola Juanjo!!!

No poden instal·lar portes d'andana a Trinitat Nova ja que molt sovint s'aturen els trens de la L4 a la via 2 (on s'aturen els trens de la L11) i com et podràs imaginar els trens de la L4 no coincidirien amb les portes d'andana (imagina't un 2100 i un 9100 encaixant manualment les portes d'andana!! :x )

Per aquest motiu han fet aquest sarau a la L11 (mini-reforma dels trens per detectar obstacles a la via i detecció d'intrusions a la via 2 de Trinitat Nova).

Per això han posat aquests cartells tan grans molts vistosos que inclouen el "Atenció! Circulació de trens en automàtic", perquè no hi haurà portes d'andana i la gent ha de saber que els trens son automàtics i no han d'apropar-se a la vorera de l'andana!

Aquí tens la informació al respecte: http://horapunta.tmb.cat/seccio/mon-met ... tomatitzen (Hora Punta TMB)

Salutacionsss!!! ;)
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Petita reforma dels 500 de L11

Post by Adolescent barceloní »

pokeroms wrote:No poden instal·lar portes d'andana a Trinitat Nova ja que molt sovint s'aturen els trens de la L4 a la via 2 (on s'aturen els trens de la L11) i com et podràs imaginar els trens de la L4 no coincidirien amb les portes d'andana (imagina't un 2100 i un 9100 encaixant manualment les portes d'andana!! :x )
Em consta que sí, que la L4 algun cop usa l'andana de la L11. El cas és que, que jo recordi, mai he vist una L4 a la via de la L11... Curiositats, vaja...

Un comentari que no sé si és sensació meva o no: jo sovint agafo la L11 de Trinitat Nova a Casa de l'Aigua, i noto, sento i veig que quan arriba a Casa de l'Aigua, el tren fa com un "reset": s'apaga, s'encén i apaga algun llum per dins i per fora (crec) i després surt un altre cop normal. Crec que això és que quan el tren arriba posa el fre d'emergència per canviar de ATP-ATO a ATC. Pot ser? És una cosa que "noto" des de fa poc, i pot tenir a veure amb el tema. Per això pregunto aquí, més que res.

(és que d'aquests temes només sé el que he "après" jugant al simulador OpenBVE :D )
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
raulitinbcn
N8
N8
Posts: 1172
Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Location: Barcelina

Re: Petita reforma dels 500 de L11

Post by raulitinbcn »

pokeroms wrote:Hola nois!!!

La conducció automàtica entre Trinitat Nova i Casa de l'Aigua deu estar a punt ja que des de fa temps ja són totes les composicions "mini-reformades".
Una cosa: com les han "modificat" ("reforma" en sí no és que ho sigui ), no seran capaços de reanomenar la sèrie com a 500R, no? I l'altra, això ho han fet a Trinitat Nova, a les cotxeres, o han portat els trens fins al Triangle a mitjanit?
Segur que a Trinitat Nova no ho van fer, ja que cada composició va desaparèixer de les cotxeres de Trinitat Nova durant 3 mesos! :x
Com anècdota com només hi havien dos trens y no estava el de reserva, un parell de cops que es va espatllar un tren, van tenir que soportar 14 minuts ja que només hi havia un :evil:

A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"... :D

Sembla que ja està tot preparat :)

Saluttttttt!! ;)
Podeu passar-me alguna foto del ''petit'' cartellet :roll:
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Petita reforma dels 500 de L11

Post by Adolescent barceloní »

raulitinbcn wrote:Podeu passar-me alguna foto del ''petit'' cartellet :roll:
En aquesta foto d'en Bernat Borràs a Trenscat.cat hi surt el cartell: http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 531011.jpg (més de la L11 a http://www.trenscat.com/tmb/metrol11_ct.html)

Clar, la foto és dels cartells que hi havia el 2005. Ara, a més, tenen un indicatiu més amb el triangle de "perill" i un símbol a dins (crec recordar que és com si fos el dibuix d'un sol) on posa el que es diu més a dalt.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
raulitinbcn
N8
N8
Posts: 1172
Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Location: Barcelina

Re: Petita reforma dels 500 de L11

Post by raulitinbcn »

Adolescent barceloní wrote:
raulitinbcn wrote:Podeu passar-me alguna foto del ''petit'' cartellet :roll:
En aquesta foto d'en Bernat Borràs a Trenscat.cat hi surt el cartell: http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 531011.jpg (més de la L11 a http://www.trenscat.com/tmb/metrol11_ct.html)

Clar, la foto és dels cartells que hi havia el 2005. Ara, a més, tenen un indicatiu més amb el triangle de "perill" i un símbol a dins (crec recordar que és com si fos el dibuix d'un sol) on posa el que es diu més a dalt.
Gracies, però aquest ja els conec. El que em referia era el de Conducció Automatica. :D
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: Petita reforma dels 500 de L11

Post by pokeroms »

Adolescent barceloní wrote:
pokeroms wrote:No poden instal·lar portes d'andana a Trinitat Nova ja que molt sovint s'aturen els trens de la L4 a la via 2 (on s'aturen els trens de la L11) i com et podràs imaginar els trens de la L4 no coincidirien amb les portes d'andana (imagina't un 2100 i un 9100 encaixant manualment les portes d'andana!! :x )
Em consta que sí, que la L4 algun cop usa l'andana de la L11. El cas és que, que jo recordi, mai he vist una L4 a la via de la L11... Curiositats, vaja...

Un comentari que no sé si és sensació meva o no: jo sovint agafo la L11 de Trinitat Nova a Casa de l'Aigua, i noto, sento i veig que quan arriba a Casa de l'Aigua, el tren fa com un "reset": s'apaga, s'encén i apaga algun llum per dins i per fora (crec) i després surt un altre cop normal. Crec que això és que quan el tren arriba posa el fre d'emergència per canviar de ATP-ATO a ATC. Pot ser? És una cosa que "noto" des de fa poc, i pot tenir a veure amb el tema. Per això pregunto aquí, més que res.

(és que d'aquests temes només sé el que he "après" jugant al simulador OpenBVE :D )
Doncs la sensació teva sí que es correcte!!! quan el tren arriba a Casa de l'Aigua direcció Can Cuiàs un cop s'han tancat les portes, el motorista canvia el mode de conducció a DL (driverless, diferent a l'ATC) i per això el tren es desconnecta (però no apaga llums) i prova a connectar-se el DL. Si ho fa bé, llavors el tren es torna a connectar i comença l'arrencada, sino el tren es torna a desconnectar i s'ha d'activar el DL un altre cop.

Aquest enllaç et podrà ser util: http://www.dimetronic.es/wps/wcm/connec ... +Barcelona

raulitinbcn wrote:
Adolescent barceloní wrote:
raulitinbcn wrote:Podeu passar-me alguna foto del ''petit'' cartellet :roll:
En aquesta foto d'en Bernat Borràs a Trenscat.cat hi surt el cartell: http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 531011.jpg (més de la L11 a http://www.trenscat.com/tmb/metrol11_ct.html)

Clar, la foto és dels cartells que hi havia el 2005. Ara, a més, tenen un indicatiu més amb el triangle de "perill" i un símbol a dins (crec recordar que és com si fos el dibuix d'un sol) on posa el que es diu més a dalt.
Gracies, però aquest ja els conec. El que em referia era el de Conducció Automatica. :D
Cap problema! Faré la foto i entre avui i demà la tindràs!! :D

Salutacions!!!! ;)
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
User avatar
raulitinbcn
N8
N8
Posts: 1172
Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Location: Barcelina

Re: Petita reforma dels 500 de L11

Post by raulitinbcn »

Sobre això, tinc el manual de conducció dels metro s/2100-500 si algú el vol, me'l demana per MP i sens cap problema i li envio. Al manual explica com canviar de mode de conducció. :D No el penjo perquè es un ''power point'' força pesat i no vull sobrecarregar el fòrum.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
pokeroms
N6
N6
Posts: 239
Joined: Sunday 15/05/2005 20:24
Location: <M> Ciutat Meridiana

Re: Petita reforma dels 500 de L11

Post by pokeroms »

raulitinbcn wrote:
pokeroms wrote:Hola nois!!!

La conducció automàtica entre Trinitat Nova i Casa de l'Aigua deu estar a punt ja que des de fa temps ja són totes les composicions "mini-reformades".
Una cosa: com les han "modificat" ("reforma" en sí no és que ho sigui ), no seran capaços de reanomenar la sèrie com a 500R, no? I l'altra, això ho han fet a Trinitat Nova, a les cotxeres, o han portat els trens fins al Triangle a mitjanit?
Segur que a Trinitat Nova no ho van fer, ja que cada composició va desaparèixer de les cotxeres de Trinitat Nova durant 3 mesos! :x
Com anècdota com només hi havien dos trens y no estava el de reserva, un parell de cops que es va espatllar un tren, van tenir que soportar 14 minuts ja que només hi havia un :evil:

A més, han enganxat dos cartells molt vistosos a Trinitat Nova a la paret de la L11 d'aquests de "Perill! No us apropeu a la vora" amb una nova indicació: "Atenció! Circulació de trens en automàtic"... :D

Sembla que ja està tot preparat :)

Saluttttttt!! ;)
Podeu passar-me alguna foto del ''petit'' cartellet :roll:
Aquí tens la foto del ''petit'' cartell :D

http://img15.imageshack.us/img15/5333/2 ... 155052.jpg

Com podeu veure no passa desapercebut!!!! :D
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)
iFercat
N7
N7
Posts: 388
Joined: Thursday 22/07/2010 16:04

Re: Petita reforma dels 500 de L11

Post by iFercat »

raulitinbcn wrote:Sobre això, tinc el manual de conducció dels metro s/2100-500 si algú el vol, me'l demana per MP i sens cap problema i li envio. Al manual explica com canviar de mode de conducció. :D No el penjo perquè es un ''power point'' força pesat i no vull sobrecarregar el fòrum.
Per penjar coses no es necesari penjarles al servidor forum he, es poden penjar a servidors externs, dropbox, etc que no sobrecarregen el forum.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”