Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
MZA_1600 wrote:[...]provablement sigui alguna dresina o tren de manteniment.
No era una dresina, era un tren amb plataformes i contenidors. Si aquest tren era o no de manteniment, ni idea, però recordo que vaig poder distingir clarament un contenidor de Maersk.
I per si aporta alguna informació d'utilitat, dir que, tot i que no vaig saber distingir quina, juraria que la locomotora era dièsel, a jutjar per l'escàndol que féu en passar.
Avui cap a les 12:30 ha passat per la diagonal un camió góndola carregat amb un cotxe del tramvia blau. Suposo que seria l'accidentat, ja que la part del darrera anava tapada amb un plàstic. Bastant curiós.
Ahir vaig veure per l'estació de Sant Adrià de Besós una 311 amb 4 vagons de tremujes( es diuen així? ), en direcció Mataró, exactament a les 18.24 h . Segurament es dirigia a la zona afectada pel temporal de mar entre Vilassar i Mataró...
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Deurien entrar fins a l'antiga estació de mercaderies i futura estació de viatgers de la Sagrera venint de Montcada, abans de fer inversió de marxa. Tot plegat gràcies a l'escapçament del triangle ferroviari de St. Andreu, ja que cada pam quadrat amb què es pugui mutilar el ferrocarril és imprescindible per al progrés d'aquest país.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Confirmat l'avistament del 311 + tramuges. El ramal de laminados fa uns quans anys que no existeix, per tant forçosament ha hagut de passar per Passeig de Gràcia, tot i que podria haver sortit d'Estació de França.
Avui he passat pel triangle (TMB), i he vist que hi han vies de mercaderies cap a ... No se si seria aquest el ramal? Hi havien també varies (4) locomotores.
El ramal de Laminados no existeix com a tal, el traçat s'ha reaprofitat per fer l'accés als tallers Talgo de Sant Andreu Comptal, doncs amb el pas de l'AVE no és possible accedir-hi a través de l'estació. Aquest ramal només porta a allà, no té cap altre connexió.
raulitinbcn wrote:Avui he passat pel triangle (TMB), i he vist que hi han vies de mercaderies cap a ... No se si seria aquest el ramal? Hi havien també varies (4) locomotores.
MZA_1600 wrote:El ramal de Laminados no existeix com a tal, el traçat s'ha reaprofitat per fer l'accés als tallers Talgo de Sant Andreu Comptal, doncs amb el pas de l'AVE no és possible accedir-hi a través de l'estació. Aquest ramal només porta a allà, no té cap altre connexió.
Jo he vist moltes vegades aquest ramal que surt de les vies de la R1 en direcció a Clot-Aragó, a vegades hi han els vagons del TrenHotel Elipsos, d'altres vegades alguna 311..., és cert que ja no comunica amb la línia cap a Granollers...
És possible que la 311+tremuges vingués d'aquí, o també que vingués de Montcada Bifurcació>Ramal de les Aigües>Sant Andreu Comtal>el Clot-Aragó>Estació de França> inversió de marxa > altre cop el Clot-Aragó i cap a la línia de Mataró
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
aixo no es una afectació, ni averia , nomes volia comentar que avui he agafat el tren de rubi a terrassa sobre les 3 de la tarda y me trobat que el tren que anaba cap a terrassa era d'aquests antics que s'utiliza amb la Linea S5 plaça cat - rubi , l'unic que aquest feia el servei de la linea S1
Hay algún que otro S1 que va con una unidad 111 y no la más habitual 112, otro es por la mañana alrededor de las 9, seguro alguien por aquí sabrá exactamente cuales.
A la sortida de El Clot costat Sagrera hi ha desviaments que permeten anar de Sant Andreu Comptal a les vies 3-4 de Clot, que van a Arc de Triomf o Estació de França. O al inreves, de Passeig de Gracia a Mataró.
La diferencia es que ara per anar als taller Talgo desde Clot ara es va per la linea de Mataró invertint la marxa per l'antic triangle.
Un tren vaig de Sant Andreu Comptal a Mataró, que abans era directe pel triangle, ara te que anar a Clot i invertir la marxa.
Avui, a la parada de Sant Feliu | Consell Comarcal, es donava servei per la via 2, quan normalment, en ser estació terminal, només s'utilitza la via 1.
Ha estat conseqüència de que a la via 1 hi havia un tramvia fora de servei.
El més sorprenent és que, el tramvia estacionat, que podríem suposar que està avariat, ha arribat amb passatge i sense problemes a Sant Feliu. Segons m'han dit, el conductor ha avisat als passatgers que esperaven a l'andana de que un segon tramvia era a punt d'arribar per l'altre via. Efectivament, instants després va entrar el següent tram, de la qual cosa es sembla deduir que aquest canvi era programat, doncs un tramvia de substitució no hagués trigat tant poc.
Tot això ha estat al servei de les 7:05.
Cap a les 14:30, el tram fora de servei encara es trobava a la via 1 de la terminal, però havia estat desplaçat cam a l'extrem de l'andana per tal de poder restablir el servei de passatgers a la habitual via 1.
Com a curiositat, dir que el servei de les 7:28 (que encara ha sortit de la via 2), anava amb uns 5' de demora, de tal manera que a partit de Montesa, el T1 que anava darrere anava tant aprop del T3, que entrava a algunes parades abans de que acabés de sortit el de davant. De fet, si el conductor del T3 hagués estacionat a la punta de l'andana en comptes de fer-ho al mig, els dos tramvies podrien haver obert les portes alhora en més d'una parada.
No sabia que el sistema de control de circulació de la xarxa de Tram permetés circulacions tant juntes.
Javi M wrote:No sabia que el sistema de control de circulació de la xarxa de Tram permetés circulacions tant juntes.
A excepció del túnel de la Gran Via de Barcelona per al Trambesòs, al tramvia es circula en marxa a la vista, per tant no existeix cap tipus de divisió per cantons com a la xarxa ferroviària convencional.
Si algun dia vas a alguna ciutat centreeuropea amb una xarxa tramviària densa i "clàssica" veure això que descrius és molt habitual.
Ahir a la tarda, cap a les 16.00h, a l'estació d'Hospitalet, els trens en direcció Cornellà passaven per la via 3, concretament aquests son els que vaig veure:
15.40 MARTORELL
15.55 VILAFRANCA
Ja que a la via 2 hi havia aparcada una 464, gairebé tocant al pas a nivell, i que per tant blocava el tráfic per aquesta via.
El més curiós és que el panell indicador de la via 2 anunciava un Mataró amb sortida per aquella via, on hi estava la 464.
A més a més entre les vies 1 i 2 hi havien uns quants rails, alguns dels quals eren agulles ( bastant tancades, cosa que em fa deduir que serien per a ripar les vies, quan es reformi la estació d'Hospitalet.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Ahir a la tarda (entre les 5 i les 6) hi havia un Civia en colors Rodalies de Catalunya estacionat a l'inici del Ramal de les Aïgues (extrem Barcelona). Algú en sap alguna cosa al respecte?
smalagon wrote:Ahir a la tarda (entre les 5 i les 6) hi havia un Civia en colors Rodalies de Catalunya estacionat a l'inici del Ramal de les Aïgues (extrem Barcelona). Algú en sap alguna cosa al respecte?
smalagon wrote:Ahir a la tarda (entre les 5 i les 6) hi havia un Civia en colors Rodalies de Catalunya estacionat a l'inici del Ramal de les Aïgues (extrem Barcelona). Algú en sap alguna cosa al respecte?
Seria un material buit cap a Estació de França.
Acostumen a fer-ho quant els Trens no tenen previst fer cap servei aquell dia, aixó també passa a l'Hospitalet que els aparquen fora d'andanes.
Un parell d'avistaments, almenys per mi curiosos, aquest matí. A l'estació de Montcada Bifurcació, hi havia estacionada una doble composició d'unitats 449. I al costat, el "saler" Manresa-Flix, avariat divendres, amb una parella de locomotores 269.3xx, encarades per marxar cap a Flix, imagino demà. I un últim apunt, tot i que no és avistament pròpiament dit. Aquest vespre, l'últim servei a Puigcerdà, ha iniciat trajecte a la via 3 de l'estació de L'Hospitalet de Llobregat. És la primera vegada que veig un tren de la R3 sortir d'allà.