No sé si es pel codi 702 o perque, pero jo també l'he vist fer el mateixraulitinbcn wrote:L'altre dia vaig veure un bus de TMB, amb el BkB <<A COTXERA>> que s'encenia i s'apagava cada uns 3 segons. El vaig veure al semafor de correus (Via Laietana - Av. d'Isabel ||)
BKB
Re: BKB
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Esta tarde me he fijado y el código de la e3 Barcelona-Cerdanyola-UAB es el 203. El de la SU1 Canaletes-Can Coll es el 061 y el de la SU3 Canaletes-Renfe UAB es el 063, supongo que el de la SU2 Can Cerdà-Bellaterra será el 062.
Además añadir que Font tiene dos códigos BKB para línea 685. Con el código 018 indica 685 CAN TIANA MONTCADA o 685 MONTCADA CAN TIANA y con el 004 indica 685 DIRECCIÓ MONTCADA o 685 DIRECCIÓ CERDANYOLA
Además añadir que Font tiene dos códigos BKB para línea 685. Con el código 018 indica 685 CAN TIANA MONTCADA o 685 MONTCADA CAN TIANA y con el 004 indica 685 DIRECCIÓ MONTCADA o 685 DIRECCIÓ CERDANYOLA
UT596001 wrote:Respecte a Sarbus i la Vallesana, afegir que he vist el següent:
Línia e1 (Barcelona-Sabadell per el Bus-VAO) tenia el codi 201. Fins fa uns anys, aquest codi era el que es feia servir per a la línia N61 Barcelona-Rubí-Les Fonts. No sé quins codis tindran ara els autobusos nocturns..
I la C7, per al servei Sabadell-Castellbisbal és el 037.
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
L'altre dia vaig veure un Bus Turístic, amb el BkB << SERVEI ESPECIAL >> ...
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Adolescent barceloní
- N9
Codi BKB "A COTXERA" busos turístics
Parlant de busos turístics... Jo diria que el codi BKB "A COTXERA" dels Bus Turístic són diferents, ja que un bus turístic et diu "A COTXERA" i després et posa "TO GARAGE", alternant-se totes dues paraules.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Codi BKB "A COTXERA" busos turístics
Pot ser un codi que també es pugui ficar en els busos normals (està tot unificat en una base de dades) després hi ha un altre codi que va rotant RUTA VERMELLA /// ULTIMA VOLTA /// RUTA ROJA /// ULTIMA VUELTA /// i en anglès.Adolescent barceloní wrote:Parlant de busos turístics... Jo diria que el codi BKB "A COTXERA" dels Bus Turístic són diferents, ja que un bus turístic et diu "A COTXERA" i després et posa "TO GARAGE", alternant-se totes dues paraules.
- Adolescent barceloní
- N9
No sé què dir-te... Els codis de, per exemple, la nxbus estan programats només als autobusos que posen en aquestes línies (és a dir, el codi de l'H12 només es pot posar en autobusos que serveixin habitualment l'H12; en un 78XX per exemple no els trobaràs). (no n'estic segur, d'això, però crec que sí...)pau5321 wrote:Pot ser un codi que també es pugui ficar en els busos normals (està tot unificat en una base de dades)Adolescent barceloní wrote:Parlant de busos turístics... Jo diria que el codi BKB "A COTXERA" dels Bus Turístic són diferents, ja que un bus turístic et diu "A COTXERA" i després et posa "TO GARAGE", alternant-se totes dues paraules.
Carai... mai he vist cap BT indicant això, no sabia que existia...pau5321 wrote:després hi ha un altre codi que va rotant RUTA VERMELLA /// ULTIMA VOLTA /// RUTA ROJA /// ULTIMA VUELTA /// i en anglès.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- raulitinbcn
- N8
En tinc dues hipotessisAdolescent barceloní wrote:No sé què dir-te... Els codis de, per exemple, la nxbus estan programats només als autobusos que posen en aquestes línies (és a dir, el codi de l'H12 només es pot posar en autobusos que serveixin habitualment l'H12; en un 78XX per exemple no els trobaràs). (no n'estic segur, d'això, però crec que sí...)pau5321 wrote:Pot ser un codi que també es pugui ficar en els busos normals (està tot unificat en una base de dades)Adolescent barceloní wrote:Parlant de busos turístics... Jo diria que el codi BKB "A COTXERA" dels Bus Turístic són diferents, ja que un bus turístic et diu "A COTXERA" i després et posa "TO GARAGE", alternant-se totes dues paraules.
Carai... mai he vist cap BT indicant això, no sabia que existia...pau5321 wrote:després hi ha un altre codi que va rotant RUTA VERMELLA /// ULTIMA VOLTA /// RUTA ROJA /// ULTIMA VUELTA /// i en anglès.
1. Jo crec que el busos del BT, tenen uns codis BkB especials, crec, jo. Ja que segons vaig escriure, vaig veure un amb el BkB amb << SERVEI ESPECIAL >>. Pot ser ho de ultima volta en castellà, català i angles, el mateix que ''passa'' amb 702 de << A COTXERA >>
2. Tenir uns codis especials programats unicament per al BT
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Adolescent barceloní
- N9
BKB BT
Ja seria possible, ja... A més, no m'imagino en un BT que posi en el BKB "50" o "127"... A més, igualment, si poses "50" potser no surt en ser els BKB's dels BT d'una línia i els BKB d'autobusos convencionals de dues línies.raulitinbcn wrote:
En tinc dues hipotessis
1. Jo crec que el busos del BT, tenen uns codis BkB especials, crec, jo. Ja que segons vaig escriure, vaig veure un amb el BkB amb << SERVEI ESPECIAL >>. Pot ser ho de ultima volta en castellà, català i angles, el mateix que ''passa'' amb 702 de << A COTXERA >>
Re: BKB BT
Serà questio de provar.. Almenys es sap que a l'inversa es pot fer (codis 90, 99, 100 i 101)Adolescent barceloní wrote:Ja seria possible, ja... A més, no m'imagino en un BT que posi en el BKB "50" o "127"... A més, igualment, si poses "50" potser no surt en ser els BKB's dels BT d'una línia i els BKB d'autobusos convencionals de dues línies.raulitinbcn wrote:
En tinc dues hipotessis
- raulitinbcn
- N8
Tinc el BkB del BUS TURÍSTIC!!! )))3 )))3
Els teniu al nostre web: https://sites.google.com/site/wikibuscat/
Els teniu al nostre web: https://sites.google.com/site/wikibuscat/
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
-
- N5
codi BKB TCC servei llançadora Aeroport T1-T2B-T2C: 300
-
- N2
Re: BKB TUSGSAL
Benvinguts,
Fa uns dies, buscant unes dades sobre els autobusos de TUSGSAL, vaig trobar aquesta pàgina.
Crec que us puc servir d’ajut perquè el meu pare treballa a TUSGSAL des de fa molts anys, i a mi m’encanten tots els temes relacionats amb els autobusos.
Fa poc que vaig escriure un document amb tots els codis dels matricials dels autobusos de l’empresa.
He estat llegint els vostres missatges, i he vist que teniu dubtes sobre perquè alguns autobusos porten uns codis i altres els porten diferent...
A veure si tinc una mica de temps demà i pujo els codis dels matricials.
Saluts,
Lion’sCity TUSGSAL
Fa uns dies, buscant unes dades sobre els autobusos de TUSGSAL, vaig trobar aquesta pàgina.
Crec que us puc servir d’ajut perquè el meu pare treballa a TUSGSAL des de fa molts anys, i a mi m’encanten tots els temes relacionats amb els autobusos.
Fa poc que vaig escriure un document amb tots els codis dels matricials dels autobusos de l’empresa.
He estat llegint els vostres missatges, i he vist que teniu dubtes sobre perquè alguns autobusos porten uns codis i altres els porten diferent...
Saluts,
Lion’sCity TUSGSAL
- raulitinbcn
- N8
codi BkB Ciutat de la Justícia (Rosanbus) 024
024: CJ
024: CJ
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Adolescent barceloní
- N9
Benvingut a l'FTC!Lion'sCity TUSGSAL wrote:Benvinguts,
Saluts,
Lion’sCity TUSGSAL
Bé, amb Tusgsal tenim el dubte de que no tenim els "codis especials" (ESPECIAL, COMPLET, TUSGSAL, especials dels Cementiris) i que no estem segurs del tot en algun, perquè no sabem si els codis són els que tenim aquí i a Wikibus, o tots els de les línies diürnes són 4XX.
A TMB també tenim algun problema, i de TCC tenim molt pocs codis. A BaixBus tenim problemes també
- Adolescent barceloní
- N9
BKB, FTC i Wikibus
Si anem trobant codis els publiquem a la nostra pàgina Web, Wikibus, i també alguns aquí. Si voleu que quan en trobem de nous ho diguem aquí digueu-ho.
Per cert, si troba algú del FTC algun codi, a Wikibus diem que l'ha trobat aquella persona.
Per cert, si troba algú del FTC algun codi, a Wikibus diem que l'ha trobat aquella persona.
-
- N2
BKB TUSGSAL
Salutacions!
Bé, primer de tot, donar les gràcies a l'Adolescent barceloní per facilitar-me la informació del funcionament de la web.
A continuació us posaré els codis BKB oficials de totes les línies de TUSGSAL. També sé els codis especials, excepte els del servei especial al cementiri, que ja els buscaré la propera setmana.
Aquests són els codis que us puc assegurar fins ara!
Falten els codis dels serveis especials al cementiri (Servei que es realitza des de finals d'octubre fins al dia de Tots Sants).
A més, encara hi ha més codis que no es veuen normalment com ara (INSTITUT GUTTMAN, FUTBOL...), si no els han eliminat!
Si necessiteu alguna aclaració no dubteu en comentar...
Lion'sCity TUSGSAL
Bé, primer de tot, donar les gràcies a l'Adolescent barceloní per facilitar-me la informació del funcionament de la web.
A continuació us posaré els codis BKB oficials de totes les línies de TUSGSAL. També sé els codis especials, excepte els del servei especial al cementiri, que ja els buscaré la propera setmana.
Aquests són els codis que us puc assegurar fins ara!
Falten els codis dels serveis especials al cementiri (Servei que es realitza des de finals d'octubre fins al dia de Tots Sants).
A més, encara hi ha més codis que no es veuen normalment com ara (INSTITUT GUTTMAN, FUTBOL...), si no els han eliminat!
Si necessiteu alguna aclaració no dubteu en comentar...
Lion'sCity TUSGSAL
- Adolescent barceloní
- N9
Tinc quatre preguntes:
- Llavors, els BKB's que no han sofert cap modificació (B19, B23, B29, etc.) també els han reprogramat?
- A la B3 hem vist alguna vegada el codi 472 quan puja al cementiri els diumenges pel matí.
- Hi ha més codis especials com els que has esmentat (futbol, etc.)?
- Per què de vegades els conductors posen els codis antics (aquest juny em vaig trobar una BD7 (codi 007)? No els haurien de suprimir?
- Guigui
- Administrador
Wiki de l'FTC
Us recordo que al Fòrum, ja fa uns anys que vam instal·lar una wiki que pretén recollir tot allò relacionat amb el transport a Catalunya i més enllà. Pensem que és molt més eficient concentrar tota la informació en un lloc en comptes de tenir-la dispersa per diverses pàgines sense relació mútua.Adolescent barceloní wrote:Si anem trobant codis els publiquem a la nostra pàgina Web, Wikibus, i també alguns aquí. Si voleu que quan en trobem de nous ho diguem aquí digueu-ho.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
Re: Wiki de l'FTC
Bé, la idea és posar els codis que anem trobant tant aquí com a Wikibus. En comptes de posar-los aquí, podríem deixar el fil per posar novetats i parlar dels BKB's i posar els codis a la wiki de l'FTC.Guigui wrote:Us recordo que al Fòrum, ja fa uns anys que vam instal·lar una wiki que pretén recollir tot allò relacionat amb el transport a Catalunya i més enllà. Pensem que és molt més eficient concentrar tota la informació en un lloc en comptes de tenir-la dispersa per diverses pàgines sense relació mútua.
Bé, si un cas esborrem els codis del fil i els concentrem a la wiki.
- Adolescent barceloní
- N9
M'autocito per dir que he posat a la wiki de l'FTC els codis de TMB i TUSGSAL. Si algú vol passar els codis que falten d'aquí a la wiki...Adolescent barceloní wrote:Bé, la idea és posar els codis que anem trobant tant aquí com a Wikibus. En comptes de posar-los aquí, podríem deixar el fil per posar novetats i parlar dels BKB's i posar els codis a la wiki de l'FTC.Guigui wrote:Us recordo que al Fòrum, ja fa uns anys que vam instal·lar una wiki que pretén recollir tot allò relacionat amb el transport a Catalunya i més enllà. Pensem que és molt més eficient concentrar tota la informació en un lloc en comptes de tenir-la dispersa per diverses pàgines sense relació mútua.
Bé, si un cas esborrem els codis del fil i els concentrem a la wiki.