BKB

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
pau5321
N7
N7

Re: BKB

Post by pau5321 »

raulitinbcn wrote:L'altre dia vaig veure un bus de TMB, amb el BkB <<A COTXERA>> que s'encenia i s'apagava cada uns 3 segons. El vaig veure al semafor de correus (Via Laietana - Av. d'Isabel ||)
No sé si es pel codi 702 o perque, pero jo també l'he vist fer el mateix
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro

http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
trainman
N9
N9

Post by trainman »

Esta tarde me he fijado y el código de la e3 Barcelona-Cerdanyola-UAB es el 203. El de la SU1 Canaletes-Can Coll es el 061 y el de la SU3 Canaletes-Renfe UAB es el 063, supongo que el de la SU2 Can Cerdà-Bellaterra será el 062.

Además añadir que Font tiene dos códigos BKB para línea 685. Con el código 018 indica 685 CAN TIANA MONTCADA o 685 MONTCADA CAN TIANA y con el 004 indica 685 DIRECCIÓ MONTCADA o 685 DIRECCIÓ CERDANYOLA

UT596001 wrote:Respecte a Sarbus i la Vallesana, afegir que he vist el següent:

Línia e1 (Barcelona-Sabadell per el Bus-VAO) tenia el codi 201. Fins fa uns anys, aquest codi era el que es feia servir per a la línia N61 Barcelona-Rubí-Les Fonts. No sé quins codis tindran ara els autobusos nocturns..

I la C7, per al servei Sabadell-Castellbisbal és el 037.
raulitinbcn
N8
N8
Facebook: raul.lopezalvarez.37

Post by raulitinbcn »

L'altre dia vaig veure un Bus Turístic, amb el BkB << SERVEI ESPECIAL >> ...
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Adolescent barceloní
N9
N9

Codi BKB "A COTXERA" busos turístics

Post by Adolescent barceloní »

Parlant de busos turístics... Jo diria que el codi BKB "A COTXERA" dels Bus Turístic són diferents, ja que un bus turístic et diu "A COTXERA" i després et posa "TO GARAGE", alternant-se totes dues paraules.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
pau5321
N7
N7

Re: Codi BKB "A COTXERA" busos turístics

Post by pau5321 »

Adolescent barceloní wrote:Parlant de busos turístics... Jo diria que el codi BKB "A COTXERA" dels Bus Turístic són diferents, ja que un bus turístic et diu "A COTXERA" i després et posa "TO GARAGE", alternant-se totes dues paraules.
Pot ser un codi que també es pugui ficar en els busos normals (està tot unificat en una base de dades) després hi ha un altre codi que va rotant RUTA VERMELLA /// ULTIMA VOLTA /// RUTA ROJA /// ULTIMA VUELTA /// i en anglès.

Adolescent barceloní
N9
N9

pau5321 wrote:
Adolescent barceloní wrote:Parlant de busos turístics... Jo diria que el codi BKB "A COTXERA" dels Bus Turístic són diferents, ja que un bus turístic et diu "A COTXERA" i després et posa "TO GARAGE", alternant-se totes dues paraules.
Pot ser un codi que també es pugui ficar en els busos normals (està tot unificat en una base de dades)
No sé què dir-te... Els codis de, per exemple, la nxbus estan programats només als autobusos que posen en aquestes línies (és a dir, el codi de l'H12 només es pot posar en autobusos que serveixin habitualment l'H12; en un 78XX per exemple no els trobaràs). (no n'estic segur, d'això, però crec que sí...)
pau5321 wrote:després hi ha un altre codi que va rotant RUTA VERMELLA /// ULTIMA VOLTA /// RUTA ROJA /// ULTIMA VUELTA /// i en anglès.
Carai... mai he vist cap BT indicant això, no sabia que existia...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
raulitinbcn
N8
N8

Post by raulitinbcn »

Adolescent barceloní wrote:
pau5321 wrote:
Pot ser un codi que també es pugui ficar en els busos normals (està tot unificat en una base de dades)
No sé què dir-te... Els codis de, per exemple, la nxbus estan programats només als autobusos que posen en aquestes línies (és a dir, el codi de l'H12 només es pot posar en autobusos que serveixin habitualment l'H12; en un 78XX per exemple no els trobaràs). (no n'estic segur, d'això, però crec que sí...)
pau5321 wrote:després hi ha un altre codi que va rotant RUTA VERMELLA /// ULTIMA VOLTA /// RUTA ROJA /// ULTIMA VUELTA /// i en anglès.
Carai... mai he vist cap BT indicant això, no sabia que existia...
En tinc dues hipotessis

1. Jo crec que el busos del BT, tenen uns codis BkB especials, crec, jo. Ja que segons vaig escriure, vaig veure un amb el BkB amb << SERVEI ESPECIAL >>. Pot ser ho de ultima volta en castellà, català i angles, el mateix que ''passa'' amb 702 de << A COTXERA >>

2. Tenir uns codis especials programats unicament per al BT
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Adolescent barceloní
N9
N9

BKB BT

raulitinbcn wrote:
En tinc dues hipotessis

1. Jo crec que el busos del BT, tenen uns codis BkB especials, crec, jo. Ja que segons vaig escriure, vaig veure un amb el BkB amb << SERVEI ESPECIAL >>. Pot ser ho de ultima volta en castellà, català i angles, el mateix que ''passa'' amb 702 de << A COTXERA >>

Ja seria possible, ja... A més, no m'imagino en un BT que posi en el BKB "50" o "127"... A més, igualment, si poses "50" potser no surt en ser els BKB's dels BT d'una línia i els BKB d'autobusos convencionals de dues línies.
pau5321
N7
N7

Re: BKB BT

Post by pau5321 »

raulitinbcn wrote:
En tinc dues hipotessis

Ja seria possible, ja... A més, no m'imagino en un BT que posi en el BKB "50" o "127"... A més, igualment, si poses "50" potser no surt en ser els BKB's dels BT d'una línia i els BKB d'autobusos convencionals de dues línies.
Serà questio de provar.. :D Almenys es sap que a l'inversa es pot fer (codis 90, 99, 100 i 101)

raulitinbcn
N8
N8

Post by raulitinbcn »

Tinc el BkB del BUS TURÍSTIC!!! :D )))3 )))3 :bleah

Els teniu al nostre web: https://sites.google.com/site/wikibuscat/
Autobuseros Magazín -
jsantos233
N5
N5

Post by jsantos233 »

codi BKB TCC servei llançadora Aeroport T1-T2B-T2C: 300
Lion'sCity TUSGSAL
N2
N2

Re: BKB TUSGSAL

Post by Lion'sCity TUSGSAL »

Benvinguts,

Fa uns dies, buscant unes dades sobre els autobusos de TUSGSAL, vaig trobar aquesta pàgina.

Crec que us puc servir d’ajut perquè el meu pare treballa a TUSGSAL des de fa molts anys, i a mi m’encanten tots els temes relacionats amb els autobusos.

Fa poc que vaig escriure un document amb tots els codis dels matricials dels autobusos de l’empresa.
He estat llegint els vostres missatges, i he vist que teniu dubtes sobre perquè alguns autobusos porten uns codis i altres els porten diferent...

A veure si tinc una mica de temps demà i pujo els codis dels matricials.

Saluts,

Lion’sCity TUSGSAL
raulitinbcn
N8
N8

Post by raulitinbcn »

codi BkB Ciutat de la Justícia (Rosanbus) 024
024: CJ
Autobuseros Magazín -
Adolescent barceloní
N9
N9

Lion'sCity TUSGSAL wrote:Benvinguts,

Fa uns dies, buscant unes dades sobre els autobusos de TUSGSAL, vaig trobar aquesta pàgina.

Crec que us puc servir d’ajut perquè el meu pare treballa a TUSGSAL des de fa molts anys, i a mi m’encanten tots els temes relacionats amb els autobusos.

Fa poc que vaig escriure un document amb tots els codis dels matricials dels autobusos de l’empresa.
He estat llegint els vostres missatges, i he vist que teniu dubtes sobre perquè alguns autobusos porten uns codis i altres els porten diferent...

A veure si tinc una mica de temps demà i pujo els codis dels matricials.

Saluts,

Lion’sCity TUSGSAL
Benvingut a l'FTC!

Bé, amb Tusgsal tenim el dubte de que no tenim els "codis especials" (ESPECIAL, COMPLET, TUSGSAL, especials dels Cementiris) i que no estem segurs del tot en algun, perquè no sabem si els codis són els que tenim aquí i a Wikibus, o tots els de les línies diürnes són 4XX.

A TMB també tenim algun problema, i de TCC tenim molt pocs codis. A BaixBus tenim problemes també
Adolescent barceloní
N9
N9

BKB, FTC i Wikibus

Si anem trobant codis els publiquem a la nostra pàgina Web, Wikibus, i també alguns aquí. Si voleu que quan en trobem de nous ho diguem aquí digueu-ho.

Per cert, si troba algú del FTC algun codi, a Wikibus diem que l'ha trobat aquella persona.
Lion'sCity TUSGSAL
N2
N2

BKB TUSGSAL

Post by Lion'sCity TUSGSAL »

Salutacions!

Bé, primer de tot, donar les gràcies a l'Adolescent barceloní per facilitar-me la informació del funcionament de la web.

A continuació us posaré els codis BKB oficials de totes les línies de TUSGSAL. També sé els codis especials, excepte els del servei especial al cementiri, que ja els buscaré la propera setmana.
TUSGSAL
Línies diürnes

401: Línia B1
402: Línia B2
403: Línia B3
204: Línia B3 amb recorregut al Cementiri de Pomar (Diumenges i festius al matí)
433: Línia B33
404: Línia B4
444: Línia B44
405: Línia B5
406: Línia B6
407: Línia B7
408: Línia B8
409: Línia B9
412: Línia B12
414: Línia B14
415: Línia B15
417: Línia B17
418: Línia B18
419: Línia B19
420: Línia B20
423: Línia B23
424: Línia B24
425: Línia B25
426: Línia B26
427: Línia B27
429: Línia B29
430: Línia B30
431: Línia B31
434: Línia B34
435: Línia B35
480: Línia B80
481: Línia B81
482: Línia B82
483: Línia B83
484: Línia B84
-----------------
Línies nocturnes

600: Línia N0
601: Línia N1
602: Línia N2
603: Línia N3
604: Línia N4
605: Línia N5
606: Línia N6
607: Línia N7
608: Línia N8
609: Línia N9
611: Línia N11
-----------------
Codis especials

000: Apagar cartells (També s'apagen si s'introdueix un codi que no estigui relacionat a cap recorregut ni servei. Per exemple: 998 --> No surt res)
101: ESPECIAL
105: A COTXERA
106: --- COMPLET
999: TUSGSAL
1000: BON NADAL (Per exemple: Si en el matricial s'introdueix el codi 1424, tot i que només es veuen les últimes 3 xifres, surt:
1er: B24 BON NADAL
2on: El recorregut de la línia B24
Aquests són els codis que us puc assegurar fins ara!
Falten els codis dels serveis especials al cementiri (Servei que es realitza des de finals d'octubre fins al dia de Tots Sants).
A més, encara hi ha més codis que no es veuen normalment com ara (INSTITUT GUTTMAN, FUTBOL...), si no els han eliminat!

Si necessiteu alguna aclaració no dubteu en comentar...

Lion'sCity TUSGSAL
Adolescent barceloní
N9
N9

Tinc quatre preguntes:
  • Llavors, els BKB's que no han sofert cap modificació (B19, B23, B29, etc.) també els han reprogramat?
  • A la B3 hem vist alguna vegada el codi 472 quan puja al cementiri els diumenges pel matí.
  • Hi ha més codis especials com els que has esmentat (futbol, etc.)?
  • Per què de vegades els conductors posen els codis antics (aquest juny em vaig trobar una BD7 (codi 007)? No els haurien de suprimir?
Guigui
Administrador

Wiki de l'FTC

Post by Guigui »

Adolescent barceloní wrote:Si anem trobant codis els publiquem a la nostra pàgina Web, Wikibus, i també alguns aquí. Si voleu que quan en trobem de nous ho diguem aquí digueu-ho.

Per cert, si troba algú del FTC algun codi, a Wikibus diem que l'ha trobat aquella persona.
Us recordo que al Fòrum, ja fa uns anys que vam instal·lar una wiki que pretén recollir tot allò relacionat amb el transport a Catalunya i més enllà. Pensem que és molt més eficient concentrar tota la informació en un lloc en comptes de tenir-la dispersa per diverses pàgines sense relació mútua.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Adolescent barceloní
N9
N9

Re: Wiki de l'FTC

Guigui wrote:Us recordo que al Fòrum, ja fa uns anys que vam instal·lar una wiki que pretén recollir tot allò relacionat amb el transport a Catalunya i més enllà. Pensem que és molt més eficient concentrar tota la informació en un lloc en comptes de tenir-la dispersa per diverses pàgines sense relació mútua.
Bé, la idea és posar els codis que anem trobant tant aquí com a Wikibus. En comptes de posar-los aquí, podríem deixar el fil per posar novetats i parlar dels BKB's i posar els codis a la wiki de l'FTC.

Bé, si un cas esborrem els codis del fil i els concentrem a la wiki.
Adolescent barceloní
N9
N9

Guigui wrote:Us recordo que al Fòrum, ja fa uns anys que vam instal·lar una wiki que pretén recollir tot allò relacionat amb el transport a Catalunya i més enllà. Pensem que és molt més eficient concentrar tota la informació en un lloc en comptes de tenir-la dispersa per diverses pàgines sense relació mútua.
Bé, la idea és posar els codis que anem trobant tant aquí com a Wikibus. En comptes de posar-los aquí, podríem deixar el fil per posar novetats i parlar dels BKB's i posar els codis a la wiki de l'FTC.

Bé, si un cas esborrem els codis del fil i els concentrem a la wiki.
M'autocito per dir que he posat a la wiki de l'FTC els codis de TMB i TUSGSAL. Si algú vol passar els codis que falten d'aquí a la wiki...
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”