¿Hacemos dibujitos en el metro?
- Santfeliuenc
- N10
¿Hacemos dibujitos en el metro?
Hola,
Atención, desde aquí propongo un nuevo concurso de "originalidades friki"... o de "gilipolladitas varias", según se mire. La idea me la ha dado una cosita que he encontrado en una web de por ahi.
Ahí va el reto, a ver quién lo mejora: "una ballena en el metro de Londres".
Saludos,
Sergio
PD: PARA VER LA WEB HACED CLICK AQUÍ
Atención, desde aquí propongo un nuevo concurso de "originalidades friki"... o de "gilipolladitas varias", según se mire. La idea me la ha dado una cosita que he encontrado en una web de por ahi.
Ahí va el reto, a ver quién lo mejora: "una ballena en el metro de Londres".
Saludos,
Sergio
PD: PARA VER LA WEB HACED CLICK AQUÍ
- Attachments
-
- Una ballena en el metro de Londres
- ballena.jpg (14.12 KiB) Viewed 7579 times
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: ¿Hacemos dibujitos en el metro?
Santfeliuenc tu de que treballes, perque molta feina no deus tenir no, perque per descubrir la silueta d'una balena en el mapa del undergraund es per donar-te un premi . Quan temps hi vas destinar?
De nou al FTC
- Guigui
- Administrador
Ja ve fet
És que la silueta de la balena, així com d'altres animals (fins i tot segons races, com són els anglesos!), ja ve donada a l'enllaç que indica en Santfeliuenc.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Jo faria un concurs, per a veure si algú troba la silueta d'una tortuga coixa a la L1
- Lluita1714
- N9
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
L'elefant i la serp si que ho semblen, pero la tortuga? has de tenir molta imaginació ara veig que aixo de ser friki te la seva part humoristica.
De nou al FTC
- uriol108
- N8
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
la boa constrictor...
Amb dos caps i dos cuesuriol108 wrote:la boa constrictor...
Aquí va la meva..... el guacamai (nomes el cap):
Instagram: Ferrocarril | Aviació
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Ops... més que no pas a un guacamai, això em recorda a les xapes antigues (anys 80) de la cervesa Aguila.
N'he estat buscant fotos, per a il·lustrar-ho, però només n'he trobat algunes més antigues, amb l'àliga de cos sencer (no cal esmentar-ne la inspiració), i d'altres una mica més modernes, que només posen "AGUILA IMPERIAL".
I això m'ha fet pensar si encara deu estar per algun indret la caixa on tenia la col·lecció de xapes de quan era nen (frikisme sobre frikisme, ja sabeu, qui estigui lliure de pecat...)
N'he estat buscant fotos, per a il·lustrar-ho, però només n'he trobat algunes més antigues, amb l'àliga de cos sencer (no cal esmentar-ne la inspiració), i d'altres una mica més modernes, que només posen "AGUILA IMPERIAL".
I això m'ha fet pensar si encara deu estar per algun indret la caixa on tenia la col·lecció de xapes de quan era nen (frikisme sobre frikisme, ja sabeu, qui estigui lliure de pecat...)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Guigui
- Administrador
No anava així?
... que tiri la primera xapa.Fran-Ikarus wrote:sobre frikisme, ja sabeu, qui estigui lliure de pecat...)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
- Trytasa Baldaquino
- N7
- Location: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76
El que m'ha fet més gràcia, sense dubte, és el de la tortuga de Lluita 1714... m'he petat de riure!!!
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)
- Santfeliuenc
- N10
Hola,
Hombre, en Barcelona es difícil buscar cositas, serpientes de raras formas aparte, ya que la red es la que es.
Saludos,
Sergio
Hombre, en Barcelona es difícil buscar cositas, serpientes de raras formas aparte, ya que la red es la que es.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: ¿Hacemos números en el metro?
Bueno, aquí tenéis el número 2 dibujado a partir de los tramos separados de la L9 y L10 de SCG y BDN. Sólo tenéis que seguir la línea azul gruesa:
frankrodriguez.net
signatura
signatura
A veure qui em supera - les arrels quadrades al metro
Però, espereu, que hi ha més!
Tota la L3 és una arrel quadrada frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
I dins d'aquesta arrel hi podem trobar números... Trobeu-ne algun, jo he vist un o dos ja.Renfe445 wrote:Però, espereu, que hi ha més!Tota la L3 és una arrel quadrada
PD: si després voleu resoldre-la, cosa vostra
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
El signe d'interrogació també és a baix
frankrodriguez.net
signatura
signatura