Sagrerenc wrote:BCN2008 wrote:Mirant les hores de parada a Barcelona-Sants i a Mataró, es pot veure que anirà entre el L'Hospitalet (6.49) - Mataró (7.42) (El Costa s'aturarà a Mataró a les 7.49) i el L'Hospitalet (7.04) - Maçanet (8.57), o sigui que més que per no poder avançar al rodalies de davant el temps de viatge deu ser el que és per la via única i els possibles encreuaments que hagi de fer amb els rodalies.
Que algú m'expliqui com és possible que l'Estrella surti d'Arenys a les 08.00 en direcció Calella, quan hi ha un R1 que surt de Canet a les 07.59 i arriba a Arenys a les 08.02, o que surti de Blanes a les 08.31 cap a Girona, al mateix temps que un R1 surt de Tordera a les 08.27 i arriba a Blanes a les 08.32. Qui dissenya aquests horaris impossibles?
Renfe. Només ells en són capaços.
De tota manera, ja t´has mirat que no sigui un cas de "només circula feiners"?
El Costa ha de circular només caps de setmana, sembla...
En sentit invers, és de jutjat de guàrdia el que han fet. A les 19.26 arriba a Portbou un TER provinent d'Avignon (i Nîmes, Montpellier, Narbonne, Perpinyà). Fins ara l'Estrella sortia de Portbou a les 19.40. Doncs bé, a partir d'ara han avançat la sortida de l'Estrella 14 minuts, de tal manera que sortirà justament quan arribi el TER.
Gran clàssic europeu: destarotar les connexions internacionals.
No passa només aquí, passa a molts altres països: França amb Bèlgica sense anar més lluny.
Per altra banda, l'Estrella deixa d'aturar-se a Caldes de Malavella, Flaçà i Llançà (a més de Granollers Centre, lògicament).
Deu ser que Caldes, Flaçà i Llançà no donen prou viatgers.
Certament, Blanes, Calella, Arenys i Mataró en poden donar molts més, de viatgers, que no les altres.