BKB
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
Programa BKB
Avui he creat un mini-programa, que permet posar un codi BkB i veure el cartellet amb el origen i el destí . És tan sols una versió beta , no és de TMB ni de TUGSAL, són linies inventades. En pocs dies, el tindreu disponible a wikibus https://sites.google.com/site/wikibusca ... dels-bkb-s
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- raulitinbcn
- N8
Re: BKB
Versió 2.6 del programa ja disponible! a Wikibus: https://sites.google.com/site/wikibusca ... dor-de-bkb. Molt simple d'utilitzar.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
A veure si el puc modificar per mi mateixraulitinbcn wrote:Versió 2.6 del programa ja disponible! a Wikibus: https://sites.google.com/site/wikibusca ... dor-de-bkb. Molt simple d'utilitzar.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Emulador BKB
Hi ha un secret al programa i ja ho he descobert, però no puc accedir-hi.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N2
Re: BKB TUSGSAL
Adolescent barceloní wrote:Tinc quatre preguntes:
- Llavors, els BKB's que no han sofert cap modificació (B19, B23, B29, etc.) també els han reprogramat?
- A la B3 hem vist alguna vegada el codi 472 quan puja al cementiri els diumenges pel matí.
- Hi ha més codis especials com els que has esmentat (futbol, etc.)?
- Per què de vegades els conductors posen els codis antics (aquest juny em vaig trobar una BD7 (codi 007)? No els haurien de suprimir?
- Correcte! Per a que no hi haguessin confusions a l'hora d'introduir el codi al matricial (tot i que tots els treballadors tenen una llista on estan reflectits tots els codis), van reprogramar TOTS els BKB's.
- Si, antigament el codi per pujar al cementiri era el 472 però ja fa uns 2 anys que no s'utilitza!
- Si, a tots els autobusos hi ha uns codis (com ara: INSTITUT GUTTMAN...) que no s'utilitzen gairebé mai, però que estan programats perquè a vegades TUSGSAL fa algun servei especial. El BKB d'INSTITUT GUTTMAN és perquè abans es feia (ocasionalment) un servei que baixava els treballadors o els estudiants de l'Institut i els portava a Barcelona.
- Hi ha conductors que utilitzen els antics codis per mil motius diversos (perquè no s'enrecorden que els han canviat, perquè creuen que en el BKB posa el mateix que amb el codi antic, perquè estan pre-jubilats o han estat de baixa i no els hi comuniquen aquests canvis...). Sobre el cas de la BD7: Aquesta línia només té un vehicle (normalment el 441). Jo conec al conductor (que gairebé sempre és el mateix, a no ser que estigui de baixa, perquè és el primer conductor que escull torn i sempre agafa la línia B7 perquè va molt bé d'horari, tens servei el cap de setmana, etc.) i li vaig comentar que perque posava 007 al matricial en lloc de 407. Em va dir que ell havia estat de baixa, i al tornar ningú li havia comunicat aquests canvis, ni li havien entregat la llista amb els codis nous. Per tant, ell continuava posant el codi antic perquè no sabia que l'havien canviat!
Si teniu algun dubte relacionat amb el tema no dubteu en dir-m'ho per a que us l'aclareixi.
Lion'sCity TUSGSAL
-
- N2
Salutacions!
Bé, l'ho promès és deute!
A continuació us posaré els codis BKB oficials d'alguns codis especials de TUSGSAL. Encara em queden els del servei especial al cementiri!!!
Si teniu dubtes, comenteu...
Lion'sCity TUSGSAL
A continuació us posaré els codis BKB oficials d'alguns codis especials de TUSGSAL. Encara em queden els del servei especial al cementiri!!!
Lion'sCity TUSGSAL
Què ets conductor de TUSGSAL? Com veig que has experimentat tant amb els BKB...Lion'sCity TUSGSAL wrote:Salutacions!
Lion'sCity TUSGSAL
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
- Guigui
- Administrador
Llegir instrueix
Més amunt explica d'on li ve el coneixement.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Només pels busos? Què passa amb els trens, llavors?
Ja sabem que estem parlant de codis BKB (bé, en realitat crec que tots els models de cartells electrònics segueixen el mateix procés, amb codis) només pels busos, però el tema dels trens? Com programaran els cartells electrònics de RENFE, dels Civia, dels 447, 450... i també dels FGC? Crec que no m'estic desviant del tema, si aquí parlem de programació de teleindicadors i el procés de com posar-los (codis o qualsevol cosa) doncs jo crec que pels trens de RENFE i FGC podríem dedicar el mateix temps, no?
És la meva opinió , en fi...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Només pels busos? Què passa amb els trens, llavors?
Doncs comença a citar-los tu, si vols....Renfe445 wrote:Ja sabem que estem parlant de codis BKB (bé, en realitat crec que tots els models de cartells electrònics segueixen el mateix procés, amb codis) només pels busos, però el tema dels trens? Com programaran els cartells electrònics de RENFE, dels Civia, dels 447, 450... i també dels FGC? Crec que no m'estic desviant del tema, si aquí parlem de programació de teleindicadors i el procés de com posar-los (codis o qualsevol cosa) doncs jo crec que pels trens de RENFE i FGC podríem dedicar el mateix temps, no?
És molt més fàcil saber el codi de programació del teleindicador d'un bus, ja que tu el pots veure quan puges a l'autobus, que el d'un tren, ja que excepte que treballis a l'empresa, en coneguis algú o hi tinguis accés a les cabines, dificilment ho sabràs.
Potser per això tampoc se n'ha parlat.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Ja, ho poso perquè ho tinguem més en compte, però de moment seguim amb la incògnitaoriolp13 wrote:Doncs comença a citar-los tu, si vols....Renfe445 wrote:Ja sabem que estem parlant de codis BKB (bé, en realitat crec que tots els models de cartells electrònics segueixen el mateix procés, amb codis) només pels busos, però el tema dels trens? Com programaran els cartells electrònics de RENFE, dels Civia, dels 447, 450... i també dels FGC? Crec que no m'estic desviant del tema, si aquí parlem de programació de teleindicadors i el procés de com posar-los (codis o qualsevol cosa) doncs jo crec que pels trens de RENFE i FGC podríem dedicar el mateix temps, no?
És molt més fàcil saber el codi de programació del teleindicador d'un bus, ja que tu el pots veure quan puges a l'autobus, que el d'un tren, ja que excepte que treballis a l'empresa, en coneguis algú o hi tinguis accés a les cabines, dificilment ho sabràs.
Potser per això tampoc se n'ha parlat.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
En aquest fòrum no hi ha ningú que treballi a Rodalies, oi?
Per cert, els teleindicadors del Tram també tenen lloc aquí, i a coses sobre aquests s'hi pot accedir d'alguna manera, perquè des de fora veus la cabina... Ara, mai he vist cap consola BKB ni res per l'estil... o no m'hi he fixat...
En fi...
Per cert, els teleindicadors del Tram també tenen lloc aquí, i a coses sobre aquests s'hi pot accedir d'alguna manera, perquè des de fora veus la cabina... Ara, mai he vist cap consola BKB ni res per l'estil... o no m'hi he fixat...
En fi...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
N'hi ha una, a la part dreta de la consola, que surt el núm de línia i la propera parada (diria, ho dic de memòria), suposo que s'introdueix per allà la destinació.Adolescent barceloní wrote:En aquest fòrum no hi ha ningú que treballi a Rodalies, oi?
En fi...
"En fi......." sempre podeu preguntar a les empreses.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- raulitinbcn
- N8
Sobre això, tinc un tiet que treballa a Malaga com a mècanic i mantenidor de Cives. Ell suposo que sabrà, almeys a ón i/o com és posen. Si van amb codis, els codis no però ...Renfe445 wrote:Ja sabem que estem parlant de codis BKB (bé, en realitat crec que tots els models de cartells electrònics segueixen el mateix procés, amb codis) només pels busos, però el tema dels trens? Com programaran els cartells electrònics de RENFE, dels Civia, dels 447, 450... i també dels FGC? Crec que no m'estic desviant del tema, si aquí parlem de programació de teleindicadors i el procés de com posar-los (codis o qualsevol cosa) doncs jo crec que pels trens de RENFE i FGC podríem dedicar el mateix temps, no?
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Adolescent barceloní
- N9
Teleindicadors Tram
Sobre si el Tram porta BKB's o què en porta, he preguntat per Twitter a l'empresa TRAM:
La resposta de TRAM:Jo, al Twitter wrote:Juanjo Rubio @JuanjoRubio_Bcn
@TRAM_Barcelona Una pregunta: quin tipus de teleindicadors useu als trams per indicar línia i destinació? BKB, Aesys o altres? Gràcies.
A l'espera de resposta... si n'hi ha.TRAM Barcelona, al Twitter wrote:TRAM Barcelona @TRAM_Barcelona
@JuanjoRubio_Bcn Hl Juanjo, passarem la teva consulta al Dept. de Manteniment de #TRAM i ja et direm alguna cosa. Salutacions.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Teleindicadors Tram
A Berlín els busos porten un sistema anomenat IBIS que és com una barreja entre el S.A.E., un anunciador de "pròxima parada" i un programador de teleindicadors:Adolescent barceloní wrote:Sobre si el Tram porta BKB's o què en porta, he preguntat per Twitter a l'empresa TRAM:La resposta de TRAM:Jo, al Twitter wrote:Juanjo Rubio @JuanjoRubio_Bcn
@TRAM_Barcelona Una pregunta: quin tipus de teleindicadors useu als trams per indicar línia i destinació? BKB, Aesys o altres? Gràcies.A l'espera de resposta... si n'hi ha.TRAM Barcelona, al Twitter wrote:TRAM Barcelona @TRAM_Barcelona
@JuanjoRubio_Bcn Hl Juanjo, passarem la teva consulta al Dept. de Manteniment de #TRAM i ja et direm alguna cosa. Salutacions.
A veure si al tram hi ha alguna cosa semblant... o a RENFE... o fins i tot a FGC...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- raulitinbcn
- N8
Re: Teleindicadors Tram
Doncs al tram és semblant a això, anunciador de propera parada i destí. Sense SAERenfe445 wrote:A Berlín els busos porten un sistema anomenat IBIS que és com una barreja entre el S.A.E., un anunciador de "pròxima parada" i un programador de teleindicadors:Adolescent barceloní wrote:Sobre si el Tram porta BKB's o què en porta, he preguntat per Twitter a l'empresa TRAM:La resposta de TRAM:Jo, al Twitter wrote:Juanjo Rubio @JuanjoRubio_Bcn
@TRAM_Barcelona Una pregunta: quin tipus de teleindicadors useu als trams per indicar línia i destinació? BKB, Aesys o altres? Gràcies.A l'espera de resposta... si n'hi ha.TRAM Barcelona, al Twitter wrote:TRAM Barcelona @TRAM_Barcelona
A veure si al tram hi ha alguna cosa semblant... o a RENFE... o fins i tot a FGC...
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -