albert28 wrote:VERGONYÓS que avui essent
dissabte, el tren al seu pas per Plaça de Catalunya a les 20h50 direcció St. Vicenç de Calders vagi en composició simple. La majoria de gent de l'andana corrents cap la punta per poder entrar a empentes dins el tren, sense aire acondicionat que fotia una calor impressionant, al menys fins St. Joan Despí segui anant a rebentar i és on m'he baixat.
PD: si fos un dia laborable i que anés a Martorell es podria entendre, però un dissabte i a més cap St. Vicenç de Calders...
Ha estat horrorós, jo com que la meva destinació m'ho permetia (L'Hospitalet), l'he deixat passar , ja que pegat a la seva cua venia un R1 L'Hospitalet de 2 UT-447 que pràcticament venia buit.
He baixat a les 20,46 al vestíbul i la gentada (primer festiu de rebaixes) era brutal , tota agolpada entorn a les escales manuals. Gairebé no es podia passar, lo fotut ha estat quan a les 20,50 ha entrat el R4 St Vicenç de Calders en simple, (3 cotxes) i ha parat al punt d'estacionament del començament d'andana, les correries han estat d'estampida de bufals al far west. Total, que la parada ha durat 6 minuts, tocava les senyals acústiques i gent amuntegada que intentava entrar, carrets de nens i fins i tot gossos, allò semblava tercermundista. Només faltava al primer cotxe ciutadans d'origen magrebí que entraven amb dos tambors de WIPP EXPRESS cadascú no ja no hi cabia ni el pel d'una gamba.
No entenc , amb el material que avui dissabte hi ha retirat sense circular com funciona com R4 en 447 simple, és vergonyós.