Ruta fictícia a TS2009: MFTC (Metro Fòrum Transport Català)
- raulitinbcn
- N8
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
Re: La meva ruta a TS2009: Metro Transport.cat
El termomètre de L5, podriem fer que funcioni com ATO
Enllaç:https://docs.google.com/file/d/0B2N2OJu ... x3aW8/edit
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
A veure en què es sembla la L1 amb la L5 amb la realitat, aquí a BCN.raulitinbcn wrote:El termomètre de L5, podriem fer que funcioni com ATO
frankrodriguez.net
signatura
signatura
El mapa, canviat, i els termòmetres, llestos
Us comparteixo una carpeta "Metro Transport.cat" que conté:
- El mapa més actualitzat del moment
- Una carpeta amb els termòmetres de totes les línies (els més actualitzats del moment)
- La llista que vaig penjar dels canvis de noms de les estacions avui (també actualitzat)
Aquí ho teniu >>> https://www.dropbox.com/sh/a1qhn2jqj8vihkr/ncbsCh7fQh
El cap de setmana que vé continuaré amb el projecte.
Bye!
- El mapa més actualitzat del moment
- Una carpeta amb els termòmetres de totes les línies (els més actualitzats del moment)
- La llista que vaig penjar dels canvis de noms de les estacions avui (també actualitzat)
Aquí ho teniu >>> https://www.dropbox.com/sh/a1qhn2jqj8vihkr/ncbsCh7fQh
El cap de setmana que vé continuaré amb el projecte.
Bye!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Trens que hi circularan per la ruta
Pel que fa als trens, jo estic entre els 1000 (que estàn a IberTrainz), o les UT-440 (a SpainTrainzRutas) està de color blau-groc i els de Rodalies.
També hi un tren dièsel d'Alemanya que m'agrada molt
FOTOS del tren alemany:
FOTOS del tren alemany:
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- raulitinbcn
- N8
Re: Trens que hi circularan per la ruta
Doncs els 1000 no estan malament, li podem cambiar el logo i renumerar-lesRenfe445 wrote:Pel que fa als trens, jo estic entre els 1000 (que estàn a IberTrainz), o les UT-440 (a SpainTrainzRutas) està de color blau-groc i els de Rodalies.
FOTOS del tren alemany:
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Sí, però l'inconvenient és que les andanes són baixes (tipus RENFE)
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- raulitinbcn
- N8
Doncs s'apugenRenfe445 wrote:Sí, però l'inconvenient és que les andanes són baixes (tipus RENFE)
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Ja, però semblaria que volarienraulitinbcn wrote:Doncs s'apugenRenfe445 wrote:Sí, però l'inconvenient és que les andanes són baixes (tipus RENFE)
Bé, al tren dièsel alemany que he ensenyat retreu una plataforma baixa cosa que els altres trens no
Però si posem un estrep baix...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- raulitinbcn
- N8
I no podem agafar el tren diesel alemany i reformar-loRenfe445 wrote:Ja, però semblaria que volarienraulitinbcn wrote:Doncs s'apugenRenfe445 wrote:Sí, però l'inconvenient és que les andanes són baixes (tipus RENFE)
Bé, al tren dièsel alemany que he ensenyat retreu una plataforma baixa cosa que els altres trens no
Però si posem un estrep baix...
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Ho podem pintar de blanc (com els 2000, 2100, 3000, 4000...), i una franja blavaraulitinbcn wrote: I no podem agafar el tren diesel alemany i reformar-lo
Agradarà més
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Algú més li agradaria sortir a una parada la que volgueu.
Tenia la idea de deixar la L4 pels admins i als modes Crec que s'ho mereixen per cuidar bé del fòrum
Tenia la idea de deixar la L4 pels admins i als modes Crec que s'ho mereixen per cuidar bé del fòrum
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- raulitinbcn
- N8
Doncs amb els colors de sèrie blanca i amb una franja de color de la líniaRenfe445 wrote:Ho podem pintar de blanc (com els 2000, 2100, 3000, 4000...), i una franja blavaraulitinbcn wrote: I no podem agafar el tren diesel alemany i reformar-lo
Agradarà més
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
No, ho deixaré com està: Gris, groc, blanc i vermellraulitinbcn wrote:Doncs amb els colors de sèrie blanca i amb una franja de color de la líniaRenfe445 wrote:Ho podem pintar de blanc (com els 2000, 2100, 3000, 4000...), i una franja blavaraulitinbcn wrote: I no podem agafar el tren diesel alemany i reformar-lo
Agradarà més
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
Hi ha alguna cosa feta, ja?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
He fet les estacions de:Adolescent barceloní wrote:Hi ha alguna cosa feta, ja?
Enllaç (L1 i L3)
Platja (L1)
S'està fent la de Costa, que és subterrània (si veieu una foto que he penjat pel principi). També heu vist el túnel fet a tuneladora
El proper cap de setmana continuaré (es que pels caps de setmana i dies de festa tinc a l'abast un ordinador que té els suficients recursos per poder funcionar el programa).
Altres dies tinc a sh*tty netbook.
Re-pintaré els cartells de les estacions, amb el color de la línia, i cambiaré la publicitat francesa que té pel mapa de la xarxa, el termo de la línia en qüestió i amb cartellets de l'FTC, l'AAFCB, wefer.com, trenscat.cat, etc Inclús una foto d'un tren
Espero que acabi la L1 abans que la L9 i la L10 de la realitat
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- raulitinbcn
- N8
Amb quin programa les dissenyes? Et puc ajudar?Renfe445 wrote:He fet les estacions de:Adolescent barceloní wrote:Hi ha alguna cosa feta, ja?
Enllaç (L1 i L3)
Platja (L1)
S'està fent la de Costa, que és subterrània (si veieu una foto que he penjat pel principi). També heu vist el túnel fet a tuneladora
El proper cap de setmana continuaré (es que pels caps de setmana i dies de festa tinc a l'abast un ordinador que té els suficients recursos per poder funcionar el programa).
Re-pintaré els cartells de les estacions, amb el color de la línia, i cambiaré la publicitat francesa que té pel mapa de la xarxa, el termo de la línia en qüestió i amb cartellets de l'FTC, l'AAFCB, wefer.com, trenscat.cat, etc Inclús una foto d'un tren
Per cert podriem posar, a part d'aixonsis el canal Transport TV en compte de MouTV
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Per cert, una de les coses que tindrà cada estació són res més ni res menys que...
Pantalles!
Què voleu que posi??? Tot per vosaltres
De moment he posat...
Suposant que no hi hagin retards...
Bé, si teniu més idees només heu de suggerir alguna cosa més
No puc posar el temps que falta perquè són pantalles estàtiques, no s'animen... però a veure si busco un rellotge d'aquests clàssics analògics.
Pantalles!
De moment he posat...
Code: Select all
Línia 1
Trens cada 5 minuts
No puc posar el temps que falta perquè són pantalles estàtiques, no s'animen... però a veure si busco un rellotge d'aquests clàssics analògics.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Les dissenyo amb Trainz Simulator 2009, serveix tant per construïr i per conduïr trens.raulitinbcn wrote:Amb quin programa les dissenyes? Et puc ajudar?Renfe445 wrote:He fet les estacions de:Adolescent barceloní wrote:Hi ha alguna cosa feta, ja?
Enllaç (L1 i L3)
Platja (L1)
Per cert podriem posar, a part d'aixonsis el canal Transport TV en compte de MouTV
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
Pots posar el típic anunci de les pantalles de Metro, de no baixar a les vies, de línia aturada, etc. I fins i tot podries posar algun avís típic de RdC, encara que aquí ja seria exagerar .Renfe445 wrote:Per cert, una de les coses que tindrà cada estació són res més ni res menys que...
Pantalles!
De moment he posat...Suposant que no hi hagin retards...Code: Select all
Línia 1 Trens cada 5 minuts
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- raulitinbcn
- N8
Actualitzant DadesAdolescent barceloní wrote:Pots posar el típic anunci de les pantalles de Metro, de no baixar a les vies, de línia aturada, etc. I fins i tot podries posar algun avís típic de RdC, encara que aquí ja seria exagerar .Renfe445 wrote:Per cert, una de les coses que tindrà cada estació són res més ni res menys que...
Pantalles!
De moment he posat...Suposant que no hi hagin retards...Code: Select all
Línia 1 Trens cada 5 minuts
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -