Soler i Sauret.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
A mi em sembla llogic que no hi entrin els autobusos, doncs havent el pont pels vianants no es ni 1 minut anar de la parada exterior a l'estacio, en canvi els autobusos perden un munt de temps i això retarda als viatgers que van a Molins de Rei.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N7
- Posts: 458
- Joined: Thursday 25/02/2010 14:27
- Facebook: pol.bielsa
- Location: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
- Contact:
Re: Soler i Sauret.
Jo, des de què agafo el Soler i Sauret a la primera parada de Sant Andreu de la Barca, direcció Francesc Macià, es té què tenir en compte, què hi han 2 parades a El Palau, i l'horari de pas aproximat a la primera parada, sempre és puntual, és té que tenir en compte el temps què es tarda a la seguent parada, 1 minut i mig, o 2 minuts, com què en aquella parada sempre hi ha gent, suma-hi 30 segons més, i amb la rotonda, quasi 45 segons, mentre què s'arriba a la primera parada d'entrada a Sant Andreu, ja són puntuals, només en la primera parada, perquè per fer tot el recorregut a Sant Andreu, es tarda uns 5-7 minuts També influeix el trànsit de cada població, els semàfors, etc... A més, els dies laborables (no d'agost) hi han busos semi-directes, on t'estalvies 15-20 minuts, al no pasar per St.Feliu + St.Just, ja què al sortir de Pallejà (L63) o Molins de Rei (L68), ja van directes
L63: El Palau-Francesc Macià (no pasa per Molins, St.Feliu ni St.Just) només circula pel matí i un pel migdia de reforç a l'L64. 40 minuts (començant pel Palau)
L64: Martorell-Francesc Macià, para a totes les poblacions - 70-75 minuts (començant per Martorell)
L65: Martorell-Sant Just, para a totes les poblacions 45 minuts (començant per Martorell)
L68: Martorell-Francesc Macià (no pasa per St.Feliu ni St.Just) 60 minuts (començant per Martorell)
L69: Francesc Macià - Martorell (no pasa per St.Just, St.Feliu ni Molins) 55 minuts (començant per Martorell)
Encara què, quan vaig tornar amb ma mare de l'Hospital de Martorell, amb els horaris d'agost, ens vam què tenir què esperar 50 minuts, amb tota la calor què feia, ni una gota d'aire..
L63: El Palau-Francesc Macià (no pasa per Molins, St.Feliu ni St.Just) només circula pel matí i un pel migdia de reforç a l'L64. 40 minuts (començant pel Palau)
L64: Martorell-Francesc Macià, para a totes les poblacions - 70-75 minuts (començant per Martorell)
L65: Martorell-Sant Just, para a totes les poblacions 45 minuts (començant per Martorell)
L68: Martorell-Francesc Macià (no pasa per St.Feliu ni St.Just) 60 minuts (començant per Martorell)
L69: Francesc Macià - Martorell (no pasa per St.Just, St.Feliu ni Molins) 55 minuts (començant per Martorell)
Encara què, quan vaig tornar amb ma mare de l'Hospital de Martorell, amb els horaris d'agost, ens vam què tenir què esperar 50 minuts, amb tota la calor què feia, ni una gota d'aire..
Re: Soler i Sauret.
A partir del 19 de novembre, una altra línia d’autobús connectarà Sant Just amb Sant Feliu, Sant Vicenç dels Horts i Molins de Rei.
Això serà possible gràcies a la modificació de la línia L-60, de l’empresa Soler i Sauret. Aquesta línia de bus ara va de Molins de Rei a Sant Feliu però, a partir del dia 19, s’ampliarà fins a l’Hospital Sant Joan Despí Moisès Broggi.
La modificació de la L-60 preveu dues parades més a Sant Just, a Torreblanca amb la Carretera Reial, i a la Carretera Reial amb l’avinguda Indústria.
Sant Just ja estava unit amb Sant Vicenç dels Horts a través de les línies L-61 i L-62, i amb Molins amb la L-61, L-62 i L-57. Amb aquesta modificació de la L-60 des de Molins fins a l’Hospital Comarcal, Sant Just queda una mica més ben connectat amb els municipis de l’àrea metropolitana.
L’Ajuntament de Sant Feliu ha sol·licitat aquest canvi per tal de facilitar l’accés al centre sanitari a més habitants de la comarca.
http://www.santjust.cat/noticies/mostra ... 2010&clau=
Això serà possible gràcies a la modificació de la línia L-60, de l’empresa Soler i Sauret. Aquesta línia de bus ara va de Molins de Rei a Sant Feliu però, a partir del dia 19, s’ampliarà fins a l’Hospital Sant Joan Despí Moisès Broggi.
La modificació de la L-60 preveu dues parades més a Sant Just, a Torreblanca amb la Carretera Reial, i a la Carretera Reial amb l’avinguda Indústria.
Sant Just ja estava unit amb Sant Vicenç dels Horts a través de les línies L-61 i L-62, i amb Molins amb la L-61, L-62 i L-57. Amb aquesta modificació de la L-60 des de Molins fins a l’Hospital Comarcal, Sant Just queda una mica més ben connectat amb els municipis de l’àrea metropolitana.
L’Ajuntament de Sant Feliu ha sol·licitat aquest canvi per tal de facilitar l’accés al centre sanitari a més habitants de la comarca.
http://www.santjust.cat/noticies/mostra ... 2010&clau=
Re: Soler i Sauret.
Dimarts, 29 de març de 2011
Millora de l'oferta de serveis de bus entre Sant Andreu de la Barca i Castellví de Rosanes
El Departament de Territori i Sostenibilitat ha acordat amb els ajuntaments de Sant Andreu de la Barca i Castellví de Rosanes la implantació de millores en l’oferta de serveis en la línia d’autobús que actualment connecta els dos municipis, per tal d’atendre adequadament als increments de demanda detectats en el corredor. Així, a partir de demà, 30 de març, es perllongarà aquesta línia per apropar el servei a la Colònia del Palau i el Pla de l’estació, es millorarà la cobertura al barri de Valldaina, i s’augmentarà el nombre de serveis fins a les 8 expedicions d’anada i 7 de tornada de dilluns a divendres feiners.
El Departament de Territori i Sostenibilitat, juntament amb els ajuntaments de Sant Andreu de la Barca i Castellví de Rosanes, ha acordat la millora de l’oferta actual de serveis que connecten els dos municipis. Concretament, l’objectiu és millorar la cobertura del servei dins el barri de Valldaina, a Castellví de Rosanes, així com apropar-lo al barri de la Colònia del Palau, a Sant Andreu de la Barca, i als carrers Francesc Macià i Josep Tarradellas. Per tant, a partir de demà el recorregut de la línia es perllongarà entre Valldaina, Can Sunyer i Sant Andreu de la Barca, d’acord amb la demanda detectada en aquests corredors.
En aquest sentit, d’una banda s’amplia el servei fins a la intersecció dels carrers de Tarragona i de Girona, a Castellví de Rosanes, i d’altra banda, a Sant Andreu de la Barca, s’amplia el recorregut fins al barri de la Colònia del Palau i a la zona del Pla de l’Estació, per facilitar l’accessibilitat del veïnat i apropar el transport públic fins a la residència de gent gran i els centres educatius situats en aquesta àrea.
Augment del nombre de serveis
D’altra banda, a partir del dimecres s’incrementarà el nombre d’expedicions, per passar a oferir 8 expedicions d’anada i 7 de tornada de dilluns a divendres feiners, llevat el mes d’agost.
Les sortides des de Castellví de Rosanes seran a les 7.30, 8.30, 9.30, 11.00, 12.30, 17.15 i 18.15 hores, mentre que les sortides des de Sant Andreu de la Barca seran a les 8.00, 9.00, 10.00, 12.00, 13.00, 16.45, 17.45 i 19.00 hores, el que suposa un increment d’una expedició d’anada i una de tornada.
L’actuació respon a les directrius del Pla de transports de viatgers de Catalunya 2008-2012, que inclou un conjunt de mesures per reforçar les comunicacions amb transport públic arreu del territori, entre les quals, la de millorar la comunicació dels diversos nuclis en l’àmbit d’influència dels serveis ferroviaris a Sant Andreu de la Barca i també la millora de la cobertura dins d’aquest municipi.
Aquest servei, es gestionat per l’empresa Soler i Sauret, SA, i forma part del sistema tarifari integrat de l’ATM de Barcelona.
Els Ajuntaments de Sant Andreu de la Barca i Castellví de Rosanes es faran càrrec de les despeses derivades de les millores introduïdes en el servei, que suposen un import estimat de 9.700 euros anuals.
http://www20.gencat.cat/portal/site/pto ... 0c1e0aRCRD
Millora de l'oferta de serveis de bus entre Sant Andreu de la Barca i Castellví de Rosanes
El Departament de Territori i Sostenibilitat ha acordat amb els ajuntaments de Sant Andreu de la Barca i Castellví de Rosanes la implantació de millores en l’oferta de serveis en la línia d’autobús que actualment connecta els dos municipis, per tal d’atendre adequadament als increments de demanda detectats en el corredor. Així, a partir de demà, 30 de març, es perllongarà aquesta línia per apropar el servei a la Colònia del Palau i el Pla de l’estació, es millorarà la cobertura al barri de Valldaina, i s’augmentarà el nombre de serveis fins a les 8 expedicions d’anada i 7 de tornada de dilluns a divendres feiners.
El Departament de Territori i Sostenibilitat, juntament amb els ajuntaments de Sant Andreu de la Barca i Castellví de Rosanes, ha acordat la millora de l’oferta actual de serveis que connecten els dos municipis. Concretament, l’objectiu és millorar la cobertura del servei dins el barri de Valldaina, a Castellví de Rosanes, així com apropar-lo al barri de la Colònia del Palau, a Sant Andreu de la Barca, i als carrers Francesc Macià i Josep Tarradellas. Per tant, a partir de demà el recorregut de la línia es perllongarà entre Valldaina, Can Sunyer i Sant Andreu de la Barca, d’acord amb la demanda detectada en aquests corredors.
En aquest sentit, d’una banda s’amplia el servei fins a la intersecció dels carrers de Tarragona i de Girona, a Castellví de Rosanes, i d’altra banda, a Sant Andreu de la Barca, s’amplia el recorregut fins al barri de la Colònia del Palau i a la zona del Pla de l’Estació, per facilitar l’accessibilitat del veïnat i apropar el transport públic fins a la residència de gent gran i els centres educatius situats en aquesta àrea.
Augment del nombre de serveis
D’altra banda, a partir del dimecres s’incrementarà el nombre d’expedicions, per passar a oferir 8 expedicions d’anada i 7 de tornada de dilluns a divendres feiners, llevat el mes d’agost.
Les sortides des de Castellví de Rosanes seran a les 7.30, 8.30, 9.30, 11.00, 12.30, 17.15 i 18.15 hores, mentre que les sortides des de Sant Andreu de la Barca seran a les 8.00, 9.00, 10.00, 12.00, 13.00, 16.45, 17.45 i 19.00 hores, el que suposa un increment d’una expedició d’anada i una de tornada.
L’actuació respon a les directrius del Pla de transports de viatgers de Catalunya 2008-2012, que inclou un conjunt de mesures per reforçar les comunicacions amb transport públic arreu del territori, entre les quals, la de millorar la comunicació dels diversos nuclis en l’àmbit d’influència dels serveis ferroviaris a Sant Andreu de la Barca i també la millora de la cobertura dins d’aquest municipi.
Aquest servei, es gestionat per l’empresa Soler i Sauret, SA, i forma part del sistema tarifari integrat de l’ATM de Barcelona.
Els Ajuntaments de Sant Andreu de la Barca i Castellví de Rosanes es faran càrrec de les despeses derivades de les millores introduïdes en el servei, que suposen un import estimat de 9.700 euros anuals.
http://www20.gencat.cat/portal/site/pto ... 0c1e0aRCRD
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Soler i Sauret.
S'apropen les eleccions. Ja han posat nous cartells on titulen aquest bus com a CSNY... A la revista del poble diuen que és un bus exclusiu de Sant Andreu de la barca, i apareix l'alcalde a cada cantonada en papers que oculten campanyes adversàries.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Re: Soler i Sauret.
Otokar entrega dos Vectio 250LE a Castellbisbal y Soler i Sauret
La empresa Otokar ha entregado dos vehículos del modelo Vectio 250LE a las empresas Autos Castellbisbal y Soler i Sauret de la provincia de Barcelona. Los midibuses de nueve metros de longitud incorporan piso low entry, motor MAN de 250 CV, caja de cambios Voith Diwa 5, suspensión independiente de la misma marca en el eje delantero, suspensión neumática integral, sistema kneeling de arrodillamiento para facilitar la entrada, rampa eléctrica para PMR.
Los vehículos tienen capacidad para 25 pasajeros sentados, 32 de pie y un espacio reservado para silla de ruedas.
http://www.carrilbus.com/newsletter/280/
Foto del Otokar de Soler i Sauret: http://www.carrilbus.com/newsletter/280/11.html
La empresa Otokar ha entregado dos vehículos del modelo Vectio 250LE a las empresas Autos Castellbisbal y Soler i Sauret de la provincia de Barcelona. Los midibuses de nueve metros de longitud incorporan piso low entry, motor MAN de 250 CV, caja de cambios Voith Diwa 5, suspensión independiente de la misma marca en el eje delantero, suspensión neumática integral, sistema kneeling de arrodillamiento para facilitar la entrada, rampa eléctrica para PMR.
Los vehículos tienen capacidad para 25 pasajeros sentados, 32 de pie y un espacio reservado para silla de ruedas.
http://www.carrilbus.com/newsletter/280/
Foto del Otokar de Soler i Sauret: http://www.carrilbus.com/newsletter/280/11.html
Re: Soler i Sauret.
No sé si per aquí hi ha gent que agafa busos que travessen Sant Feliu de Llobregat, però a la Carretera Laureà Miró (part "nova) és un caos circulatori per l'autobús i els cotxes: de 4 carrils (2 per sentit) s'ha passat a 2 carrils (1 per sentit), semàfors desorganitzatz i no sincronitzats, pas elevats (molt elevats) de vianants . L'autobusos agafen molta gent i generen molta cua, en comptes de fer la vorera més estreta on hi ha parades per fer com un petita zona pels autobusos i quan arriben als passos elevats tenen que passar amb la primera posada i apujar al màxim que poden la suspensió hidràulica per passa a una velocitat per mí que no supera els 10km/h, degut a que sinó més d'un es quedaria "volant" sense que les rodes toquin el terra. Qui agafen les línies que travessen Sant Feliu perd molt de temps en aquell tram. No sé com l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat pensa.
Re: Soler i Sauret.
Un nou autobús articulat per als serveis interurbans
dimecres, 6 de juliol de 2011 12:47
Dins del seu pla de renovació i millora de la flota, Soler i Sauret, SA. ha adquirit un nou autobús articulat de 18 metres de llargada i amb capacitat per a 120 passatgers. L’adquisició d’aquest nou tipus de vehicle, el més llarg i de més capacitat de la flota, respon a la voluntat de l’empresa de millorar el confort de viatge dels seus usuaris. Amb aquest nou vehicle l’empresa podrà oferir fins a 10 places assegudes més per viatge respecte els autobusos habituals de 13 metres.
El nou autobús s’estrenarà donant servei a la línia L51 entre St. Feliu de Llobregat i l’Av. Diagonal de Barcelona passant per St. Just Desvern i Esplugues de Llobregat.
Aquest nou vehicle de més capacitat es suma als dos autobusos de 15 metres i amb capacitat per a 113 viatgers (57 asseguts i 56 dempeus) que es van adquirir l’any passat i que donen servei a altres poblacions com Molins de Rei, Cervelló, Vallirana, Pallejà, St. Andreu de la Barca i Martorell.
Tots els vehicles que adquireix l’empresa estan adaptats a persones amb mobilitat reduïda.
Des de la seva fundació l’any 1925, l’empresa només havia tingut un vehicle de característiques similars. L’any 1971 es va adquirir el vehicle núm. 50, un autobús Pegaso articulat model 6035-A de 16,5 m de llarg amb capacitat per a 68 viatgers asseguts i 52 dempeus que servia els serveis entre Vallirana i Barcelona. L’any 1982, per disminució del nombre de viatgers, es va transformar en autobús estàndard de 11,2 m. La transformació va anar a càrrec del carrosser Beulas. L’any 1991 va ser donar de baixa de la flota de l’empresa.
http://www.solerisauret.com/noticies/ul ... rbans.html
dimecres, 6 de juliol de 2011 12:47
Dins del seu pla de renovació i millora de la flota, Soler i Sauret, SA. ha adquirit un nou autobús articulat de 18 metres de llargada i amb capacitat per a 120 passatgers. L’adquisició d’aquest nou tipus de vehicle, el més llarg i de més capacitat de la flota, respon a la voluntat de l’empresa de millorar el confort de viatge dels seus usuaris. Amb aquest nou vehicle l’empresa podrà oferir fins a 10 places assegudes més per viatge respecte els autobusos habituals de 13 metres.
El nou autobús s’estrenarà donant servei a la línia L51 entre St. Feliu de Llobregat i l’Av. Diagonal de Barcelona passant per St. Just Desvern i Esplugues de Llobregat.
Aquest nou vehicle de més capacitat es suma als dos autobusos de 15 metres i amb capacitat per a 113 viatgers (57 asseguts i 56 dempeus) que es van adquirir l’any passat i que donen servei a altres poblacions com Molins de Rei, Cervelló, Vallirana, Pallejà, St. Andreu de la Barca i Martorell.
Tots els vehicles que adquireix l’empresa estan adaptats a persones amb mobilitat reduïda.
Des de la seva fundació l’any 1925, l’empresa només havia tingut un vehicle de característiques similars. L’any 1971 es va adquirir el vehicle núm. 50, un autobús Pegaso articulat model 6035-A de 16,5 m de llarg amb capacitat per a 68 viatgers asseguts i 52 dempeus que servia els serveis entre Vallirana i Barcelona. L’any 1982, per disminució del nombre de viatgers, es va transformar en autobús estàndard de 11,2 m. La transformació va anar a càrrec del carrosser Beulas. L’any 1991 va ser donar de baixa de la flota de l’empresa.
http://www.solerisauret.com/noticies/ul ... rbans.html
Re: Soler i Sauret.
Ja era hora que Soler i Sauret tornés a tenir articulats (tot i que només en va tenir un ). Amb la gran demanda i saturació de les seves línies, és una gran millora. Ja poden anar prenent nota altres empreses com Baixbus, TUSGSAL, etc., que semblen tenir al·lèrgia als articulats.Soler i Sauret wrote:Un nou autobús articulat per als serveis interurbans
Justament a la única línia de la zona 1 gestionada per la Generalitat en comptes de l'EMT. Aquesta línia sempre s'ha explotat com a interurbana, i no ho acabo d'entendre. Potser, amb la nova AMB, la cosa canvia.Soler i Sauret wrote:El nou autobús s’estrenarà donant servei a la línia L51 entre St. Feliu de Llobregat i l’Av. Diagonal de Barcelona passant per St. Just Desvern i Esplugues de Llobregat.
Salvem l'Estació de França!
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
¡A eso le llamo yo tener espíritu aventurero!
La veritat és que s'ha de tenir valor per comprar un articulat d'aquestes característiques... un Marcopolo i a sobre amb la sardina, vull dir, Iveco...
Per Madrid circulen uns Volvo amb motor al mòdul devanter (van ser presentats a la FIAA), molt més estables que els articulats-interurbans que tenen el motor al darrera, és a dir, és millor que estirin la part de darrera que no la part de darrera empenyi.
En fi, espero que els hi surti bé l'aventura aquesta!
Per Madrid circulen uns Volvo amb motor al mòdul devanter (van ser presentats a la FIAA), molt més estables que els articulats-interurbans que tenen el motor al darrera, és a dir, és millor que estirin la part de darrera que no la part de darrera empenyi.
En fi, espero que els hi surti bé l'aventura aquesta!
Re: Soler i Sauret.
http://www.solerisauret.com/transport-u ... A8ncies%29
Modificació del recorregut per tall de la Pl. de la Vila a St. Vicenç dels Horts PDF Imprimeix Correu electrònic
dijous, 19 de gener de 2012 12:27
L60 L61 L62 modificació del recorregut a St. Vicenç
Amb motiu del tall de la Pl. de la Vila, des de DIVENDRES 20 a les 09.00 i fins a la fi del servei de DISSABTE 21, els autobusos direcció Molins/Barcelona circularan desviats per Ramon Poch fent parades provisionals a Ramon Poch/Rafael de Casanova i ctra. St. Boi - Ambulatori.
Modificació del recorregut per tall de la Pl. de la Vila a St. Vicenç dels Horts PDF Imprimeix Correu electrònic
dijous, 19 de gener de 2012 12:27
L60 L61 L62 modificació del recorregut a St. Vicenç
Amb motiu del tall de la Pl. de la Vila, des de DIVENDRES 20 a les 09.00 i fins a la fi del servei de DISSABTE 21, els autobusos direcció Molins/Barcelona circularan desviats per Ramon Poch fent parades provisionals a Ramon Poch/Rafael de Casanova i ctra. St. Boi - Ambulatori.
Re: Soler i Sauret.
N41 Nova parada a El Papiol i canvi d'horaris
A partir de la nit del diumenge 19 la línia N41 modifica el seu recorregut a El Papiol per acostar-se al centre urbà. La nova parada serà a Av. Lluís Companys / Pl. Gaudí. Aquesta ampliació del recorregut obliga a modificar lleugerament els horaris.
FONT: Soler i Sauret
A partir de la nit del diumenge 19 la línia N41 modifica el seu recorregut a El Papiol per acostar-se al centre urbà. La nova parada serà a Av. Lluís Companys / Pl. Gaudí. Aquesta ampliació del recorregut obliga a modificar lleugerament els horaris.
FONT: Soler i Sauret
Salvem l'Estació de França!
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
NOVA LÍNIA L71
L'han feta bona suprimient els serveis de Bus UrbaNOVA LÍNIA L71
dimecres, 13 de juny de 2012 13:51
La supressió dels servei de transport urbà de Torrelles de Llobregat (BusTorrelles) el passat 1 de juny ha representat una reducció important de les possibilitats de desplaçament dels veïns d’aquesta vila amb la resta de la comarca. Malgrat que segueixen tenint el servei d’autobús interurbà de les línies L62 i L62M que els connecten amb St. Vicenç dels Horts, Molins de Rei, St. Feliu de Ll. i Barcelona la reducció del servei ha estat significativa.
Per resoldre això, s’ha dissenyat conjuntament amb l'Ajuntament de Torrelles una oferta de servei d’autobús per a cobrir les necessitats de mobilitat que han quedat desateses arrel de la supressió del servei de transport urbà de Torrelles de Llobregat (BusTorrelles), coordinada amb els serveis d’àmbit urbà e interurbà per donar un servei amb millor cadència.
Això doncs a partir del 19 de juny s’ofereix un nou servei, la línia L71. La línia L71 passarà per l’estació d’FGC en totes les seves expedicions. A més a més, en algunes expedicions passaran pels veïnats de Can Güell, Can Guey i Cesalpina. En tots els casos, de tornada, passarà per la parada del Parc de Can Sostres.
El calendari del servei sera de dilluns a divendres feiners llevat del mes d'agost.
http://www.solerisauret.com/noticies/57 ... a-l71.html
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Soler i Sauret.
Soler i Sauret està fent proves amb pantalles TFT a l'interior dels busos d'un nou sistema per anunciar parades i recorregut de línia. És similar al nou sistema de TMB i al que va provar TUSGSAL fa un parell d'anys (que, actualment, només funciona a l'Aerobús).
El vaig veure fa unes setmanes a un MAN Castrosua Magnus a la L51, però, mostrava una imatge fixa "a mode de demostració" simulant la L64.
El vaig veure fa unes setmanes a un MAN Castrosua Magnus a la L51, però, mostrava una imatge fixa "a mode de demostració" simulant la L64.
Salvem l'Estació de França!
Re: Soler i Sauret.
Modificació del servei d'autobús urbà de Cervelló
A partir del divendres 26 d’octubre el servei d’autobús de Cervelló es modifica de la forma següent:
- Circularà només els dies laborables de dilluns a divendres. Els dissabtes no hi haurà servei.
- El servei serà gratuït.
- Les línies 1 i 3 es faran conjuntament de forma que a partir d’ara el seu recorregut serà : centre – Sta. Rosa –El Mirador – InterClub – Can Castany – Mas Can Pi – centre. Les línies 2 i 4 no es modifiquen.
- Hi haurà dos serveis al matí i dos serveis a la tarda per cadascuna de les línies amb els horaris següents:
Veure horaris
FONT: Soler i Sauret
A partir del divendres 26 d’octubre el servei d’autobús de Cervelló es modifica de la forma següent:
- Circularà només els dies laborables de dilluns a divendres. Els dissabtes no hi haurà servei.
- El servei serà gratuït.
- Les línies 1 i 3 es faran conjuntament de forma que a partir d’ara el seu recorregut serà : centre – Sta. Rosa –El Mirador – InterClub – Can Castany – Mas Can Pi – centre. Les línies 2 i 4 no es modifiquen.
- Hi haurà dos serveis al matí i dos serveis a la tarda per cadascuna de les línies amb els horaris següents:
Veure horaris
FONT: Soler i Sauret
Salvem l'Estació de França!
Pantalles interiors
Concretament estan fent proves amb tres models diferents. Uns són televisions planes normals i corrents, de les que la gent té a casa, altres són monitors d'ordinador, també normals i corrents (sobta força trobar-se amb aquests tipus de pantalles a un bus, especialment les primeres). L'últim model correspon a unes pantalles que semblen disenyades per a aquests usos, encara que aquestes són les primeres que estan començant a espatllar-se, imagino que a càusa de les vibracions.m.h.t. wrote:Soler i Sauret està fent proves amb pantalles TFT a l'interior dels busos d'un nou sistema per anunciar parades i recorregut de línia. És similar al nou sistema de TMB i al que va provar TUSGSAL fa un parell d'anys (que, actualment, només funciona a l'Aerobús).
El vaig veure fa unes setmanes a un MAN Castrosua Magnus a la L51, però, mostrava una imatge fixa "a mode de demostració" simulant la L64.
Quant a la informació que donen, hi ha tres modes que es van canviant cada poc segons. Un és sobre incidències, altres sobre últimes notícies, i l'últim mostra tuits dels usuaris relacionats amb l'empresa. En tot moment es mostra a l'esquerra un termomètre de la línia, i a tota la part inferior van passant les pròximes parades.
M'he fixat també que els busos als quals s'han instal·lat pantalles, el conductor duu penjat del sostre una mini-tablet tàctil.
Re: Soler i Sauret.
A ver si aprenden los sres. de TMB.Javi M wrote: Quant a la informació que donen, hi ha tres modes que es van canviant cada poc segons. Un és sobre incidències, altres sobre últimes notícies, i l'últim mostra tuits dels usuaris relacionats amb l'empresa. En tot moment es mostra a l'esquerra un termomètre de la línia, i a tota la part inferior van passant les pròximes parades.
Re: Pantalles interiors
Ja sé que em desviaré del tema Soler i Sauret però no en el tema pantalles interiors, perquè jo em vaig muntar en la B27 (TUSGSAL) en l'època del Go TV, i vaig veure el recorregut de la B31, o sigui, això és una simulació?m.h.t. wrote:Soler i Sauret està fent proves amb pantalles TFT a l'interior dels busos d'un nou sistema per anunciar parades i recorregut de línia. És similar al nou sistema de TMB i al que va provar TUSGSAL fa un parell d'anys (que, actualment, només funciona a l'Aerobús).
El vaig veure fa unes setmanes a un MAN Castrosua Magnus a la L51, però, mostrava una imatge fixa "a mode de demostració" simulant la L64.
END OFF-TOPIC Soler i Sauret but I'm following the topic "Pantalles Interiors" of Soler i Sauret. Well, are you understanding me?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Horaris Soler i Sauret
Estic mirant uns horaris dels autobusos Soler i Sauret entre St Feliu de Llobregat i Barcelona i ja sé que tinc que agafar però com a curiositat no entenc el motiu de que aparegui això als horaris:
- BZG= atenció, prohibició de transport De Martorell a Barcelona i viceversa. Què vol dir que no es pot fer servir entre Martorell i Barcelona?
-|= Els trajectes dins la mateixa població no estan permesos. Vamos, que allà on està marcat no es pot utilitzar dins la mateixa poblacio? I això com es controla?
- BZG= atenció, prohibició de transport De Martorell a Barcelona i viceversa. Què vol dir que no es pot fer servir entre Martorell i Barcelona?
-|= Els trajectes dins la mateixa població no estan permesos. Vamos, que allà on està marcat no es pot utilitzar dins la mateixa poblacio? I això com es controla?
Re: Horaris Soler i Sauret
Efectivament, Soler i Sauret té prohibició de trànsit entre Martorell i Barcelona ja que la concessió del Martorell-Barcelona és de la Hispano Igualadina. Per tant, sortint des de Barcelona només es pot fer servir fins al barri del Palau, a Sant Andreu de la Barca. En sentit contrari, sortint de Martorell diria que fins a Esplugues però no poso la mà al foc. De fet, si t'hi fixes els autobusos Martorell-Barcelona a dins de Barcelona al teleindicador posa "El Palau", que canvien tan sols surten de la ciutat i aleshores passa a posar "Martorell". Al revés igual.
Respecte a la segona qüestió, en teoria als municipis amb transport urbà propi està prohibit fer servir els autobusos interurbans per a trajectes urbans, però si el transport urbà d'una població és gestionat per la mateixa companyia que fa les línies interurbanes normalment es permet fer servir les línies interurbanes com a transport urbà, amb alguna excepció.
Respecte a la segona qüestió, en teoria als municipis amb transport urbà propi està prohibit fer servir els autobusos interurbans per a trajectes urbans, però si el transport urbà d'una població és gestionat per la mateixa companyia que fa les línies interurbanes normalment es permet fer servir les línies interurbanes com a transport urbà, amb alguna excepció.