Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Guigui wrote:I si hi ha un incendi o qualsevol altra causa que obligui a una evacuació ràpida, sense esperar que vingui un altre tren de rescat?
Pues eso tambien es verdad.
Pero si nos ponemos en este plan, a linea 4, han incorporado 9000, junto con los 2100, y es la linea que mas ocasiones va en via única(entre pareces) y los 9000, como los 5000, no tienen la luna frontal de emergencia...
Guigui wrote:I si hi ha un incendi o qualsevol altra causa que obligui a una evacuació ràpida, sense esperar que vingui un altre tren de rescat?
Pues eso tambien es verdad.
Pero si nos ponemos en este plan, a linea 4, han incorporado 9000, junto con los 2100, y es la linea que mas ocasiones va en via única(entre pareces) y los 9000, como los 5000, no tienen la luna frontal de emergencia...
a la línia 4,a tots el túnels es pot dessallotjar el tren pels seus propis mitjans (el gàlib del túnel ho permet). Pel que fa a que l'acoblament de rescat sempre es possible, això es veritat però amb matissos: En corves de radi petit, per poder acoblar s'han "d'encarar" els enganxalls i aixó es una oparació que s'ha de fer a peu de via. Si no pots baixar a la via, estas fotut.
Potser és una mica off-tòpic però hi va totalment relacionat.
Fa uns minuts per RAC1, parlaven dels sorolls que molesten habitualment, i un del programa argumenta una molèstia seva, que te com a protagonista el metro, de fet comenta que li molesta els sorolls que fa el tren al passar per les corbes ja que no li deixen escoltar prou be la música. Tot seguit demanava que si algú tenia alguns auriculars que aïllessin d'aquest soroll que s'ho fes saber. Per finalitzar la seva intervenció, diu que aquests sorolls s'escolten molt més en els vagons de la L5 que ja comencen a ser vells.
Vista la seva intervenció potser haurem de començar a canviar el títol del fil, es curiós com en poc menys 8 anys, ja hi ha gent que comença a apreciar aquests trens com a "vells" i es una pena, però d'altre banda és un d'aquests comentaris que reflecten la "bona" vida que vàrem tenir anys enrere i que per desgracia hi ha gent que segueix estancada en la necessitat de tenir-ho nou.
jo el que no entenc es que hi ha gent que veu problemes on no els hi ha: que els trens del metro no el deixen sentir prou bé la música (pobret); doncs fes els teus recorreguts en taxi i sentiràs la música perfectament. Aquest encara voldrà que els trens de la L5 fossin magnètics per poder escoltar al Pitbull (i després es queixaria del preu, la cosa es queixar-se )
si digués la línia 2 entendria la molèstia del soroll ("gràcies" a la via en plataforma el nivell sonor als revolts és molt més elevat que qualsevol altre línia), però justament la línia 5 no en te garies de revolts!
Per la meva experiència diria que el tram del metro on fa més soroll és a l'ampliació de la L5 fins a Vall d'Hebron. Tot i així si a algú no li agrada que vagi en taxi, moto, de genolls...
val, no havia caigut en aquest tram (només l'he fet en pla turista )
de totes formes no crec que l'actitud correcta sigui que els usuaris es fotin, és indubtable que el nivell sonor en alguns trams de la xarxa és molt més elevat que en altres i em sembla perfecte que els usuaris es queixin.
Però el que és inadmissible és que, a la nostra societat, imperi un nivell cultural de nou-ric tan baix -també fomentat des de les altes esferes polítiques, no ho nego- que tot s'expliqui perquè quelcom "és vell" un cop ha passat l'efecte modern xupiguai.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Mortadel·lo wrote:
de totes formes no crec que l'actitud correcta sigui que els usuaris es fotin, és indubtable que el nivell sonor en alguns trams de la xarxa és molt més elevat que en altres i em sembla perfecte que els usuaris es queixin.
Jo no dic que els usuaris es fotin perquè no es així, però que es fotin els "pejigeros" la veritat, no m'importa. Segons he llegit a dalt, aquest individu es queixa del soroll a les corbes de la L5, i les corbes son les que son i tenen el radi que tenen, no per gust ni per molestar sinó perquè han de ser així. I aquest usuari ha de tenir en compte, abans d'obrir la boca, es que els trens estan dissenyats per portar gent, per circular per sobre de vies (ferro contra ferro) i aquests, a mes, circulen per túnels on es magnifiquen els sons i si no pots escoltar la música com t'agradaria, l'escoltes a casa, carai.
Despres de llegir que els trens 5000 son vells entenc perfectament perquè fa uns anys un estudiant va dir que BENELUX significa Bèlgica, Luxemburg i Neanderthal: Pels estupendos trens "prehistòrics" que van ser comprats quan es va començar a construir el metro d'Amsterdam fa 40 anys i als que encara els queda vida per temps: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Stel_9.jpg
Miquel wrote:Potser és una mica off-tòpic però hi va totalment relacionat.
Fa uns minuts per RAC1, parlaven dels sorolls que molesten habitualment, i un del programa argumenta una molèstia seva, que te com a protagonista el metro, de fet comenta que li molesta els sorolls que fa el tren al passar per les corbes ja que no li deixen escoltar prou be la música. Tot seguit demanava que si algú tenia alguns auriculars que aïllessin d'aquest soroll que s'ho fes saber. Per finalitzar la seva intervenció, diu que aquests sorolls s'escolten molt més en els vagons de la L5 que ja comencen a ser vells.
Vista la seva intervenció potser haurem de començar a canviar el títol del fil, es curiós com en poc menys 8 anys, ja hi ha gent que comença a apreciar aquests trens com a "vells" i es una pena, però d'altre banda és un d'aquests comentaris que reflecten la "bona" vida que vàrem tenir anys enrere i que per desgracia hi ha gent que segueix estancada en la necessitat de tenir-ho nou.
Els 2100 no fan un soroll tan sorollosament sorollós, quan està parat, no sona cap soroll, excepte el soroll de les persones que hi ha a dins, i en el moment en què sona el relentí (vaya, quan "ronroneja" el tren, crec que és això). Per això és el meu model de tren favorit més que els 5000.
Miquel wrote:Potser és una mica off-tòpic però hi va totalment relacionat.
Fa uns minuts per RAC1, parlaven dels sorolls que molesten habitualment, i un del programa argumenta una molèstia seva, que te com a protagonista el metro, de fet comenta que li molesta els sorolls que fa el tren al passar per les corbes ja que no li deixen escoltar prou be la música. Tot seguit demanava que si algú tenia alguns auriculars que aïllessin d'aquest soroll que s'ho fes saber. Per finalitzar la seva intervenció, diu que aquests sorolls s'escolten molt més en els vagons de la L5 que ja comencen a ser vells.
Vista la seva intervenció potser haurem de començar a canviar el títol del fil, es curiós com en poc menys 8 anys, ja hi ha gent que comença a apreciar aquests trens com a "vells" i es una pena, però d'altre banda és un d'aquests comentaris que reflecten la "bona" vida que vàrem tenir anys enrere i que per desgracia hi ha gent que segueix estancada en la necessitat de tenir-ho nou.
Els 2100 no fan un soroll tan sorollosament sorollós, quan està parat, no sona cap soroll, excepte el soroll de les persones que hi ha a dins, i en el moment en què sona el relentí (vaya, quan "ronroneja" el tren, crec que és això). Per això és el meu model de tren favorit més que els 5000.
En cap cas s'està parlant del que tu parles...
El que es queixa la persona és el soroll que provoca la fricció entre la roda i el carril a les corves, fet que és totalment inevitable i que augmenta quan la via és sobre una llosa de formigó.
Aquest deu haver agafat el metro des de fa molt poc, ja que els 5000 sempre han fet el mateix (poc) soroll al pas per els mateixos llocs, independentment de l'edat que tinguin (els trossos més sorollosos són d'Horta a V. d'Hebron i de Can Boixeres a Cornellà.
Si no li agrada té la opció de no agafar el metro o, si vol, que pagui ell uns nous trens, que es quedarà amb un pam de nas quan vegi que fan el mateix soroll al pas per les corves...
Miquel wrote:Potser és una mica off-tòpic però hi va totalment relacionat.
Fa uns minuts per RAC1, parlaven dels sorolls que molesten habitualment, i un del programa argumenta una molèstia seva, que te com a protagonista el metro, de fet comenta que li molesta els sorolls que fa el tren al passar per les corbes ja que no li deixen escoltar prou be la música. Tot seguit demanava que si algú tenia alguns auriculars que aïllessin d'aquest soroll que s'ho fes saber. Per finalitzar la seva intervenció, diu que aquests sorolls s'escolten molt més en els vagons de la L5 que ja comencen a ser vells.
Vista la seva intervenció potser haurem de començar a canviar el títol del fil, es curiós com en poc menys 8 anys, ja hi ha gent que comença a apreciar aquests trens com a "vells" i es una pena, però d'altre banda és un d'aquests comentaris que reflecten la "bona" vida que vàrem tenir anys enrere i que per desgracia hi ha gent que segueix estancada en la necessitat de tenir-ho nou.
Els 2100 no fan un soroll tan sorollosament sorollós, quan està parat, no sona cap soroll, excepte el soroll de les persones que hi ha a dins, i en el moment en què sona el relentí (vaya, quan "ronroneja" el tren, crec que és això). Per això és el meu model de tren favorit més que els 5000.
En cap cas s'està parlant del que tu parles...
El que es queixa la persona és el soroll que provoca la fricció entre la roda i el carril a les corves, fet que és totalment inevitable i que augmenta quan la via és sobre una llosa de formigó.
Aquest deu haver agafat el metro des de fa molt poc, ja que els 5000 sempre han fet el mateix (poc) soroll al pas per els mateixos llocs, independentment de l'edat que tinguin (els trossos més sorollosos són d'Horta a V. d'Hebron i de Can Boixeres a Cornellà.
Si no li agrada té la opció de no agafar el metro o, si vol, que pagui ell uns nous trens, que es quedarà amb un pam de nas quan vegi que fan el mateix soroll al pas per les corves...
Doncs, mira, ja tenim més raons per odiar als 5000. Pel soroll de la fricció entre la roda i el carril a les corves, i pel soroll de l'aire condicional bastant sorollós (i crec que per l'antiestètiques que són). I si m'equivoco, m'he equivocat .
Renfe445 wrote:
Doncs, mira, ja tenim més raons per odiar als 5000. Pel soroll de la fricció entre la roda i el carril a les corves, i pel soroll de l'aire condicional bastant sorollós (i crec que per l'antiestètiques que són). I si m'equivoco, m'he equivocat .
Si això és per odiar els 5000, haver sentit els 9000 abans que arreglessin els frens. Sonava com un porc assassinat, horrorós!
Tots els trens fan soroll quan en una corba hi ha més fricció del carril i la roda. A més velocitat el soroll també serà més gran.
Odiar als 5000? Si has d'odiar un tren per el soroll que pugui fer, més val que vagis amb autobús.
No entenc la gent que és queixa. El metro és un transport per anar d'un lloc "A" a un lloc "B" el més ràpid i còmode possible (evitant sobretot els embussos de la superfície). Començar a criticar diferents sèries de trens que tenen com a molt 8 anys ho trobo (tal i com va comentar en Guigui) de nou-ric, com si una cosa de més de 5 anys ja fos vella...D'altra banda això ens podria fer plantejar també el tipus de societat en la que s'està convertint tot plegat...
oriolp13 wrote:Tots els trens fan soroll quan en una corba hi ha més fricció del carril i la roda. A més velocitat el soroll també serà més gran.
Odiar als 5000? Si has d'odiar un tren per el soroll que pugui fer, més val que vagis amb autobús.
No entenc la gent que és queixa. El metro és un transport per anar d'un lloc "A" a un lloc "B" el més ràpid i còmode possible (evitant sobretot els embussos de la superfície). Començar a criticar diferents sèries de trens que tenen com a molt 8 anys ho trobo (tal i com va comentar en Guigui) de nou-ric, com si una cosa de més de 5 anys ja fos vella...D'altra banda això ens podria fer plantejar també el tipus de societat en la que s'està convertint tot plegat...
Bé, jo només estic parlant de preferències, a mi em dóna igual agafar un 5000 o un 2100 o un 4000 o un altre ·_·
oriolp13 wrote:Tots els trens fan soroll quan en una corba hi ha més fricció del carril i la roda. A més velocitat el soroll també serà més gran.
Odiar als 5000? Si has d'odiar un tren per el soroll que pugui fer, més val que vagis amb autobús.
No entenc la gent que és queixa. El metro és un transport per anar d'un lloc "A" a un lloc "B" el més ràpid i còmode possible (evitant sobretot els embussos de la superfície). Començar a criticar diferents sèries de trens que tenen com a molt 8 anys ho trobo (tal i com va comentar en Guigui) de nou-ric, com si una cosa de més de 5 anys ja fos vella...D'altra banda això ens podria fer plantejar també el tipus de societat en la que s'està convertint tot plegat...
Bé, jo només estic parlant de preferències, a mi em dóna igual agafar un 5000 o un 2100 o un 4000 o un altre ·_·
Renfe445 wrote:
Doncs, mira, ja tenim més raons per odiar als 5000. Pel soroll de la fricció entre la roda i el carril a les corves, i pel soroll de l'aire condicional bastant sorollós (i crec que per l'antiestètiques que són). I si m'equivoco, m'he equivocat .
Raons per odiar el 5000's les tindràs tu, no parlis pel demés. Com ja t'han dit, el soroll de les corbes segons el radi de les mateixes ho fan tots els trens, o sigui que tindràs feina per odiar.
Penseu abans d'escriure, que després vénen els problemes.