A mi em passava una mica al revés: intentava no parlar de transports però com acabava per no parlar absolutament de res acabaven parlant de transports però amb l'objectiu de linxar-me.Adolescent barceloní wrote:Fent honor al títol del fil, jo confesso que MAI PUC VIATJAR A CAP LLOC SENSE PARLAR DE TRANSPORT. És al·lucinant... Si parlo de transports amb els meus companys, fugen de mi per no sentir-me! Si vaig amb la família, com parli de transports... em linxen
Potser exagero una miqueta, però no us creieu no... això què és: ser pesat, ser aficionat als transports, o estar obsessionat amb els transports? (hi ha un fil que no trobo on explico una cosa semblant)
La solució ha sigut ben senzilla i és o bé viatjar sol o només amb altres aficionats, ja que un altre problema que hi havia és que el programa del viatge sempre el marcaven els altres i sempre ho modificaven a gust dels altres menys el meu, així que si volia veure alguna cosa del meu interès (fos transportil o no) sempre em tocava escacejar-me. Ara ho puc fer de manera tranquil·la i prenent-me el temps que cregui convenient. Quan viatjo amb altres aficionats el programa sol ser consesuat per tant no existeixen problemes.
Tot i així, espero que tinguis molta més sort que jo i no hagis de recórrer a aquest tipus de solucions.