No busquis molta coherència perque és un projecte manipulat políticament després per mantenir la majoria d'eixos actuals.Guigui wrote:Precisament aquest plantejament és totalment contrari a la idea de la Noxarbus. Hi podrem estar d'acord o no, però ells mateixos incompleixen les pròpies directius del projecte.sag470 wrote:A la informació que tinc no hi ha cap linia NXB que recorri Av.Rep.Argentina completament. La V17 la recorrerà fins Pont de Vallcarca on girarà cap al Carmel, mentre que la V19 la recorrerà entre A.Comín fins el pont de Vallcarca.
Pot ser redundant, pero és més fàcil de recordar amb la lletra el tipus de recorregut realitza. El mètode que dius de lletres correlatives no és molt adient perque són quasi igual, i la gent es confon, sobretot gent major. He trobat moltíssima gent que agafa la D20 per equivocació amb la 20. Al cap i a la fi, la gent recorda els números que més li convé i poca cosa més.Javi M wrote:Gràcies per la resposta.
Doncs la nomenclatura és redundant. Si el tant el fet que el nombre sigui parell, com el de portar una H davant, impliquen una línia horitzontal, sobra o bé l'H, o bé la condició de que el nombre sigui parell. I el mateix amb les línies verticals i diagonals.
Penso que la nomenclatura més esclaridora seria acompanyar la lletra d'un número, sigui parell o senar, a partir de l'1, doncs sempre és més fàcil recordar números baixos: H1, H2, H3, V1, V2, V3, D1, D2, D3, etc.
Crec que després de tot es mantindran les linies NXB i la resta de linies no portaran cap d'aquests números o inclús asignar-li un número a partir del 50, per evitar confusions.