Aquest any farà 10 que es va inaugurar l'estació, concebuda com una intermodal, que vaja, veient els resultats... Apart dels autobusos, aparcament de bicicletes...El fet que no arribés la línia de tramvia des de S. Joan Despí, ha fet que el tema que anuncia l'enorme i descolorit cartell quedi com una broma.
Penseu que té sentit aquesta estació? Caldria treure el rètol d'"intermodalitat"?
Quatre Camins, l'"intercanviador"
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
En conseqüència
Tenen aquest rètol Sants, Passeig de Gràcia, Pl. Catalunya, Arc de Triomf, Cornellà Centre, Sant Adrià de Besòs e tutti quanti?metring wrote:Caldria treure el rètol d'"intermodalitat"?
Doncs això...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: En conseqüència
Si, bastant absurd tot plegat.Guigui wrote:Tenen aquest rètol Sants, Passeig de Gràcia, Pl. Catalunya, Arc de Triomf, Cornellà Centre, Sant Adrià de Besòs e tutti quanti?metring wrote:Caldria treure el rètol d'"intermodalitat"?
Doncs això...
Potser no caldrà ni terure'l, amb lo descolorit que està, aviat quedarà blanc
Re: Quatre Camins, l'"intercanviador"
Realment, quin gran fracàs...
Tornem al tema dels estudis previs, con amb el carril VAO de la C-58.
Qui, quan i com va decidir fer un intercambiador en un nus de carreteres amb una fàbrica de ciment al costat? Es va planificar quines línies d'autobus alimentarien aquest intercanviador? Es va planificar un pàrquing amb prou capacitat i fàcil accés pels que vinguessin amb cotxe des de la N340?
Vistos els resultats, la resposta sembla ser que no, com en tants altres casos. Sembla ser un altre cas d'aquest en que la barreja de bona voluntat, previsions massa optimistes, ganes d'inagurar coses i desidia en l'execució donen resultants decebedors. I aquí no es pot fer servir l'excusa de sempre de que la culpa és de Mordor...
Tornem al tema dels estudis previs, con amb el carril VAO de la C-58.
Qui, quan i com va decidir fer un intercambiador en un nus de carreteres amb una fàbrica de ciment al costat? Es va planificar quines línies d'autobus alimentarien aquest intercanviador? Es va planificar un pàrquing amb prou capacitat i fàcil accés pels que vinguessin amb cotxe des de la N340?
Vistos els resultats, la resposta sembla ser que no, com en tants altres casos. Sembla ser un altre cas d'aquest en que la barreja de bona voluntat, previsions massa optimistes, ganes d'inagurar coses i desidia en l'execució donen resultants decebedors. I aquí no es pot fer servir l'excusa de sempre de que la culpa és de Mordor...
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Quatre Camins, l'"intercanviador"
Ai VR que ens queixem per sistema.
Un tema es el carril VAO i un altre el tema intercanviardor i un altre l'estació de Quatre camins que en part es per als treballadors de l'empresa i es un dels principals motius que existeix.
A més, tenim en compte que hi ha la carretera, no recorod la referència, que va cap a l'Ordal, amb el trànsit qeu té segurament no es mala pensada fer-hi un intercanviador o es que fora Barcelona no n'hi poden haver-hi?
Per mi es una estació força estranya però es clar, té una història diferent, o força diferent a les altres.
Au, en parlem
Un tema es el carril VAO i un altre el tema intercanviardor i un altre l'estació de Quatre camins que en part es per als treballadors de l'empresa i es un dels principals motius que existeix.
A més, tenim en compte que hi ha la carretera, no recorod la referència, que va cap a l'Ordal, amb el trànsit qeu té segurament no es mala pensada fer-hi un intercanviador o es que fora Barcelona no n'hi poden haver-hi?
Per mi es una estació força estranya però es clar, té una història diferent, o força diferent a les altres.
Au, en parlem
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
-
- N6
- Posts: 299
- Joined: Friday 20/05/2011 20:27
Re: Quatre Camins, l'"intercanviador"
Yo la he utilizado para enlazar con el coche de línea de Vallirana o de Corbera. La estación está bien. La parada de autobús es propia de las afueras de Maputo, y no creo que atraiga a ninguno de los usuarios ordinarios del vehículo particular. De hecho, siempre que he hecho el enlace, he estado o solo o acompañado por la multiculturalidad (nada que objetar, por supuesto).
Re: Quatre Camins, l'"intercanviador"
Jo treuria els cartells i tota la parada en si, o com a mínim no faria que s'hi aturessin els R5 i R6.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Quatre Camins, l'"intercanviador"
Per mi també se la podrien saltar, a més a més, hi ha quatre vies que podrien servir per saltar-se l'estació i a més a més, avançar a un tren aturat i així arribar rera d'ell i sortir davant d'ell.
I posats a dir, que refacin els horaris des de Igualada i Manresa amb un mínim de parades des de MArtorell fins a la plaça d'ESpanya i llavors que omplin els espais amb les altres línies, així podriem tindre semidirectes o tots els R5 i R6 amb menys d'una hora a destianció i un servei de proximitat decent per la resta de la gent i tots contents.
I posats a dir, que refacin els horaris des de Igualada i Manresa amb un mínim de parades des de MArtorell fins a la plaça d'ESpanya i llavors que omplin els espais amb les altres línies, així podriem tindre semidirectes o tots els R5 i R6 amb menys d'una hora a destianció i un servei de proximitat decent per la resta de la gent i tots contents.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
El gran monòlit; enllaç N-340
Cada vegada que hi passo amb el tren, em venen ganes de riure en veure el monòlit amb els pictogrames del cotxe i de la bici.
Als responsables: que no veieu que a la majoria d'estacions de la línia hi ha pàrquing proper, i no s'indica amb un monument?
I respecte a la "intermodalitat" afegida de la bici, especialment tractant-se d'una estació al mig del no-res: que no veieu que feu el ridícul indicant amb un cartell gegant que s'hi poden aparcar bicis, per molt que l'aparcament es tracti d'un "Biceberg" (continuadament avariat)?
Podien haver afegit un pictograma amb un camell, per si alguna vegada hi aterren els Reis Mags.
Deixant de banda el desproporcionat cartell, l'estació en si mateixa em sembla necessària, doncs la N-340 és l'eix més poblat de l'Ordal, i sota l'estació transcorren la majoria de línies de bus que comuniquen aquesta zona. A més, abans de la davadalla de producció de ciment, la fàbrica de les immediacions també aportava certa quantitat de viatgers.
Aplaudir també la pantalla del vestíbul de l'estació que indica el pas dels propers busos per la parada. No entenc com aquest sistema no es generalitza, especialment als passadissos del Metro on hi hagi correspondència amb Rodalies.
Als responsables: que no veieu que a la majoria d'estacions de la línia hi ha pàrquing proper, i no s'indica amb un monument?
I respecte a la "intermodalitat" afegida de la bici, especialment tractant-se d'una estació al mig del no-res: que no veieu que feu el ridícul indicant amb un cartell gegant que s'hi poden aparcar bicis, per molt que l'aparcament es tracti d'un "Biceberg" (continuadament avariat)?
Podien haver afegit un pictograma amb un camell, per si alguna vegada hi aterren els Reis Mags.
Deixant de banda el desproporcionat cartell, l'estació en si mateixa em sembla necessària, doncs la N-340 és l'eix més poblat de l'Ordal, i sota l'estació transcorren la majoria de línies de bus que comuniquen aquesta zona. A més, abans de la davadalla de producció de ciment, la fàbrica de les immediacions també aportava certa quantitat de viatgers.
Aplaudir també la pantalla del vestíbul de l'estació que indica el pas dels propers busos per la parada. No entenc com aquest sistema no es generalitza, especialment als passadissos del Metro on hi hagi correspondència amb Rodalies.