En aquest vídeo, es pot veure un tren descarrilat, i els serveis d'emergència intentant rescatar les persones atrapades. Diverses van morir. El més impressionant és... millor veure el vídeo.
Estrany accident a Croàcia l'any 2012 (vídeo)
- wefer
- Administrador
Estrany accident a Croàcia l'any 2012 (vídeo)
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Estrany accident a Croàcia l'any 2012 (vídeo)
Tant el tren com el vehicle de servei van descarrilar degut a un producte que hi havia a les vies, no sé si per evitar incendis o alguna cosa similar.
No em vull imaginar la sensació dels conductors de veure que el tren era incontrolable.
No em vull imaginar la sensació dels conductors de veure que el tren era incontrolable.
Doncs encara sort que el tren de "rescat" va descarrilar sense xocar frontalment i directament amb el tren accidentat, ja que, sinó, les conseqüències podrien haver set molt pitjors.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Em sembla que l'accident va tenir lloc el juliol del 2009, i aquestes notícies i videos del 2012 ho recordaven al tercer aniversari:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8167376.stm
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8167376.stm
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Adolescent barceloní
- N9
Pot ser que se sentin aplaudiments quan l'altre tren descarrila?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Em va fer aquesta mateixa (desagradable) impressió, però penso que no, que és el soroll que fan en anar baixant cap a la via entre les pedres.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan